abonnement Unibet Coolblue
pi_174044765
Maar dan ook echt allemaaaaaaaal. Terwijl ik verder helemaal niet het idee dat je vaak wat voorbarig bent ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174044800
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:20 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus ook voor elkaar krijgen in dat nagesprek. Sterker nog dat wilde ze zelf al want ze vond het contact erg leuk enzo. Naar nu blijkt komt daar nog niks van terecht. Ergens is iemand dus niet helemaal eerlijk geweest. Als je dat niet wilt zeg het dan ook niet toe.

[..]
Hmm..
Dat heb ik dan nog nooit gehad he.
Het contact blijft altijd nog wel eventjes en verwaterd dan


quote:
Dat weet je toch niet meteen. Iemand beloofd vriendschap maar blijkt na een tijdje alleen maar om aandacht verlegen te zitten. Of adverteer jij met een kartonnen bord om je nek "Ik wil alleen maar aandacht".

Er is zelfs een tijd geweest dat ik dat niet goed door had en dan raakte ik een beetje gehecht aan het contact. Terwijl de ander juist helemaal niets wilde met iemand. Dat je samen slecht in je vel zat gaf een bepaalde band en er werd een soort van vriendschap toegezegd. Dat het uiteindelijk in elkaar flikkerde omdat ik erachter kwam dat het alleen om aandacht te doen was, doet zeer omdat je ook een leuke tijd gehad hebt met iemand.
Dit is wel heel herkenbaar hoor.
Dat hou ik sinds een akkefietje te goed in mijn hoofd en dat is best kut.
Ben je tegenwoordig niet in staat om je daar tegen te wapenen?

Maar ja, als je de liefde ontbreekt dan volstaat de aandacht.
Hell To The Liars
pi_174044876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hmm..
Dat heb ik dan nog nooit gehad he.
Het contact blijft altijd nog wel eventjes en verwaterd dan

[..]

Dit is wel heel herkenbaar hoor.
Dat hou ik sinds een akkefietje te goed in mijn hoofd en dat is best kut.
Ben je tegenwoordig niet in staat om je daar tegen te wapenen?

Maar ja, als je de liefde ontbreekt dan volstaat de aandacht.
Het contact is direct verwaterd ondanks toezegging van.

Dat wapenen is best moeilijk. Iemand geeft mij een fijn gevoel en op je tellen blijven passen is ook maar zo wat. Ooit zal die rem eraf moeten, zeker als vrouwen initiatief verwachten van de man. Ik bedoel je kan wel met de rem erop daten en beetje lachen gieren brullen maar in the end maakt een vrouw niet de moves. Ik kan alleen moves maken bij iemand wie ik mij op mij gemak voel. Anders voelt het ontzettend nep. En waarom zou ik mijn best gaan doen voor iemand die mij niet ziet zitten? Wat heb ik daaraan? Dat dat in the end allang beslist is (vaak weten ze het al vrij snel dat ze mij gaan afwijzen) is dan erg vuil. Dan laat je mij dus eerst m'n best doen en dan bam de deur dicht.

In die zin ben ik al zover dat ik zoenen oid niet eens meer op een eerste date vind horen. Eerst maar eens kijken of iemand the basics op een rij heeft. Het heeft voor mij geen enkele zin om verder te gaan dan grappig praten als de commitment er niet is. Ik zet mijzelf alleen maar voor lul door dingen te ondernemen terwijl de ander niks wil. Ik ben daarmee gestopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan ook echt allemaaaaaaaal. Terwijl ik verder helemaal niet het idee dat je vaak wat voorbarig bent ofzo.
Ik neem jou gewoon niet meer serieus. Laten we het daar maar bij houden. Andere users doen wel een poging om inhoudelijk te reageren en jij niet. Dat mag, maar dit is de laatste keer geweest dat ik op je ga reageren. Don't feed the trolls.

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 27-09-2017 23:47:26 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het contact is direct verwaterd ondanks toezegging van.

Dat wapenen is best moeilijk. Iemand geeft mij een fijn gevoel en op je tellen blijven passen is ook maar zo wat. Ooit zal die rem eraf moeten, zeker als vrouwen initiatief verwachten van de man. Ik bedoel je kan wel met de rem erop daten en beetje lachen gieren brullen maar in the end maakt een vrouw niet de moves. Ik kan alleen moves maken bij iemand wie ik mij op mij gemak voel. Anders voelt het ontzettend nep. Dat dat in the end allang beslist is (vaak weten ze het al vrij snel dat ze mij gaan afwijzen) is dan erg vuil. Dan laat je mij dus eerst m'n best doen en dan bam de deur dicht.

[..]

Voorbeeldje, ik had een keer een date met een meisje.
Die was zo autistisch als de pest bleek binnen 2 minuten.

Dan is de keuze voor mij al gemaakt, moet ik dan binnen 5 minuten zeggen de groeten en houdoe?
Dan heb je nog een enigzins leuke avond (want je leert een wereldje kennen die je niet van in je eigen kring tegenkomt).
Moet ik dat dan eerlijk zeggen binnen 5 minuten?

Dat breng je later op een nette manier.

Maar soms kan het ook zo zijn, dat je denkt o fuck, dit is er eentje ehh.. zachtjes wegwezen en als ik de waarheid vertel (spiegel voorhou) zal ze zich zo kut voelen of minderwaardig.. dat is ook tegen mijn principes in..

soms is een oncomfortabele leugen ipv de harde waarheid een betere optie voor beide (en nee dat doe ik dan niet om mij er makkelijk van af te maken).
Hell To The Liars
pi_174045072
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:46 schreef Droopie het volgende:

[..]

Voorbeeldje, ik had een keer een date met een meisje.
Die was zo autistisch als de pest bleek binnen 2 minuten.

Dan is de keuze voor mij al gemaakt, moet ik dan binnen 5 minuten zeggen de groeten en houdoe?
Dan heb je nog een enigzins leuke avond (want je leert een wereldje kennen die je niet van in je eigen kring tegenkomt).
Moet ik dat dan eerlijk zeggen binnen 5 minuten?

Dat breng je later op een nette manier.

Maar soms kan het ook zo zijn, dat je denkt o fuck, dit is er eentje ehh.. zachtjes wegwezen en als ik de waarheid vertel (spiegel voorhou) zal ze zich zo kut voelen of minderwaardig.. dat is ook tegen mijn principes in..

soms is een oncomfortabele leugen ipv de harde waarheid een betere optie voor beide (en nee dat doe ik dan niet om mij er makkelijk van af te maken).
Ik zie bij elke date opstartproblemen. Iemand is onwennig, heeft al lange(re) tijd geen kerel meer gedate of is zo gewend aan het vrijgezellenleven dat rekening houden met en interesse tonen in vervaagd is. Om in de eerste vijf minuten conclusies te trekken is verleidelijk maar onjuist. Omgekeerd is het hetzelfde. Als je in de eerste vijf minuten ontmoet hebt met 3 zoenen en het is allemaal toppie toppie en het kakt daarna enorm in.

Het "autistisch als de pest" is nou niet echt een tactvolle manier om iets te brengen. Je kan dit op een veel vriendelijkere manier brengen. Dan zal iemand zich serieus genomen voelen en niet minderwaardig. Liegen is sowieso nooit goed als je met enige moeite er ook wat van kan maken. Doe je wel genoeg je best?

Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht "oh fuck dit is er zo eentje". Zelfs niet na de zoveelste stille meid waar bijna niets uit kwam. Ik probeer er altijd iets van te maken. Wie weet heeft iemand een bijzondere hobby of is iemand naar een pretpark geweest wat ik niet ken of iets anders wat ik qua info nog los kan peuteren.

Het is je vooringenomenheid laten spreken en dan voel je je beter dan haar. En ik voel me nooit beter dan andere mensen. Zelfs diegenen niet die er een potje van maken qua normen en waarden. Dat is triest en jammer maar het zijn zij die ooit nog wel eens een kerel tegenkomen die dat niet zo grappig gaat vinden. Tenminste, ik kan me geen kerel voorstellen die dat soort spatjes wel grappig vindt.

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 28-09-2017 00:09:49 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045125
Vooringenomenheid concluderen en daar dan allerlei "vaststaande feiten" aan koppelen :D Ja, klinkt wel logisch eigenlijk :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174045238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vooringenomenheid concluderen en daar dan allerlei "vaststaande feiten" aan koppelen :D Ja, klinkt wel logisch eigenlijk :Y
Noem je w00fer nou een autist?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174045251
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:54 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het autistisch als de pest is nou niet echt een tactvolle manier om iets te brengen. Je kan dit op een veel vriendelijkere manier brengen. Dan zal iemand zich serieus genomen voelen en niet minderwaardig. Liegen is sowieso nooit goed als je met enige moeite er ook wat van kan maken. Doe je wel genoeg je best?

Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht "oh fuck dit is er zo eentje". Zelfs niet na de zoveelste stille meid waar bijna niets uit kwam. Ik probeer er altijd iets van te maken. Wie weet heeft iemand een bijzondere hobby of is iemand naar een pretpark geweest wat ik niet ken of iets anders wat ik qua info nog los kan peuteren.

Het is je vooringenomenheid laten spreken en dan voel je je beter dan haar. En ik voel me nooit beter dan andere mensen. Zelfs diegenen niet die er een potje van maken qua normen en waarden. Dat is triest en jammer maar het zijn zij die ooit nog wel eens een kerel tegenkomen die dat niet zo grappig gaat vinden. Tenminste, ik kan me geen kerel voorstellen die dat soort spatjes wel grappig vindt.
het autistische meisje heb ik het heel beschaafd uitgelegd en daarna nog wat nazorg gegeven.. want voor haar was het ook niet tof om zo met haar stoornis geconfronteerd te worden.

en in de categorie oh daar hebben we er zo een, dan bedoel ik meer de onaangepaste, rare mensen..
die wel normaal kunnen doen, maar het op een of andere manier vertikken..
die levenservaring heb ik wel opgedaan.
Hell To The Liars
pi_174045258
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Noem je w00fer nou een autist?
Ik zou niet durven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174045270
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:08 schreef Droopie het volgende:

[..]

het autistische meisje heb ik het heel beschaafd uitgelegd en daarna nog wat nazorg gegeven.. want voor haar was het ook niet tof om zo met haar stoornis geconfronteerd te worden.

en in de categorie oh daar hebben we er zo een, dan bedoel ik meer de onaangepaste, rare mensen..
die wel normaal kunnen doen, maar het op een of andere manier vertikken..
die levenservaring heb ik wel opgedaan.
Geef eens een voorbeeld van het vertikken en rare gedrag?

Ik vind het nogal wat om bij iemand een bepaalde stoornis te constateren zonder dat je de voorgeschiedenis kent.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van het vertikken?
Meiden die niet willen werken bv.
Of die helemaal niet openstaan voor wat er gebeurt in de wereld en leven in hun eigen bubble.
Hell To The Liars
pi_174045306
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:13 schreef Droopie het volgende:

[..]

Meiden die niet willen werken bv.
Of die helemaal niet openstaan voor wat er gebeurt in de wereld en leven in hun eigen bubble
En dan is iemand gelijk een autist? :{
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

En dan is iemand gelijk een autist? :{
Zag je niet in mijn post onderscheid tussen 2 verschillende soorten dates..
Hell To The Liars
  donderdag 28 september 2017 @ 00:19:44 #264
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174045341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:06 schreef Buurtzwaan het volgende:
Nog een inhoudelijke reactie dan, ik snap dat te laat komen irritant kan zijn. Toch zou ik proberen als ik jou was er niet te zwaar aan tillen. Ik had ook eens een date twee jaar terug die twintig minuten te laat kwam. Toen dacht ik dat het niks meer ging worden en wilden naar huis gaan, maar toen kwam hij net op het moment dat ik wilde gaan. :D Uiteindelijk geen klik, maar wel een heel leuke avond gehad. Ik had op dat moment ook er een issue van kunnen maken, alleen heb ik dat niet gedaan. Misschien moet je de regels eens wat meer los laten en kijken per geval hoe het verloopt. Natuurlijk als iemand te laat komt en er met een geen-zin-in gezicht bij staat, zou ik ook mijn conclusies trekken en de eer voor mezelf houden. Alleen om bij voorbaat iemand af te schrijven vanwege niet op tijd komen doe je jezelf ook te kort. Wie weet is er een klik en zou je daar voorbij aan gaan door zo halsstarrig aan je principes vast te blijven hangen.
Een excuses geven en verder goede indruk achterlaten zouden op zich voldoende moeten zijn om zand er over te kunnen doen ja. Mensen zijn wel eens niet zo stipt en perfect enzo.


quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:15 schreef Melancholia_war het volgende:
Voor de mensen die niet snel zijn met ontmoeten: Wat voor onderwerpen bespreken jullie vóór een ontmoeting?
Ook wat serieuze onderwerpen?
Wat maar ter sprake komt: vaak wat standaard dingen als werk, familie, eten, uitgaan en domme dingen die die dag gebeurt zijn. En daar komen vanzelf wel minder voor de hand liggende of meer persoonlijke onterwerpen uit voort. Zoiets?


quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik neem jou gewoon niet meer serieus. Laten we het daar maar bij houden. Andere users doen wel een poging om inhoudelijk te reageren en jij niet. Dat mag, maar dit is de laatste keer geweest dat ik op je ga reageren. Don't feed the trolls.
Zie hier de reden dat iedereen steeds valt over je manier van respect afdwingen: je trekt je elk klein ding aan en focust op vorm boven inhoud. DP weet op een sarcastische manier veelal aardig aan te geven wat niet zo aantrekkelijk aan je houding is en het enige wat jij ziet is een aanval. Als je je relaxter opstelt hebben mensen ook meer zin in doorpraten.

[ Bericht 36% gewijzigd door Trashcanman op 28-09-2017 00:28:57 ]
pi_174045346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zag je niet in mijn post onderscheid tussen 2 verschillende soorten dates..
Verbazingwekkend hè?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174045442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:10 schreef W00fer het volgende:

[..]


Ik vind het nogal wat om bij iemand een bepaalde stoornis te constateren zonder dat je de voorgeschiedenis kent.
Ik ben best sociaal, zeg maar gerust heel erg sociaal.
Ik had gelijk door dat er een muur van autisme voor mij stond.

Kan dat meisje niets aan doen, helemaal niets.. Maar sociaal en heel erg open vs een autistisch meisje.. Dat is water en vuur..

Kan gebeuren, hoeven geen schuldigen bij aangewezen te worden, maar het was een voldongen feit dat dit echt helemaal niets kon worden.
Hell To The Liars
pi_174045481
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik ben best sociaal, zeg maar gerust heel erg sociaal.
Ik had gelijk door dat er een muur van autisme voor mij stond.

Kan dat meisje niets aan doen, helemaal niets.. Maar sociaal en heel erg open vs een autistisch meisje.. Dat is water en vuur..

Kan gebeuren, hoeven geen schuldigen bij aangewezen te worden, maar het was een voldongen feit dat dit echt helemaal niets kon worden.
Alleen omdat jij, net als iedereen, niet meer bereid bent tijd en moeite in iemand (die je nauwelijks kent) te steken en we in een wegwerpmaatschappij leven :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174045547
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Alleen omdat jij, net als iedereen, niet meer bereid bent tijd en moeite in iemand (die je nauwelijks kent) te steken en we in een wegwerpmaatschappij leven :(
Met haar heb ik ook nog contact gehouden :)
Heb veel te veel empathie joh, dat is ook mijn ondergang als moderator geworden :P
Hell To The Liars
pi_174045585
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Met haar heb ik ook nog contact gehouden :)
Heb veel te veel empathie joh, dat is ook mijn ondergang als moderator geworden :P
Ach beter dat dan digitale bondage :D

#neverforget
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174045614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Zag je niet in mijn post onderscheid tussen 2 verschillende soorten dates..
De classificatie autist met negatieve nasmaak laat ik dan maar bij jou. Iemand gelijk in een hokje proppen. Dus als iemand zwart is dan zou het zomaar kunnen zijn dat je jij zegt "dat is er weer zo een, een zwarte" die doet dit of dat.

Jezelf super sociaal noemen maar met tact een afwijzing vermijden omdat een tactisch gestileerde leugen je beter uit komt. Dus...

quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:19 schreef Trashcanman het volgende:

Zie hier de reden dat iedereen steeds valt over je manier van respect afdwingen: je trekt je elk klein ding aan en focust op vorm boven inhoud. DP weet op een sarcastische manier veelal aardig aan te geven wat niet zo aantrekkelijk aan je houding is en het enige wat jij ziet is een aanval. Als je je relaxter opstelt hebben mensen ook meer zin in doorpraten.

Lees ik het nou serieus waar dat ik naar een sarcastische troll haar pijpen moet gaan dansen? Alsof er in andere reacties op users iets nuttigs uit haar posts is gekomen? Het iets relaxter opstellen bij mensen die sarcasme in zich hebben heeft geen enkel nut. Elke vorm van communicatie zullen ze aangrijpen om er een grap van te maken omdat er diep een vorm van onzekerheid zit waardoor ze inhoudelijk geen reactie kwijt kunnen. Ze kunnen zich er ook niet in inleven. Leer mij sarcastische mensen kennen...

Ik wil ergens prima zand erover doen maar een sorry komt er ook nog niet eens als iemand te laat is.

[ Bericht 24% gewijzigd door W00fer op 28-09-2017 00:56:56 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045698
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

De classificatie autist met negatieve nasmaak laat ik dan maar bij jou. Iemand gelijk in een hokje proppen. Dus als iemand zwart is dan zou het zomaar kunnen zijn dat je jij zegt "dat is er weer zo een, een zwarte" die doet dit of dat.

[..]


Jij kent mij blijkbaar niet in het echt en niet van Fok!.
Een rasautist is niets minder dan mij, maar qua datepotentie compleet kansloos.

Hoe je nu met iets komt qua huidskleur is mij ook een raadsel.

Ik reken mensen af op hun gedrag, nooit op hun afkomst, stoornis of geschiedenis..

Dit heb ik heel mijn leven al gedaan en mijn tijden op Fok! heeft dit bij de meeste wel bevestigd (tot hoever dat mogelijk is).
Hell To The Liars
pi_174045746
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jij kent mij blijkbaar niet in het echt en niet van Fok!.
Een rasautist is niets minder dan mij, maar qua datepotentie compleet kansloos.

Hoe je nu met iets komt qua huidskleur is mij ook een raadsel.

Ik reken mensen af op hun gedrag, nooit op hun afkomst, stoornis of geschiedenis..

Dit heb ik heel mijn leven al gedaan en mijn tijden op Fok! heeft dit bij de meeste wel bevestigd (tot hoever dat mogelijk is).
Ik vind je kwalificatie van iemand als autist behoorlijk kwalijk. Zeker met de toevoeging "als de pest" That's all. Je schopt daarmee mensen écht tegen hun poten aan. Je kunt in die zin de naam autist heel gemakkelijk verwisselen met een andere naam omdat het behoorlijk op hokjes denken lijkt wat je doet. Jij hebt jouw bedje al gespreid en nobody's going to fucking touch that. Want jij bent sociaal en dat is de ander niet. Punt. Wie zegt dat het niet grijs is in plaats van zwart/wit. Wie zegt dat zij zelf niet het beeld heeft van hé, wil die kerel me nou wel leren kennen om wie ik ben in plaats van wat ik heb of hoe zit het? Wie weet komt iemand pas na 2 of 3 uur een beetje los. Die mensen heb je ook.

Ik ga iemand ook niet aanduiden als naamX omdat ik tijdens een date van 1 of 2 uurtjes een bepaald soort observatie doe. Zelfs niet als iemand onbeschoft doet. Iets is schijtirritant maar ik ben geen dokter dus trek geen conclusies.

Dus iemand vertoond het gedrag wat in mijn dates voorkomt en gelijk betitel ik iemand als een niet sociale zwijgzame eenling die onaangepast is aan deze wereld? Heel raar om dat te doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door W00fer op 28-09-2017 01:09:10 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045854
Nou dan mag jij dat vinden, ik heb mijn ervaring en mening gedeeld met je. Dit is hoe ik erover denk en daar moet je het mee doen.

Noem het hokjes denken, geef het een naam. Ik heb ze gesproken per dm, er woont er eentje onder mij, heb er mee gedate..
Het zijn niet de mensen met wie ik klik en daarom zoek ik het liever bij andere mensen.

En ik kan mij ook voorstellen dat autisten knettergek van mijn stuiterballen gedrag kunnen worden en energieke positiviteit die ik (nu even niet) vaak heb.
Hell To The Liars
pi_174045879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:17 schreef Droopie het volgende:
Nou dan mag jij dat vinden, ik heb mijn ervaring en mening gedeeld met je. Dit is hoe ik erover denk en daar moet je het mee doen.

Noem het hokjes denken, geef het een naam. Ik heb ze gesproken per dm, er woont er eentje onder mij, heb er mee gedate..
Het zijn niet de mensen met wie ik klik en daarom zoek ik het liever bij andere mensen.

En ik kan mij ook voorstellen dat autisten knettergek van mijn stuiterballen gedrag kunnen worden en energieke positiviteit die ik (nu even niet) vaak heb.
Hoe heb je een filter ontwikkeld dat dat niet nog 10x gaat gebeuren? Want jij hebt voor ogen wat je wel wilt. Stel je dan specifieke vragen in de chats zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt of?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174045923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 01:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe heb je een filter ontwikkeld dat dat niet nog 10x gaat gebeuren? Want jij hebt voor ogen wat je wel wilt. Stel je dan specifieke vragen in de chats zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt of?
Ik heb nogal intensieve therapie gehad afgelopen jaren en daarbij zat ook schematherapie..
Dus daarbij heb ik heel veel geleerd over menselijk gedrag.
Tel daarbij op dat ik nogal hooggevoelig ben, zodoende (dat geloof ikzelf iig) weet ik 8 vd 10 keer door mensen heen te prikken.
Bij autisten is dat dan bv heel moelijk, want die hebben vaak een muurtje qua emoties.

Ik zal er soms ook wel naast zitten hoor, maar dat is mijn verlies.
Zal ook niet zo snel uitspreken jij hebt dit of jij zit zo in elkaar..
Maar vaak is mijn gevoel wel juist.


Maar ja, mocht je vragen hebben stel ze per dm of open een apart topic.
Morgenochtend wordt Samzz wakker en ziet ze dat er geslowchat is, dan zwaait er wat (en dat kan best met de bezem zijn).


Ik ga slapen, weltrusten :)
Hell To The Liars
pi_174046315
Samzz pak ze aan. Dit kan echt niet.

Oh en uhh.. ja date ging goed was spannend ehh ja was echt top volgende keer gaan we verder uh ja
  donderdag 28 september 2017 @ 06:29:09 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174046642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je mag niet veronderstellen dat je iemand al kent want dan krijg je hier de Politie op je dak dat dat helemaal nog niet kan nav een chatcontact... :')

Sommige mensen hebben nou eenmaal een hoog libido :+

[..]

Ik twijfelde daarover omdat het nogal negatief overkomt wat je dealbreakers zijn. Ik wil niet als iemand overkomen met het wijzende vingertje van wees blij dat je met mij mag afspreken want ik heb het super druk. Als jij dat wilt en kerels nemen er geen aanstoot aan be my guest.

Het is dan een super dunne lijn aangeven wat je wel en niet als negatieve ervaring cq dealbreaker ziet totdat zo'n meid begint over haar exen dit en dat.
Ik heb dit keer weer een aantal dingen gehoord die ik liever niet wilde horen over die ontzettende mongolen die haar als vuil behandelden.

Ik heb dit keer wel gezegd welke topics ik liever niet besprak. In haar geval was dat postuur, in mijn geval wat anders. Puur om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Deal breakers zie ik niet als negatief maar bespaart me een hoop tijd en energie. Een man kan nog ZO leuk zijn, als hij nog kinderen wil houdt het op. Geen probleem als hij al kinderen heeft maar het 'ook nog een kindje van ons twee' is geen uitgangspunt.
Ik, en de mannen waar ik mee praat om te kijken of het tot een afspraak komt, zijn daar al snel uit, zonder problemen. Het is niet zo dat iemand blij mag zijn dat ik met hem afspreek.....of nou ja eigenlijk ook wel 8-) Maar dat is wederzijds. Het is bovenal een praktische kijk erop. Ik heb simpelweg weinig tijd, afspreken voor gewoon een leuke middag doe ik met een vriendin. Van mijn date verwacht ik meer. Ik zit zelf in een situatie waar ook niet elke willekeurige man op zit te wachten, daar ben ik meteen open over. Juist uit respect dat ik belangrijke dingen niet achterhou en ons beiden tijd en energie bespaar.
  donderdag 28 september 2017 @ 08:18:19 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_174047211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 00:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

De classificatie autist met negatieve nasmaak laat ik dan maar bij jou. Iemand gelijk in een hokje proppen. Dus als iemand zwart is dan zou het zomaar kunnen zijn dat je jij zegt "dat is er weer zo een, een zwarte" die doet dit of dat.

Jezelf super sociaal noemen maar met tact een afwijzing vermijden omdat een tactisch gestileerde leugen je beter uit komt. Dus...

[..]

Lees ik het nou serieus waar dat ik naar een sarcastische troll haar pijpen moet gaan dansen? Alsof er in andere reacties op users iets nuttigs uit haar posts is gekomen? Het iets relaxter opstellen bij mensen die sarcasme in zich hebben heeft geen enkel nut. Elke vorm van communicatie zullen ze aangrijpen om er een grap van te maken omdat er diep een vorm van onzekerheid zit waardoor ze inhoudelijk geen reactie kwijt kunnen. Ze kunnen zich er ook niet in inleven. Leer mij sarcastische mensen kennen...

Ik wil ergens prima zand erover doen maar een sorry komt er ook nog niet eens als iemand te laat is.

En wederom dat verongelijkte, hou daar eens mee op.
  donderdag 28 september 2017 @ 09:25:02 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174047928
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik kan ook best zeggen dat ik in rotterdam woon hoor.
Succes met zoeken.

Maar woon je in een dorp, dan is de kans dat iemand je vind wel wat groter.

ps. ik ben een man, dus een vrouwelijke stalker voor de deur zou ik nog best grappig kunnen vinden :')
Geloof me, het is verre van grappig. Been there. Daarom snap ik ook wel wat allures zegt en ben ik terughoudend geworden met mijn gegevens.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174047968
In het kader van terughoudend zijn met gegevens: https://www.theguardian.c(...)messages-hacked-sold

Not surprised, maar ergens toch nog steeds wel een klein beetje schokkend.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 28 september 2017 @ 10:41:57 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174048773
quote:
10s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:29 schreef LuNaTiC het volgende:
In het kader van terughoudend zijn met gegevens: https://www.theguardian.c(...)messages-hacked-sold

Not surprised, maar ergens toch nog steeds wel een klein beetje schokkend.
Daarom een leeg facebook account gebruiken :s)
pi_174049964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:15 schreef Melancholia_war het volgende:
Voor de mensen die niet snel zijn met ontmoeten: Wat voor onderwerpen bespreken jullie vóór een ontmoeting?
Ook wat serieuze onderwerpen?
Wat is niet snel met ontmoeten?

Ik zou altijd aanraden snel te daten. Van eindeloos chatten en mailen krijg je een vals beeld, je kleurt zelf iemand in zoals je wil dat ie is. Ooit maanden gemaild, vrijwel dagelijks, met iemand. Na de date (geen klik) bleek dat toch veel verspilde tijd te zijn geweest..
pi_174050607
Ik raad snel daten juist af, omdat je met een beetje doorchatten ook wel ontdekt dat iemand niet bij je past. Dat doorchatten hoef je geen tijd voor vrij te maken, kan gewoon als je in bed ligt, in huis scharrelt, terwijl je in je stinkende onderbroek op de bank ligt te walmen.

Hoe vaak ik hier niet lees "was niets want hij/zij bleek x"... dan denk ik echt HOE KUN JE DAT NOU NIET WETEN!

Het hoeft (hoefde) bij mij ook echt geen weeeeeeeeeeeeeken door te gaan, maar ik wil wel een paar inhoudelijkere-leren-kennen-gesprekken met iemand hebben voor ik afspreek. Een beetje een beeld hebben over hoe iemand in het leven staat en tegen dingen aankijkt. De dingen die iemand heeft meegemaakt. En vaak in normale chatgesprekken over luchtige onderwerpen, krijg je best een beeld over hoe iemand over dingen denkt. Wat voor mij best zwaar weegt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174050640
En het scheelt denk ik dat ik leuk digitaal contact nooit als tijdverspilling zal zien. Zien jullie dan ook alle reeksen dates die uiteindelijk geen relatie werden en alle relaties die niet eeuwig bleken als tijdsverspillen? Is alleen de heilige graal van en ze leefden nog lang en gelukkig dan een zinnige besteding van je tijd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 28 september 2017 @ 13:15:36 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_174051433
Keerzijde is wel dat iemand super leuk en spontaan kan zijn online, maar dodelijk saai als die geen tegen over je zit. Type internet held. Ik ben echt van paar keer lullen en dan afspreken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_174051646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het scheelt denk ik dat ik leuk digitaal contact nooit als tijdverspilling zal zien. Zien jullie dan ook alle reeksen dates die uiteindelijk geen relatie werden en alle relaties die niet eeuwig bleken als tijdsverspillen? Is alleen de heilige graal van en ze leefden nog lang en gelukkig dan een zinnige besteding van je tijd?
Achteraf bekijk ik dating periode door een roze bril. Spannend, daten, korte relaties, zelf opnieuw uitvinden wat je zoekt enz. Zelfvertrouwen toen eenmaal bleek dat alle dates wel een succes waren, bleek wel goed verhaal en gesprekken te hebben.

Maar dat is achteraf. Toen wist ik nog niet dat ik later een relatie zou krijgen met een grote liefde..
pi_174052210
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 06:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Deal breakers zie ik niet als negatief maar bespaart me een hoop tijd en energie. Een man kan nog ZO leuk zijn, als hij nog kinderen wil houdt het op. Geen probleem als hij al kinderen heeft maar het 'ook nog een kindje van ons twee' is geen uitgangspunt.
Ik, en de mannen waar ik mee praat om te kijken of het tot een afspraak komt, zijn daar al snel uit, zonder problemen. Het is niet zo dat iemand blij mag zijn dat ik met hem afspreek.....of nou ja eigenlijk ook wel 8-) Maar dat is wederzijds. Het is bovenal een praktische kijk erop. Ik heb simpelweg weinig tijd, afspreken voor gewoon een leuke middag doe ik met een vriendin. Van mijn date verwacht ik meer. Ik zit zelf in een situatie waar ook niet elke willekeurige man op zit te wachten, daar ben ik meteen open over. Juist uit respect dat ik belangrijke dingen niet achterhou en ons beiden tijd en energie bespaar.
Jij benaderd het wel heel economisch. Mijn verhaal gaat erom of je te maken krijgt met onbeschoft gedrag en de dealbreakers daarvan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174052232
quote:
6s.gif Op donderdag 28 september 2017 10:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daarom een leeg facebook account gebruiken :s)
Schijnt dat je alleen met een vol Facebook profiel kans hebt op Tinder matches. Aangezien Tinder je matches baseert op je Facebook vrienden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174052258
Wat is jouw verhaal dan precies?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174052625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is jouw verhaal dan precies?
Mijn verhaal? Of iemand anders?
pi_174053080
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 14:29 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Mijn verhaal? Of iemand anders?
Nee woef.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174054249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik raad snel daten juist af, omdat je met een beetje doorchatten ook wel ontdekt dat iemand niet bij je past. Dat doorchatten hoef je geen tijd voor vrij te maken, kan gewoon als je in bed ligt, in huis scharrelt, terwijl je in je stinkende onderbroek op de bank ligt te walmen.

Hoe vaak ik hier niet lees "was niets want hij/zij bleek x"... dan denk ik echt HOE KUN JE DAT NOU NIET WETEN!

Het hoeft (hoefde) bij mij ook echt geen weeeeeeeeeeeeeken door te gaan, maar ik wil wel een paar inhoudelijkere-leren-kennen-gesprekken met iemand hebben voor ik afspreek. Een beetje een beeld hebben over hoe iemand in het leven staat en tegen dingen aankijkt. De dingen die iemand heeft meegemaakt. En vaak in normale chatgesprekken over luchtige onderwerpen, krijg je best een beeld over hoe iemand over dingen denkt. Wat voor mij best zwaar weegt.
Hier neig ik ook wel naartoe. Vind het dan juist tijdverspilling om snel te ontmoeten zonder dat je al weet dat je wat raakvlakken hebt.
pi_174054501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Keerzijde is wel dat iemand super leuk en spontaan kan zijn online, maar dodelijk saai als die geen tegen over je zit. Type internet held. Ik ben echt van paar keer lullen en dan afspreken.
Na een paar keer leuk chatten en vervolgens een enorme tegenvaller tijdens de date ga ik liever redelijk snel wat drinken dan enorme gesprekken online voeren.
Uiteraard is het wel handig om even te chatten om er direct achter te komen of er al enorme dealbreakers zijn, maar daarna wat mij betreft vlot afspreken :)

Wen kwer exht een paar weken leuk aan het chatten geweest met iemand, vervolgens afgesproken om ergens een hapje te gaan eten. Was de langste anderhalf uur in mijn leven :X
A mind with a heart of it's own
pi_174054530
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:09 schreef DrMarten het volgende:
Wen kwer exht een paar weken leuk aan het chatten geweest met iemand, vervolgens afgesproken om ergens een hapje te gaan eten. Was de langste anderhalf uur in mijn leven :X
Dan zou je de laatste aflevering van First Dates eens terug moeten kijken :+
pi_174054561
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:09 schreef DrMarten het volgende:

Wen kwer exht een paar weken leuk aan het chatten geweest met iemand, vervolgens afgesproken om ergens een hapje te gaan eten. Was de langste anderhalf uur in mijn leven :X
Beginnersfout ;)
pi_174054565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:11 schreef STING het volgende:

[..]

Dan zou je de laatste aflevering van First Dates eens terug moeten kijken :+
Was zo erg dat ik er zelfs typetyfus van krijg ;(
A mind with a heart of it's own
  donderdag 28 september 2017 @ 16:41:12 #297
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_174054948
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Na een paar keer leuk chatten en vervolgens een enorme tegenvaller tijdens de date ga ik liever redelijk snel wat drinken dan enorme gesprekken online voeren.
Uiteraard is het wel handig om even te chatten om er direct achter te komen of er al enorme dealbreakers zijn, maar daarna wat mij betreft vlot afspreken :)
Pas voor de allereerste keer een date gehad. Nooit eerder omdat het 1. niet chique is in een relatie en 2. je moet maar net een echt interessante "tegenstander" treffen.
Klikte op de chat enorm goed, best veel dezelfde interesses, leuke humor e.d. Heb maar voorgesteld snel af te spreken zodat we niet weken ons een beetje figuurlijk op zouden vreten maar gewoon snel weten of het wat zou kunnen worden of niet.

Dat werd dus niets. Ik was ook wel ontzettend zenuwachtig en kon niet veel uitbrengen, maar zij leek ook niet zo geïnteresseerd - hoewel ze wel ronduit praatte dacht ik dat haar lichaamshouding meer zei.
Uiteindelijk normaal afscheid genomen waarop ze zei: "Nou, misschien tot de volgende keer".....maar toen ik thuis was kwam via WhatsApp: "leuke avond, maar geen klik". Moet zeggen dat ik na 2 uurtjes zelf ook niet verwacht gelijk een "klik" te hebben maar ik snapte het wel.

Jammer, want ze was wel een (lees: "mijn") totaalplaatje - opleidingsniveau, baan, humor, interesses, geen kinderen (scheelt weer om de zoveel tijd contact met ex-partner te hebben ook), uiterlijk.....wel iemand waar ik, na verloop van tijd, wat voor zou kunnen gaan voelen, dat kan ook gewoon groeien en dergelijke.
Genoeg van die berichten hier gelezen, maar dat het zo vreselijk leuk kan zijn via de chat en zo matig tijdens een date had ik toch liever anders ervaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door avdbree op 28-09-2017 16:47:46 ]
....
pi_174055091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:41 schreef avdbree het volgende:

[..]

Pas voor de allereerste keer een date gehad. Nooit eerder omdat het 1. niet chique is in een relatie en 2. je moet maar net een echt interessante "tegenstander" treffen.
Klikte op de chat enorm goed, best veel dezelfde interesses, leuke humor e.d. Heb maar voorgesteld snel af te spreken zodat we niet weken ons een beetje figuurlijk op zouden vreten maar gewoon snel weten of het wat zou kunnen worden of niet.

Dat werd dus niets. Ik was ook wel ontzettend zenuwachtig en kon niet veel uitbrengen, maar zij leek ook niet zo geïnteresseerd - hoewel ze wel ronduit praatte dacht ik dat haar lichaamshouding meer zei.
Uiteindelijk normaal afscheid genomen waarop ze zei: "Nou, misschien tot de volgende keer".....maar toen ik thuis was kwam via WhatsApp: "leuke avond, maar geen klik". Moet zeggen dat ik na 2 uurtjes zelf ook niet verwacht gelijk een "klik" te hebben maar ik snapte het wel.

Jammer, want ze was wel een (lees: "mijn") totaalplaatje - opleidingsniveau, baan, humor, interesses, geen kinderen (scheelt weer om de zoveel tijd contact met ex-partner te hebben ook), uiterlijk.....wel iemand waar ik, na verloop van tijd, wat voor zou kunnen gaan voelen, dat kan ook gewoon groeien en dergelijke.
Genoeg van die berichten hier gelezen, maar dat het zo vreselijk leuk kan zijn via de chat en zo matig tijdens een date had ik toch liever anders ervaren.
Snap er geen reet van, met je totaalplaatje. Je hebt een relatie?
  donderdag 28 september 2017 @ 16:56:34 #299
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_174055215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:48 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Snap er geen reet van, met je totaalplaatje. Je hebt een relatie?
Nee, qua kenmerken, eigenschappen en uiterlijk zou het voor mij een totaalplaatje zijn.
Zo staat het er korter, dus makkelijker :P
....
pi_174055418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:56 schreef avdbree het volgende:

[..]

Nee, qua kenmerken, eigenschappen en uiterlijk zou het voor mij een totaalplaatje zijn.
Zo staat het er korter, dus makkelijker :P
Ik bedoel dat andere. Relatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')