abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 01:08:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173765111




Trainer Henk Fraser van Vitesse moet het donderdag in de eerste groepswedstrijd tegen Lazio in de Europa League doen zonder middenvelder Thulani Serero. De voormalige Ajacied moet wegens een knieblessure aan de kant blijven.



De Zuid-Afrikaan viel afgelopen zaterdag in de gewonnen uitwedstrijd tegen Excelsior (0-3) in de zeventigste minuut uit. Zijn vervanger Mukhtar Ali miste woensdag wegens ziekte eveneens de training en is mogelijk evenmin van de partij.

Fraser moet verdediger Arnold Kruiswijk opnieuw missen. Hij is nog niet hersteld van een rugblessure. Verdediger Guram Kashia en aanvaller Milot Rashica keren terug in het Arnhemse basisteam. Zij kregen tegen Excelsior rust, al viel Rashica in Rotterdam na ruim een uur nog wel in. Aanvaller Luc Castaignos begint tegen Lazio op de bank.

Fraser gaf zonder voorbehoud zijn opstelling prijs voor het openingsduel. Volgens de oud-Feyenoorder zou het weinig zin hebben om zijn basisteam nog even geheim te houden. De Italianen liggen daar toch niet wakker van, aldus Fraser. Een beetje onderschatting bij Lazio zou Vitesse in elk geval goed uitkomen. Dat zou de kleine kans op een positief resultaat weer wat groter maken.

Lazio is met zeven punten uit drie duels sterk begonnen aan de Italiaanse competitie. De thuiszege afgelopen zondag op AC Milan (4-1) was ronduit indrukwekkend. International Ciro Immobile was de gevierde man met drie treffers. Hij begint tegen Vitesse mogelijk als reserve.

Trainer Simone Inzaghi wil in Arnhem waarschijnlijk nog meer vaste basisspelers rust geven, onder wie ook international Stefan de Vrij. De Braziliaan Wallace, zijn landgenoot Felipe Anderson en de Portugees Nani ontbreken sowieso vanwege fysieke ongemakken.

Vermoedelijke opstelling Vitesse: Pasveer; Dabo, Kashia, Van der Werff, Miazga, Büttner; Bruns, Linssen, Foor; Rashica, Matavz.



Lazio Roma mag dan de favoriet zijn voor de ontmoeting met Vitesse, van onderschatting is geen sprake bij de Italiaanse topclub. Trainer Simone Inzaghi is onder de indruk van de Arnhemmers en wil goed beginnen aan de Europa League-campagne.



"Het is prachtig om terug te zijn in Europa en het zal moeilijk worden vanaf het begin", is de verwachting van Inzaghi. "Vitesse is in goede vorm en de ploeg presteert goed in Nederland. Het worden zes lastige groepsduels voor ons. We willen goed presteren in Europa, omdat we daar vorig seizoen hard voor hebben gewerkt. Wij zijn één van de favorieten in de groep, maar zullen de juiste mentaliteit moeten laten zien."

Lazio zit in de groep bij OGC Nice, Zulte Waregem en dus Vitesse. De ploeg uit Arnhem kwam bij de loting uit Pot 4 rollen. "Ik heb vanaf het begin gezegd dat Vitesse de sterkste ploeg uit de pot is. We hebben wat dat betreft geen geluk gehad bij de loting", aldus Inzaghi, die middenvelder Lucas Leiva in Arnhem waarschijnlijk in het hart van de defensie posteert. De kans is groot dat Stefan de Vrij rust krijgt.



Donderdag 14 september 2017 21:00 - 23:00 RTL7

w/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173765133
Wat is dat nou voor halfbakken OP?

Niet eens het verhaal over hoe de broer van Simone, Filippo, nooit mee mocht doen met de rondo?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173765140
De volgende vernedering voor een Nederlandse club
pi_173765149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:16 schreef PSVCL het volgende:
De volgende vernedering voor een Nederlandse club
Osijek
Rosenborg
Zenit
Manchester City

Het houdt niet op niet vanzelf.
pi_173765155
5-0. Forza Lazio!
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173765157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:16 schreef PSVCL het volgende:
De volgende vernedering voor een Nederlandse club
In tegenstelling tot Feyenoord zal dit thuisteam steun ontvangen van een echte twaalfde man.

Arnhemmers vertrekken niet na 50 minuten, al staan ze met 0-8 achter.

En ze houden ook niet na vijf minuten op met zingen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173765163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Osijek
Rosenborg
Zenit
Manchester City

Het houdt niet op niet vanzelf.
Utreg heeft het heel redelijk gedaan tegen Zenit.

En Feyenoord is niet vernederd. Ze speelden gewoon bar slecht.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 14 september 2017 @ 08:00:49 #8
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173765990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 01:16 schreef PSVCL het volgende:
De volgende vernedering voor een Nederlandse club
Mwah, Utrecht speelde beter dan iedereen verwachtte tegen Zenit. Iets wat ik vanavond eigenlijk ook van vitesse verwacht. Vitesse mag verliezen van een club als Lazio, daarvoor is her kwaliteitsverschil gewoon te groot. Alleen de traditionele top 3 heeft het zwaar laten liggen en is vernederd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173766685
Ik las dat Lazio met een B-ploeg gaat spelen en dat ze de EL niet serieus nemen. Dan zit er wellicht een stuntje in voor Vitesse.
pi_173766814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik las dat Lazio met een B-ploeg gaat spelen en dat ze de EL niet serieus nemen. Dan zit er wellicht een stuntje in voor Vitesse.
Dan zijn ze alsnog op elke positie beter Hans
pi_173766848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan zijn ze alsnog op elke positie beter Hans
Mwah Wesley Hoedt behoorde daar afgelopen seizoen tot de A-ploeg, dus dat wil ik weleens zien dan.
pi_173767150
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:26 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mwah Wesley Hoedt behoorde daar afgelopen seizoen tot de A-ploeg, dus dat wil ik weleens zien dan.
Die is alsnog veel beter dan wat er bij Vitesse loopt.
pi_173767181
Vitesse gaat de eer van NL hooghouden in Europa _O_
  donderdag 14 september 2017 @ 10:05:05 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173767452
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die is alsnog veel beter dan wat er bij Vitesse loopt.
Vind je? Zo slecht is het team van Vitesse nu ook weer niet he? Al verwacht ik vanavond ook tegen een b team een (kleine) nederlaag.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173767884
Als Lazio met Jordan Lukaku, Caicedo, Patric etc gaat spelen dan maakt Vitesse echt wel kans.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_173768715
Vitesse heeft wel een kans vanavond. Zoals we met Heerenveen ook eens van Stuttgart wonnen in de Uefa Cup, of van Olympiakos in de CL. Tegen de Europese subtop kunnen we nog wel op.
pi_173770311
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die is alsnog veel beter dan wat er bij Vitesse loopt.
En toch vind ik Vitesse best een aardig elftal hebben. Alleen defensie is matig, maar Linssen, Rashica en Matavz zijn toch behoorlijke spelers.

Desalniettemin is een gelijkspel natuurlijk al heel wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173771316
serero wel echt groot gemis voor ze
pi_173771650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En toch vind ik Vitesse best een aardig elftal hebben. Alleen defensie is matig, maar Linssen, Rashica en Matavz zijn toch behoorlijke spelers.

Desalniettemin is een gelijkspel natuurlijk al heel wat.
Voor de eredivisie ja. Maar voor buitenlandse begrippen is dat niveau plaats 16-20
pi_173771667
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Voor de eredivisie ja. Maar voor buitenlandse begrippen is dat niveau plaats 16-20
Ik denk plaats 12-15 in Italië, maar snap je punt ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173771670
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:05 schreef yats het volgende:

[..]

Vind je? Zo slecht is het team van Vitesse nu ook weer niet he? Al verwacht ik vanavond ook tegen een b team een (kleine) nederlaag.
Vitesse werd helemaal dronken gespeeld door AZ en die hebben we vorig jaar tegen Lyon gezien. En dat is ong niveau Lazio.
pi_173771683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk plaats 12-15 in Italië, maar snap je punt ja.
Matavz wel idd. Linssen nooit. Raschia twijfel
pi_173771706
Maar je weet t nooit. Utrecht won ook van Zenith
  donderdag 14 september 2017 @ 15:01:32 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173772985
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Vitesse werd helemaal dronken gespeeld door AZ en die hebben we vorig jaar tegen Lyon gezien. En dat is ong niveau Lazio.
Lyon was vorig jaar toch wel een tikkeltje beter dan Lazio nu. En het verschil had een naam : lacazette. Niet voor niets kwamen ze zo ver in de EL vorig jaar. Overigens was Vitesse inderdaad slecht tegen AZ, maar jr kunt niet elke week goed zijn. Zeker niet met de tactische blunders van Frazer en her missen van Serero die wedstrijd. Andersom kun je ook zeggen dat Vitesse simpel van Excelsior gewonnen heeft waar Feyenoord heel veel moeite mee had...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 14 september 2017 @ 15:02:47 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173773008
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Matavz wel idd. Linssen nooit. Raschia twijfel
Toch gek dan dat de Italiaanse top al een aantal keer op Rashica geboden heeft. En zeker niet voor kleine bedragen, Vitesse heeft een bod van 6 miljoen afgewezen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173773035
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:01 schreef yats het volgende:

[..]

Lyon was vorig jaar toch wel een tikkeltje beter dan Lazio nu. En het verschil had een naam : lacazette. Niet voor niets kwamen ze zo ver in de EL vorig jaar. Overigens was Vitesse inderdaad slecht tegen AZ, maar jr kunt niet elke week goed zijn. Zeker niet met de tactische blunders van Frazer en her missen van Serero die wedstrijd. Andersom kun je ook zeggen dat Vitesse simpel van Excelsior gewonnen heeft waar Feyenoord heel veel moeite mee had...
Feyenoord ging dan ook niet echt lekker he. Immobille schopt er ook 3 in tegen Bonnuci dus? Niet dat hij mee doet.
pi_173773048
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:02 schreef yats het volgende:

[..]

Toch gek dan dat de Italiaanse top al een aantal keer op Rashica geboden heeft. En zeker niet voor kleine bedragen, Vitesse heeft een bod van 6 miljoen afgewezen.
Bron?
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 16:32:05 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_173774679
Ik heb eigenlijk best wel zin in deze wedstrijd. :)

Vitesse heeft een leuk elftal, Lazio is een mooie naam en we zijn als Nederland weer eens toe aan iets positiefs.

Verder is een vriend van me op zijn beurt bevriend met voorzitter Joost de Wit. En heb ik tegen Joost de Wit gevoetbald met NIVO-Sparta tegen Roda Boys. Hij zal dus wel weer in de loge vertoeven.
Dat Joost ooit mijn vriendin probeerde versieren euvel ik hem allang niet meer kwaad. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173774710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel zin in deze wedstrijd. :)

Vitesse heeft een leuk elftal, Lazio is een mooie naam en we zijn als Nederland weer eens toe aan iets positiefs.

Verder is een vriend van me op zijn beurt bevriend met voorzitter Joost de Wit. En heb ik tegen Joost de Wit gevoetbald met NIVO-Sparta tegen Roda Boys. Hij zal dus wel weer in de loge vertoeven.
Dat Joost ooit mijn vriendin probeerde versieren euvel ik hem allang niet meer kwaad. :)

:P
Iemand iets euvel duiden, of kwaad zijn op.

Maar het kan best een leuke wedstrijd worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173774911
Heb ook wel zin in dit potje.
pi_173778429
Opstelling #Vitesse: Pasveer, Dabo, Kashia, Miazga, Van der Werff, Büttner, Bruns, Foor, Rashica, Matavz, Linssen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')