abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 september 2017 @ 09:53:45 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174025671
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zie er niets in.
Even los van het feit of ie wil komen en of we hem kunnen betalen. Hij deed het vorig seizoen nog uitstekend in de Bundesliga en is meestal gewoon fit, dat is echt een stuk beter dan Van Persie
pi_174025681
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vind een samenvatting meer dan voldoende voor dit soort potjes
Lul dan ook niet zo slap
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174025687
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vind een samenvatting meer dan voldoende voor dit soort potjes
En toch idiote conclusies trekken over Amrabat en Vilhena.

Hafcfangod.
pi_174025694
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Lul dan ook niet zo slap
Ik vond het een geniale goal.
  woensdag 27 september 2017 @ 09:56:06 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174025711
Ik merk trouwens wel dat ik die Champions League weinig aan vind. Tegen Manchester stond ik al in de Kuip met een twijfel of het 0-0, 0-2 of 0-5 zou worden. En gisteren had ik ook zoiets van: Nou Napoli, bovenste van Italië, ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Bij de 2-0 gisteren heb ik niet eens gevloekt. Je wist toch dat er geen punt in zat.

Je speelt voor Jan met de korte achternaam, 2e in poule is haast onmogelijk. En nu staan we nog voor lul ook. Dan speel ik liever Europa League, kijk naar Ajax vorig seizoen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174025744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:56 schreef satecl het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik die Champions League weinig aan vind. Tegen Manchester stond ik al in de Kuip met een twijfel of het 0-0, 0-2 of 0-5 zou worden. En gisteren had ik ook zoiets van: Nou Napoli, bovenste van Italië, ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Bij de 2-0 gisteren heb ik niet eens gevloekt. Je wist toch dat er geen punt in zat.

Je speelt voor Jan met de korte achternaam, 2e in poule is haast onmogelijk. En nu staan we nog voor lul ook. Dan speel ik liever Europa League, kijk naar Ajax vorig seizoen.
Ik snap vooral niet dat mensen zich er over kunnen verbazen. De CL is een podium waar we met het jaar verder verwijderd van raken. PSV haalde vorig jaar 2 schamele puntjes, Ajax is het sowieso nog nooit gelukt om te overwinteren sinds begin deze eeuw ofzo.

En dan heb je ook nog eens de pech dat je uit pot 3 de sterkste tegenstander loot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 september 2017 @ 10:01:00 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174025781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:56 schreef satecl het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik die Champions League weinig aan vind. Tegen Manchester stond ik al in de Kuip met een twijfel of het 0-0, 0-2 of 0-5 zou worden. En gisteren had ik ook zoiets van: Nou Napoli, bovenste van Italië, ik ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Bij de 2-0 gisteren heb ik niet eens gevloekt. Je wist toch dat er geen punt in zat.

Je speelt voor Jan met de korte achternaam, 2e in poule is haast onmogelijk. En nu staan we nog voor lul ook. Dan speel ik liever Europa League, kijk naar Ajax vorig seizoen.
Denk je dat fans van clubs als Roda en Go Ahead ook liever in de Jupiler League spelen?

Dit zijn bittere pillen die je moet slikken, maar er zijn veel meer voordelen dan nadelen. Bovendien moeten we nu 2x tegen een team waar we in vorm wél kans tegen maken. Die eerste twee wedstrijden laten het allemaal een beetje te dramatisch lijken, maar dat zijn 2 van de 3 lastigste wedstrijden van de poule. En je mist al je halve basiself.

Ik vind het eigenlijk vooral raar dat de media zo verbaasd reageert, dit was redelijk te verwachten.
pi_174025821
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Denk je dat fans van clubs als Roda en Go Ahead ook liever in de Jupiler League spelen?

Dit zijn bittere pillen die je moet slikken, maar er zijn veel meer voordelen dan nadelen. Bovendien moeten we nu 2x tegen een team waar we in vorm wél kans tegen maken. Die eerste twee wedstrijden laten het allemaal een beetje te dramatisch lijken, maar dat zijn 2 van de 3 lastigste wedstrijden van de poule. En je mist al je halve basiself.

Ik vind het eigenlijk vooral raar dat de media zo verbaasd reageert, dit was redelijk te verwachten.
Of we nou wel of niet in vorm zijn, ook tegen Shaktar hebben we geen schijn van kans.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 27 september 2017 @ 10:04:13 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174025824
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap vooral niet dat mensen zich er over kunnen verbazen. De CL is een podium waar we met het jaar verder verwijderd van raken. PSV haalde vorig jaar 2 schamele puntjes, Ajax is het sowieso nog nooit gelukt om te overwinteren sinds begin deze eeuw ofzo.

En dan heb je ook nog eens de pech dat je uit pot 3 de sterkste tegenstander loot
Ik verbaas me er niet over. Ik had alleen wat meer beleving verwacht bij mezelf. Gisteren zat ik gewoon nog tot 20:30 op kantoor te werken. Toen dacht ik: Ik ga maar naar huis, want ze beginnen zo. Vorig jaar in de EL tegen Fenerbache zat ik vanaf 18:00 al aan het bier en in spanning.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174025888
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Of we nou wel of niet in vorm zijn, ook tegen Shaktar hebben we geen schijn van kans.
Gelul.
pi_174026081
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Denk je dat fans van clubs als Roda en Go Ahead ook liever in de Jupiler League spelen?

Dit zijn bittere pillen die je moet slikken, maar er zijn veel meer voordelen dan nadelen. Bovendien moeten we nu 2x tegen een team waar we in vorm wél kans tegen maken. Die eerste twee wedstrijden laten het allemaal een beetje te dramatisch lijken, maar dat zijn 2 van de 3 lastigste wedstrijden van de poule. En je mist al je halve basiself.

Ik vind het eigenlijk vooral raar dat de media zo verbaasd reageert, dit was redelijk te verwachten.
Waaron denk je dat je kans maakt tegen een elftal wat van Napoli wint en mee kon ballen met City :D
pi_174026159
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waaron denk je dat je kans maakt tegen een elftal wat van Napoli wint en mee kon ballen met City :D
Omdat je altijd een kans maakt.
  Forum Admin woensdag 27 september 2017 @ 10:30:10 #288
35723 crew  GGMM
pi_174026179
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waaron denk je dat je kans maakt tegen een elftal wat van Napoli wint en mee kon ballen met City :D
Volslagen idioot inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_174026186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat je altijd een kans maakt.
Volgens hafcfan ging Feyenoord niet eens een keer op doel schieten gisteren. Schromelijk overdrijven is een kunst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174026840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens hafcfan ging Feyenoord niet eens een keer op doel schieten gisteren. Schromelijk overdrijven is een kunst.
Waar staat dat?
  Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 11:08:48 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174026872
Feyenoord wint gewoon met 3-0 in Oekraine en dan wordt de Coolsingel geasfalteerd.

Maar daar zou je met wat mazzel een puntje kunnen meenemen. Zeker zonder Jan-Scharie, gelukje dat die er zo lang uit ligt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174026954
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waar staat dat?
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:') Je komt niet eens in de buurt van de 16 joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174026985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:13 schreef Caland het volgende:

[..]


[..]

Jij wint. Napoli was weer kutter dan ik dacht.
pi_174026987
quote:
Politie Napels: Geen enkel incident

De politie van Napels meldt dat er rond de wedstrijd gisteren van Napoli tegen Feyenoord ‘geen enkel incident is geweest’. ,,Of het verbod overdreven was? Dat is niet aan ons. Het is in Rome beslist op ministerieel niveau en dat is gedaan op basis van het laatste bezoek van Feyenoord-supporters aan ons land. En dat is niet goed verlopen.’’

In totaal zijn er 19 Nederlanders naar het politiebureau gebracht omdat ze het stadionverbod overtraden. ,,Toen we ze hebben tegengehouden, zijn ze zonder protest meegegaan naar het politiebureau. Daar zijn ze geïdentificeerd en toen vrijgelaten.’’ In de stad verliep alles ‘rustig’. Ook de nacht was rustig. ,,Er is geen enkel incident geweest.’’

Na afloop van de wedstrijd was de sfeer ook goed op de terrassen aan het water, waar vele Feyenoorders zich hadden verzameld. Supporters gingen op de foto met de agenten. Later toasten agenten van de Rotterdamse politie exact op dit terras met hun Italiaanse collega’s. Een Italiaanse agent was ondertussen in een politiebusje in slaap gevallen.

Rivaliteit
Van rivaliteit tussen fans van Feyenoord en Napoli was geen sprake. Dat merkten ook Italiaanse journalisten. ,,Van spanning tussen supporters, die leidde tot het verbod op kaarten was , was niets te merken’’, schrijft Mirko Calemme voor de website Tutto Napoli. De clubs troffen elkaar ook nog nooit eerder.

Eerder zag een redacteur van de website Area Napoli op de tribunes bij de wedstrijd van Feyenoord onder 19 tegen Napoli onder 19 hetzelfde. ,,Het gedrag van de 50 Feyenoordfans is verrassend. Ze zijn rustig en zingen voor hun team. Geen rivaliteit kortom met de Napolitanen.’’

Tutto Napoli ziet dat er ‘wederzijds respect is geboren’ tussen de supporters ‘waarschijnlijk vanwege de gemeenschappelijke antipathie in de richting van Rome’. ,,Er zijn geen tekenen van vijandelijkheden.’’

Feyenoordsupporters meldden ook zelf hoe ze vriendschap sloten met Napolitanen. Zo keek een groepje fans uit Teuge de wedstrijd in hun appartement met een hele Italiaanse familie. Het leverde een stralende foto op met de vlag van Feyenoord.
Wederom niets aan de hans dus.

Overigens wist ik niet dat het blijkbaar niet door Napels, maar van hogerop was beslist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174027695
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 09:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vond het een geniale goal.
Handelingssnelheid van die gasten ligt ook gewoon 3x hoger of zo.
Vilhena en Toornstra zijn toppers in de Nederlandse competitie werden gedegradeerd tot een stel kleuters door Insigne en Mertens.

Waar we normaal in excelleren, met fysieke kracht de duels op het middelveld winnen op fysiek verloren we nu constant. Alleen Amrabat kon dat tempo en de duels enigszins bijbenen. Vilhena en Toornstra stonden voor schut.

Haps (min of meer gekocht om zijn snelheid en opbouwende kwaliteiten) werd eigenlijk constant geklopt door die Callejón. Op een gegeven moment ging het zo snel dat hij over zijn eigen benen struikelde _O_ .
blablablabla
pi_174027743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena en Toornstra zijn toppers in de Nederlandse competitie
pi_174027770
quote:
18s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:49 schreef Befbekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In de Eredivisie zijn ze op hun positie gewoon top hoor.
blablablabla
pi_174027784
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

In de Eredivisie zijn ze op hun positie gewoon top hoor.
Er zijn maar twee toppers in de Eredivisie wat mij betreft en dat zijn Ziyech en Huntelaar.. Voor de rest is die hele competitie gewoon middelmaat.. Ook bij Feyenoord..
pi_174027796
quote:
18s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:51 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Er zijn maar twee toppers in de Eredivisie wat mij betreft en dat zijn Ziyech en Huntelaar.. Voor de rest is die hele competitie gewoon middelmaat.. Ook bij Feyenoord..
Stuntelaar noemen :')

Hardop gelachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174027800
quote:
18s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:51 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Er zijn maar twee toppers in de Eredivisie wat mij betreft en dat zijn Ziyech en Huntelaar .. Voor de rest is die hele competitie gewoon middelmaat.. Ook bij Feyenoord..
Log aub uit.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')