abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174322971
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:48 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid. Daar bedoel je de enige verzendoptie mee? De "Priority Mail for Electric Scooter Only" voor de M365 uit het CN-MI warehouse?
Ja dat is wat mijn contactpersoon aangeeft. Verder in het bestelproces kun je kiezen voor "Europe Railway Priority Mail". Door die verzendmethode krijg je geen douanekosten.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:55:17 #77
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174323049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja dat is wat mijn contactpersoon aangeeft. Verder in het bestelproces kun je kiezen voor "Europe Railway Priority Mail". Door die verzendmethode krijg je geen douanekosten.
Excuses dat ik zo'n lastpost ben ;)

Komt die specifieke optie hierna? https://i.imgur.com/6RyxR5H.png
pi_174323102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:55 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Excuses dat ik zo'n lastpost ben ;)

Komt die specifieke optie hierna? https://i.imgur.com/6RyxR5H.png
Die specifieke optie zou daar moeten staan. Ik stel dan ook voor dat je het HK warehouse dan neemt. Geen probleem hoor. Ik ben hier om te helpen O-)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:04:35 #79
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_174323220
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:33 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Als je mijn vorige twee posts leest dan heb je alle info die er momenteel is. Helaas moest ik zelf ook hard zoeken om überhaupt een bepaalde statement te vinden die vanuit GearBest komt. Het Duitse artikel die ik heb gepost geeft een goed inzicht in wat er aan de hand is. Uiteraard weten we niks 100% zeker, maar dit is het beste wat ik heb kunnen vinden tot nu toe.
Thanks voor je antwoord. Ik had je posts gelezen (sowieso volg ik dit topic), maar vroeg mij af of dus het lange wachten op een wijziging in de eerste status logisch is. Ik bestel aardig wat uit China en meestal verandert het wel in een weekje. Maar ik begrijp dat dat onduidelijk is, dus dan wachten we rustig af :)
Schaap
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:05:41 #80
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174323248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Die specifieke optie zou daar moeten staan. Ik stel dan ook voor dat je het HK warehouse dan neemt. Geen probleem hoor. Ik ben hier om te helpen O-)
HK hetzelfde. Enkel "Express for Electric Scooter Only". Wel een verschil, via HK komen er 57 euro verzendkosten bij.

Dat en geen van de coupons die ik heb werken er O-)

Nogmaals excuses ;)

Edit: en zwart kost een 100 euro meer.
pi_174324053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:04 schreef Cybje het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Ik had je posts gelezen (sowieso volg ik dit topic), maar vroeg mij af of dus het lange wachten op een wijziging in de eerste status logisch is. Ik bestel aardig wat uit China en meestal verandert het wel in een weekje. Maar ik begrijp dat dat onduidelijk is, dus dan wachten we rustig af :)
Omdat we allebei in hetzelfde bootje zitten: op het RC Groups forum heeft een GearBest medewerker dit bericht geplaatst:

"dear friends,

Recently, there has been a delay with UK Customs check, which has affected the delivery time of some packages. Some packages have now passed through Customs and it is expected that an update online will be available next Monday or Tuesday (9th & 10th Oct).

For those packages that have been delayed more than 1 week, over the stated estimated shipping time, we will refund 5% of the order value to your Wallet. For this please contact our support center at [email protected](I recommend you to open a TK in your order). We sincerely apologize for any inconvenience.

If we have the newest news, I will update asap.

sorry for all friends,
Anny"

Goed om te zien dat er enige vorm van compensatie is, en dat er nu dus ook officieel antwoord vanuit GearBest is. Nog eventjes afwachten, maar gelukkig komt het allemaal goed!
pi_174325669
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:05 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

HK hetzelfde. Enkel "Express for Electric Scooter Only". Wel een verschil, via HK komen er 57 euro verzendkosten bij.

Dat en geen van de coupons die ik heb werken er O-)

Nogmaals excuses ;)

Edit: en zwart kost een 100 euro meer.
1. Enkel voor HK warehouse: Priority line Express alleen voor Electric Scooter. Dit is per vliegtuig en de levertijd is 8-18 werkdagen.
2. Enkel voor CN warehouse: Priority Mail Railway voor Electric scooter. Dit is per trein en de levertijd is 30-40 werkdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 15:16:50 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:21:42 #83
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174325950
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef Gearbest het volgende:
2. Enkel voor CN warehouse: Priority Mail Railway voor Electric scooter. Dit is per trein en de levertijd is 30-40 werkdagen.
Driedubbel excuses.

En deze zou er dus voor moeten zorgen dat ik geen verrassing aan de deur krijg? (bezorger met een importkosten rekening)
pi_174326177
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

U zou een bericht moeten hebben ontvangen via de mail of anders bij My Tickets in uw Gearbest account. Mocht u daar niks ontvangen hebben dan kan u hier nog een berichtje op ontvangen. Je zou dan in moeten kunnnen login met je GearBest account.

[..]

Fijn om te horen!
Ik heb helaas niets ontvangen, noch in mijn mail, noch via "My Tickets".
pi_174326386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:45 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Omdat we allebei in hetzelfde bootje zitten: op het RC Groups forum heeft een GearBest medewerker dit bericht geplaatst:

"dear friends,

Recently, there has been a delay with UK Customs check, which has affected the delivery time of some packages. Some packages have now passed through Customs and it is expected that an update online will be available next Monday or Tuesday (9th & 10th Oct).

For those packages that have been delayed more than 1 week, over the stated estimated shipping time, we will refund 5% of the order value to your Wallet. For this please contact our support center at [email protected](I recommend you to open a TK in your order). We sincerely apologize for any inconvenience.

If we have the newest news, I will update asap.

sorry for all friends,
Anny"

Goed om te zien dat er enige vorm van compensatie is, en dat er nu dus ook officieel antwoord vanuit GearBest is. Nog eventjes afwachten, maar gelukkig komt het allemaal goed!
Ik heb zojuist ook onderstaand bericht ontvangen.
Alle pakketten zullen het risico hebben dat er douane-inspectie plaatsvind, aangezien wij hier geen controle over hebben. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging die kan optreden als gevolg van de inspectie van de pakketten.
We doen ons best om de juiste methode te gebruiken om het risico van inspectie te beperken. Als er sprake is van een vertraging door de douane-inspectie, zullen we ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en de vertragingstijd te verminderen.
Mocht jouw order hetzelfde probleem ervaren heb dan alstublieft geduld. Voor vragen kan je ons natuurlijk altijd contacteren.

Wat betreft de pakketten in de douane-inspectie van 1 september tot 7 september: We proberen de opruimingswerkzaamheden deze week af te ronden, de klant hoeft geen extra tarieven te betalen. Bedankt voor uw begrip.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Driedubbel excuses.

En deze zou er dus voor moeten zorgen dat ik geen verrassing aan de deur krijg? (bezorger met een importkosten rekening)
Dat is correct. Dit heb ik zo van mijn contactpersoon doorgekregen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:32 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

Ik heb helaas niets ontvangen, noch in mijn mail, noch via "My Tickets".
Normaalgesproken zou je hier wel een bericht over moeten hebben gehad. Heb je ook gekeken in je SPAM inbox en via de link die in het vorige bericht stond?
Ik ga het tevens voor de zekerheid even voor je navragen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 16:05:23 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:04:57 #86
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174326791
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:43 schreef Gearbest het volgende:
Dat is correct.
Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
pi_174326855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
Veel plezier ermee! Nu alleen nog wel even wachten op het pakketje. Zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat als je je pakketje ontvangen hebt. Mochten er nog problemen zijn laat het dan ook even weten.
pi_174330231
@gearbest
Hoi, ten eerste bedankt voor alle moeite die je genomen hebt.
Ik heb deze week de rest van de refund gekregen en vandaag ook de resend.
beide azerbaijanshipped orders zijn dus nu eindelijk afgehandeld.

ik heb gearbest support zelf wel nog geschreven dat bij zo'n collectief probleem, dat door azerbaijan post veroorzaak is, men niet klakkeloos het support script moet volgen.

Bij een single koerier probleem kan ik dat script wel begrijpen, maar niet als support honderden al dan niet duizenden tickets krijgt van steeds dezelfde problemen/oorzaken.
Of dat iets helpt weet ik niet, ik
Ik heb het steeds netjes gehouden, ik ga echt nog wel eens bestellen, maar ik ben nu wel iets voorzichtiger.

Want eerlijk is eerlijk, ik heb nog meerdere orders geplaatst na dit azerbaijan probleem.
Die orders heb ik met NL of EU express gekozen, en zijn allemaal netjes aangekomen.
En de oorzaak van dit gezeik is nog altijd azerbaijan post, niet gearbest..
pi_174343635
quote:
Ja er is al contact met je opgenomen als het goed is. Je zou een bericht moeten hebben ontvangen via de mail (kijk ook SPAM folder) of anders bij My Tickets in uw Gearbest account. Mocht je daar niks ontvangen hebben dan kan je hier nog een berichtje op hebben ontvangen. Je zou dan in moeten kunnen inloggen met je GearBest account. Je zal wel een paar standaard vragen moeten beantwoorden ben ik bang...

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:54 schreef dddsprayshop het volgende:
@gearbest
Hoi, ten eerste bedankt voor alle moeite die je genomen hebt.
Ik heb deze week de rest van de refund gekregen en vandaag ook de resend.
beide azerbaijanshipped orders zijn dus nu eindelijk afgehandeld.

ik heb gearbest support zelf wel nog geschreven dat bij zo'n collectief probleem, dat door azerbaijan post veroorzaak is, men niet klakkeloos het support script moet volgen.

Bij een single koerier probleem kan ik dat script wel begrijpen, maar niet als support honderden al dan niet duizenden tickets krijgt van steeds dezelfde problemen/oorzaken.
Of dat iets helpt weet ik niet, ik
Ik heb het steeds netjes gehouden, ik ga echt nog wel eens bestellen, maar ik ben nu wel iets voorzichtiger.

Want eerlijk is eerlijk, ik heb nog meerdere orders geplaatst na dit azerbaijan probleem.
Die orders heb ik met NL of EU express gekozen, en zijn allemaal netjes aangekomen.
En de oorzaak van dit gezeik is nog altijd azerbaijan post, niet gearbest..
Fijn om te horen dat dit afgehandeld is O-)
Daar heb je helemaal gelijk in en ben ik ook helemaal met je eens. Ik heb dit ook al aangegeven, maar daar wordt helaas niet veel mee gegaan. Gelukkig hebben we het voor je kunnen oplossen ^O^
pi_174343829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
Hoi,

Heb je de gewone M365 besteld?
Ik kan je nu ik wat verder in het bestelproces ben wat opheldering geven, en misschien ook wel handig voor Gearbest zelf dat die weet hoe het bij mij is gegaan.

Ik heb 13 september 2017 de step besteld, waarna deze +- 4 dagen later verzonden is. Allereerst kreeg ik een trackingcode welke tot nu toe niet gewerkt heeft, alleen op een vage chinese site kwam ik erachter dat hij in een trein was. Dit klopt met het verhaal van GB. Hij is dus per trein vanaf China gegaan, via kazachstan, Rusland naar, let wel, Polen.

Hierbij is dus het pakketje in de EU.
Ik kreeg een week geleden een mail met een nieuwe tracking code, welke vanaf vannacht dus opeens actief is bij de UPS.
Ik verwacht dus dat de step binnenkort geleverd gaat worden vanaf Polen naar Nederland via de UPS.

TL;DR Gaat via Trein naar Polen (Ontraceerbaar) En daarna via Polen naar Nederland per UPS, en omdat Polen in de EU is, geen importkosten :D
pi_174345017
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #2

Toevallig meer info over de resend? Er zijn alweer twee weken voorbij en heb nog niks gehoord. Ik weet niet of ik te frequent vraag, maar ik ben niet gewend dat aftersale zo lang duurt.
pi_174345537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoi,

Heb je de gewone M365 besteld?
Ik kan je nu ik wat verder in het bestelproces ben wat opheldering geven, en misschien ook wel handig voor Gearbest zelf dat die weet hoe het bij mij is gegaan.

Ik heb 13 september 2017 de step besteld, waarna deze +- 4 dagen later verzonden is. Allereerst kreeg ik een trackingcode welke tot nu toe niet gewerkt heeft, alleen op een vage chinese site kwam ik erachter dat hij in een trein was. Dit klopt met het verhaal van GB. Hij is dus per trein vanaf China gegaan, via kazachstan, Rusland naar, let wel, Polen.

Hierbij is dus het pakketje in de EU.
Ik kreeg een week geleden een mail met een nieuwe tracking code, welke vanaf vannacht dus opeens actief is bij de UPS.
Ik verwacht dus dat de step binnenkort geleverd gaat worden vanaf Polen naar Nederland via de UPS.

TL;DR Gaat via Trein naar Polen (Ontraceerbaar) En daarna via Polen naar Nederland per UPS, en omdat Polen in de EU is, geen importkosten :D
Dankjewel dat is zeker handig om te horen! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:44 schreef Brentolinni het volgende:
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #2

Toevallig meer info over de resend? Er zijn alweer twee weken voorbij en heb nog niks gehoord. Ik weet niet of ik te frequent vraag, maar ik ben niet gewend dat aftersale zo lang duurt.
Neehoor, maar door de Nationale Feestdagen kreeg ik niet direct een reactie terug. Ik heb doorgekregen dat je order verstuurd is op 28-09-2017. Bij pakketjes die via de UK gaan. Zal het even duren voordat deze actief worden. Deze worden pas actief als ze in de UK verder verzonden worden naar Nederland. Ik heb toevallig ook een pakketje die op 28-09-2017 is verzonden en hier heb ik vannacht een update van gekregen. Ik verwacht dus dat jou pakketje binnen enkele dagen verder gaat naar Nederland. Door deze reden is er een kleine vertraging opgetreden.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:39:23 #94
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_174346077
Hoi,

Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst (6 september), vroeg me af waar die blijft :)

Ordernummer: W1709051139362120
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174347700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:39 schreef LTVDK het volgende:
Hoi,

Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst (6 september), vroeg me af waar die blijft :)

Ordernummer: W1709051139362120
Is je pakketje verstuurd via Priority Line? Door deze reden is er namelijk een kleine vertraging opgetreden.
Of welke verzendmethode heb je gebruikt?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:56:07 #96
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_174349916
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Is je pakketje verstuurd via Priority Line? Door deze reden is er namelijk een kleine vertraging opgetreden.
Of welke verzendmethode heb je gebruikt?
Hmm, dat durf ik zo niet te zeggen, heb dit nummer in de mail gehad na verzending:

AEL1112599044NL
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174350258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hmm, dat durf ik zo niet te zeggen, heb dit nummer in de mail gehad na verzending:

AEL1112599044NL
Met deze tracking code zou je in staat moeten zijn om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik ga het toch nog even navragen, maar verwacht dat die zeer snel actief wordt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gearbest op 11-10-2017 16:08:54 ]
pi_174353784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:
Neehoor, maar door de Nationale Feestdagen kreeg ik niet direct een reactie terug. Ik heb doorgekregen dat je order verstuurd is op 28-09-2017. Bij pakketjes die via de UK gaan. Zal het even duren voordat deze actief worden. Deze worden pas actief als ze in de UK verder verzonden worden naar Nederland. Ik heb toevallig ook een pakketje die op 28-09-2017 is verzonden en hier heb ik vannacht een update van gekregen. Ik verwacht dus dat jou pakketje binnen enkele dagen verder gaat naar Nederland. Door deze reden is er een kleine vertraging opgetreden.
Voor context, dit gaat over het pakketje dat ik 16 september binnen heb gekregen, maar dit bleek dus een Amazfit ARC bandje te zijn in plaats van de verwachte Xiaomi Redmi Note 4. Ik kreeg vervolgens om de zoveel dagen te horen dat ze nog steeds wachten op bericht van het magazijn maar dat het 2-3 werkdagen zou duren. Dit duurt nu ongeveer een maand (minus een week van de feestdagen).

Ticket is T17091526761
pi_174354678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

Voor context, dit gaat over het pakketje dat ik 16 september binnen heb gekregen, maar dit bleek dus een Amazfit ARC bandje te zijn in plaats van de verwachte Xiaomi Redmi Note 4. Ik kreeg vervolgens om de zoveel dagen te horen dat ze nog steeds wachten op bericht van het magazijn maar dat het 2-3 werkdagen zou duren. Dit duurt nu ongeveer een maand (minus een week van de feestdagen).

Ticket is T17091526761
Volgens mijn contactpersoon zou je al een bericht moeten hebben ontvangen over verdere informatie wat betreft de resend. Volgens jouw is dit niet het geval, dus ik ga dit reeds opnieuw doorgeven en ik zal proberen te regelen dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen.
pi_174358171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 15:22 schreef Gearbest het volgende:
Hou er alstublieft rekening mee dat ik op dit moment niet alles zo snel kan regelen als normaal door de Nationale feestdagen daar. Mijn normale contactpersoon heeft vrij en daardoor moet ik alles via omwegen regelen. Heb zelf ook geen idee hoe dit werkt. Bedankt voor jullie begrip.

[..]

Ik ga dit voor jullie regelen. Met Azerbaijan zijn er vele orders verloren gegaan en we bieden daardoor deze verzendmethode hierdoor niet meer aan. Onze excuses voor het niet ontvangen van jullie orders.
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Door de Nationale Feestdagen is mijn normale contactpersoon vrij dus kan wel even duren voordat ik dat geregeld krijg. Normaal krijg je hier een mail / ticket van in je Gearbest account. Dan moet je nog je adres bevestigen voordat over kan worden gegaan tot een resend / refund.
Ik had al tickets aangemaakt voor deze producten, maar heb (nog) geen updates gekregen over de tickets. Het laatste antwoord bij alle tickets is steevast:

It is my honor to serve you.

We can't offer you compensation for too many orders loss. (omdat ik veel koop ben ik dus de l*l?!)

Thank you for your patience and kind support.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our best to assist you.

Best Regards
Ahern


Ik hoop dat je toch nog kan regelen dat de producten verzonden gaan worden, want die 9 orders zijn behoorlijk wat geld bij elkaar. Durf tot nu toe ook geen nieuwe producten meer te bestellen met de angst dat deze (ook) niet zullen komen en ik naar mijn geld/refund kan fluiten.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')