abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:07:27 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174377029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik lees ook veel verhalen van jeugdvolgers dat er weer veel sneller ook met lange halen wordt gespeeld of meer met countervoetbal, ipv dat ze proberen om goed combinatievoetbal te spelen en te leren daar tactisch goed in te worden.

En jij gelooft toch ook niet dat Heitinga tactisch zo enorm goed in elkaar zit, het kan best hoor maar ik acht het onwaarschijnlijk als je hoort wat hij zegt op tv dan denk ik niet dat hij tegen die jongens ineens de nieuwe Pep Guardiola is.
OK, dat van Heitinga zou mij ook verrassen hoor maar wie weet kan hij het wel goed overbrengen
pi_174377041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel jammer dat Bosz er dan niet nog verder op in wil gaan waarop die verschillen van mening allemaal waren. Ik snap het opzich ook wel dat Ajax niet de hele technische staf wil ruimen voor Bosz zijn vriendjes, maar wat meer medewerking om hem de juiste assistenten te geven had toch ook wel gekund.
Je moet toch gewoon binnen het redelijke het maximale doen om te zorgen dat je coach kan slagen. Er worden gewoon mensen gedumpt en gespaard uit vriendjespolitiek. Het lijkt me helemaal niet vreemd dat een coach eigen assistenten wil aanstellen.
pi_174377086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK, dat van Heitinga zou mij ook verrassen hoor maar wie weet kan hij het wel goed overbrengen
Die A1 zit wel vol met buitenlandse jongens dus dat lijkt me ook nog een extra puntje, maar goed we gaan het meemaken hoe dat zich gaat ontwikkelen.
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je moet toch gewoon binnen het redelijke het maximale doen om te zorgen dat je coach kan slagen. Er worden gewoon mensen gedumpt en gespaard uit vriendjespolitiek. Het lijkt me helemaal niet vreemd dat een coach eigen assistenten wil aanstellen.
Ja gewoon samen zoeken naar assistenten waar je dan beide tevreden over bent moet toch wel te doen zijn. Maar Bergkamp wilde perse assistent blijven, prima maar dan wel als spitsentrainer oid en zonder macht in het TH
Oh.
pi_174379222
Je moet er toch niet aan denken dat Bosz zijn maatje Rob Maas ook nog even bij Ajax binnen had gestald.
Prima beleid van Ajax om zelf baas in eigen huis te blijven. Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
Dat Spijkerman vervangen moest worden zou prima zijn maar dan wel een vervanging intern zoeken.
Als trainer heeft Bosz het goed gedaan, verder valt ie zwaar door de mand.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174381995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo gauw als we dat gaan doen komen we nooit meer ergens. We zullen echt grondig moeten investeren in de individuele techniek van spelers. Ik zeg niet dat je per definitie 4-3-3 moet voetballen, maar spelers die technisch goed onderlegd zijn is wel belangrijk.

Nederlanders zijn altijd wereldwijd geliefd geweest om hun technische kunde, niet om hun schoppen en slaan.

Natuurlijk moet je een typetje Jan Wouters, Nigel de Jong, Edgar Davids, etc in je team hebben en die missen we inderdaad. Maar kijk eens naar dat franse elftal. Zo veel schoppers lopen er niet. Vooral spelers die technisch heel sterk zijn. Individueel is het technisch gezien optimaal. Dat ze wel een sloper in het team hebben ze zitten is daar een extra onderdeel van.

De grootste fout die we kunnen maken is teams creeëren die uit spelers bestaan met voornamelijk veel inzet en onverzettelijkheid. Je hebt nu eenmaal creatieve spelers nodig en aangezien we die al te weinig hebben moeten we niet onze trainingsmethode ook nog eens aan gaan passen in de verkeerde richting.
bedankt voor je reactie

terugkoment op jouw bericht, je moet een balans hebben van vechters en creatievelingen in je elftal. Maar bij ajax en in het Nederlandse elftal is het helemaal doorgeslagen naar de verkeerde kant. teveel creatievelingen mooi weer voetballers en te weinig vechters.

[ Bericht 4% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 14-10-2017 19:00:02 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174382021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Bosz zijn maatje Rob Maas ook nog even bij Ajax binnen had gestald.
Prima beleid van Ajax om zelf baas in eigen huis te blijven. Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
Dat Spijkerman vervangen moest worden zou prima zijn maar dan wel een vervanging intern zoeken.
Als trainer heeft Bosz het goed gedaan, verder valt ie zwaar door de mand.
:D
pi_174382044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie

ik had 3 dagen een ban door dat er een paar kwibussen hier op fok een stijve krijgen om meldingen te maken naar moderator.....matennaaierrs

terugkoment op jouw bericht, je moet een balans hebben van vechters en creatievelingen in je elftal. Maar bij ajax en in het Nederlandse elftal is het helemaal doorgeslagen naar de verkeerde kant. teveel creatievelingen mooi weer voetballers en te weinig vechters.
Nou zeg. Wat zijn Wijnaldum, VIlhena en Strootman creatief _O_ _O_ Blijf toch eens van je coke af. Mafkees
pi_174382067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

bedankt voor je reactie

ik had 3 dagen een ban door dat er een paar kwibussen hier op fok een stijve krijgen om meldingen te maken naar moderator.....matennaaierrs

terugkoment op jouw bericht, je moet een balans hebben van vechters en creatievelingen in je elftal. Maar bij ajax en in het Nederlandse elftal is het helemaal doorgeslagen naar de verkeerde kant. teveel creatievelingen mooi weer voetballers en te weinig vechters.
Goed verhaal, doen we helemaal niks mee.
Oh.
pi_174382087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nou zeg. Wat zijn Wijnaldum, VIlhena en Strootman creatief _O_ _O_ Blijf toch eens van je coke af. Mafkees
ik het het in mijn post voornamelijk over ajax

maar inderdaad ...dick advocaat heeft wel goed ingegrepen door deze 3 spelers te gaan opstellen want wat danny blind opstelde kon je echt geen wedstrijd winnen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174383621
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 06:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- heb je weer zo'n onnozele
:') Jij hangt zeker ook die visie van de KNVB aan, de winnaars vanmorgen? :') Alles op kracht en fysiek. Zulke onzin, techniek, tactiek...slim zijn...daar is NL goed in. Volg Cruijff zijn visie en het komt allemaal goed. En ja dat kan samen met nieuwe technieken van nu.
pi_174384064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:') Jij hangt zeker ook die visie van de KNVB aan, de winnaars vanmorgen? :') Alles op kracht en fysiek. Zulke onzin, techniek, tactiek...slim zijn...daar is NL goed in. Volg Cruijff zijn visie en het komt allemaal goed. En ja dat kan samen met nieuwe technieken van nu.
Cruijff was een totaaldebiel, iemand die het moderne Europese voetbal niet meer begreep. Genieten.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 21:56:28 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174385551
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Bosz zijn maatje Rob Maas ook nog even bij Ajax binnen had gestald.
Prima beleid van Ajax om zelf baas in eigen huis te blijven. Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
Dat Spijkerman vervangen moest worden zou prima zijn maar dan wel een vervanging intern zoeken.
Als trainer heeft Bosz het goed gedaan, verder valt ie zwaar door de mand.
Door mensen als jou gaat Ajax kapot.

Dank daarvoor.
pi_174386703
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Door mensen als jou gaat Ajax kapot.

Dank daarvoor.
Geen dank.
Maar komt allemaal wel weer goed hoor badder, ook zonder oppergod Bosz.
Ander trainertje + ass. trainertje, andere algemeen directeur, wat wijzigingen op bestuurlijk niveau en de 40 komt in zicht.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:23:01 #214
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174388341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Bosz zijn maatje Rob Maas ook nog even bij Ajax binnen had gestald.
Prima beleid van Ajax om zelf baas in eigen huis te blijven. Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
Dat Spijkerman vervangen moest worden zou prima zijn maar dan wel een vervanging intern zoeken.
Als trainer heeft Bosz het goed gedaan, verder valt ie zwaar door de mand.
Waanzinnige reactie dit
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:28:43 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174388440
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Waanzinnige reactie dit
Terwijl het niet verbazingwekkend is
RED ONS HENNIEGOD
pi_174390577
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:23 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Waanzinnige reactie dit
Zou pas waanzinnig zijn als je een passant na een half jaar alle macht zou geven terwijl het nu net één van de speerpunten van Cruijff was om de posities op technisch vlak (buiten de coach en een assistent) intern op te vullen.
Er is genoeg kritiek te bedenken op het technisch beleid bij Ajax maar dit is nu net een punt waar ik het wel met ze eens ben.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174390678
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Bosz zijn maatje Rob Maas ook nog even bij Ajax binnen had gestald.
Prima beleid van Ajax om zelf baas in eigen huis te blijven. Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
Dat Spijkerman vervangen moest worden zou prima zijn maar dan wel een vervanging intern zoeken.
Als trainer heeft Bosz het goed gedaan, verder valt ie zwaar door de mand.
Ik denk dat elke trainer die niet intern wordt gehaald, uiteindelijk zal botsen met de rest van de technische staf/hart.

En kijk wat er nu gebeurt nu er wel een interne trainer is gehaald.
pi_174390728
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik denk dat elke trainer die niet intern wordt gehaald, uiteindelijk zal botsen met de rest van de technische staf/hart.

En kijk wat er nu gebeurt nu er wel een interne trainer is gehaald.
Dat ze Keizer er hebben neergezet als hoofdtrainer is dan ook lachwekkend.
Er was volgens mij al besloten om Spijkerman weg te halen en er een ander neer te zetten als assistent (Keizer). Bosz zou toch wel met iemand door één deur kunnen gaan als 3e man naast hem ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174391249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou pas waanzinnig zijn als je een passant na een half jaar alle macht zou geven terwijl het nu net één van de speerpunten van Cruijff was om de posities op technisch vlak (buiten de coach en een assistent) intern op te vullen.
Er is genoeg kritiek te bedenken op het technisch beleid bij Ajax maar dit is nu net een punt waar ik het wel met ze eens ben.
Probleem is alleen dat deze passant meer voetbalkennis, know-how en skills heeft dan al die faalhazen die er nu zitten bij elkaar :D. Al die interne figuren kunnen er hè-le-maal niks van, zo blijkt maar weer dit seizoen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174391286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Cultuurbewaker :’) . Ik kan dat woord echt niet meer horen :r
Ander woord voor totaaldebiel. Bergkamp, Spijkerman, Keizer, allemaal debielen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:45:17 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174392169
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat deze passant meer voetbalkennis, know-how en skills heeft dan al die faalhazen die er nu zitten bij elkaar :D. Al die interne figuren kunnen er hè-le-maal niks van, zo blijkt maar weer dit seizoen.
Bosz had het ook niet makkelijk gehad zonder Sanchez en Klaassen, de vraag is natuurlijk als hij was gebleven waren er dan wel gerichte aankopen gedaan
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:01:45 #222
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174392494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 07:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou pas waanzinnig zijn als je een passant na een half jaar alle macht zou geven terwijl het nu net één van de speerpunten van Cruijff was om de posities op technisch vlak (buiten de coach en een assistent) intern op te vullen.
Er is genoeg kritiek te bedenken op het technisch beleid bij Ajax maar dit is nu net een punt waar ik het wel met ze eens ben.
Ja het was een goede keuze om het zo in te vullen, nu zitten we zonder Europees, zesde in deze kneuzencompetitie en met afgrijselijk voetbal

Godzijdank hebben we het intern opgevuld
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:14:40 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174392678
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 10:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja het was een goede keuze om het zo in te vullen, nu zitten we zonder Europees, zesde in deze kneuzencompetitie en met afgrijselijk voetbal

Godzijdank hebben we het intern opgevuld
dat scenario had alsnog kunnen gebeuren ondanks toezeggingen aan Bosz, Dortmund laten lopen? Ik vind het een sterk verhaal.
pi_174392834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Trainer mag 1 assistent meenemen en verder vult de club het in, zo gaat het overigens bij de meeste clubs.
:D :'( :D .

Conte neemt rustig 11 man mee naar Chelsea.

Eigenlijk zijn er twee paden die je kunt nemen; of je kiest een trainer en zorgt dat hij alle randvoorwaarden krijgt zodat hij kan presteren, dus zijn eigen staf, zijn aankopen, zijn tactisch plan, óf je zorgt dat de randvoorwaarden bij je club al kloppen en je zoekt een trainer die daar bij past, dus een trainer die graag countert bij een ploeg die gebouwd is voor countervoetbal, dat soort zaken.

Voordeel van de eerste is dat er minder werk komt kijken bij het daadwerkelijke selectieproces voor de trainer: je kiest gewoon een goede, geeft hem de vrije hand en hopelijk neemt hij zijn succes dan mee. Nadeel is natuurlijk dat het enorm duur is als het niet blijkt te lukken. Voordeel van het tweede is dat het goedkoper is, want de coaches kunnen blijven zitten als je de trainer ontslaat, en je kunt makkelijker een meerjarenplan opzetten voor hoe je wil voetballen, maar het nadeel is dat je veel meer tijd moet steken in een analyse van je potentiële trainer, zowel qua voetbalvisie als qua persoonlijkheid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:41:23 #225
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174393044
En hebben er al mensen een stoeltje gekocht?

https://www.ajaxshop.nl/nl/collectie-2/arena
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')