abonnement Unibet Coolblue
pi_173846719
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 08:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geen verstand van dus.

Ik maak graag zelf uit waar ik post.
😂😂😂😂😂
  maandag 18 september 2017 @ 08:32:16 #277
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173846788
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 07:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je dat echt denkt heb je er niet zoveel verstand van.
Lammers is beter dan Kramer, maar uiteindelijk ook gewoon niveau Heerenveen, Groningen.

Dat hij gisteren half Feyenoord dolde binnen 5 seconde, zei meer over Feyenoord op dat moment dan over Lammers.

Feyenoord had gewoon totaal niet verwacht dat iemand bij PSV nog een soort van initiatief zou gaan nemen. Toen Lammers dat wel deed, stonden ze achterin gewoon te slapen. Maar als je dan vervolgens zijn voorzet ziet, zegt dat weer veel over zijn gebrek aan kwaliteit.
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 08:40:06 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173846889
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 08:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lammers is beter dan Kramer
Iedereen is beter dan Kramer. Onbegrijpelijk dat Gio 'm op blijft stellen :'(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173847366
Tegen ADO gewoon lekker met Larsson, Toornstra en Boetius spelen, met Amrabat erbij op het middenveld. Toornstra laat zich wat inzakken waardoor de verdedigers van ADO moeten doordekken en er ruimte achter de verdediging komt voor Larsson en Boetius.
pi_173847375
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 20:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar wat is daar nou de lol van? Als je ervan geniet anderen af te zeiken ben je toch gewoon een slecht mens?

Echt een chromosoompje tekort ben ik bang, helemaal koekoek. Van hetzelfde niveau als die mensen die over hun moeder bij de SS zingen vermoedelijk
Nou nou zeg :') Ten eerste zeik ik niemand af. Ik steek gewoon mensen de gek aan en die happen alsof ze in 4 weken niks te eten gehad hebben. Had PSV verloren dan was dit ook gebeurd in het PSV topic, dus nou niet de calimero uithangen.
  maandag 18 september 2017 @ 09:23:13 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173847411
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou nou zeg :') Ten eerste zeik ik niemand af. Ik steek gewoon mensen de gek aan en die happen alsof ze in 4 weken niks te eten gehad hebben. Had PSV verloren dan was dit ook gebeurd in het PSV topic, dus nou niet de calimero uithangen.
Dus omdat andere mensen mongolide doen in het PSV-topic, maakt het het ineens niet slecht om je hier als een paardenlul op te stellen e een beetje mensen te komen pesten. Uhh oke
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 09:24:51 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173847437
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus omdat andere mensen mongolide doen in het PSV-topic, maakt het het ineens niet slejt om je hier als een paardenlul op te stellen e een beetje mensen te komen pesten. Uhh oke
slejt

e
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 18 september 2017 @ 09:25:28 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173847445
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

slejt

e
Sorry pap. I wilde al editten. Mijn vingers blijven te dik voor de mobiele toetsjes
Laffe huichelaar
pi_173847590
quote:
15s.gif Op maandag 18 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iedereen is beter dan Kramer. Onbegrijpelijk dat Gio 'm op blijft stellen :'(
Toen Kramer er uit ging ging het meteen draaien.
Je mag aannemen dat Gio dat ook gezien heeft.
blablablabla
  maandag 18 september 2017 @ 09:36:29 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173847593
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus omdat andere mensen mongolide doen in het PSV-topic, maakt het het ineens niet slecht om je hier als een paardenlul op te stellen e een beetje mensen te komen pesten. Uhh oke
Doe niet zo mad joh. Nickhguitar weet niet beter, laat lekker gaan.

Probeer er boven te staan, al weet ik dat dat qua niveauverschil wat lastig voor je is.
  maandag 18 september 2017 @ 09:43:15 #286
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173847658
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Toen Kramer er uit ging ging het meteen draaien.
Je mag aannemen dat Gio dat ook gezien heeft.
Dat het ging draaien had vooral te maken met de suffe tactiek van Cocu in de tweede helft. Blijft PSV druk zetten en jagen zoals in de eerste helft dan hadden we (van beide kanten) meer goals en spektakel gezien.
pi_173847872
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 20:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar wat is daar nou de lol van? Als je ervan geniet anderen af te zeiken ben je toch gewoon een slecht mens?

Echt een chromosoompje tekort ben ik bang, helemaal koekoek. Van hetzelfde niveau als die mensen die over hun moeder bij de SS zingen vermoedelijk
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij het syndroom van down heeft? Want dan had moeten zeggen is dat hij een chomosoompje te veel heeft.

Als je het Syndroom van Turner bedoelde, heb je het ook fout, aangezien dit alleen bij vrouwen voor kan komen ;)
Gut gut gut, jammer dat je boze tirade zo faalt!
pi_173847873
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat het ging draaien had vooral te maken met de suffe tactiek van Cocu in de tweede helft. Blijft PSV druk zetten en jagen zoals in de eerste helft dan hadden we (van beide kanten) meer goals en spektakel gezien.
Denk jij dat Cocu in de rust heeft gezegd 'weet je wat jongens, laat maar lekker lopen die gasten'?

Overigens viel dat jagen wel mee. Ja, zodra Feyenoord over de middellijn kwam, dan werd er druk gezet en verspeelde Feyenoord de bal vaak veel te gemakkelijk. In de tweede helft wist Feyenoord daar veel beter mee om te gaan.
pi_173847874
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Doe niet zo mad joh. Nickhguitar weet niet beter, laat lekker gaan.

Probeer er boven te staan, al weet ik dat dat qua niveauverschil wat lastig voor je is.
Badder, vriend. Waarom? :'(
pi_173847876
Ik zie het als een groot compliment dat ze de behoefte hebben om hier te komen. Als Feyenoord thuis met hakken over de sloot zou winnen na weggespeeld te zijn dan zou ik er niet heel uitbundig over zijn. Blij met de punten, maar meer ook niet.

Dit zijn ook niet de wedstrijden die we moeten winnen. Uit tegen een Ajax/Psv verlies je vaker dan dat je wint. Zal dit jaar niet anders zijn. Als we thuis maar standhouden en vooral straks tegen Ajax. Het is vermoeiend hoe slecht we altijd presteren tegen die gasten.
  maandag 18 september 2017 @ 10:05:59 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_173847915
PSV heeft goed gekeken naar Manchester City. Feyenoord, en met name achterin, kan totaal niet tegen druk. De aanval van PSV gaf gewoon volop druk bij het centrale duo, die uit nood de bal inleverde. Verschil is dat PSV dat maximaal 15 minuten vol kon houden, Manchester 90 minuten. Maar dat is logisch.

Verlies valt weer te verwijten aan Gio. Hoe kun je nou wééér met Kramer beginnen? Zelfs Kazim was beter, die won nog duels. Ik mag hopen dat hij daar nu mee stopt, voordat het hele seizoen verpest wordt daardoor. Boetius heeft laten zien ook prima in de spits te kunnen.

Verder ga ik nog even de calimero uithangen, maar alles zat gisteren ook tegen.
- Vroege tegelgoal(wel eigen schuld)
- Domme rode kaart (wel eigen schuld)
- Kuipers die geen penalty gaf
- Zoet die zijn beste wedstrijd van z'n leven keepte
- Je mist je topscoorder

Ik heb in de 2e helft gewoon een kampioensploeg gezien, dus maak me nog niet zorgen. Zeker niet als ik kijk naar het programma van vooral Ajax de aankomende weken.

Voor het spitsprobleem heb ik nog wel een eventuele oplossing voor Martin van Geel: Haal S. Kalou op in de winterstop. Die zit al 3 wedstrijden op de bank en is 4 klassen beter dan Kramer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_173847990
Ik heb wel zin in Amrabat in de basis.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173848043
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:05 schreef satecl het volgende:
PSV heeft goed gekeken naar Manchester City. Feyenoord, en met name achterin, kan totaal niet tegen druk. De aanval van PSV gaf gewoon volop druk bij het centrale duo, die uit nood de bal inleverde. Verschil is dat PSV dat maximaal 15 minuten vol kon houden, Manchester 90 minuten. Maar dat is logisch.
Dat vond ik dus wel meevallen. Feyenoord werd vaak rond de middellijn pas opgevangen, waar PSV de bal erg snel veroverde. PSV overliep Feyenoord in de eerste helft door hun snelle omschakeling, dat deden ze erg goed.
pi_173848080
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:05 schreef satecl het volgende:
PSV heeft goed gekeken naar Manchester City. Feyenoord, en met name achterin, kan totaal niet tegen druk. De aanval van PSV gaf gewoon volop druk bij het centrale duo, die uit nood de bal inleverde. Verschil is dat PSV dat maximaal 15 minuten vol kon houden, Manchester 90 minuten. Maar dat is logisch.
Welke wedstrijd heb jij gezien? :?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 18 september 2017 @ 10:18:08 #295
263417 Keyos
Like a Boss
pi_173848089
We kunnen veel woorden vuil maken aan die wedstrijd van gisteren, maar ondanks het verlies hebben we denk ik wel gezien welke van deze twee ploegen het meeste kans maakt op het kampioenschap.

Thuis gewoon eens van Ajax winnen en een keer daar uit een resultaat halen en er is niets aan de hand. Excelsior en Heracles uit hebben we godzijdank al gehad, daar verliezen, dat is pas kostbaar. Nu verlies je eens een kraker door domheid (Gio en Berghuis) en pech (Kuipers), kan gebeuren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_173848142
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 10:18 schreef Keyos het volgende:
We kunnen veel woorden vuil maken aan die wedstrijd van gisteren, maar ondanks het verlies hebben we denk ik wel gezien welke van deze twee ploegen het meeste kans maakt op het kampioenschap.

Thuis gewoon eens van Ajax winnen en een keer daar uit een resultaat halen en er is niets aan de hand. Excelsior en Heracles uit hebben we godzijdank al gehad, daar verliezen, dat is pas kostbaar. Nu verlies je eens een kraker door domheid (Gio en Berghuis) en pech (Kuipers), kan gebeuren.
Even dit, even dat. Geen woorden maar daden toch?
  maandag 18 september 2017 @ 10:23:50 #297
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173848169
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 10:18 schreef Keyos het volgende:
We kunnen veel woorden vuil maken aan die wedstrijd van gisteren, maar ondanks het verlies hebben we denk ik wel gezien welke van deze twee ploegen het meeste kans maakt op het kampioenschap.
Precies. Veel aanknopingspunten. Echt heel onnodig dat we gisteren hebben verloren, zeker gezien het spelbeeld. Ben helemaal niet ontevreden over het spel (op de eerste 25 minuten na dan).

Kramer met name in uitwedstrijden lekker laten banken. Amrabat moet dan zeker spelen.
  maandag 18 september 2017 @ 10:27:22 #298
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173848206
Dat we het er nog steeds over hebben of kramer wel of niet moet gaan banken. Die gast mag lekker op tribune plaats nemen. In een gewoon vak.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 18 september 2017 @ 10:36:49 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173848311
quote:
9s.gif Op maandag 18 september 2017 10:27 schreef MPC60 het volgende:
Dat we het er nog steeds over hebben of kramer wel of niet moet gaan banken. Die gast mag lekker op tribune plaats nemen. In een gewoon vak.
Vrijwel elke journalist is vandaag vernietigend over Krameraids, dat is al een plus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 september 2017 @ 10:45:13 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173848393
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2017 10:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Denk jij dat Cocu in de rust heeft gezegd 'weet je wat jongens, laat maar lekker lopen die gasten'?

Overigens viel dat jagen wel mee. Ja, zodra Feyenoord over de middellijn kwam, dan werd er druk gezet en verspeelde Feyenoord de bal vaak veel te gemakkelijk. In de tweede helft wist Feyenoord daar veel beter mee om te gaan.
Nee, Cocu heeft gezegd dat ze niet hoog druk moeten zetten en in de behoudende formatie moeten blijven spelen. Geen risico's nemen en geen aanvallende acties waardoor die verdedigende formatie wordt doorbroken.

En daarmee speel je Feyenoord gruwelijk in de kaart. Je zag het ook aan de wissels van Cocu, geen enkele poging om de man meer situatie uit te spelen in aanvallend opzicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')