abonnement Unibet Coolblue
pi_173505096
Wat maten hebben een beetje BTC gekocht. Maar ik weet niet zo goed of ik ze nu een hardware wallet aan moet raden of niet. :')
pi_173505137
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef ratatat het volgende:
https://www.brookz.nl/bed(...)ch-onderneming/22840

Ze zoeken geld om een mining farm te starten in Nederland. Ik vraag mij af of dat een beetje rendabel is met onze electriciteitsprijzen.
quote:
10s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zijn niet goed bij hun hoofd.
Waarom niet? Bitcoin gaat toch naar $100.000 in een paar jaar roept het merendeel? Beetje self fulfilling prophecy en het gebeurd. Dan kunnen die stroomkosten er vast wel uit ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:35 schreef ssebass het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld mensen hier in crypto's hebben. Huidige waarde en evt investering. Het blijft natuurlijk ontzettend speculatief.

Ik ben pas paar maanden geleden begonnen. Heb kleine 700 eringestopt en is nu 1050 waard. Dus de 50% winst doorbroken vandaag, wat wel leuk is. Volgens mij zijn er hier mensen die echt serieus geld in crypto's hebben. Is dat vnl winst of ook dikke investering?
Mag je van mij best weten. Heb er midden april ¤2.000 ingestopt en in mei in totaal nog eens ¤1.400. Dit vloog redelijk snel omhoog en heb om die reden in de dumpmaand juli het meeste van mijn inleg er weer uitgehaald, ik heb er netto nu nog ¤500 in zitten van mijn eigen spaargeld. Mijn portefeuille schommelt nu de hele tijd rond de ¤17.000. Achteraf sla ik me zelf voor mijn kop dat ik mijn inleg er grotendeels uitgehaald hebt want op de bank doet het nog steeds niks en ik heb het geld nu ook niet nodig.
pi_173505170
LOL @ RISE... ik had er 60k :')

https://coinmarketcap.com/currencies/rise/

Wel verkocht met winst maargoed :')
Lambo of Rekt
pi_173505185
Mijn VIA zijn inmiddels de deur uit. Nu opzoek naar wat nieuwe investerinkjes.
pi_173505186
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:

Waarom niet? Bitcoin gaat toch naar $100.000 in een paar jaar roept het merendeel? Beetje self fulfilling prophecy en het gebeurd. Dan kunnen die stroomkosten er vast wel uit ;)
Als je beter BTC kan kopen dan kan minen, waarom zou je dan gaan minen?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173505203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]


[..]

Waarom niet? Bitcoin gaat toch naar $100.000 in een paar jaar roept het merendeel? Beetje self fulfilling prophecy en het gebeurd. Dan kunnen die stroomkosten er vast wel uit ;)

[..]

Mag je van mij best weten. Heb er midden april ¤2.000 ingestopt en in mei in totaal nog eens ¤1.400. Dit vloog redelijk snel omhoog en heb om die reden in de dumpmaand juli het meeste van mijn inleg er weer uitgehaald, ik heb er netto nu nog ¤500 in zitten van mijn eigen spaargeld. Mijn portefeuille schommelt nu de hele tijd rond de ¤17.000. Achteraf sla ik me zelf voor mijn kop dat ik mijn inleg er grotendeels uitgehaald hebt want op de bank doet het nog steeds niks en ik heb het geld nu ook niet nodig.
Koop ze gewoon ipv te minen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173505204
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:19 schreef Typisch het volgende:
Wat maten hebben een beetje BTC gekocht. Maar ik weet niet zo goed of ik ze nu een hardware wallet aan moet raden of niet. :')
Ik bewaar mijn BTC op een ledger nano S, ben er zeer tevreden mee. Tuurlijk het is misschien niet nodig met maar (0.22 aan BTC).

Echter heb je BTC in de hoop dat het lange termijn meer waard is, dan heb ik ook liever dat ik het zo veilig mogelijk bewaar.
pi_173505245
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:25 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

Ik bewaar mijn BTC op een ledger nano S, ben er zeer tevreden mee. Tuurlijk het is misschien niet nodig met maar (0.22 aan BTC).

Echter heb je BTC in de hoop dat het lange termijn meer waard is, dan heb ik ook liever dat ik het zo veilig mogelijk bewaar.
Maar op een paperwallet is het ook veilig..
pi_173505343
Btc-e is weer up, https://btc-e.nz
pi_173505545
Hoelang duurt het normaal voor je confirmation email krijgt van binance bij een withdraw?
Normaal is dat toch gelijk.
pi_173505602
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:24 schreef Typisch het volgende:
Mijn VIA zijn inmiddels de deur uit. Nu opzoek naar wat nieuwe investerinkjes.
Te vroeg.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:47:33 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173505633
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:35 schreef ssebass het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld mensen hier in crypto's hebben. Huidige waarde en evt investering. Het blijft natuurlijk ontzettend speculatief.

Ik ben pas paar maanden geleden begonnen. Heb kleine 700 eringestopt en is nu 1050 waard. Dus de 50% winst doorbroken vandaag, wat wel leuk is. Volgens mij zijn er hier mensen die echt serieus geld in crypto's hebben. Is dat vnl winst of ook dikke investering?
Ik heb er ongeveer 600 ingestopt en zit nu op ongeveer 800.
Tot nu toe staat alles wel in de +, maar gewoon nog niet zo veel.
Ik moet ook zeggen dat ik ETH eind juni kocht toen hij heel hoog stond en nu ben ik daar pas sinds een 2 weken ofzo op aan het verdienen.
Daarnaast heb ik zulke kleine hoeveelheden dat het allemaal niet zo'n vaart loopt.

Ik vind het prima. Ook met kleine winsten ben ik tevreden. Ik doe het voornamelijk omdat ik het leuk vindt en het geld anders maar op de bank staat niets te doen. Alles wat ik er aan verdien is leuk mee genomen en als het een heleboel wordt, is dat helemaal mooi :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173505640
Oh hij stond dus in spam, waarom weet ik ook niet :') .
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:49:26 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173505679
Overigens vraag ik mij af hoeveel Bitcoin moet waard worden voordat mensen het overzicht verliezen en niet meer willen investeren.

Mensen denken toch in "hele" producten. Als je 1000 euro kunt missen vinden mensen het raar om die te investeren in 0.25 Bitcoin (bijvoorbeeld) Vraag me af of er dan veel mensen afhaken.

Tenzij altcoins nog meer in het nieuws komen waardoor mensen het toch interessant vinden om er in te investeren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173505737
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Te vroeg.
x15 is nooit te vroeg :+
pi_173505759
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:49 schreef Komakie het volgende:
Overigens vraag ik mij af hoeveel Bitcoin moet waard worden voordat mensen het overzicht verliezen en niet meer willen investeren.

Mensen denken toch in "hele" producten. Als je 1000 euro kunt missen vinden mensen het raar om die te investeren in 0.25 Bitcoin (bijvoorbeeld) Vraag me af of er dan veel mensen afhaken.

Tenzij altcoins nog meer in het nieuws komen waardoor mensen het toch interessant vinden om er in te investeren.
Even wachten tot 1 satoshi 1 dollar/euro is.
pi_173505762
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, maar, als ik mezelf ermee uitbetaal, wat moet ik er dan mee doen? Dan wil ik het weer opnieuw zsm. investeren in cryptos en in kansen die ik zie.
Als je het geld kan missen, uiteraard blij er in. Maar kan je het eigenlijk niet missen voor worden de winsten wat hoger betaal je zelf dan een keertje ook wat uit :)
pi_173505805
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Stokkie_ het volgende:
Btc-e is weer up, https://btc-e.nz
Weet je zeker dat dit wel de echte BTC-E is? domeinnaam is anders
pi_173505936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:53 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit wel de echte BTC-E is? domeinnaam is anders
Het echte domein is nogsteeds gekaapt door de Police
pi_173506125
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het echte domein is nogsteeds gekaapt door de Police
klopt maar deze site waar je dan op kijkt en inlogt, kijkt de FBI mee?
pi_173506205
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het echte domein is nogsteeds gekaapt door de Police
En dat blijft ook zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:11 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

klopt maar deze site waar je dan op kijkt en inlogt, kijkt de FBI mee?
Wie weet, maar ik ga er niet van uit, de balansen kloppen iig. Ik zou wel even je wachtwoord wijzigen en je 2FA resetten als je die had.

Van btc-e zelf:
quote:
BTC-E.NZ update and working Perfectly
Please follow few steps changing password and adding new 2fa
Security settings update and account balance check

31.08.17 13:08 from admin

Because of the seizure of the data, there is a high risk that it has been compromised. That is why in order to protect your funds, you need to refresh the security settings, so please do the following:

1. Your password will be reset mandatorily, you will have to generate a new password when you log in, or use a new password provided by us using a special option.

2. Change 2fa, delete an old key and create a new one.

3. Check the list of white IPs and delete inactive or irrelevant IPs.
pi_173506242
Wie gingen er hier ook alweer mee doen met Kyber? Ik wil me registeren, maar ik weet niet meer welk emailadres ik opgegeven heb om me aan te melden voor de whitelist :')

Heb je na inschrijven voor de whitelist een bevestigingsmail gekregen? En enig idee of het toegestaan is je BSN door te halen van je ID?
pi_173506593
Hmmm hmm 4000e erin gestopt in hoogtepunt juni beperkte winst dus is nu ong 5250e waard :) nog steeds niet ontevreden!
pi_173507324
Oké morgen koop ik Waves :Y
pi_173507353
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:13 schreef vigen98 het volgende:
Oké morgen koop ik Waves :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')