abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174363987
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat wel... als jij niet plausibel genoeg bent kan dat altijd.. en dat is ook heel duidelijk geen arrestatie maar een aanhouding (beiing detained)
De exacte woorden van de man waren dus 'you are under arrest' (je bent onder arrest).

Ik had al het gevoel dat je zit te trollen, ik zie dit nu als bevestiging.

N
pi_174365100
Wat zou er gebeuren als de zuster het bloed wel afneemt en daar onfortuinlijk een fout maakt met lichaamsschade tot gevolg. Ben je dan wel verzekerd, dit soort verhalen hoor je bij de zorg vaak, dat je niets mag doen, anders word je zelf verantwoordelijk gehouden en staat je een enorme boete te wachten of nog erger een rechtszaak.
pi_174365197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou er gebeuren als de zuster het bloed wel afneemt en daar onfortuinlijk een fout maakt met lichaamsschade tot gevolg. Ben je dan wel verzekerd, dit soort verhalen hoor je bij de zorg vaak, dat je niets mag doen, anders word je zelf verantwoordelijk gehouden en staat je een enorme boete te wachten of nog erger een rechtszaak.
:')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:51:13 #104
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174365394
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:31 schreef Hdero het volgende:

[..]

Arrestatie is geen wettelijk toegestaan middel om jouw gelijk in een discussie te halen en jouw zin door te drukken.
Daar ging het dus helemaal niet om.. en wil je echt nu nog verder met een discussie terwijl die post er al meer dan een maand stond?
pi_174365421
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Daar ging het dus helemaal niet om.. en wil je echt nu nog verder met een discussie terwijl die post er al meer dan een maand stond?
Ik checkte de datums niet en volgde dit topic niet van het begin af aan, dacht dat het nieuw was, dus excuus. Maar mijn punten blijven geldulig. En daarnaast reageerde je er zelf ook vandaag.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 02:07:23 #106
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174365451
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:57 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik checkte de datums niet en volgde dit topic niet van het begin af aan, dacht dat het nieuw was, dus excuus. Maar mijn punten blijven geldulig. En daarnaast reageerde je er zelf ook vandaag.
Lees dan eerst maar even het topic en dan het net geplaatste artikel waar ik op reageerde.. Want je genoemde punten zijn allang besproken
pi_174365547
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 02:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Lees dan eerst maar even het topic en dan het net geplaatste artikel waar ik op reageerde.. Want je genoemde punten zijn allang besproken
Leg eens die dwingende toon van je af, ik heb voldoende van het topic gelezen om te weten waar het over ging en vast te stellen dat je gewoon trolde. Het kan zijn dat je inmiddels de zaken anders kijkt of daarmee bent opgehouden, dat is je goed recht, maar mijn punten blijven geldig want ze waren gericht op jouw woorden van destijds. Dus m.a.w. hooguit verouderd maar niet irrelevant. Ik heb ook geen verdere zin om hierover door te blijven bakkeleien, dus ik houd ermee op.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 03:16:19 #108
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174365646
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 02:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

Leg eens die dwingende toon van je af, ik heb voldoende van het topic gelezen om te weten waar het over ging en vast te stellen dat je gewoon trolde. Het kan zijn dat je inmiddels de zaken anders kijkt of daarmee bent opgehouden, dat is je goed recht, maar mijn punten blijven geldig want ze waren gericht op jouw woorden van destijds. Dus m.a.w. hooguit verouderd maar niet irrelevant. Ik heb ook geen verdere zin om hierover door te blijven bakkeleien, dus ik houd ermee op.
Hoezo zou dat moeten..? Je gaat door over iets wat al lang en breed duidelijk is.. Vervolgens roep je dan maar dat ik trol.. en dat je punten blijven staan.. die allang weerlegd zijn..
Vind je het vreemd dat ik dan reageer zoals ik doe?
Ik zou er ook mee ophouden idd..
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')