abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2017 @ 23:05:20 #81
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174128102
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpools volgende duels in de League: United thuis, Tottenham uit
Nederlaag United. Eerste redelijke tegenstander die United tegen krijgt.


Spurs kraken die defensie van Liverpool wel.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_174128181
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:05 schreef franske19 het volgende:

[..]

Nederlaag United. Eerste redelijke tegenstander die United tegen krijgt.

Spurs kraken die defensie van Liverpool wel.
Lol. Klopp had vorig seizoen al grote moeite om in eigen huis United neer te krijgen. Waren we allemaal hyped, werd het gewoon 0-0.
pi_174128309
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lol. Klopp had vorig seizoen al grote moeite om in eigen huis United neer te krijgen. Waren we allemaal hyped, werd het gewoon 0-0.
Pep is toch wel stukken beter hoor. Ook qua team.
pi_174128561
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Pep is toch wel stukken beter hoor. Ook qua team.
In mijn ogen zijn qua stijl/kwaliteitverhouding Chelsea en United de meest interessante graadmeters voor City. Chelsea-uit hebben ze met verve doorstaan wat ik stiekem niet verwacht had. Niet per se qua kansen maar hoe ze voetballend een wedstrijd aanpakken en hoe ze defensief alles oplossen. Dat is echt goed georganiseerd. Helpt ook wel dat verschillende spelers een goal kunnen maken, ook als Kun voor de deuren van het VUMC tegen een paal aanknalt.

Over United is het lastig te zeggen waar ze staan. Dan zie ik weer allemaal hosannaposts voorbijkomen van ''Hahaahhaha mensen die zeggen dat Mourinho een defensieve coach is, check dat doelsaldo xd xd xd'' terwijl ze vaak pas uitlopen als de tegenstander eenmaal moet komen. Tot die tijd is het niet te harden bij ze. Wordt interessanter om te zien als United een keer achter komt in een wedstrijd.
pi_174128856
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn qua stijl/kwaliteitverhouding Chelsea en United de meest interessante graadmeters voor City. Chelsea-uit hebben ze met verve doorstaan wat ik stiekem niet verwacht had. Niet per se qua kansen maar hoe ze voetballend een wedstrijd aanpakken en hoe ze defensief alles oplossen. Dat is echt goed georganiseerd. Helpt ook wel dat verschillende spelers een goal kunnen maken, ook als Kun voor de deuren van het VUMC tegen een paal aanknalt.

Over United is het lastig te zeggen waar ze staan. Dan zie ik weer allemaal hosannaposts voorbijkomen van ''Hahaahhaha mensen die zeggen dat Mourinho een defensieve coach is, check dat doelsaldo xd xd xd'' terwijl ze vaak pas uitlopen als de tegenstander eenmaal moet komen. Tot die tijd is het niet te harden bij ze. Wordt interessanter om te zien als United een keer achter komt in een wedstrijd.
Deed Pep goed ja. Hij laat nu wel zijn klasse zien. Mag natuurlijk ook wel gezien de uitgaven maar toch.
pi_174129216
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 23:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Deed Pep goed ja. Hij laat nu wel zijn klasse zien. Mag natuurlijk ook wel gezien de uitgaven maar toch.
Weet hij zelf ook maar al te goed. Daar maakt hij geen geheim van. Het mooiste aan zijn klasse is, vind ik, het vermogen om zijn tegenstander keer op keer te kunnen domineren. Het is meer dan alleen met zijn manier van spelen voorbij komen hobbelen. Je leest ook niet vaak over andere managers dat ze zoveel leren over voetbal. De persconferenties met die man vind ik oprecht altijd interessant. Vaak na de wedstrijd zit hij nog volop in zijn wedstrijdbeeld.

Dat het geld moet kosten; chequebook manager dit dat, tsja. Dat is inherent aan de vreselijke marketinghype rond de Premier League. Als mensen al enthousiast worden van een affiche waaraan West Bromwich Albion meedoet om vervolgens boos te worden dat het saai is. Alle gillende keukenmeisjes dat ze mooi voetbal willen zien, entertainment willen krijgen om vervolgens toch weer te klagen dat het met veel geld gepaard gaat. Guardiola ziet zichzelf absoluut niet als een voetbalgod, het is een enorm gepassioneerd voetbalmens, soms slaat hij daarin wat door. Het zij zo; de beste trainers zijn allemaal een beetje gek. Klopp, Conte, Guardiola, Simeone, Mourinho. Voetbal is emotie.

Vanaf 11:30
pi_174142320
Odd nog maar 1,40 voor ontslag. :D 2 dagen terug nog 4,50
pi_174142351
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Weet hij zelf ook maar al te goed. Daar maakt hij geen geheim van. Het mooiste aan zijn klasse is, vind ik, het vermogen om zijn tegenstander keer op keer te kunnen domineren. Het is meer dan alleen met zijn manier van spelen voorbij komen hobbelen. Je leest ook niet vaak over andere managers dat ze zoveel leren over voetbal. De persconferenties met die man vind ik oprecht altijd interessant. Vaak na de wedstrijd zit hij nog volop in zijn wedstrijdbeeld.

Dat het geld moet kosten; chequebook manager dit dat, tsja. Dat is inherent aan de vreselijke marketinghype rond de Premier League. Als mensen al enthousiast worden van een affiche waaraan West Bromwich Albion meedoet om vervolgens boos te worden dat het saai is. Alle gillende keukenmeisjes dat ze mooi voetbal willen zien, entertainment willen krijgen om vervolgens toch weer te klagen dat het met veel geld gepaard gaat. Guardiola ziet zichzelf absoluut niet als een voetbalgod, het is een enorm gepassioneerd voetbalmens, soms slaat hij daarin wat door. Het zij zo; de beste trainers zijn allemaal een beetje gek. Klopp, Conte, Guardiola, Simeone, Mourinho. Voetbal is emotie.

Vanaf 11:30
Wel benieuwd wat hij kan tegen Barca/Real/Bayern en Juve
pi_174143457
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wel benieuwd wat hij kan tegen Barca/Real/Bayern en Juve
In de groepsfase vorig jaar heeft hij wel met adembenemend spel laten zien dat het kan tegen Barça; in eigen huis. Real Madrid blijft voor mij van een andere orde in Europa ondanks dat Pep 's morgens, 's middags en 's avonds Zidane te slim af is. Dat zijn Galactico's van de hoogste orde.
pi_174147171
Wie speelde afgelopen wedstrijd voor Mendy bij City,.kunnen ze dat opvangen?
pi_174147275
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Wie speelde afgelopen wedstrijd voor Mendy bij City,.kunnen ze dat opvangen?
Delph speelde als linksback, voor de rest hebben ze nog Danilo als back-up voor rechts en links. Al heeft Delph wel een blessure opgelopen, geen idee hoe ernstig dat is. In ieder geval doet hij niet mee bij de interlands van Engeland.
pi_174147563
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Delph speelde als linksback, voor de rest hebben ze nog Danilo als back-up voor rechts en links. Al heeft Delph wel een blessure opgelopen, geen idee hoe ernstig dat is. In ieder geval doet hij niet mee bij de interlands van Engeland.
Danilo is ook een Geweldenaar, althans bij Porto. Bij Real kwam hij vrij weinig in actie
pi_174147713
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Danilo is ook een Geweldenaar, althans bij Porto. Bij Real kwam hij vrij weinig in actie
Ik vond hem bij Roda mwoh.
U MAD?
pi_174147837
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vond hem bij Roda mwoh.
Ow ja die knakker,die moest bij Roda centraal achterin en bleek een middenvelder van top niveau bij Porto
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:53:00 #97
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_174151041
quote:
Real Madrid would sign Spurs star Harry Kane over Man City's Sergio Aguero - Craig Burley
REAL MADRID would sign Tottenham striker Harry Kane over Manchester City’s Sergio Aguero if they needed a new frontman.

PUBLISHED: 15:32, Mon, Oct 2, 2017 | UPDATED: 15:32, Mon, Oct 2, 2017

That is the opinion of ESPN FC pundit and former Chelsea midfielder Craig Burley.

After failing to score in August, Kane scored a stunning 13 goals in eight games for club and country in September.

The back-to-back Golden Boot winner's form for Tottenham has led to ex-players claiming he is one of the best strikers in world football.

Burley concurs with that opinion and says Kane is a better finisher than Aguero

Real Madrid would sign Spurs star Harry Kane over Man City's Sergio Aguero - Craig Burley
REAL MADRID would sign Tottenham striker Harry Kane over Manchester City’s Sergio Aguero if they needed a new frontman.

That is the opinion of ESPN FC pundit and former Chelsea midfielder Craig Burley.

After failing to score in August, Kane scored a stunning 13 goals in eight games for club and country in September.

The back-to-back Golden Boot winner's form for Tottenham has led to ex-players claiming he is one of the best strikers in world football.

Burley concurs with that opinion and says Kane is a better finisher than Aguero
pi_174151167
Aguerro is ook alweer 30 volgend jaar
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:00:08 #99
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174151302
Wil Real Madrid dat of is het slechts een nietszeggende mening van Craig Burley?....
  maandag 2 oktober 2017 @ 22:04:33 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_174151485
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil Real Madrid dat of is het slechts een nietszeggende mening van Craig Burley?....
ik denk beide
pi_174159567
Chelsea striker Alvaro Morata could be out for more than a month after injuring his hamstring during Saturday's defeat by Manchester City.

The 24-year-old, who joined Chelsea for a club record £60m from Real Madrid, is the club's top scorer with seven goals.

Spanish team doctors diagnosed the grade two myofascial injury and he will miss this week's World Cup qualifiers against Albania and Israel.

Muscle injuries such as this can take four to eight weeks to recover from.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:24:34 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174165262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea striker Alvaro Morata could be out for more than a month after injuring his hamstring during Saturday's defeat by Manchester City.

The 24-year-old, who joined Chelsea for a club record £60m from Real Madrid, is the club's top scorer with seven goals.

Spanish team doctors diagnosed the grade two myofascial injury and he will miss this week's World Cup qualifiers against Albania and Israel.

Muscle injuries such as this can take four to eight weeks to recover from.
Gelukkig voor hem & Chelsea is er nu 2 weken geen voetbal, ja interland geneuzel. Hopelijk valt het mee en is ie er 'maar' 4 weken uit. In de PL lijken ze 'm wel te kunnen missen, tegen Palace & Watford. Voor de CL moet ie Roma missen maar met 6 uit 2 is dat ook niet zo'n ramp.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174279334
Watford telde vorig jaar liefst vijftien miljoen euro neer voor de komst van Isaac Success, maar de Engelse club beleeft vooralsnog weinig plezier aan de Nigeriaanse aanvaller. Success was in negentien wedstrijden in de Premier League, waarvan slechts twee als aanvaller, pas goed voor twee doelpunten en weet zondag in de tabloids alle aandacht op zich gevestigd na een wilde avond met liefst vier prostituees.

Success had de dames na een avondje stappen in Londen voor een bedrag van 2250 euro over laten komen naar een hotel. De 21-jarige flankspeler had zich er vermoedelijk veel van voorgesteld, maar was zo dronken dat hij uiteindelijk niet in staat bleek de daad te verrichten. Hij eiste zijn geld terug, maar omdat de dames daar geen gehoor aan gaven, ontwikkelde zich een ruzie. "Hij beschuldigde ons ervan hem te bedriegen en eiste zijn geld terug. Het was angstaanjagend", zo onthult Alexis Domergee in gesprek met The Sun.

"Hij betaalde ons alle vier ongeveer 560 euro om met hem te feesten", vervolgt de dame van dienst. "We begonnen ons uit te kleden op het moment dat het geld was overgemaakt naar onze rekeningen. Hij dronk echter Baileys uit de fles. Hij heeft minimaal twee van die flessen gedronken. Ik haalde zijn broek naar beneden en heb met de overige drie dames alles gedaan wat je je maar kunt voorstellen."

Het optreden van het viertal kon Success echter allerminst bekoren. "Hij raakte gefrustreerd, maar wat verwacht je als je twee flessen Baileys achterover werkt?", vraagt Domergee zich hardop af. De brunette vindt steun bij collega Michaela Carter. "Hij schepte de hele avond op over hoeveel hij wel niet verdiende en hoeveel plezier we zouden hebben. Hij heeft echter niet aan de hoge verwachtingen weten te voldoen. Hij oogde een beetje verlegen, waarschijnlijk omdat hij pas 21 is", zegt zij. "Na een kort gesprek nam Alexis het initiatief. Ze vertelde hem dat het tijd was voor business."

Success maakte het geld vervolgens onmiddellijk over naar de dames. "We lagen alle vijf op bed, maar plots realiseerden we ons dat de drank zijn tol had geëist", vervolgt Domergee. "Ik vertelde hem dat we niet langer konden blijven en dat we hem geen extra tijd konden geven. Toen klonk plots een hard geschreeuw, wat waarschijnlijk alle gasten in het hotel wakker heeft gemaakt. Dat was het moment dat ik de politie heb gebeld. We maakten allemaal veel geluid. Ik eindigde de avond met een kleine snee in mijn gezicht en een blauwe plek op mijn arm. Ik weet niet hoe dat is gebeurde. Daarnaast brak de hak van mijn Christian Louboutin-schoen ter waarde van 650 euro af." Nadat de politieagenten in het hotel arriveerden, werd Success gearresteerd.


Lees meer op www.voetbalzone.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 14:09:21 ]
pi_174329023
LFC twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 16:59:04 Sadio Mane has sustained a hamstring injury. Full story: https://t.co/QdynVm9kxp https://t.co/VBs5rYn1rU reageer retweet
De blessures heersen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:02:16 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174329302
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Watford telde vorig jaar liefst vijftien miljoen euro neer voor de komst van Isaac Success, maar de Engelse club beleeft vooralsnog weinig plezier aan de Nigeriaanse aanvaller. Success was in negentien wedstrijden in de Premier League, waarvan slechts twee als aanvaller, pas goed voor twee doelpunten en weet zondag in de tabloids alle aandacht op zich gevestigd na een wilde avond met liefst vier prostituees.

Success had de dames na een avondje stappen in Londen voor een bedrag van 2250 euro over laten komen naar een hotel. De 21-jarige flankspeler had zich er vermoedelijk veel van voorgesteld, maar was zo dronken dat hij uiteindelijk niet in staat bleek de daad te verrichten. Hij eiste zijn geld terug, maar omdat de dames daar geen gehoor aan gaven, ontwikkelde zich een ruzie. "Hij beschuldigde ons ervan hem te bedriegen en eiste zijn geld terug. Het was angstaanjagend", zo onthult Alexis Domergee in gesprek met The Sun.

"Hij betaalde ons alle vier ongeveer 560 euro om met hem te feesten", vervolgt de dame van dienst. "We begonnen ons uit te kleden op het moment dat het geld was overgemaakt naar onze rekeningen. Hij dronk echter Baileys uit de fles. Hij heeft minimaal twee van die flessen gedronken. Ik haalde zijn broek naar beneden en heb met de overige drie dames alles gedaan wat je je maar kunt voorstellen."

Het optreden van het viertal kon Success echter allerminst bekoren. "Hij raakte gefrustreerd, maar wat verwacht je als je twee flessen Baileys achterover werkt?", vraagt Domergee zich hardop af. De brunette vindt steun bij collega Michaela Carter. "Hij schepte de hele avond op over hoeveel hij wel niet verdiende en hoeveel plezier we zouden hebben. Hij heeft echter niet aan de hoge verwachtingen weten te voldoen. Hij oogde een beetje verlegen, waarschijnlijk omdat hij pas 21 is", zegt zij. "Na een kort gesprek nam Alexis het initiatief. Ze vertelde hem dat het tijd was voor business."

Success maakte het geld vervolgens onmiddellijk over naar de dames. "We lagen alle vijf op bed, maar plots realiseerden we ons dat de drank zijn tol had geëist", vervolgt Domergee. "Ik vertelde hem dat we niet langer konden blijven en dat we hem geen extra tijd konden geven. Toen klonk plots een hard geschreeuw, wat waarschijnlijk alle gasten in het hotel wakker heeft gemaakt. Dat was het moment dat ik de politie heb gebeld. We maakten allemaal veel geluid. Ik eindigde de avond met een kleine snee in mijn gezicht en een blauwe plek op mijn arm. Ik weet niet hoe dat is gebeurde. Daarnaast brak de hak van mijn Christian Louboutin-schoen ter waarde van 650 euro af." Nadat de politieagenten in het hotel arriveerden, werd Success gearresteerd.

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Nou dat werd geen succes
pi_174330411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:47 schreef Bolasie het volgende:
LFC twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 16:59:04 Sadio Mane has sustained a hamstring injury. Full story: https://t.co/QdynVm9kxp https://t.co/VBs5rYn1rU reageer retweet
De blessures heersen.
Terwijl Kun weer op het trainingsveld staat. Pep kennende zal hij hem klaarstomen voor het duel met Napoli.
pi_174396883
NUFC twitterde op vrijdag 13-10-2017 om 10:00:02 BREAKING: He's staying!We've activated an option to buy @mikelmerino1, meaning he completes a permanent move with… https://t.co/MdDMzwldgC reageer retweet
Mooie deal.
pi_174397216
Pochettino is serieus mad omdat Pep op de persconferentie na Chelsea v Manchester City met een duidelijk niet serieuze ondertoon Tottenham ''that Harry Kane team'' noemde _O-.
pi_174397372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
NUFC twitterde op vrijdag 13-10-2017 om 10:00:02 BREAKING: He's staying!We've activated an option to buy @mikelmerino1, meaning he completes a permanent move with… https://t.co/MdDMzwldgC reageer retweet
Mooie deal.
https://twitter.com/AyozePG/status/918807336529080322 _O_

Doen jullie nog actief mee met de FPL of is dat een beetje deuwd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 15:03:21 ]
pi_174397411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:59 schreef Bolasie het volgende:

[..]

https://twitter.com/AyozePG/status/918807336529080322 _O_

Doen jullie nog actie mee met de FPL of is dat een beetje deuwd?
Ik doe actief mee :).

pi_174397436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik doe actief mee :).

[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels de eerste plek bemachtigd in de FOK! FPL competitie _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 15:04:19 ]
pi_174397470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:04 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de eerste plek bemachtigd in de FOK! FPL competitie _O_
Vorig speelweekend was heerlijk met De Bruyne als captain.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:15:11 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174397569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
NUFC twitterde op vrijdag 13-10-2017 om 10:00:02 BREAKING: He's staying!We've activated an option to buy @mikelmerino1, meaning he completes a permanent move with… https://t.co/MdDMzwldgC reageer retweet
Mooie deal.
Goede speler.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:16:02 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174397578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:59 schreef Bolasie het volgende:

[..]

https://twitter.com/AyozePG/status/918807336529080322 _O_

Doen jullie nog actief mee met de FPL of is dat een beetje deuwd?
:D

Ik heb m'n team na speelronde 1 niet meer beheerd :@
pi_174410591
ZiggoSport twitterde op zaterdag 14-10-2017 om 10:29:42 Feest van herkenning voor Louis van Gaal bij Liverpool-United. Met @JackvanGelder staat hij op het veld op Anfield voor Ziggo Sport reageer retweet
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:39:57 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174410647
Louisgod _O_
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:31:02 #117
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174412184
Compleet achterlijk van Athletic dat ze niet vol voor Merino zijn gegaan toen er sprake van was dat hij Dortmund kon en mocht verlaten.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:33:55 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_174412224
Geen Klavan :{
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:00:52 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174412629
Bijzondere ontmoeting wel
Oh.
pi_174412680
Krijg voortaan altijd zo'n zin om The Killers te luisteren als ik die tune van ziggo sport hoor :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')