abonnement Unibet Coolblue
pi_175674901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:21 schreef Maharajah het volgende:
De Biostabil is een stuk sterker dan al deze dingen. Feit.
Voor de mensen die niet weten wat een Biostabil is:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 december 2017 @ 05:44:56 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175686507
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:49 schreef firefly3 het volgende:
Het derde juweel..

Barnsteen :9~

Het wonderlijke materiaal dat de energie der tijd stil kan zetten. Als een vloeibare capsule omkapselt barnsteen zijn slachtoffer om het vervolgens voor eeuwig te stenigen. Kunnen we door verhitting barnsteen als wapen gebruiken of energie voor eeuwig opslaan? Wat zijn de mogelijkheden?

En nu jullie oordeel over barnsteen :9~ :

[ afbeelding ]
Als je barnsteen verhit, smelt het. En heb je hars en geen steen.
pi_175686977
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 05:44 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als je barnsteen verhit, smelt het. En heb je hars en geen steen.
Je kunt vloerbare barn afvuren en de vijand hiermee vastzetten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:10:15 #29
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_175687711
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor de mensen die niet weten wat een Biostabil is:
[ afbeelding ]
Die is sowieso super krachtig. Ik heb er namelijk ook wel eens iets over op televisie gezien!
pi_175712634
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:10 schreef borbit het volgende:

[..]

Die is sowieso super krachtig. Ik heb er namelijk ook wel eens iets over op televisie gezien!
Wauw bedankt! Ik zet de Biostabil bovenaan de lijst van energieën :) Ik ben benieuwd of het ook in de witchkraft of magie gebruikt wordt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 14 december 2017 @ 10:11:09 #31
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_175713802
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wauw bedankt! Ik zet de Biostabil bovenaan de lijst van energieën :) Ik ben benieuwd of het ook in de witchkraft of magie gebruikt wordt.
Je kan ook gewoon een oude crt televisie kopen bij de kringloop. Kans is groot dat zo'n toestel vele uren die biostabiel reclame heeft vertoond en daarom een deel van de krachten overgenomen heeft.
pi_175762940
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:11 schreef borbit het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een oude crt televisie kopen bij de kringloop. Kans is groot dat zo'n toestel vele uren die biostabiel reclame heeft vertoond en daarom een deel van de krachten overgenomen heeft.
Zeer indrukwekkend filmpje, hoe de biostabiel het lichaam ontspant. Zeker een krachtig element voor je arsenaal.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')