abonnement Unibet Coolblue
pi_173466991
quote:
Jammer dat ik geen BTC meer heb voor veel meer ADX
ADX is pas begonnen. Tijdens de ICO kreeg je in de 1e run 1180ADX voor 1 ETH staat op de site. De aangeboden coins zullen wel uit de ICO komen denk ik.
pi_173467092
Yeah bitcoin 8-)

Breek even de 4800 en dan kunnen we los *O*
pi_173467127
de 4000 euro is nog niet aangetikt... nog niet *O*
pi_173467253
Is er ergens een overzicht welke coins er allemaal te margin traden zijn en op welke exchange?
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:32:21 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173467295
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:22 schreef Dicing het volgende:

[..]

Heerlijk herkenbaar dit! Al ben ik al een tijdje uit stratis.

En mijn paar eth komen eindelijk weer op het niveau van juni toen ik ze kocht.

Ik blijf lekker holden! Maar kijk stiekem jaloers naar de mensen die optijd zijn ingestapt op OMG, TENX en ARK. Te vroeg uitstappen gaat me niet weer overkomen! (Zeg ik nu)
Paar weken geleden wilde ik op ARK instappen, maar moest eerst naar huis en ben het toen vergeten en in Waves of Lisk (weet even niet meer welke) gestapt.
Ben nu ook wel beetje jaloers op ARK, maar wel weer blij met mijn Lisk die ik met veel winst verkocht heb :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:52:06 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173467662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Is er ergens een overzicht welke coins er allemaal te margin traden zijn en op welke exchange?
Het staat je vrij om een mooi overzicht te maken :+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173468202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 18:15 schreef ESLiRi het volgende:

[..]

Die stijging van Ripto Bux; kan dat te maken hebben met die ICO van Oceanlab van overmorgen?

Ik denk dan aan het volgende. Je kunt daar investeren met allerlei verschillende coins (ook met coins met een lage marktkapitalisatie). Wanneer je wat kapitaal tot je beschikking hebt om het hele orderboek van zo'n munt met lage marktkapitalisatie op te kopen (zoals RBX), daarmee de prijs kunstmatig opdrijft en vervolgens dat bedrag investeert in Oceanlab, dan heb je ineens veel Oceanlab-coins tegen een lage gem. RBX-prijs. Het aantal Oceanlab-coins wordt namelijk bepaald o.b.v. de laatste 'asset vs. waves'-prijs op de DEX.

Of zie ik nu iets over het hoofd?
Euh, ik heb deOceanlab ICO niet gevolgd dus kan hier weinig over zeggen. Die Ripto Bux heb ik ooit gratis gekregen in m'n Waves wallet. De koers was een paar maanden geleden veel hoger dan nu, maar toch grappig om te zien dat ze weer stijgen.
pi_173468327
Wanneer komt Waves nou eens met 2FA. Dat staat al tijden op hun roadmap, heb ik een tijd geleden gezien. Elke keer dat ik ga inloggen op de cliënt hoop ik maar dat er geen hacker meekijkt..

Hebben andere dit gevoel niet? :p

Vraagje aan de Waves experts:
- Aan welke pool leasen jullie?
- Ik heb door het leasen ontvangen: RBX, Mercury, Miner Reward, McFly (kan ik niet eens vinden op Coinmarketcap), EOT, WCT. Welke van deze zijn nuttig om te houden? Hoe verkoop ik de andere via de Waves DEX?
- Bij de balance details zie ik staan: Regular, effective en generating waarvan effective en generating mijn balance minus hetgeen ik lease. Wat betekenen deze termen?

[ Bericht 49% gewijzigd door fckdedeurkruk op 29-08-2017 20:45:14 ]
pi_173468573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wanneer komt Waves nou eens met 2FA. Dat staat al tijden op hun roadmap, heb ik een tijd geleden gezien. Elke keer dat ik ga inloggen op de cliënt hoop ik maar dat er geen hacker meekijkt..

Hebben andere dit gevoel niet? :p
Waves :’)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173468764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wanneer komt Waves nou eens met 2FA. Dat staat al tijden op hun roadmap, heb ik een tijd geleden gezien. Elke keer dat ik ga inloggen op de cliënt hoop ik maar dat er geen hacker meekijkt..

Hebben andere dit gevoel niet? :p

Vraagje aan de Waves experts:
- Aan welke pool leasen jullie?
- Ik heb door het leasen ontvangen: RBX, Mercury, Miner Reward, McFly (kan ik niet eens vinden op Coinmarketcap), EOT, WCT. Welke van deze zijn nuttig om te houden? Hoe verkoop ik de andere via de Waves DEX?
- Bij de balance details zie ik staan: Regular, effective en generating waarvan effective en generating mijn balance minus hetgeen ik lease. Wat betekenen deze termen?
2FA zou kunnen, maar voor hackers hoef je om die reden niet bang te zijn. Passwoord is alleen om lokaal in te loggen. Ze hebben je seed nodig om op een nieuw device in te loggen. Dus tenzij ze je seed ergens vinden is de kans 0,0 dat je op basis van je passwoord gehacked wordt.

Voor de rest ben ik geen wave expert maar ik lease aan wavesgo en heb mijn alts die jij noemt veelal in oceanlab ico gestopt (behalve MRT en WCT).

Maget heeft op die andere vraag onlangs antwoord gegeven. Ik weet het ook niet precies maar volgens mij is dat het verschil tussen waves die je hebt geleased en welke nog vrij te traden zijn.
pi_173468965
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

2FA zou kunnen, maar voor hackers hoef je om die reden niet bang te zijn. Passwoord is alleen om lokaal in te loggen. Ze hebben je seed nodig om op een nieuw device in te loggen. Dus tenzij ze je seed ergens vinden is de kans 0,0 dat je op basis van je passwoord gehacked wordt.

Voor de rest ben ik geen wave expert maar ik lease aan wavesgo en heb mijn alts die jij noemt veelal in oceanlab ico gestopt (behalve MRT en WCT).

Maget heeft op die andere vraag onlangs antwoord gegeven. Ik weet het ook niet precies maar volgens mij is dat het verschil tussen waves die je hebt geleased en welke nog vrij te traden zijn.
Ah dat van die inloggen & seed wist ik niet, dat scheelt weer wat stress. Je least aan Wavesgo.net neem ik aan?

Ik zie verder dat ik maar iets van 8 dollar aan geleasde tokens heb ontvangen. Denk niet dat dat de moeite is om in Oceanlab te steken.
pi_173469038
2FA kan ook tegen je werken.

Ben je de 2FA sleutel en seed om wat voor reden dan ook kwijt, kom je niet meer in de Waves Lite client, kan je ook niet meer je seed exporteren.

Ik kan me voorstellen dat ze heel goed nadenken over dat soort scenario's voordat ze 2FA implementeren.
pi_173469124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:02 schreef MaGNeT het volgende:
2FA kan ook tegen je werken.

Ben je de 2FA sleutel en seed om wat voor reden dan ook kwijt, kom je niet meer in de Waves Lite client, kan je ook niet meer je seed exporteren.

Ik kan me voorstellen dat ze heel goed nadenken over dat soort scenario's voordat ze 2FA implementeren.
True, maar ik wist nog niet hetgeen dat ICON zei over dat je de seed nodig hebt voor je op een ander device kan inloggen.

Nu je toch hier bent Magnet, hoe kan ik in de DEX bijvoorbeeld mijn Ripto verkopen? Als ik naar de DEX ga zie ik geen trading pair voor RBX.
pi_173469316
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

True, maar ik wist nog niet hetgeen dat ICON zei over dat je de seed nodig hebt voor je op een ander device kan inloggen.

Nu je toch hier bent Magnet, hoe kan ik in de DEX bijvoorbeeld mijn Ripto verkopen? Als ik naar de DEX ga zie ik geen trading pair voor RBX.
Type eens "Ripto Bux" in in de DEX.
pi_173469767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

True, maar ik wist nog niet hetgeen dat ICON zei over dat je de seed nodig hebt voor je op een ander device kan inloggen.

Nu je toch hier bent Magnet, hoe kan ik in de DEX bijvoorbeeld mijn Ripto verkopen? Als ik naar de DEX ga zie ik geen trading pair voor RBX.
Je kan op DEX iedere coin voor iedere andere coin traden.

Ripto Bux - Waves zou er sowieso moeten zijn.
pi_173469984
Ahh je kunt daar bovenin gewoon je eigen pairs kiezen, das wel nice. 0.00029886 RBX to sell :')

Wel tijd voor de nieuwe DEX, deze is traag en niet heel erg goed vind ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij zulke aantallen kost de trade je meer aan Waves fees dan het oplevert.
Doh.. Goed dat je het nog even meldt :) Werkt verder allemaal wel geinig, chill dat je je eigen pairs kan kiezen. Ook gelijk die andere 460 waves maar verleast.

[ Bericht 20% gewijzigd door fckdedeurkruk op 29-08-2017 21:44:23 ]
pi_173470136
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ahh je kunt daar bovenin gewoon je eigen pairs kiezen, das wel nice. 0.00029886 RBX to sell :')
Bij zulke aantallen kost de trade je meer aan Waves fees dan het oplevert.
pi_173470719
Net nu ik de Waves Lite Client wil gaan gebruiken, staat er al een paar uur 'Automated Maintenance' bij Waves op Bittrex.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173470802
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef chroestjov het volgende:
Net nu ik de Waves Lite Client wil gaan gebruiken, staat er al een paar uur 'Automated Maintenance' bij Waves op Bittrex.
Dat komt omdat waves hun wallet vandaag heeft geüpdate. Bittrex gaat dan altijd in maintenance zorgen dat alles netjes in overeenstemming is met de laatste versie.
pi_173471335
quote:
[quote author=Soul_eater_123 link=topic=1387944.msg21323932#msg21323932 date=1504037250]

I'm not sure it is possible to do 2FA without centralisation which would create a massive security risk - something which runs counter to the whole principle of cryptocurrency. That is why no other major coin has implemented it yet. Perhaps someone will come up with a way of doing it securely but it may never happen.
Is ook wel een puntje, hoe voorkom je dat 2FA juist de achilleshiel wordt ipv een beveiliging.
pi_173471451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is ook wel een puntje, hoe voorkom je dat 2FA juist de achilleshiel wordt ipv een beveiliging.
2FA of single password... doe mij maar 2FA. Het is een extra beveiligings toevoeging, extra kan geen kwaad. Die post slaat nergens op van hem.
Lambo of Rekt
pi_173471454
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Dat komt omdat waves hun wallet vandaag heeft geüpdate. Bittrex gaat dan altijd in maintenance zorgen dat alles netjes in overeenstemming is met de laatste versie.
Ah, dan maar rustig afwachten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173471504
Net ook maar eens aangemeld op Bitfinex. Deze willen zelfs 2 vormen van identificatie van je zien... Gezocht maar niet gevonden: hoeveel mag je daar per dag/maand depositten/withdrawen? Op Reddit zag ik een post waar iemand zweerde dat daar zonder identificatie geen limiet aan zit, kan ik bijna niet geloven.
pi_173471548
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

2FA of single password... doe mij maar 2FA. Het is een extra beveiligings toevoeging, extra kan geen kwaad. Die post slaat nergens op van hem.
Verschil tussen 2FA bij een wallet of een exchange is wel dat in het geval van een exchange je nog support kan mailen en na een paar weken weer bij je account kan als je de 2FA sleutel kwijtraakt. Bij een wallet is het "jammer dan" :P
pi_173471552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Net ook maar eens aangemeld op Bitfinex. Deze willen zelfs 2 vormen van identificatie van je zien... Gezocht maar niet gevonden: hoeveel mag je daar per dag/maand depositten/withdrawen? Op Reddit zag ik een post waar iemand zweerde dat daar zonder identificatie geen limiet aan zit, kan ik bijna niet geloven.
Geen limiet voor zover ik weet. Duurt wel uuuuuuuren voordat ze eindelijk de transactie eens vrijgeven.

Verschrikkelijke Exchange als je mij vraagt. Ik heb het toen alleen gebruikt vanwege IOTA.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')