Neu. Is het nooit geweest. Het tekeningetje liet dan ook precies zien hoe het er uit kwam te zien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:08 schreef ReisT het volgende:
Niet echt een verrassing dus[ afbeelding ]
Misschien nieuwe veiligheidseisen of zo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Mooi, de ns-livery staat m goed
Alleen waarom is de "bril" rondom de cabine dan weer zwart?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef ReisT het volgende:
Bij het woord flitstrein stop ik met lezen...
Op de wc kunnen we lekker gaan genieten van de nederlandse kusttwitter:SanneVanGalen twitterde op dinsdag 03-10-2017 om 11:00:28 Uitzicht vanaf het toilet in de nieuwe Intercity #ICNG Ironisch genoeg gekozen voor Hoek van Holland https://t.co/Eh1nGMrEyV reageer retweet
Je dit is nog een dummykoppeling dus dit is misschien niet helemaal hoe ver de koppeling op de echte trein ook zal uitsteken hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:25 schreef J.B. het volgende:
Saai model wel, het heeft bepaald niet de uitstraling van een ICMm... Die koppeling steekt ook zo opvallend uit.
Op de impressie van het Italiaanse zusje steekt de koppeling ook niet opvallend uit. Zal in het echt vast ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je dit is nog een dummykoppeling dus dit is misschien niet helemaal hoe ver de koppeling op de echte trein ook zal uitsteken hoor
Als dit een hogesnelheidstrein was had je een punt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, een hogesnelheidstrein zonder aerodynamische boegdeuren?
Wilde ns niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, een hogesnelheidstrein zonder aerodynamische boegdeuren?
Ns heeft in haar p.v.e opgenomen dat zij geen boegdeuren wensen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:59 schreef MTL het volgende:
Flauwekul. Er heeft nooit een ontwerp met deuren voor de koppeling op tafel gelegen. Die dingen zijn veel te onbetrouwbaar en nergens voor nodig bij 200 km/u.
De enkelbladsdeuren zijn ook noodzakelijk, en dat zijn ze vanwege de drukdichtheid van de trein om ploppende oren bij tunnels te voorkomen.
Ik wilde zeggen dat ik vorig jaar nog de trein van Sarajevo naar Zagreb heb genomen, maar die is blijkbaar ook opgehevenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 05:10 schreef lao_tse het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar gaat er nog een trein naar Sarajevo? Ik kan geen actuele informatie vinden.
Ook niet bij de Bosnische spoorwegen of de spoorwegen van de Servische autoriteiten binnen Bosnie (beetje wazig land, blijken twee spoorwegautoriteiten te hebben binnen een land).
De Servische spoorwegen van Servie als in Servie dat niet binnen Bosnie ligt of de Kroatische Staatsspoorwegen bieden ook weinig informatie.
Op de Duitse spoorwegsite kom ik er ook niet uit en bij het NS-loket weten ze niet wat Sarajevo is.
Uiteindelijk kan je er wel per gare Joegoslavische bus geraken vanuit Zagreb of Ljubjana of zo, maar dan kom je half-dood aan. Meinfernbus gaat er naar toe, maar echt superkwaliteit is dat ook niet en bovendien niet vanuit Zagreb. Grootste deel wilde ik toch per trein doen.
Bosnie leek me tof, ik ben er nog nooit geweest, maar lijkt me dus wel aardig. Misschien is Sarajevo zelf wat saai, maar ik kan altijd nog doorreizen naar Mostar of zo. Of is dat weer te toeristisch? Schijnt wel beetje iedereen naar toe te gaan.
Oh hoezo dat? Ja als je rotzooi koopt wel natuurlijk. Maar er is geen enkele reden waarom zoiets niet op een betrouwbare manier gebouwd kan worden natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |