abonnement Unibet Coolblue
pi_174231014
Zo, DUO probleem lijkt opgelost. Keurige voicemail ontvangen :)
A mind with a heart of it's own
pi_174231019
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:28 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Pindakaas verkopen ze bij REWE ook.. Je kunt er ook producten van Zuivelhoeve enzo kopen..
Ze hebben geen Rewe in de buurt. Wel Lidl, Aldi Nord, Aldi Sud _O-
mag het weten
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:31:18 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174231027
Ow well, zo vaak kom ik niet bij de AH, alleen af en toe voor wat luxere dingen die ze bij de Jumbo niet hebben.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174231040
Privacy is toch een achterhaald idee. _O-
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:32:09 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174231042
Persoonlijke bonus kaart *O*
af en toe gratis producten ophalen *O*
pi_174231048
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Privacy is toch een achterhaald idee. _O-
Eerder de manier waarop we privacy benaderen.
pi_174231052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Privacy is toch een achterhaald idee. _O-
Dit. Denken dat je privacy hebt :')
pi_174231061
En ze stappen eens in de zoveel tijd in de auto om te hamsteren bij de AH, plus net over de grens in Tubbergen :+
mag het weten
pi_174231071
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Voor mijn ma maakt het niet uit, die eet alles wel. Mijn pa is wat meer eenkennig. Bij stamppot hoort de Unox rookworst :P Pindakaas hoort van Calve etc
Uit pure nostalgie natuurlijk :7

Krijg er gelijk honger van :9
pi_174231084
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Privacy is toch een achterhaald idee. _O-
Privacy is een goed idee. Alleen vinden tig instanties het maar een stom iets. Privacy zien ze liever gisteren dan vandaag bij wet verboden worden. Zie oa zml en het item over de WIV aka sleepwetreferendum.
mag het weten
pi_174231144
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Privacy is een goed idee. Alleen vinden tig instanties het maar een stom iets en wat ze liever gisteren dan vandaag bij wet verboden zien worden. Zie oa zml en het item over de WIV aka sleepwetreferendum.
Ik kan geen goed oordeel geven over hoe belangrijk het is om je privacy te beschermen, ik ben uiteindelijk ook maar ik zeg maar.

Maar ik denk dat we ons wel met zijn alle een beetje te veel op laten fokken en bang laten maken met het hele privacy gebeuren en niet zien dat we het als consument ook in ons voordeel kunnen gebruiken, in plaats van dat we het nu vooral laten gebruiken.

En hoe dat dan er precies uit moet zien, ja daar kun je heeeleeeee lange brainstormsessies en experimenten en shit aan wijden/weiden/wijden. :') Ik ben geen expert.
pi_174231172
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kan geen goed oordeel geven over hoe belangrijk het is om je privacy te beschermen, ik ben uiteindelijk ook maar ik zeg maar.

Maar ik denk dat we ons wel met zijn alle een beetje te veel op laten fokken en bang laten maken met het hele privacy gebeuren en niet zien dat we het als consument ook in ons voordeel kunnen gebruiken, in plaats van dat we het nu vooral laten gebruiken.

En hoe dat dan er precies uit moet zien, ja daar kun je heeeleeeee lange brainstormsessies en experimenten en shit aan wijden/weiden/wijden. :') Ik ben geen expert.
De essentie van een supermarkt is dat er louter rommel wordt verkocht wat een mens in principe niet nodig heeft, maar dat wil nog niet zeggen dat omwille van het feit dat we er allemaal gebruik van maken, zij zomaar met alles van je aan de haal mogen gaan..
pi_174231182
#STRIJDERS4PRIVACY..
pi_174231202
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:38 schreef Befbekje het volgende:

[..]

De essentie van een supermarkt is dat er louter rommel wordt verkocht wat een mens in principe niet nodig heeft, maar dat wil nog niet zeggen dat omwille van het feit dat we er allemaal gebruik van maken, zij zomaar met alles van je aan de haal mogen gaan..
Volgens mij waren we breder gegaan dan de supermarkt.

En ik kan hier de AH binnenlopen en mijn boodschappen met korting krijgen zonder een bonuskaart te overhandigen trouwens. Dus als je dat wil kan dat ook wel gewoon.

En volgens mij zeg ik ook nergens dat ze het recht hebben dat te doen? Volgens mij zeg ik juist dat consumenten er juist wat meer over na zouden moeten denken over hoe ze dat principe misschien wel meer in hun eigen voordeel kunnen gebruiken.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 11:41:26 ]
pi_174231215
Het probleem zit hem ook in schaal waarop het gebeurt, momenteel kan je data gefragmenteerd bekend zijn bij bedrijf A en B. Volgend jaar koopt bedrijf A bedrijf B op en kan ineens de twee aparte datasets aan elkaar toevoegen met alle gevolgen van dien.
pi_174231241
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Volgens mij waren we breder gegaan dan de supermarkt.

En ik kan hier de AH binnenlopen en mijn boodschappen met korting krijgen zonder een bonuskaart te overhandigen trouwens. Dus als je dat wil kan dat ook wel gewoon.
Kijkshop, C&A, Douglas, OV-chipkaart, enfin..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 11:41:44 ]
pi_174231272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Het probleem zit hem ook in schaal waarop het gebeurt, momenteel kan je data gefragmenteerd bekend zijn bij bedrijf A en B. Volgend jaar koopt bedrijf A bedrijf B op en kan ineens de twee aparte datasets aan elkaar toevoegen met alle gevolgen van dien.
Ik kan me niet heel veel meer herinneren dan dat wetgeving daaromtrent heel erg te kort schiet, dat zal wel niet veel anders zijn 3 jaar later.
pi_174231277
Volgens mij zag ik op Geenstijl ook nog een redelijk argument voorbij komen (wel een dikke Godwin). Niet alle data die momenteel verzameld wordt zal op dit moment voor een probleem te zorgen, maar over tig jaar wanneer alle vleeseters in een veganistisch heropvoedingskamp opgesloten worden zijn die bonuskaart gegevens wel vervelend.
pi_174231278
Hoi popjes en tuig :*
pi_174231298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Het probleem zit hem ook in schaal waarop het gebeurt, momenteel kan je data gefragmenteerd bekend zijn bij bedrijf A en B. Volgend jaar koopt bedrijf A bedrijf B op en kan ineens de twee aparte datasets aan elkaar toevoegen met alle gevolgen van dien.
En dat moet weer in een nieuw databaseprogramma waarbij talloze bedrijven meedingen wat betreft de aanbesteding, daar wordt weer mee gerommeld en vervolgens heeft ZEMBLA weer zes afleveringen te vullen :D..
pi_174231306
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:43 schreef Befbekje het volgende:

[..]

En dat moet weer in een nieuw databaseprogramma waarbij talloze bedrijven meedingen wat betreft de aanbesteding, daar wordt weer mee gerommeld en vervolgens heeft ZEMBLA weer zes afleveringen te vullen :D..
Werkverschaffing heet dat. :Y
pi_174231363
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kan geen goed oordeel geven over hoe belangrijk het is om je privacy te beschermen, ik ben uiteindelijk ook maar ik zeg maar.

Maar ik denk dat we ons wel met zijn alle een beetje te veel op laten fokken en bang laten maken met het hele privacy gebeuren en niet zien dat we het als consument ook in ons voordeel kunnen gebruiken, in plaats van dat we het nu vooral laten gebruiken.

En hoe dat dan er precies uit moet zien, ja daar kun je heeeleeeee lange brainstormsessies en experimenten en shit aan wijden/weiden/wijden. :') Ik ben geen expert.
Privacydiscussies monden snel uit in iets wat zo in het bnw board kan. Zeker kunnen het verwerken van persoonsgegevens een voordeel opleveren voor mensen zelf. Maar als je het aan bedrijven overlaat om te bepalen wat ze allemaal met jouw gegevens gaan doen gaan ze natuurlijk ook kijken naar voordelen voor zichzelf. En niet alleen bedrijven, de overheid kan er ook wat van. En als individu sta je dan mooi op achterstand.

Daarom is het goed dat er zoiets is als openbaarheid van bestuur in de vorm van de wet openbaarheid bestuur. En straks per januari de algemene verordening gegevensbescherming om bedrijven en overheden binnen bepaalde grenzen te houden wat ze met jouw gegevens kunnen en mogen.
mag het weten
pi_174231414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi popjes en tuig :*
Ben geen popje dus ik ben tuig ;(

Hey Memo O+
mag het weten
pi_174231443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi popjes en tuig :*
:W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')