abonnement Unibet Coolblue
pi_173525729
Gister heb ik mijn alarmlichten gebruikt, maar toen ik hem uit heb gedaan knippert mijn richtingaanwijzer niet meer. Hij brand constant zeg maar.

Ik heb het idee dat de relais van de knipperlicht kaduuk is. Zou het evt iets anders kunnen zijn?

Het is betreft een open corsa type B uit '96.
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:30:21 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173525745
Lichten horen ook niet te knipperen. Je richtingaanwijzer doet het niet. Relais klinkt wel plausibel verder.
And so is the past
pi_173525796
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lichten horen ook niet te knipperen. Je richtingaanwijzer doet het niet. Relais klinkt wel plausibel verder.
Ik bedoel de lampen om richting aan te geven. Het lampje op mijn dashboard doet overigens ook niks meer.

Goed, nieuwe relais dus. Bedankt!
pi_173526623
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik bedoel de lampen om richting aan te geven. Het lampje op mijn dashboard doet overigens ook niks meer.

Goed, nieuwe relais dus. Bedankt!
Tikkie met de achterkant van een schroevendraaier geven, vermoedelijk zit hij vast gebakken
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173526713
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:18 schreef halfway het volgende:

[..]

Tikkie met de achterkant van een schroevendraaier geven, vermoedelijk zit hij vast gebakken
Bedankt voor de tip! Maar geheid dat een vervanging wel verstandig is. Een nieuwe kost iets van een tientje, dat is de koop nog wel waard. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')