abonnement Unibet Coolblue
pi_174136282
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:48 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Magnet, Lisk kenner die je bent.

Ik had net Lisk Nano op een offline PC. Ik kan met Nano wel een seed offline creëren maar verder dan dat komt ik niet omdat ie wil dat je dan inlogt. Doe ik iets verkeerd of kun je niet offline een Lisk wallet genereren?

Laad onderstaande pagina:

http://liskpaperwallet.com

Trek dan je stekker eruit en genereer een pass phrase :)
pi_174136342
Fijn dat lisk pools 0.11 uitbetalen terwijl de fees 0.1 zijn..

Spaar het dan een tijdje op.
pi_174136397
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laad onderstaande pagina:

http://liskpaperwallet.com

Trek dan je stekker eruit en genereer een pass phrase :)
Ah thanks. Ik had deze gezien op Bitcointalk, maar ik wist niet of ie betrouwbaar was. Ik ga op jouw kennis af! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:05 schreef kthxbye het volgende:
We gaan weer richting een portfolio ATHtje :)
Yes, me too. Verschil is alleen dat ik vorige x portfolio ath had op een market cap van 177 miljard en nu op 150 miljard. Ben er dus op vooruit gegaan :)
pi_174136419
We gaan weer richting een portfolio ATHtje :)
pi_174136556
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ah thanks. Ik had deze gezien op Bitcointalk, maar ik wist niet of ie betrouwbaar was. Ik ga op jouw kennis af! ;)

Kennis? :P
Hij kwam als eerste naar boven na een Google actie.

Maar bij een paper-wallet moet je gewoon zorgen dat je PC offline is op het moment dat je het adres genereert en de browser sluiten voor je de PC weer online gooit.
Dan kan er weinig misgaan.
pi_174136907
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kennis? :P
Hij kwam als eerste naar boven na een Google actie.

Maar bij een paper-wallet moet je gewoon zorgen dat je PC offline is op het moment dat je het adres genereert en de browser sluiten voor je de PC weer online gooit.
Dan kan er weinig misgaan.
Gelukkig heb ik een goedkoop laptopje gekocht waar ik geen ethernet/wifi drivers op geïnstalleerd heb :)

Wel jammer dat Lisk Nano geen offline generator heeft.
  maandag 2 oktober 2017 @ 13:49:21 #107
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174137410
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
OCL ;(
Dit inderdaad. Wanneer krijgen we weer eens buy support? Ik wist dat het niet goed was toen hij 2500 sat naar sub 2000 sat ging maar dit gaat opeens wel heel hard.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174137768
quote:
13s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:49 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Wanneer krijgen we weer eens buy support? Ik wist dat het niet goed was toen hij 2500 sat naar sub 2000 sat ging maar dit gaat opeens wel heel hard.
Ik vind het maar irritant als alleen op de DEX gekocht kan worden en verkocht, wanneer gooien ze dat ding eens op BITTREX of POLO
Lambo of Rekt
pi_174137896
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind het maar irritant als alleen op de DEX gekocht kan worden en verkocht, wanneer gooien ze dat ding eens op BITTREX of POLO
Dat zie ik niet gebeuren, het is maar een klein project.
We hebben allemaal ruim de kans gehad om vanaf de ICO met >500% winst te verkopen.

Dus neem je winst of hodl :P

Ik geloof dat crypto echt de enige markt is waar mensen teleurgesteld zijn als ze niet minimaal 1000% winst hebben.
pi_174137940
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:06 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kopen?
die kun je dus naar een waves adres sturne? of snap ik het niet ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174138116
quote:
10s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:06 schreef Zith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

kopen?
Hoeveel wil je ervoor?
pi_174138237
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 13:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar bij een paper-wallet moet je gewoon zorgen dat je PC offline is op het moment dat je het adres genereert en de browser sluiten voor je de PC weer online gooit.
Dan kan er weinig misgaan.
:')_________________________________!
pi_174138338
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:29 schreef xminator het volgende:

[..]

:')_________________________________!
ja, dat vond ik ook al ietwat vreemd
pi_174138410
Waarbij ik uiteraard bedoel dat zo'n website niet stiekem de passphrase of private key naar huis kan sturen als je je PC offline hebt voor je de key genereert en de browser eerst afsluit voor je de PC weer online gooit.

Simpele maatregel als je de "paper wallet generator" niet 100% vertrouwt.

Een andere optie is om de paper wallet generator zelf te compileren uit de broncode, op een offline PC maar dat lijkt me niet weggelegd voor iedere beginner.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-10-2017 14:48:20 ]
pi_174138672
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:38 schreef MaGNeT het volgende:
Waarbij ik uiteraard bedoel dat zo'n website niet stiekem de passphrase of private key naar huis kan sturen als je je PC offline hebt voor je de key genereert en de browser eerst afsluit voor je de PC weer online gooit.

Simpele maatregel als je de "paper wallet generator" niet 100% vertrouwt.

Een andere optie is om de paper wallet generator zelf te compileren uit de broncode, op een offline PC maar dat lijkt me niet weggelegd voor iedere beginner.
Naja, nog steeds niet helemaal veilig. Wie weet is de PC wel geïnfecteerd met een virus of keylogger en die kan nog steeds dingen opsturen als je weer verbinding maakt met internet. Ik denk dat xminator daarop doelt.

Het beste is een paper wallet aanmaken op een PC die nog nooit met internet verbonden is geweest. Wel een beetje overkill, maarja als we straks allemaal miljonair zijn dan is opsec toch wel heel belangrijk.

MaGNeTs methode is een ietwat minder veilige goede tweede keus.
pi_174138779
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Naja, nog steeds niet helemaal veilig. Wie weet is de PC wel geïnfecteerd met een virus of keylogger en die kan nog steeds dingen opsturen als je weer verbinding maakt met internet. Ik denk dat xminator daarop doelt.

Het beste is een paper wallet aanmaken op een PC die nog nooit met internet verbonden is geweest. Beetje overkill.

MaGNeTs methode is een ietwat minder veilige goede tweede keus.
Als je PC met een virus of keylogger geïnfecteerd is heb je doorgaans sowieso wel een probleem als je veel met crypto bezig bent :P

Een paper wallet zal wss niet door een "key logger" doorgegeven worden, aangezien je geen toets hoeft aan te raken om deze te printen ;) En heb je een dergelijk virus, dan moet het maar net een virus zijn dat er op uit is om paper wallets te stelen.

Het kan... uiteraard... het risico dat je je coins kwijtraakt door je paper wallet online te genereren is een stuk groter, vooral als het niet door de makers van de coin zelf is gemaakt.

Maar inderdaad, wil je het helemaal goed doen dan is dat de beste manier.
Je kan ook een bootable USB-stick met een verse live-versie van Ubuntu gebruiken, dan heb je een zeer kleine kans op diefstal / hacks. Moet je nog wel je printer aan de gang krijgen voor de paper wallet.

In 6,5 jaar crypto ben ik eigenlijk alleen maar geld kwijtgeraakt door exchanges / pools die gehackt werden of die ineens van de aardbodem verdwenen waren.

Lokaal heb ik 1x een virusje opgepikt door een besmette wallet van een nieuwe coin maar dat draaide sowieso op een miner-PC en niet op m'n crypto-PC.

Als je met > ¤ 100.000 aan crypto handelt neem je weer andere maatregelen dan wanneer je er een paar honderd ¤ in hebt zitten.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-10-2017 15:03:52 ]
pi_174139014
Wat denken jullie van de nieuwe Cardano (ADA)?
pi_174139582
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:50 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Naja, nog steeds niet helemaal veilig. Wie weet is de PC wel geïnfecteerd met een virus of keylogger en die kan nog steeds dingen opsturen als je weer verbinding maakt met internet. Ik denk dat xminator daarop doelt.

Het beste is een paper wallet aanmaken op een PC die nog nooit met internet verbonden is geweest. Wel een beetje overkill, maarja als we straks allemaal miljonair zijn dan is opsec toch wel heel belangrijk.

MaGNeTs methode is een ietwat minder veilige goede tweede keus.
Waar ik op doel is het volgende: generator is ingesteld dat alleen binnen een bepaalde range aan keys wordt uitgegeven. Dan maakt het niet uit of je het online of offline genereert. De maker ervan hoeft na x-periode alleen de range van keys na te gaan = bingo.
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:34:15 #119
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174139695
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 14:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind het maar irritant als alleen op de DEX gekocht kan worden en verkocht, wanneer gooien ze dat ding eens op BITTREX of POLO
Ik vind DEX niet eens zo heel slecht eigenlijk, maar elke grote exchange is goed. Zolang er maar weer wat gebeurt. Het is nu echt een bloedbad.

Nog maar de helft waard van op zn piek and falling. Zuur.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174139789
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:29 schreef xminator het volgende:

[..]

Waar ik op doel is het volgende: generator is ingesteld dat alleen binnen een bepaalde range aan keys wordt uitgegeven. Dan maakt het niet uit of je het online of offline genereert. De maker ervan hoeft na x-periode alleen de range van keys na te gaan = bingo.
Dat is inderdaad ook nog wel een dingetje :P
pi_174140152
Iemand hier bekend met de Bittrex api?
Lambo of Rekt
pi_174140197
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 15:57 schreef EggsTC het volgende:
Iemand hier bekend met de Bittrex api?
https://bittrex.com/home/api

:P
pi_174140407
quote:
Ja.. daar zit ik, maar ik doet iets fout met de HMAC-SHA512 sign, en ik kan mn vinger niet echt leggen op wat ik fout doe

success":false,"message":"INVALID_SIGNATURE","result":null
Lambo of Rekt
pi_174140482
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja.. daar zit ik, maar ik doet iets fout met de HMAC-SHA512 sign, en ik kan mn vinger niet echt leggen op wat ik fout doe

success":false,"message":"INVALID_SIGNATURE","result":null
API key error?
pi_174140512
quote:
99s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:10 schreef Blue_note het volgende:

[..]

API key error?
Ja, ik roep m aan met ;

$sSignature = HMACSHA512($g_sAPISecret, $FullURL)

En volgens de docs hoort het zo
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')