quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Riepen mensen dat van Schumacher en Ferrari? Onzin, Schumacher presteerde het eerst bij Benetton en toen bij Ferrari. Iedereen zag dat Schumacher een kei was in het verbeteren van de auto.
Vanaf jaar 1 dat Hamilton in de (Mclaren) Mercedes zat, kon die auto wedstrijden winnen. Dat rijdt wel makkelijker dan de Ferrari waarin Schumacher stapte.
Vervang Schumacher door Ross Brawn en ik geef jullie gelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet zeker dat Schumacher flink heeft bijgedragen aan het huidige succes van Mercedes. Hamilton was net de mazzelkont die het stuurtje op het juiste moment overnam.
Nee, hoor. Schumacher EN Brawn (en Todt).quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef sasquatsch het volgende:
Vervang Schumacher door Ross Brawn en ik geef jullie gelijk
Sterker nog, het overstappen naar Mercedes op het juiste moment is zijn verdienste. Dat was geen voordehandliggende keus en hij is er destijds ook zwaar voor bekritiseerd. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij het beoordelen van zijn statistieken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel mee eens maar dat kan je hem moeilijk verwijten
hangt ook een beetje van het weer af, het schijnt alleen vrijdag en zaterdagochtend nat te zijn maar wie weet verandert dat nogquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Nu we toch allemaal in de glazen bol zitten.
Max in Japan? Vorig jaar 2de; nog een keertje doen?
Japan zal moeilijker worden maar Max heeft daar vorig jaar ook echt alles er uit gehaald wat er in zat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Nu we toch allemaal in de glazen bol zitten.
Max in Japan? Vorig jaar 2de; nog een keertje doen?
Sowieso lijkt het gat naar Mercedes en Ferrari kleiner dan vorig jaar. Als er niets raars gebeurt verwacht ik zeker een plek op het podium.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Japan zal moeilijker worden maar Max heeft daar vorig jaar ook echt alles er uit gehaald wat er in zat.
We gaan het zien.
Ben het met je eens. Maar voor Maleisie had ik ook niet echt hoop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Japan zal moeilijker worden maar Max heeft daar vorig jaar ook echt alles er uit gehaald wat er in zat.
We gaan het zien.
Volgend jaar al dus?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef tja77 het volgende:
Max gaat niet winnen, hij gaat het zelfde pad bewandelen als Schumacher in zijn carriere.
In zijn:
eerste seizoen: 0 zeges
tweede seizoen: 1 zege
derde seizoen; 1 zege
vierde seizoen: Wereldkampioen.
Tot zo ver mijn fantasie.
Dit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:51 schreef tja77 het volgende:
Max gaat niet winnen, hij gaat het zelfde pad bewandelen als Schumacher in zijn carriere.
In zijn:
eerste seizoen: 0 zeges
tweede seizoen: 1 zege
derde seizoen; 1 zege
vierde seizoen: Wereldkampioen.
Tot zo ver mijn fantasie.
Nou, maar zo ondenkbaar is het niet hoor.quote:
Ik denk ook dat zijn gezondheid daarmee te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:31 schreef Ener-G het volgende:
Dat Max een aantal keer sinds de wintertests de finish niet gehaald heeft vertekent het ook een beetje in de stappen die RB gemaakt heeft richting Ferrrari/Mercedes. Als ie sinds de winter elke race uit had gereden had je die vooruitgang sneller kunnen zien.
Dat liet zich trouwens ook zien aan Max z'n helmpie dat lekker naar buiten hing door de G-krachten, normaliter maak je genoeg meters tijdens de races om je nek echt goed te trainen. Als je dan een paar keer in het begin van de race eruit crasht/uitvalt mis je ook die meters.
wat chassis betreft gaan ze zeker de goede kant op maar bij Renault is het erg stilquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou, maar zo ondenkbaar is het niet hoor.
Toen Marko voor de wintertests dit jaar riep dat RBR voor de titel zou strijden dit seizoen, was er niemand die hem voor gek verklaarde. Nu naar het einde van het seizoen toe wordt RBR steeds competitiever. Wellicht kunnen ze volgend jaar de stap wel zetten, om zo Max aan hun te blijven binden.
Kwa betrouwbaarheid ziet het er goed beter uit en ze voeren nog wel incremental updates uit... helaas alleen niet de grote klappers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat chassis betreft gaan ze zeker de goede kant op maar bij Renault is het erg stil
Juist daarom verwacht ik volgend seizoen een grote stap van Renault, dit seizoen werd al vrij snel als verloren beschouwd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat chassis betreft gaan ze zeker de goede kant op maar bij Renault is het erg stil
Worden de heren coureurs eigenlijk op doping gecontroleerd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:36 schreef Ener-G het volgende:
Dat ie half grieperig in die auto zat hielp natuurlijk ook niet. Volgens mij was Perez nog zieker, die zat voor de race aan een infuus
Niet tot nauwelijks:quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Worden de heren coureurs eigenlijk op doping gecontroleerd?
quote:Randy Thomas Lanier (born 22 September 1954) is a professional race car driver and convicted drug trafficker from the United States. He is notable for winning the 1984 IMSA Camel GT title as a wholly independent team, despite facing up to well funded and supported oppositions and the team's questionable source of income.
https://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Lanierquote:As Lanier defeated the heavily sponsored and factory supported oppositions of the Group 44 Racing Jaguar XJR-5 and Löwenbräu sponsored Holbert Racing Porsche 962, the sudden racing successes began to raise questions about the team's source of finance[8] and thus Lanier was under investigation from the FBI.[9][Note 1][10] Lanier along with Eugene Fischer[12] and Ben Kramer, owner of Apache boats; and twelve others[13] ran a multimillion-dollar drugs empire between 1982 and 1986 when the arrest took place.[14] Kramer was the great-nephew and one of the putative heirs of the top boss of the U.S. crime syndicate, Meyer Lansky.[15]
A week prior to the Indy time trials, his former driving partner Bill Whittington was arrested and Lanier's name began to surface. Shortly after his Indy 500 drive, he made his largest haul[7] of 165,000 lbs[1] and had considered retiring from the drugs trade.[7] Months after an Illinois dealer was arrested when a local state trooper discovered a small haul of cannabis in a broken down truck.[10] Lanier's business partner and brother in law,[16] Ronald Harris Ball, was arrested and denied bail.[1]
Zo kennen we ook de coureur Charles Z.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:56 schreef Bluurgh het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat het niet in de sport is/was:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Lanier
Vanavond 21:30 herhaling, ik heb Ziggoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
http://sport1.cdp.triple-(...)lk-2-10-19471_11.jpg
Dat is het plaatje van de link van de gemist uitzending op ZST Go. Als je nou alles na 19471 vervangt voor .mp4 zou je (zonder abo) de uitzending moeten kunnen zien. Zit geen beveiliging op ofzo. (dus alles vanaf de _, dit werkt voor alle uitzendingen die op http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview staan, gewoon image location kopieren en alles vanaf de _ vervangen voor .mp4).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |