abonnement Unibet Coolblue
pi_174030289
quote:
RTL Late Night is gisteren onder de 400.000-grens blijven steken. De talkshow van Humberto Tan trok slechts 392.000 kijkers valt daarmee buiten de top 25 van meest bekeken programma’s van de dag.

Dat blijkt uit de cijfers van de Stichting KijkOnderzoek. Op Spreekrecht, het nieuwe RTL 4-programma van Angela Groothuizen, stemden 335.000 kijkers af.

De Wereld Draait Door eindigde onder het miljoen. Arie Boomsma wist met zijn programma Grenzeloos verliefd 224.000 kijkers te boeien. Daarmee viel het programma buiten de top 25 van de avond.
pi_174031384
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

RTL gaat er spijt van krijgen dat ze het kijkcijferkanon VI met trouwe achterban zo hebben laten vallen
pi_174031552
Marcel van Roosmalen neemt Humberto niet serieus

Columnist Marcel van Roosmalen kan RTL Late Night-presentator Humberto Tan niet meer serieus nemen. Dat heeft hij gezegd op NPO Radio 1. Van Roosmalen kan zich wel vinden in de kritiek dat Tan een ‘gladjanus’ is. “Humberto Tan is de meester van de niet-journalistieke vraag. De man van Unox, Gillette en Rabobank, de presentator met de eigen kledinglijnen en de naar hem genoemde lekkere leunstoel, waarin Humberto naar eigen zeggen helemaal zijn relaxte zelf kan zijn.”

RTL Late Night is een volstrekt kritiekloos programma, vindt hij. “Humberto Tan stopt zijn gasten, die vaak ook zijn collega’s zijn, het liefst in een warm bad en voelt af en toe voorzichtig of het water nog op temperatuur is. Veel te hard lachen om flauwe grappen hoort daarbij.”

Om die kritiekloze benadering ligt Tan nu al een tijdje onder vuur. “Na de journalist Humberto is nu ook het merk Humberto Tan ingestort“, zegt hij. “Alleen bij RTL Boulevard vinden ze Humberto nog goed.”

Tegenwoordig neemt Van Roosmalen de talkshowhost niet meer serieus. “De dag dat ik wist dat ik de journalist Humberto nooit meer serieus hoefde te nemen, kwam voor mij bij de overname van Vitesse door de ondoorgrondelijke Georgische zakenman Merab Zjordania. Om de publiciteit een duwtje in de juiste richting te geven, besloot de leiding om een journalist van standing uit te nodigen.”

“De adviseurs van Merab Zjordania besloten dat maar één man in staat was om Merab Zjordania te interviewen: Humberto Tan van Eredivisie Live, die je schijnbaar kon bestellen. Daar was hij dan. We waren allemaal benieuwd naar zijn aanpak. Eerst was er een wederzijdse knuffel, gevolgd door een aai over de rug.”

Het was volstrekt kritiekloos, meent hij. “De eerste vraag van Humberto was niet echt een vraag. Hij wees naar de rechterarm van Merab Zjordania en zei: ‘Wow, nice watch.’ Zo deed je dat dus, het ijs breken.”

“Ik heb mezelf een tijd wijsgemaakt dat het een slimme journalistentruc was van Humberto, maar we zijn inmiddels een talkshow, een eigen leunstoel en een campagne voor de Rabobank verder en nu weet ik: het was helemaal geen truc, hij vond het gewoon echt een mooi horloge.”

De column van Van Roosmalen kunt u terugzien op de site van Radio 1.

http://www.mediacourant.n(...)mberto-niet-serieus/
  woensdag 27 september 2017 @ 14:50:46 #129
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174031633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:47 schreef Nober het volgende:
Humberto Tan stopt zijn gasten, die vaak ook zijn collega’s zijn, het liefst in een warm bad en voelt af en toe voorzichtig of het water nog op temperatuur is.
Mooie beeldspraak. Raak ook.
pi_174034490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:22 schreef Ties02 het volgende:
MarcelGod
pi_174034578
Harry Mens wil Eerste Kamer in voor FvD

Makelaar en televisiepresentator Harry Mens wil graag de Eerste Kamer in voor het Forum voor Democratie van Thierry Baudet. Mens heeft woensdag een bericht daarover in De Telegraaf bevestigd.

Mens noemt Baudet in het interview in de krant "mijn tweede liefde na Pim Fortuyn. Ik ben beschikbaar als hij in de Eerste Kamer kandidaten nodig heeft. Dan word ik senator."

De zeventigjarige ondernemer vindt wel dat Baudet zijn toon wat moet matigen. "Hij heeft het niet zo met de EU, maar we moeten niet helemáál van Europa af. Dat is het enige meningsverschil dat ik met hem heb. Maar voor de rest, ik denk dat Thierry in no time op twintig zetels staat."

Ook Baudet zelf heeft flinke ambities, laat de voorman van FvD in hetzelfde artikel weten. "Er gaat een hele hoop veranderen als ik premier word."Het Forum voor Democratie heeft momenteel in de Tweede Kamer twee zetels. De eerstvolgende verkiezingen voor de Eerste Kamer zijn in mei 2019.

Harry Mens wil Eerste Kamer in voor FvD

gijp gaat _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 27 september 2017 @ 17:51:40 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174035368
Ik geniet altijd enorm van de columns van Marcel van Roosmalen. Deze is ook prachtig:
pi_174036047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet altijd enorm van de columns van Marcel van Roosmalen. Deze is ook prachtig:
Vond die over salafisten en voetbalsupporters ook goed van laatst
pi_174036663
Zilveren Televizier-Ster: mannen

Aan RTL Boulevard de eer om woensdagavond in de uitzending te onthullen welke mannen kans maken op de Zilveren Televizier-Ster presentator en acteur.

- ?
- ?
- ?
  woensdag 27 september 2017 @ 19:03:13 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174036877
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 18:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Vond die over salafisten en voetbalsupporters ook goed van laatst
Die was ook treffend inderdaad. :Y
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 27 september 2017 @ 19:21:11 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_174037410
JAAAA WILFRED BIJ DE LAATSTE DRIE
pi_174037413
GENOMINEERD BESTE PRESENTATOR
Arjen Lubach
Beau van Erven Dorens
WILFRED GENEE
  Redactie Sport woensdag 27 september 2017 @ 19:21:19 #139
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_174037416
Genee :D _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_174037430
JAaaaaaa toetertjes VI HOOLIGANS ON TOUR

hou jullie moeders binnen
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 19:22:10 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174037471
Met Genee mag je het al niet serieus nemen, maar dat Beau erbij zit :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_174037509
Jaaaaaaa Wilfred! We gaaaaan met zijn allen naar dat theater. Afbreken die zaal!
AFCA!
pi_174037516
Toetertjes toetertjes
AFCA!
pi_174037561
WILFREDGOD
pi_174037610
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
Met Genee mag je het al niet serieus nemen, maar dat Beau erbij zit :')
Waarom mag je het met Genee erbij niet serieus nemen. Wie is er geschikter dan?

Niet dat hij per se zou moeten winnen maar zo gek is het allemaal niet.
pi_174037629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
Met Genee mag je het al niet serieus nemen, maar dat Beau erbij zit :')
Genee is gewoon een uitstekende presentator, durft kritische vragen te stellen. Dat kunnen er niet veel.
Oh.
pi_174037640
Jaaaaaaaaaaa
pi_174037641
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:23 schreef franklop het volgende:
Met Genee mag je het al niet serieus nemen, maar dat Beau erbij zit :')
Een van de scherpste en best voorbereide presentatoren van Nederland. Kan zo de plaats van Pauw overnemen.
AFCA!
pi_174037682
Wilfred _O_. Ik ga 6 telefoons kopen met 6 sim kaartjes zodat ik 6 keer kan stemmen.

quote:
Stemmen tijdens finale
De finale start aan het begin van de rechtstreekse uitzending van het Gouden Televizier-Ring Gala dat Avrotros donderdag 12 oktober 2017 live uitzendt op NPO 1.
Alle stemmen uit de nominatieronde zijn vervallen. De teller staat voor ieder tv-programma dat in deze finale meedoet weer op nul.

Tijdens de uitzending kan het publiek via telefoon en sms stemmen op één van de genomineerde tv-programma’s. Er telt maar één stem per uniek telefoonnummer mee in het eindresultaat. Het is mogelijk om vaker te stemmen, maar deze nieuwe stem overschrijft automatisch de eerder uitgebrachte stem.

Wanneer het ook in 2017 weer mogelijk is online een stem uit te brengen via de webapp van Avrotros, dan geldt de volgende regel: er telt maar één stem per uniek ip-adres mee in het eindresultaat. Als het mogelijk is om via dit 'tweede scherm' vaker te stemmen, dan overschrijft de nieuwe stem automatisch de eerder uitgebrachte stem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')