Bedankt voor de hint.quote:Op zondag 26 november 2017 08:51 schreef boegschroef het volgende:
Onze F11’jes slaan alles maar dan ook echt alles op. Als er iets is geweest kan je dit zien in de geschiedenis van die module, staat zelfs datum, tijd en km stand bij
Ik heb zelf deze kabel: http://m.ebay.com/itm/ENE(...)8:g:AQEAAOSwZVlXmv3O
Je kan hem goedkoper zelf maken maar die tijd wilde ik er niet insteken. Kan je meteen zelf je kaarten updaten enz.
Boekje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef TjjWester het volgende:
Weet iemand hoe je de richting van de koplampen kunt veranderen op een recente 6 serie?
quote:Note: When driving on the opposite side of the road to the side driven on in the country the vehicle was registered, it is imperative that vehicles fitted with Active or Adaptive Headlamps have this feature disabled. This is done by utilising the “dip beam” position on the light switch and not the “automatic headlamp” switch position.
In all cases the owners manual Driving Hints section should be referred to for information.
For Headlamp masking foil part numbers please refer to the latest version of EPC/ETK section 63 lights.
F series
Headlamp type
Required adjustment for continental driving
5 series F07, F10, F11
Halogen
Flat "Z" beam no adjustment required, to build date March 2011 mechanical adjustment is possible although not necessary
5 series F07, F10, F11
Xenon
Flat "Z" beam no adjustment required, to build date March 2011 mechanical adjustment is possible although not necessary
6 series F12, F13
Xenon
Flat "Z" beam no adjustment required
6 series F12, F13
LED
Flat "Z" beam no adjustment required
7 series F01/2
Xenon
Headlamp beam foils required
X3 F25
Halogen
Headlamp beam foils required
X3 F25
Xenon
Flat "Z" beam no adjustment required, to build date March 2011 mechanical adjustment is possible although not necessary
1 series F20
Halogen
Headlamp beam foils required
1 series F20
Xenon
Flat "Z" beam no adjustment required
3 series F30
Halogen
Headlamp beam foils required
3 series F30
Xenon
Flat "Z" beam no adjustment required
uǝɓɐʍ ǝᴉooWquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:30 schreef nelisb het volgende:
Hoi ik kom hier ook posten 🎉!
Vandaag gekocht, vrijdag ophalen. Heb nu een Audi A4 uit 2009, dus werd tijd voor iets nieuwers.
Deze is uit 2013. 93k op de teller.
316.
[ afbeelding ]
Woon je in Australië?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:30 schreef nelisb het volgende:
Hoi ik kom hier ook posten 🎉!
Vandaag gekocht, vrijdag ophalen. Heb nu een Audi A4 uit 2009, dus werd tijd voor iets nieuwers.
Deze is uit 2013. 93k op de teller.
316.
[ afbeelding ]
plakt op de wegquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:30 schreef nelisb het volgende:
Hoi ik kom hier ook posten 🎉!
Vandaag gekocht, vrijdag ophalen. Heb nu een Audi A4 uit 2009, dus werd tijd voor iets nieuwers.
Deze is uit 2013. 93k op de teller.
316.
[ afbeelding ]
19 jaar oud.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ter vermaak bij Jet Cars , een grijze BMW e46 voor 920 euro.
'verlopen apk'
http://ccdb.autoselect.nl(...)ars2&kenteken=XHVR18
[ afbeelding ]
Alle lampjes op het dashboard doen het, en hij is lekker op temperatuur.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ter vermaak bij Jet Cars , een grijze BMW e46 voor 920 euro.
'verlopen apk'
http://ccdb.autoselect.nl(...)ars2&kenteken=XHVR18
[ afbeelding ]
Die temp. meter baart mij wel een beetje zorgen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 09:16 schreef boegschroef het volgende:
Ach, voor 150 een apk erbij en je kan een jaar zorgeloos rijden
Uiteraard geprobeerd. 3 stuks. Alle 3 origineel Apple.quote:
Ga morgen wel even langs de dealer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm .. zal niet ondersteund zijn dan vrees ik.
Beetje fatsoenlijke leasebak?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kutzooi.. moet mn E46 weg doen..
Lease auto..
Wel leuk enzo maar kan die E46 niet erbij houden.. kost me 100 euro zonder te rijden per maand b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |