Tarado | woensdag 13 september 2017 @ 16:57 |
Het is alweer tijd voor de veertiende Grand Prix van het seizoen! Het Marina Bay Street Circuit zal voor de tiende maal het decor zijn van de Grand Prix van Singapore. Tijdens de vorige race op Monza draaide alles nog om brute kracht en motorvermogen, maar in Singapore zal alles anders zijn. De langzame baan heeft liefst 23 bochten en daardoor zullen de rijders vooral op zoek moeten naar downforce en grip. Het iets meer dan vijf kilometer lange stratencircuit leent zich net als Monaco niet voor fouten, want ook in Singapore wordt de gehele baan omrand door vangrails. Een kleine misrekening is dus al snel einde wedstrijd. Als er één circuit is waarop Mercedes dit jaar nog verslagen kunnen worden door Ferrari is het Singapore. De wereldkampioenen lijken op voorhand weinig voordeel te hebben van hun krachtige motor. Sebastian Vettel zal hier een van de favorieten zijn in diens Ferrari. De Duitser zal het circuit sowieso tot één van zijn favorieten rekenen want met vier zeges in negen uitvoeringen is Vettel de meest succesvolle rijder in het kleine staatje in Zuidoost-Azië. De viervoudig kampioen is afgelopen race in Monza weer vlak achter Hamilton komen te liggen die hem nu met 3 punten voorbij is in het klassement en zal er dus op gebrand zijn om opnieuw te winnen. Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Singapore | |
potjecreme | woensdag 13 september 2017 @ 18:41 |
fipo | |
nils7 | woensdag 13 september 2017 @ 18:47 |
tvp | |
#ANONIEM | woensdag 13 september 2017 @ 18:53 |
thipo [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 18:53:50 ] | |
Smacked_Actor | woensdag 13 september 2017 @ 19:03 |
Foupo | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 19:08 |
Raceweek | |
SnowOokami | woensdag 13 september 2017 @ 19:08 |
Nu pas? | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 19:10 |
Technisch gezien al 2 dagen, maar ach Het weekend begint morgen pas. | |
SnowOokami | woensdag 13 september 2017 @ 19:11 |
*** student | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 19:12 |
Ik ben tot februari collegeloos Nog 2 dagen werk | |
#ANONIEM | woensdag 13 september 2017 @ 19:13 |
M2 De rest van het raceseizoen geen vrijdagen meer vrij om FP's te volgen en/of cappen [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 19:14:07 ] | |
SnowOokami | woensdag 13 september 2017 @ 19:15 |
Heb het helaas ook druk aankomende weken, heb normaal om de week op vrijdag vrij... alleen aankomende tijd niet maar goed dan maar geen FP's. | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 19:15 |
Ja, dag. Jou gebruikte ik om op de hoogte te blijven. | |
ESF1Gamer | woensdag 13 september 2017 @ 19:26 |
we krijgen nog races in de avonden, dus fp in de avond kijken maar kan je niet op vrijdag 4 uren werken? (je werkt toch 36 uur, toch?) | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 19:28 |
Ik ben vrijdag alleen tussen 19 en 20 thuis. Dat wordt lastig | |
SnowOokami | woensdag 13 september 2017 @ 19:31 |
Klopt werk 36u; Singapore mis ik iig, Maleisië weet ik nog niet, Japan sla ik sowieso niet over. Alleen die laatste 2 zijn 's ochtends Daarna wordt het inderdaad makkelijker. Was die US kwali niet erg laat trouwens? | |
ESF1Gamer | woensdag 13 september 2017 @ 19:31 |
Bwoah, Ik ga de race van Singapore missen, want andere dingen gepland op die dag. | |
Sjemmert | woensdag 13 september 2017 @ 20:17 |
Slecht gepland dan. | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 20:21 |
Ik had één joker, die is in Italië ingezet. Verder alles live gezien | |
ESF1Gamer | woensdag 13 september 2017 @ 20:24 |
Voor mij wordt het Singapore en misschien Maleisië | |
Nattekat | woensdag 13 september 2017 @ 20:25 |
Je krijgt er één. | |
ESF1Gamer | woensdag 13 september 2017 @ 20:26 |
Hangt er beetje van in welk weekeind mijn broer zijn verjaardag wil vieren De laatste tijd zijn de races grotendeels saai | |
Rossdale | woensdag 13 september 2017 @ 20:34 |
Gelukkig heb ik de rest van de maand nog vakantie in Italië met grote schermen op het plein in het dorp waar ik zit, dus geen problemen hier | |
SnowOokami | woensdag 13 september 2017 @ 21:03 |
Had na de kwali van Italië afgesproken... maar die duurde zo lang dat die ik alsnog live heb gemist, pff merkte dat ik dat toch niet zo tof vond | |
zoem | woensdag 13 september 2017 @ 23:30 |
Tof filmpje weer van Mercedes. | |
Fir3fly | woensdag 13 september 2017 @ 23:46 |
Leuk filmpje, maar de titel klopt natuurlijk niet. Het is de meest efficiënte motor. | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 00:42 |
F1 / [Historisch] Singapore 2008, Crashgate | |
#ANONIEM | donderdag 14 september 2017 @ 01:04 |
Mooi staaltje engineering. | |
Jolyon | donderdag 14 september 2017 @ 02:33 |
Omdat mij werd verteld dat de reden van het olieverbanden was dat het niet om pk's ging maar om het onderdrukken van de detonatie in het ontstekingsproces. Omdat de motor maar 1m30 0,2s op de concurrentie hoeft te hebben aangezien in de race de luchtweerstand toch je tegenstander op afstand zal houden, dus het ging om 5 min. Het olieverbanden was just een koelmethode. Toen RBR is gaan klikken voor Baku mocht er niet meer doorontwikkeld worden met het olieverbranden en konden de bijbehorende brandstofconfiguraties voor Q3 ook de prullenbak in. Dus zou de vrijwel perfecte betrouwbaarheid waar Mercedes en Ferrari 1,5 jaar aan werken per wagen in gevaar zijn geworden als je dezelfde prestatie zou willen in de Q's als je het proces op een andere manier moet koelen. Aanpassen kan maar is te riskant vanwege het volgende. Je zou dan de MGU-H - aangezien je ook de turbo afstelling met de oliedruk zonder deze extra olie zou moeten herbepalen - moeten testen erna, maar alleen in Hongarije testen ging wat te ver. En feit dat de limiet op componenten 4 per seizoen is, maakt dat je dus over je limiet heen zou gaan als er 1 knalt met zo weinig testuren = dan had je dus twee races gridstraffen gekregen en dat zou je de titel kosten. Dus hebben Merc en Ferrari de MGU-K instellingen riskanter afgesteld, en RB heeft een gebrek aan kennis van de MGU-K door de late implementatie van de 2017 versie dit jaar, dus die kunnen nooit hetzelfde doen met de MGU-K die zelf ~150pk waard is, perfectioneren ervan kan al ~30 pk verschil zijn, dus Merc en Ferrari leek het 't veiligst om RB niet te veel te laten meespelen zoals hier in Singapore als het verbranden toch gelimiteerd zou worden. Honda's boost is een vrij triest verhaal maar dit gaat te lang worden. Laatste kans race om een race te winnen dit jaar bedoelde ik trouwens. | |
Jolyon | donderdag 14 september 2017 @ 04:06 |
Maar over Max hè. Ik werd vrijwel algeheel weggehoond hier toen ik aangaf dat coureurs wel degelijk met instellingen hun wagens negatief kunnen beïnvloeden in de betrouwbaarheid, zeker als je als Max zijnde voor een klantenteam moet rijden en je daardoor nooit de ''broncodes'' hebt van de motor, maar klaarblijkelijk genoeg vertelde een Franse analist mij dat Canal+ hoorde dat een Mercedes engineer tijdens de vrije training van de Canadese GP met de Mercedes updates per ongeluk het bestand met de nieuwe configuratie voor de Mercedes motor aan de FI garage heeft gegeven en schreeuwend deze opeens in dezelfde sessie komen ophalen. De grap was dat de FI engineers zeiden dat de wagen opeens tientallen PKs gevonden leek te hebben. Dus misschien, heel misschien is het mogelijk, dat RB gewoon te veel risico heeft genomen door het seizoen heen aangezien Renault wel degelijk meer PKs kon leveren maar het gooiden op betrouwbaarheid, en zij hadden alleen de ''broncode''. Maar. Niet leuk om te horen. Ik begrijp het. | |
BadderHaring | donderdag 14 september 2017 @ 06:55 |
Niet leuk om te horen? Wat niet? Een puur speculatief verhaal gebaseerd op totale fantasie? Ik vind het wel vermakelijk. | |
Jolige_Joffer | donderdag 14 september 2017 @ 07:28 |
Vooral dit stukkie 😂 | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 07:40 |
Ik snap niet helemaal wat de relevantie is tussen Max en de engine maps van klanten/fabrieksteam. | |
Abdus18 | donderdag 14 september 2017 @ 07:50 |
Max herschrijft die elke avond voor wat meer PK's. duuh | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 08:15 |
gaaf, dat wil ik ook doen bij m'n auto. Hoe laat is de persco btw? | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 08:33 |
@Meike
| |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 08:33 |
Vanaf vandaag kun je heel het weekend gratis F1 kijken bij Ziggo, maar dat zullen de meesten hier al wel weten neem ik aan? | |
Zorro | donderdag 14 september 2017 @ 08:36 |
Krijg ik mijn Ziggo Sport abonnementsgeld teruggestort dan? | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 08:37 |
Ik hoop het Zorro, Ik hoop het. | |
Zorro | donderdag 14 september 2017 @ 08:39 |
Ik maak nou wel een geintje, maar niet helemaal. Ik erger me dood aan dat soort reclamekreten. Ik betaal er gewoon voor, dus "voor iedereen gratis te bekijken" is gewoon gelul. (niet tegen jou gericht,he, voor de duidelijkheid ) | |
Tarado | donderdag 14 september 2017 @ 08:44 |
ben ik wel met je eens | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 09:45 |
Ik leech van m'n ouders. Zij hebben 2 kaarten over die bij mij in de TV's zitten dus ik mag eigenlijk niet klagen | |
aesop | donderdag 14 september 2017 @ 11:04 |
Hmmm Renault zegt RedBull eind 2018 vaarwel... Of is het beperken van gezichtsverlies omdat Redbull toch al de keuze heeft gemaakt per 2019 het worksteam van Honda te worden? | |
Mexicanobakker | donderdag 14 september 2017 @ 11:28 |
"Voor iedereen te bekijken zonder extra betaling" bekt minder lekker. | |
lord_bono | donderdag 14 september 2017 @ 11:34 |
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Renault is op dit moment toch veel verder dan Honda zou je zeggen. Een jaar ontwikkelen bij Toro Rosso en dan meteen in de Red Bull, kan erg fout gaan als ze niet 1000% verbeteren. Ben benieuwd wat dit voor RIC en Max gaat betekenen, die krijgen nu met nog meer onzekerheid te maken dan dat ze nu al hebben met de Renault motor. | |
Rossdale | donderdag 14 september 2017 @ 11:47 |
Vergeet niet dat Honda een jaar later pas met de V6 is ingestapt dan de andere leveranciers. Qua ontwikkeling liggen ze dus een jaar achter en dat verschil zijn ze nog steeds aan het inhalen. De enige manier om dat te doen is door meer risico te nemen met kans op falen. | |
S95Sedan | donderdag 14 september 2017 @ 12:05 |
Ik zie Renault niet veel verder op het moment hoor, helemaal als je bedenkt dat Honda hun 'size-zero concept' 1,5jaar geleden pas overboord heeft gegooid en toen pas echt met de motor in z'n huidige staat zijn begonnen. Hoe lang is Renault al bezig met exact hetzelfde concept 4/5jaar? Als ik Max of Ricciardo was dan zou ik dit alleen maar als posifief zien. Eindelijk goede steun van een motorleverancier ipv maar een 'klantenteam' zijn. | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 12:06 |
Renault zou begin dit jaar een totaal nieuw concept hebben geintroduceert. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 12:08 |
Ja en dat is mislukt, want volgend jaar komen ze weer met een nieuw concept... daarom zijn er nagenoeg geen updates geweest. | |
Tarado | donderdag 14 september 2017 @ 12:16 |
dat had ook een voordeel kunnen zijn, ze wisten al dat Mercedes de beste oplossing had maar hebben hun oren teveel naar McLaren laten hangen wat betreft het size zero concept | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 12:21 |
Dat wordt door Abiteboul tegengesproken. Volgend jaar blijven ze bij dit concept. Dit jaar zijn ze vooral bezig met de betrouwbaarheid en volgend jaar willen ze performancestappen gaan maken. | |
Zorro | donderdag 14 september 2017 @ 12:40 |
Toch grappig. Max: Renault, kutmotoren, ik wil er vanaf! Alonso: Honda, kutmotoren, ik wil er vanaf! Ruilen. Iedereen blij | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 12:44 |
Gelijk 3 jaar https://www.motorsport.co(...)r-honda-deal-952728/ | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 13:06 |
Dat zat er wel in. McLaren heeft ook voor drie jaar een overeenkomst met Renault. En als Red Bull na volgend jaar echt weg wil/moet bij Renault zal dat ook wel tot 2021 zijn. Vanaf 2021 gaan we een ander speelveld krijgen met de nieuwe motoren en hopelijk meer leveranciers. | |
Donnie-Brasco | donderdag 14 september 2017 @ 13:13 |
Honda dus confirmed voor Red Bull. Benieuwd wat dat gaat doen voor RB. Neem aan dat RIC en VER dat jaar pleitte zijn? | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 13:34 |
Dat hangt er vanaf welke stoeltjes beschikbaar zijn en of Honda het gat met Mercedes en Ferrari weet te dichten. | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 13:36 |
Nog niets confirmed aan al lijkt het gezien de berichten wel aannemelijk. Max gaat sowieso nergens heen in 2019 of Red Bull moet volgend jaar slechter presteren dan dit jaar. En misschien dat Honda met de spec 4 en verder de zaken op orde heeft en beter blijkt te zijn dan de Renault. | |
aesop | donderdag 14 september 2017 @ 13:38 |
Kans dat Max vertrekt is groter aangezien McLaren zomaar het derde team kan zijn komend jaar, en dan gaat de clausule dat Max weg kan als RB niet in de top 3 constructeurs eindigt... Tegelijkertijd hoop ik op een megasprong van Honda met hulp van Ilmor en RedBull zodat Max maar 1 ding wil, nl in 2019 in de Red Bull Honda rijden. | |
tja77 | donderdag 14 september 2017 @ 13:39 |
Ik zie dat wel gebeuren hoor, als je de prestatiecurves van beide motoren bekijkt zou het zomaar kunnen zijn dat Honda de Renault voorbij gaat. | |
_-_ratjetoe_-_ | donderdag 14 september 2017 @ 13:41 |
Toch lijkt me zowel motor als chassis ontwikkelen zo'n groot voordeel dat het gat wellicht nooit door RB te dichten zal zijn. | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 13:43 |
Moet Renault eerst een goed chassis zien te ontwikkelen. Tot nog toe altijd de mindere van de Red Bull geweest. | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 13:47 |
mja, als Honda daadwerkelijk de stappen maakt die er aan zitten te komen dan zijn ze eind dit jaar Renault wel voorbij. De Fransen blijven wat prestaties betreft een beetje hangen. Dat filmpje van Mercedes zal ze ook geen goed doen. | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 13:49 |
Overigens ben ik wel bereid te geloven dat teams als Mercedes, Ferrari en Red Bull met hun motorsettings veel verder gaan dan de klantenteams. Die laten hierdoor wat liggen. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 13:52 |
McLaren wordt het 3e Renault team ja | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 14:05 |
Dus kan Porsche nog niet vanaf 2021 instappen.... | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 14:11 |
Als ze willen kan dat prima. Mocht Honda goed bevallen en Porsche wil de stap richting Formule 1 maken dan zou Porsche kunnen kiezen voor bijvoorbeeld Sauber en McLaren. Why not? | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 14:12 |
Ja maar aangezien RB zelf nogal VAG minded is zeg maar.... | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 14:13 |
Klopt. Ik geef alleen aan dat er voor Porsche alternatieven zijn mocht RB niets worden | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 14:15 |
Dat uiteraard maar het blijft vreemd al die geruchten: Porsche, Audi, Lamborghini en dan er vandoor fietsen met Honda die het op het oog ook nog niet voor elkaar hebben. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 14:17 |
RBR > Ilmor > Honda | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 14:17 |
Makkelijk, want Toro Rosso heeft een deal tot en met 2020. Red Bull zal wel een deal voor 2019 en 2020 met Honda afsluiten zodat ze in 2021 alle vrijheid hebben om te kiezen, bijvoorbeeld voor Porsche. | |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 14:17 |
Dus eigenlijk een mercedes 3 jaar (voor RBR dan) las ik hierboven dus dat is '19, '20 & '21. Of telt STR mee in dat contract? | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 14:18 |
Je vergeet Aston Martin | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 14:19 |
Misschien is Honda wel verder dan iedereen denkt en is die spec 4 al lang gereed, maar zetten ze die pas aan het eind van het seizoen in de McLaren om een lange neus richting Woking te trekken | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 14:20 |
Bing TL:
| |
nils7 | donderdag 14 september 2017 @ 14:21 |
Ja maar dat neem ik niet serieus althans niet met RBR omdat het dan een gerebatchde Mercedes zou zijn en dat wilden ze dit jaar al niet doen. | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 14:22 |
Zou mij niet verwonderen als die bij Williams terecht komt als sponsor | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 14:23 |
Aston Martin is ook geïnteresseerd om voor in 2021 een eigen motor te ontwikkelen, dus geen gerebadgde Mercedes. Misschien in samenwerking met Cosworth. Gezien de huidige samenwerking met Red Bull Racing zou dat ook een optie kunnen zijn. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 14:24 |
Waarom niet gewoon verder met Honda? V6 twin turbo is wel hun dingetje namelijk. | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 14:27 |
Is ook een optie, al lees ik dat Porsche in 2021 Red Bull Racing wil overnemen om er een eigen fabrieksteam van te maken. Red Bull zou dan nog alleen nog als sponsor aanwezig zijn. Honda zou dan STR kunnen overnemen. | |
potjecreme | donderdag 14 september 2017 @ 14:52 |
Rossdale | donderdag 14 september 2017 @ 14:53 |
Op zich niet slecht, als je beter wil zijn moet je niet hetzelfde doen. Helaas faalde hun concept en moesten ze terug naar de tekentafel. Als het wel had gewerkt dan waren Mclaren en Honda het team to beat geweest ipv Mercedes. | |
flipsen | donderdag 14 september 2017 @ 15:19 |
Ik lees hier straks de samenvatting wel | |
Gezicht | donderdag 14 september 2017 @ 15:44 |
https://www.instagram.com/p/BZBbkcHnL1u/ Zou Red Bull/RBR echt zo ver gaan om de boel te verkopen/op te doeken in het scenario dat WTF1 hier schetst? | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 15:49 |
De geruchten van verkoop aan Porsche in 2021 doen al even de ronde. Dus dat zou zo maar kunnen. Dat Renault weigert om vanaf 2019 motoren te leveren wordt al weer ontkend. Men heeft nog geen beslissing gemaakt over wat zij en Red Bull willen, dus Renault behoort nog steeds tot de mogelijkheden. http://www.speedweek.com/(...)-geht-es-weiter.html | |
Sounddragon | donderdag 14 september 2017 @ 16:04 |
Er zijn duidelijk weer te veel journalisten die uit hun nek lullen. Eerst gaat Renault door het stof, helemaal schuldbewust, en een week later gooien ze ineens hun klant de deur uit. Ik vond het al een raar verhaal, en dat blijkt dus maar weer. Waar rook is zal best een Honda zijn, maar tis dus vooralsnog eigenlijk gewoon astraal gepenis. | |
vannelle | donderdag 14 september 2017 @ 16:15 |
Je beseft dat Red Bull ook een klantenteam is? | |
Peterselieman | donderdag 14 september 2017 @ 16:21 |
zeker, maar Red Bull is wel een team dat altijd de limiet opzoekt | |
Sounddragon | donderdag 14 september 2017 @ 16:49 |
Dat kan alleen met de steun (lees:goedkeuring) van je motorenleverancier. En ik geloof er niks van dat ze bij RBR dingen doen die ze dan vervolgens niet bij hun eigen team doen. Eerder andersom lijkt me. | |
Tarado | donderdag 14 september 2017 @ 16:53 |
het is gewoon een conclusie trekken, de kans dat het waarheid wordt is zeer groot, het is geen geheim dat Renault en Red Bull wat moeite met elkaar hebben en hun contract loopt af na volgend jaar. | |
vannelle | donderdag 14 september 2017 @ 17:08 |
Precies. Renault bepaalt de motorsettings (waarschijnlijk in overleg met Red Bull) en dat is dan ook direct de reden dat ze terecht worden aangesproken op evt. falen op wat voor vlak dan ook. Als RBR alles zelf zou bepalen, misschien zelfs tegen het het advies van Renault in, zouden ze geen enkel recht van klagen hebben over de tegenvallers dit seizoen. Maar Renault heeft al excuses aangeboden, verbetering beloofd, 100 extra poppetjes aan het team toegevoegd maar helaas te laat. In ieder geval is het wel duidelijk dat Renault het boetekleed heeft aangetrokken en dat het falen niks met keuzes van RBR te maken heeft. | |
VEM2012 | donderdag 14 september 2017 @ 17:16 |
Maar goed, Verstappen dus in 2018 en 2019 geen wereldkampioen. En 2020 moet je maar net dat stoeltje vrij hebben. Vanaf 2021 is het weer een gok. Zo zie je maar weer dat wereldkampioen worden zo simpel nog niet is. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 17:17 |
In 2018 niet nee, maar waarom trek je dezelfde conclusie voor 2019? | |
motorbloempje | donderdag 14 september 2017 @ 17:30 |
http://www.redbullracing.com/article/taking-taste-test | |
Fer | donderdag 14 september 2017 @ 17:33 |
Ben wel benieuwd wie van al die merken echt met iets komt in 2021. Ze willen de motoren eenvoudiger maken, zodat meer fabrikanten kunnen meekomen, maar aan de andere kant willen Ferrari en Mercedes straks ook niet in hemd staan. Die komen vast weer met voorstellen, die net iets te hoog gegrepen zijn voor een nieuwkomer. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 17:43 |
Durians | |
Twieki | donderdag 14 september 2017 @ 17:53 |
| |
VEM2012 | donderdag 14 september 2017 @ 19:21 |
Honda gaat voor 2021 echt niet meedoen met Ferrari en Mercedes. | |
Donnie-Brasco | donderdag 14 september 2017 @ 19:41 |
Dat weet je natuurlijk pas na 1 seizoen. En denk dat tegen die tijd Kimi en wellicht Hamilton gestopt zijn. Aangezien laatst genoemde dit seizoen al een paar keer gehint heeft naar retirement. | |
SnowOokami | donderdag 14 september 2017 @ 20:48 |
We gaan na spec 4 zien wat de potentie is van Honda aankomend jaar. Denk persoonlijk dat de ICE helemaal niet zo slecht is eigenlijk en de spec 4 moet ervoor zorgen dat die nog robuuster wordt (en fuel efficiency) Het zijn voornamelijk de andere componenten zoals de ERS en MGU-K/H die niet echt goed werken (al lijkt de MGU-H nu wel heel te blijven). RBR kan nu via Ilmor een stuk actiever helpen met de ontwikkeling bij Honda dan McLaren kon. De relatie tussen McLaren en Honda was na een paar maanden (in 2015) al verziekt met dat gemiep over "GP2 engine!!". De relatie tussen RBR en Renault is nu ook niet erg goed te noemen, als de switch van STR naar Honda morgen (waarschijnlijk) definitief wordt, zal de relatie tussen RBR en Renault ook alleen maar een simpele "klant koopt motor-as is" relatie worden. | |
ondeugend | donderdag 14 september 2017 @ 23:27 |
Max ; "Oh yours realley stiff" | |
Geralt | donderdag 14 september 2017 @ 23:32 |
Volgens mij is Max daar echt over zn nek gegaan net nadat het filmpje stopt Wat is het eigenlijk en heeft iemand hier dat ooit geproefd? | |
Metalfreak | donderdag 14 september 2017 @ 23:34 |
Alleen geroken en het ruikt als iets dat al maanden ligt te rotten... | |
sasquatsch | donderdag 14 september 2017 @ 23:44 |
Illmor (Mario Illien) was al sinds begin dit seizoen betrokken nadat hij bij Renault weg was gegaan. Heeft Red Bull niets meer mee van doen. | |
Ghost_Nappa | vrijdag 15 september 2017 @ 07:27 |
En illmor helpt Honda al | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 07:27 |
Tis gewoon een conspiracy geweest tussen RBR, Mario en Honda tegen McLaren | |
Ener-G | vrijdag 15 september 2017 @ 07:31 |
Durian either love it or hate it | |
Libris | vrijdag 15 september 2017 @ 07:37 |
Dit jaar alleen vrije training. het regent trouwens op het moment. Live regenkaartje, circuit ligt in het zuiden | |
Libris | vrijdag 15 september 2017 @ 07:37 |
Heerlijk durian, inderdaad een beetje het idee als franse kaas. Love it or hate it. En het ruikt erger dan het smaakt. | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 07:39 |
vandaag regen morgen droog en zondag weer regen las ik, klopt dat een beetje? | |
Libris | vrijdag 15 september 2017 @ 07:41 |
Beetje onvoorspelbaar hier, maar het ziet er natter uit dan voorgaande jaren. http://www.nea.gov.sg/weather-climate/forecasts/4-day-outlook | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 07:44 |
beetje nattigheid zou een leuke extra dimensie zijn | |
Libris | vrijdag 15 september 2017 @ 07:59 |
Voor kwalificatie en race wel, maar ik hoop dat ze vandaag tijdens de vrije training een beetje rijden.. | |
BadderHaring | vrijdag 15 september 2017 @ 08:00 |
Stinkt enorm, maar als je het goed bereid is het erg lekker. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 08:09 |
Denk dat iedereen zich helemaal suf gaat rijden deze FP's. McLaren en RBR willen keihard scoren dit weekend dus moeten ze wel. | |
Libris | vrijdag 15 september 2017 @ 08:11 |
Bereid? je eet het rauw... | |
Ener-G | vrijdag 15 september 2017 @ 08:14 |
Ik kwam tijdens een reis in Vietnam een schot tegen die zo'n apparaat (kilo of 5) mee heeft genomen op het vliegtuig naar Schotland, en het ding heeft een paar uur in zn tas in de brandende zon in een karretje gelegen op het tarmac vanwege vertraging, de security op het volgende vliegveld belde nog net niet de hulpdiensten | |
nils7 | vrijdag 15 september 2017 @ 08:26 |
Het schijnt wel lekker te smaken. Deze staat ook nog een keer op m'n lijstje om heen te gaan, ik hoop dus dat ze toch verlengen. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 08:31 |
Volgens mij mag het ook niet meer tegenwoordig of het is iig verboden op sommige vliegvelden of bij maatschappijen. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 08:39 |
Zoals Surstromming (gefermenteerde haring)? Dat stinkt ook maar smaakt best lekker | |
BadderHaring | vrijdag 15 september 2017 @ 09:09 |
Dat kan inderdaad ja. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 09:16 |
Ben benieuwd hoe Gelael het gaat doen. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 09:55 |
http://www.gpupdate.net/n(...)act-tot-en-met-2021/ | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 09:57 |
Nice! Kunnen we daar ook nog 's heen. | |
bbfakir | vrijdag 15 september 2017 @ 10:03 |
Volgens mij kloppen de uitzendtijden in de OP weer eens niet. | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 10:03 |
Renault wanted Ricciardo as part of engine deal, maar ze kregen hooguit Sainz. | |
nils7 | vrijdag 15 september 2017 @ 10:03 |
Yes | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 10:08 |
VT1: 10.30-12.00 VT2: 14.30-16.00 | |
Justevo | vrijdag 15 september 2017 @ 10:15 |
Bijzonder, ik had ook hele andere tijden in mijn Google Agenda staan. Zo'n calendar die ik al jaren heb en altijd correct was.. Ik had ook VT1 om 12:00 staan. Zijn die tijden gewijzigd of zo? Ik zie namelijk op meer plekken 12:00 staan. | |
S95Sedan | vrijdag 15 september 2017 @ 10:21 |
Lol, rare Fransen. | |
WEST | vrijdag 15 september 2017 @ 10:22 |
Eerder begon de vrije training ook om 12 uur. Nu eerste sessie volledig daglicht nog. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 10:23 |
Mijn Google Agenda doet het prima. die van F1Fanatic | |
Justevo | vrijdag 15 september 2017 @ 10:25 |
Vandaar, want de tijden van morgen in dezelfde calendar kloppen wel. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 10:30 |
| |
Geralt | vrijdag 15 september 2017 @ 10:31 |
Wilde ik net gaan posten dit! | |
Mexicanobakker | vrijdag 15 september 2017 @ 10:33 |
Vettel kan daar ook wel bij denk ik. Alonso is op pure snelheid nét iets minder, maar wel tactisch over het algemeen beter. | |
tja77 | vrijdag 15 september 2017 @ 10:35 |
Zat hij niet bijna te huilen tijdens de race omdat hij bang was voor Crazy Max in de race waarin hij de titel binnensleepte? | |
Mexicanobakker | vrijdag 15 september 2017 @ 10:37 |
Rosberg? Die vind ik ook wel minder dan alle vier de genoemde rijders. | |
tja77 | vrijdag 15 september 2017 @ 10:39 |
Rosberg ja. | |
opgebaarde | vrijdag 15 september 2017 @ 10:39 |
Waar is crash? | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 10:39 |
Guys, Ziggo heeft dit weekend uitgeroepen tot SuperSportWeekend. Dit betekent dat van 15 tot en met 17 september de sportkanalen van Ziggo voor iedereen vrij te bekijken zijn. Dan kun je vierkante ogen krijgen van de Formule 1, Davis Cup, het KLM Open (golf) en enkele voetbalwedstrijden. https://www.ziggosport.nl/supersportweekend/ | |
Ener-G | vrijdag 15 september 2017 @ 10:40 |
Surstromming is veel erger. Veel. Erger. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 10:40 |
https://streamable.com/18dlt | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 10:42 |
| |
TagForce | vrijdag 15 september 2017 @ 10:42 |
"Hey... Heyy.... HEYYYYY!... Halloooooooo, ik zit hier.... Mag ik misschien een linkerhandschoen?" | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 10:45 |
Vond ik wel meevallen | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 11:01 |
Max snelste, afvlaggen maar | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:01 |
POLE VOOR MAX HUP MAX | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:01 |
Kijk nu voor het eerst op Channel 4 HD op de grote TV. Man man man | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 11:02 |
ik kijk op m'n telefoon @ werk | |
tja77 | vrijdag 15 september 2017 @ 11:04 |
Godver Was al gepost, maar zag het nu pas | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 11:08 |
Dit! | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 11:10 |
Hey bij mij in een app stond ook 12.00! Grrrr | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:12 |
(vertekent een beetje ) | |
Metalfreak | vrijdag 15 september 2017 @ 11:22 |
Daar lopen de meningen sterk over uiteen, je vindt het óf helemaal geweldig, of het meest ranzige dat je ooit gehad hebt. Overigens ken ik geen enkel voedsel waarvan de reuk niet overeen komt met de smaak, dus ik pas. Wel vaker geroken in Azië, maar ik zou er niet mee in een kamer willen zitten. | |
Geralt | vrijdag 15 september 2017 @ 11:23 |
Hoe kom ik erbij dat de race om 21:00 uur is zondag? Die is om 14:00 uur kom ik net achter?! | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:24 |
9 uur lokale tijd? | |
Metalfreak | vrijdag 15 september 2017 @ 11:24 |
Lokale tijd 21:00? Singapore ligt wat tijdzones verderop he | |
Fer | vrijdag 15 september 2017 @ 11:25 |
De eerste en oudste nachtrace. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 11:26 |
20.00 uur Singapore tijd. Het is daar 6 uur later | |
Tijn | vrijdag 15 september 2017 @ 11:28 |
Wtf, het is al bezig In de OP staat dat het om 12 uur begint | |
Zorro | vrijdag 15 september 2017 @ 11:30 |
Daar ben ik ook de mist mee ingegaan zie ik net | |
radeloosje1987 | vrijdag 15 september 2017 @ 11:35 |
Red Bull gaat lekker. Kunnen zeker voor podium vechten hoop ik! | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:36 |
Max gaat lekker, zal tijdens de race dus wel weer niets worden | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 11:38 |
Wat zijn de juiste tijden morgen dan? Vandaag staat het verkeerd maar zondag om 14.00 is goed op de app | |
Sjemmert | vrijdag 15 september 2017 @ 11:39 |
Huh wat begon toch 12 uur pas. | |
tja77 | vrijdag 15 september 2017 @ 11:39 |
Totdat Ferrari en Mercedes echt gas gaan geven. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:39 |
Nee. | |
Metalfreak | vrijdag 15 september 2017 @ 11:39 |
Mooi dat ik nu gewoon Ziggo Go kan gebruiken op het werk nu die kanalen open staan | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 11:39 |
12.00 uur en 15.00 uur. Dat klopt verder wel. Alleen vandaag is verkeerd. Moet 10.30 en 14.30 zijn. | |
Metalfreak | vrijdag 15 september 2017 @ 11:40 |
Who the fuck is Sean Gelael | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:40 |
n00b. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:40 |
Pro-tip: volg de feeder series | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 11:41 |
Middelmatige GP/F2 coureur die wiens vader Horner's F2 team sponsort en dus voor STR mag testen. | |
tja77 | vrijdag 15 september 2017 @ 11:42 |
http://qooqle.nl/?q=Sean+Gelael | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 11:42 |
Tnx | |
Sjemmert | vrijdag 15 september 2017 @ 11:43 |
Vaag dan bijna hele training gemist. Nog wat gebeurt ? | |
Justevo | vrijdag 15 september 2017 @ 11:44 |
Je bent niet de enige, dat stond ook in de OP en mijn F1 calendar zei hetzelfde. Tijd is gewijzigd blijkbaar. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 11:44 |
*gebeurd En nee. | |
Sjemmert | vrijdag 15 september 2017 @ 11:45 |
De app die ik altijd gebruik gaf ook 12 uu aan. Zal idd wel gewijzigd dan ofzo. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 11:49 |
Yep! In het FIA overzicht (pdf) staat ook nog 12.00 uur. Op Formula1.com staat 10.30 uur. | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 11:57 |
Nico heeft natuurlijk nog altijd sterke banden met Williams, dus ik hoop dat hij Kubica in de Williams kan helpen volgend jaar | |
jpjedi | vrijdag 15 september 2017 @ 12:04 |
Denk niet dat hij letterlijk de vraag bedoelt maar dat hij verrast is dat er ineens een nieuwe redelijk onbekende opduikt in de training. | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 12:04 |
zou top zijn inderdaad | |
opgebaarde | vrijdag 15 september 2017 @ 12:15 |
Giovinazzi heeft de auto heel gehouden | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 12:16 |
De STR-Honda deal krijgt steeds meer vorm: http://www.marca.com/moto(...)68aebc9768b4656.html | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 12:23 |
| |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 12:30 |
zal toch een klantenmotor worden met een andere badge, kan me niet voorstellen dat er iemand nog instapt voor 2 jaar | |
Lidl | vrijdag 15 september 2017 @ 12:32 |
Is de meeting met teambazen en fabrikanten ergens online te volgen? | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 12:45 |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 12:51 |
Nou wie hopt er in de Torro Rosso volgend jaar? Gasly? | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 12:52 |
Palmer | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 12:53 |
| |
Smoofie | vrijdag 15 september 2017 @ 12:54 |
Volkswagen moet erin stappen | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:02 |
Lijkt me de meest voor de hand liggende kandidaat ja. De torpedo zal ook wel een nieuw jaarcontract krijgen Sainz dus pas vanaf 2018 in de Renault. Palmer mag dus zijn seizoen afmaken. Op zich wel netjes van Renault. Ik had alleen niet verwacht dat Sainz op leenbasis naar Renault zou gaan, dus grote kans dat hij in 2019 alsnog in de RBR zit als Ricciardo of Verstappen besluiten om naar Ferrari of Mercedes over te stappen. Red Bull heeft echt enorm goede zaken gedaan hiermee. Mclaren behoudt zo Alonso die na een podium volgend jaar gewoon met een opgeheven hoofd met pensioen kan. | |
aesop | vrijdag 15 september 2017 @ 13:04 |
Enorm goede zaken wil ik niet zeggen. Het kan goed uitpakken met Honda, maar zo niet dan hebben ze eenrobleem als Renault idd de samenwerking opzegt. | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:05 |
Hopelijk Kubica in de Williams en dan is de voorbode voor het 2018 seizoen wel echt geweldig! Het enige wat af doet van al dit moois is die afgrijselijke Halo | |
D_A | vrijdag 15 september 2017 @ 13:06 |
Leuk. JP Montoya mocht weer eens een stukkie racen. | |
Dven | vrijdag 15 september 2017 @ 13:10 |
Smaakt absoluut niet lekker. Enige manier waarop de Zweden het zelf wegkrijgen is met tunnbrot, aardappelsalade en een flinke slok schnapps. | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:12 |
Die samenwerking is al opgezegd. Red Bull krijgt waarschijnlijk Aston Martin motoren (beetje vreemd aangezien Mercedes een aandeel in Aston Martin heeft maargoed). Mocht dat een drama worden dan hebben ze Honda als backup. Hoe dan ook, ze zullen worksteam zijn van een motorenfabrikant, welke dat dan ook mag zijn. Dat is geen oplossing voor de korte termijn, maar op langere termijn natuurlijk wel. | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 13:12 |
Lijkt me een prima kandidaat. Ik begrijp alleen niet wat Kvyat nog in een f1 auto moet. Of het moeten financiele belangen zijn. Maar er is nog een rus toch? | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 13:17 |
McLaren confirm Honda divorce and sign three-year Renault deal Honda to power Toro Rosso after McLaren divorce | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:20 |
Beetje ervaring en stabiliteit binnen het team. Daarnaast is hij wmb echt zo slecht nog niet. Beetje niveau Grosjean zeg maar. Hoort wel in de F1 thuis en kan soms leuke dingen laten zien maar zal nooit WK worden. Ik schat hem ook een stuk hoger in dan Petrov | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 13:21 |
Dat klopt niet. De samenwerking is niet opgezegd. Het contract loopt na volgend jaar af en beiden beraden zich over de toekomst. Dus voor 2019 staat nog niets vast. Kan nog steeds Renault worden. Enige wat ik voor me zie is dat volgend jaar de Renault motoren gaan rebadgen naar een andere fabrikant (zoals ze in het verleden deden met Infinity). | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 13:22 |
Ik vond het best te doen. | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 13:23 |
Sirokin ofzo.. geen idee wie Petrov is Ik vind Kvyat niets anders dan een grote stommiteit, maar goed ervaring heeft hij idd | |
Fer | vrijdag 15 september 2017 @ 13:26 |
Of ze gokken op Honda voor 2019. Mocht het niks worden gooien ze alles in de uitverkoop en mag Renault Sainz houden. | |
jpjedi | vrijdag 15 september 2017 @ 13:27 |
Dat is nogal een statement. Waar bazeer je dat op? | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 13:33 |
Dat gerucht gaat sowieso dat het team na 2020 verkocht wordt (aan Porsche). | |
Whiskers2009 | vrijdag 15 september 2017 @ 13:43 |
Krijgt Sainz nu een contract bij Renault met een clausule erin dat Red Bull hem in 2019 terug kan claimen of wordt hij alleen uitgeleend? | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:46 |
Interview dat skysports met Horner had http://www.planetf1.com/n(...)-martin-partnership/ | |
Rossdale | vrijdag 15 september 2017 @ 13:50 |
Sirotkin inderdaad, maar die zit bij Renault. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 13:54 |
Ik kan me niet voorstellen dat Aston Martin nog voor 2021 met eigen motoren komt. Hooguit rebranding van bestaande (Honda of Renault) motoren en vanaf 2021 eigen motoren. | |
Sinister-D- | vrijdag 15 september 2017 @ 14:09 |
dit is niet waar. Infiniti was enkel titel sponsor. De constructeursnaam is altijd Red Bull Racing - Renault geweest itt nu RBR- Tag Hauer. | |
DP026 | vrijdag 15 september 2017 @ 14:09 |
RicciardoGOD | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 14:16 |
Oh ja. Maar effectief maakt het niet uit. Renault krijgt in beide gevallen minder aandacht dan Infinity of TAG Heuer. En dat is het doel | |
chiren | vrijdag 15 september 2017 @ 14:18 |
Klopt de tijd in de OP nog voor FP2? Op de streams zie ik nog niets | |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 14:21 |
14:30 fp2 | |
Lidl | vrijdag 15 september 2017 @ 14:24 |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 14:25 |
Vrolijke boel bij McLaren tot verbazing van Ted. McLaren is natuurlijk blij van Honda af te zijn, Toro Rosso Honda gaat natuurlijk McLarens inhalen volgend seizoen. | |
opgebaarde | vrijdag 15 september 2017 @ 14:25 |
Dat zou een soort van moeten kloppen omdat de FP2 volgens de OP om 15:30 begint (over een uur). Maar de FP begint over vijf minuten. | |
nils7 | vrijdag 15 september 2017 @ 14:27 |
Met cosworth, ilmor en aston Martin zouden ze toch in 1 jaar wel een motor gebouwd kunnen krijgen? Mits RB het financiert | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 14:27 |
1,5u lopen rennen en 3 min voor tijd binnen voor FP2 | |
opgebaarde | vrijdag 15 september 2017 @ 14:29 |
stelt het jou misschien gerust dat als jij anderhalf uur a la Usain Bolt gesprint had, je nog steeds maar 3 minuten voor de start van FP2 binnen was gekomen? | |
Zipportal | vrijdag 15 september 2017 @ 14:30 |
Hup. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 14:30 |
| |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 14:50 |
Daniel en Max zijn los, rijden om en om de snelste tijd. Mooi om te zien. | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 14:53 |
Stoffel met die knakenbak sneller dan Bottas in de Mercedes | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 14:54 |
je bedoelt een motor volgens de huidige regelementen? Zonde van het geld | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 14:58 |
was van korte duur foutje | |
chiren | vrijdag 15 september 2017 @ 14:58 |
RIC en VER nu switchen naar de soft's, dus ik gok niet meer dat RIC er voorbij gaat komen. Als de mercs switchen naar de ultra's kunnen die nog roet in het eten gooien en waar de fuck blijven de ferrari's?? | |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 15:03 |
Daniel op ultra, komt weer een snelle tijd aan | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 15:03 |
Hamilton is weer eens de snelste | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:03 |
Is het al bijna afgelopen? kom net terug van hardlopen. | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 15:03 |
Gelukkig niet voor lang | |
Peterselieman | vrijdag 15 september 2017 @ 15:03 |
Je hebt nog bijna een uur | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:04 |
Ah, mooi! | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 15:08 |
De RBR's rijden iedereen zoek | |
#ANONIEM | vrijdag 15 september 2017 @ 15:08 |
RB gaat lekker hier, ik zie kansen | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:08 |
"RIP Renault power unit" Incoming | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:08 |
Een nieuwe "Oh noo noooooo!!!!!!" | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 15:09 |
Ferrari is voorlopig nog aan het sandbaggen. | |
J.A.R.V.I.S. | vrijdag 15 september 2017 @ 15:10 |
Zul je dadelijk zien, de enige race waar Red Bull op eigen kracht de overwinning zou kunnen pakken is de enige race dat Ric op eigen kracht de overhand heeft op Verstappen. | |
chiren | vrijdag 15 september 2017 @ 15:10 |
1.40 my god | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 15:11 |
Vettel mad op Ericsson | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 15:12 |
Max schraapt langs de barriere | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 15:12 |
1:38 in de kwalificatie | |
chiren | vrijdag 15 september 2017 @ 15:13 |
Zou zomaar eens waar kunnen zijn | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 15:13 |
Geel, maar geen idee voor wat. Sky heeft reclame. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:14 |
En dan? Mooi toch. 1-2'tje voor RB is hoe dan ook fijn. | |
zoem | vrijdag 15 september 2017 @ 15:14 |
VSC | |
#ANONIEM | vrijdag 15 september 2017 @ 15:15 |
Reclame. | |
ondeugend | vrijdag 15 september 2017 @ 15:15 |
Vettel haat Rolex | |
J.A.R.V.I.S. | vrijdag 15 september 2017 @ 15:15 |
Klopt, natuurlijk zou dat mooi zijn, alleen gun ik het Max wat meer dan Ric na alle pech dit seizoen. Hoop daarom ook dat hij er in de race weer voorstaat en morgen pole in kwali. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:15 |
| |
Maver24 | vrijdag 15 september 2017 @ 15:15 |
Aaah dat was vettel dus | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 15:16 |
Vettel neemt een stuk boarding mee | |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 15:17 |
Vettel denkt 'wat Max kan, kan ik veel beter'. | |
Blik | vrijdag 15 september 2017 @ 15:19 |
Wel mooi beeld net dat op het stuur van Hulkenberg komt te staan VSC END en dat dat ook tegelijk op het beeldscherm van de Tv komt te staan. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 15:43 |
De STRs hebben een lampje onder de neus (lijkt het)? | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 15:45 |
Inclusief rood | |
Nattekat | vrijdag 15 september 2017 @ 15:46 |
Long run pace van Red Bull beter dan Mercedes. | |
sasquatsch | vrijdag 15 september 2017 @ 15:52 |
Sceptici die denken dat Red Bull niet het beste chassis heeft worden in ieder geval de mond gesnoerd. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 15:52 |
Die van McLaren is wel bagger | |
Floriz87 | vrijdag 15 september 2017 @ 15:54 |
Mwah, Hamilton heeft nog geen goede stint neergezet. Bottas wel, en die is inderdaad langzamer. Ricciardo is overigens sneller dan Max (long run pace), maar dat is US vs SS volgens mij. | |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 15:54 |
Kreeg je het mee? wit is een sensor die grondsnelheid meet, rood meet rijhoogte. | |
Tarado | vrijdag 15 september 2017 @ 15:55 |
het heeft alleen een tijdje geduurd want ze begonnen dit jaar zeker niet met het beste chassis en ze hebben hier ook het voordeel van de kortere wielbasis | |
Gezicht | vrijdag 15 september 2017 @ 15:55 |
Wordt weer een mooie race, vooral gezien de prestaties van RBR tot zo ver. Hopen dat Verstappen eindelijk weer eens een podium kan pakken. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 15:56 |
Ik ben nog half aan het werk | |
bedachtzaam | vrijdag 15 september 2017 @ 15:57 |
Ik zit te genieten hier, miste FP1 door de schreddertjes (kittens) maar die slapen nu. | |
Metalfreak | vrijdag 15 september 2017 @ 15:58 |
Goeie race pace van Red Bull in elk geval | |
Sjemmert | vrijdag 15 september 2017 @ 16:01 |
Ziet er goed uit hopen dat ze dit het hele weekend vast kunnen houden. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:01 |
Sainz | |
StephanL | vrijdag 15 september 2017 @ 16:01 |
Haha even in zijn achteruit | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:02 |
"Z'n achteruitrijlicht was dan ook niet aan" /s | |
Floriz87 | vrijdag 15 september 2017 @ 16:02 |
Lijkt erop dat Hamilton de beste pace heeft, en dat op softs. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 16:05 |
Welke FP2 heb jij gekeken? | |
#ANONIEM | vrijdag 15 september 2017 @ 16:07 |
| |
Yashaaaaa | vrijdag 15 september 2017 @ 16:09 |
Ah had gehoopt nu ik eerder thuis was van werk dat ik nog wat van vt2 mee kon pikken maar helaasch. Morgen de quali gelukkig wat later, maar nog niet zeker of ik hem mee krijg ivm begrafenis. | |
Floriz87 | vrijdag 15 september 2017 @ 16:10 |
https://timing.71wytham.org.uk/s/f1 Check de analyse even. Never mind, is al verlopen. Neem maar aan dat het klopt wat ik zeg . | |
#ANONIEM | vrijdag 15 september 2017 @ 16:14 |
Hamilton heeft ook de meeste ronden gereden, dus snap niet waar je het over hebt. | |
Floriz87 | vrijdag 15 september 2017 @ 16:17 |
Wat heeft race pace daarmee te maken? Hamilton reed op het eind meerdere rondes (5 volgens mij) op softs 1.46 laag. Dat is vergelijkbaar met de long run (8 laps) tijden van Ricciardo op US. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 16:19 |
Vond de race pace van de McLaren's wel bedroevend... 1,5 a 2s langzamer dan sommige. Geen idee wat ze in het begin deden maar daarna werkte het niet leek het | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:23 |
gewoon streamen en oortje in op de begrafenis | |
Nattekat | vrijdag 15 september 2017 @ 16:25 |
Het gaat om de hele run, niet een paar ronden. | |
Yashaaaaa | vrijdag 15 september 2017 @ 16:26 |
Hehe, nou de begrafenis zelf is al vanaf half 11. Maar het is de begrafenis van mijn opa, dus ik weet niet precies hoe lang we dan met familie blijven hangen zeg maar. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:26 |
Och gecondoleerd! En het was uiteraard maar een beetje gekscherend. Hij is altijd te downloaden natuurlijk! | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 16:27 |
FP2? | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:28 |
Vast ook wel. Maar had het over de kwalificatie | |
Nober | vrijdag 15 september 2017 @ 16:40 |
Fijn dat de tijden in de OP niet correct zijn. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:40 |
Ghehehe | |
BeamofLight | vrijdag 15 september 2017 @ 16:41 |
blijven hangen ook | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:42 |
Hoe is dat raar? | |
chiren | vrijdag 15 september 2017 @ 16:52 |
Wat is de grap hier? | |
Yashaaaaa | vrijdag 15 september 2017 @ 16:55 |
Weet ik Ik stel gewoon in om hem op te nemen, en anders kijk ik hem via ziggogo. | |
Yashaaaaa | vrijdag 15 september 2017 @ 16:56 |
Haha ja lekker chillen bij het graf van opa Nee meer van wat gaat er na de koffietafel gebeuren, naar huis of naar het huis van opa met de hele familie. | |
motorbloempje | vrijdag 15 september 2017 @ 16:57 |
Vroeger nog met van die glaasjes met sigaretten en sigaren | |
DP026 | vrijdag 15 september 2017 @ 16:59 |
Niks. Max staat op de foto en dat is voor sommigen al reden om van de bank te rollen van het lachen. | |
Jolyon | vrijdag 15 september 2017 @ 17:03 |
Omdat sommigen hier voor lol blijven volhouden dat fabrieksteams hun klanten niet benadelen voor door ze minder efficiënte configuraties te geven. Zoals ook Renault doet naar RB toe. En nou is Christian Horner zeer progressief, dus RB gaat er zelf wat riskant aan aanpassen, dus dan knalt ie iets vaker. Maar ja RB zegt nu zomaar dat contract op hè. Nee, pure pech bestaat in deze sport, het is geen wetenschap. Het is niet omdat ze vrij goed doorhebben dat Renault en zijzelf niet op 1 lijn zitten sinds Renault er zelf in zit. | |
Jolyon | vrijdag 15 september 2017 @ 17:10 |
Nou ben ik wel benieuwd wie van de volgers hier in de F1 of in een tak rapporterend over de motorsport werkt. Verwacht zelf niet veel. | |
SnowOokami | vrijdag 15 september 2017 @ 17:21 |
dicht |