abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:16:17 #101
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440319
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eerder verbaasd nieuwsgierig. Goh, dus je kan die in duizend stukjes hakken en nog issie niet dood? Tenzij je hem in de fik steekt of je dragonglass hebt? Hmm.. interessant!
Het is lastig in te schatten, zeker bij een gezicht als de zijne die toch al snel iets neerslachtigs heeft.



Hij staat in ieder geval niet te stuiteren van enthousiasme. Maar hij toont wel meer nieuwsgierigheid dan de rest van de toeschouwers, die wat meer afschuw en angst vertonen.

Maar misschien lees ik z'n reactie verkeerd en is het gebrek aan enthousiasme meer toe te schrijven aan een soort sprakeloosheid. Een soort "Oh mijn god dit is zo awesome, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren". :P

(Wel weer leuk, de Hand die een hand omhoog houdt)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173440347
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het is lastig in te schatten, zeker bij een gezicht als de zijne die toch al snel iets neerslachtigs heeft.

[ afbeelding ]

Hij staat in ieder geval niet te stuiteren van enthousiasme. Maar hij toont wel meer nieuwsgierigheid dan de rest van de toeschouwers, die wat meer afschuw en angst vertonen.

Maar misschien lees ik z'n reactie verkeerd en is het gebrek aan enthousiasme meer toe te schrijven aan een soort sprakeloosheid. Een soort "Oh mijn god dit is zo awesome, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren". :P
Tja, hij houdt er van om de dood te onderzoeken, dus als er opeens een echte ondode aan je voeten ligt moet je wel geïnteresseerd zijn :9 Had me ook niet verbaast als hij de restanten van de wight had meegenomen.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:21:50 #103
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440385
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tja, hij houdt er van om de dood te onderzoeken, dus als er opeens een echte ondode aan je voeten ligt moet je wel geïnteresseerd zijn :9 Had me ook niet verbaast als hij de restanten van de wight had meegenomen.
Inderdaad. Dit is ook een beetje de tijd om te zien of Qyburn gewoon echt heel sinister is, of dat hij oprecht gewoon heel erg geinteresseerd is in wetenschap en dat het doel de middelen heiligt.

"Jeeej ik mag mensen misbruiken in experimenten" versus "Ik moet een paar mensen misbruiken, omdat vooruitgang uiteindelijk veel meer mensen helpt".

Ik heb nu al een nieuw seizoen nodig. ;(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 12:22:29 #104
230491 Zith
pls tip
pi_173440393
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:23 schreef Nielsch het volgende:
Aegon's arm was wel strategisch voor de tieten van Dany geplaatst... maar twee paar tieten gezien dit seizoen.
Maar die van dat slavensletje waren wel geweldig :9
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173440397
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het is lastig in te schatten, zeker bij een gezicht als de zijne die toch al snel iets neerslachtigs heeft.

[ afbeelding ]

Hij staat in ieder geval niet te stuiteren van enthousiasme. Maar hij toont wel meer nieuwsgierigheid dan de rest van de toeschouwers, die wat meer afschuw en angst vertonen.

Maar misschien lees ik z'n reactie verkeerd en is het gebrek aan enthousiasme meer toe te schrijven aan een soort sprakeloosheid. Een soort "Oh mijn god dit is zo awesome, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren". :P

(Wel weer leuk, de Hand die een hand omhoog houdt)
Qyburn is nooit echt een enthousiast type geweest. Wel een met een diep verlangen om de dood nader te onderzoeken. Welnu dit is next level dood zijn. Denk idd door een sprakeloosheid dat hij zo gelaten reageert. (terwijl de rest vol afschuw kijkt) En idd leuke knipoog :P
mag het weten
pi_173440416
https://tweakers.net/nieu(...)me-van-bethesda.html

In ander nieuws.. een GoT MMORPG of gewoon Skyrim GoT style zou ik tof vinden. Leuker dan die TellTale game die er al is.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:25:28 #107
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440427
En potverdorie, blijkt nu inderdaad dat Jon's missie Beyond the Wall er juist voor heeft gezorgd dat de White Walkers naar het zuiden kunnen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2017 @ 12:35:08 #108
364681 over_hedge
pi_173440544
Beetje jammer dat ik dat van de wall al wist door spoilers in dit topic van mensen die de scripts gelezen hadden :r Maar wel toffe aflevering, en nu begint het wachten :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:49:29 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173440692
Willen jullie aub niet spoileren totdat ik de aflevering gezien heb? Thanks :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:51:08 #110
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440715
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Willen jullie aub niet spoileren totdat ik de aflevering gezien heb? Thanks :)
Dany heeft seks met Ghost, Arya is een White Walker, de baby in Cersei's buik is Bran en stiekem een Targaryen.

Jammer joh, had je maar niet naar dit topic moeten komen. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:03 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173440739
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:35 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer dat ik dat van de wall al wist door spoilers in dit topic van mensen die de scripts gelezen hadden :r
Daar vraag je ook wel een beetje om als je hoort in dit topique dat mensen de scripts gelezen hebben en dan toch een ronde tafel vraag gaat stellen over 'wat je denkt dat er gaat gebeuren'.. Dan bind je de spreekwoordelijke kat toch wel op het spreekwoordelijke spek.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 12:55:38 #112
230491 Zith
pls tip
pi_173440781
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Willen jullie aub niet spoileren totdat ik de aflevering gezien heb? Thanks :)
Winter is coming in Daenerys' vagine
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173440789
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:35 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer dat ik dat van de wall al wist door spoilers in dit topic van mensen die de scripts gelezen hadden :r Maar wel toffe aflevering, en nu begint het wachten :(
Dat Viserion de muur ging slopen had je toch wel kunnen weten? Daar had je geen script voor nodig. Hoe had je anders gedacht dat de WW's door de muur zouden komen als ze dat duizenden jaren lang al niet gelukt is.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:57:19 #114
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440801
Moet ik me trouwens zorgen maken over mijn mentale gesteldheid als ik lichtelijk zit te kreunen tijdens Littlefinger's veroordeling en executie?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173440826
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken over mijn mentale gesteldheid als ik lichtelijk zit te kreunen tijdens Littlefinger's veroordeling en executie?
nee hoor het was een seizoen met meerdere climaxen die er aan zaten te komen meerdere seizoen lang :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 12:59:36 #116
230491 Zith
pls tip
pi_173440833
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Moet ik me trouwens zorgen maken over mijn mentale gesteldheid als ik lichtelijk zit te kreunen tijdens Littlefinger's veroordeling en executie?
Vond het maar een matige dood... De 'meest gevaarlijke man in Westeros' (quote Varys, de slimste man van Westeros) die niet eens zijn eigen spelletje speelt (wat is het ergste wat de Starks zouden kunnen doen en waarom), een seizoen lang op zn duimen gaat zitten in Winterfall terwijl buiten de Draken vliegen en een beetje gaat smeken om zn leven...

De schrijvers wilden van hem af en namen de simpelste manier.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:01:27 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173440849
Beste aflevering van dit seizoen!! ^O^

Sandor die op Gregor afstapte (I got hyped!).
Helaas bleef het bij wat beledigingen naar zijn broer. Maar toch nog wel vermakelijk.

Dat Sansa en Arya Littlefinger in de val lokte had ik totaal niet verwacht.
Heftige scene. Baelish die geen uitweg meer kon vinden, en dan op zijn knieën lag te smeken. :o
Dat was erg goed gedaan. Ik kreeg zelfs medelijden met hem. Hij zakte helemaal in elkaar.

En we zagen eindelijk Rhaegar en Lyanna samen. O+ O+
Prachtig gedaan (al had ik een heel ander uiterlijk van Rhaegar in mijn hoofd).

Dat The Wall zou vallen wisten we al lang. Mooi gedaan, maar niet heel spectaculair vond ik.
Night King op een draak vond ik een beetje een ripoff van Tolkien (Witch King of Angmar op een Fell Beast).

Maar heb heel erg genoten. :Y

Deze serie mag nooit eindigen van mij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:04:08 #118
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173440875
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Vond het maar een matige dood... De 'meest gevaarlijke man in Westeros' (quote Varys, de slimste man van Westeros) die niet eens zijn eigen spelletje speelt (wat is het ergste wat de Starks zouden kunnen doen en waarom), een seizoen lang op zn duimen gaat zitten in Winterfall terwijl buiten de Draken vliegen en een beetje gaat smeken om zn leven...

De schrijvers wilden van hem af en namen de simpelste manier.
Als ze de simpelste manier hadden genomen, hadden ze er niet naar toe opgebouwd gedurende het hele seizoen en hem al een tijdje terug af laten maken door Arya.

Dit is in mijn ogen de makkelijkste manier:

Bran: Hoi Arya, ik kan het verleden zien, Littlefinger heeft onze vader verraden
Arya: Okidokie, mag ik je mes even, dan steek ik 'em neer in z'n slaap
Bran: Oh ja, houd maar, ik heb er toch niks aan als cripple.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2017 @ 13:06:35 #119
364681 over_hedge
pi_173440906
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:56 schreef Justevo het volgende:

[..]

Dat Viserion de muur ging slopen had je toch wel kunnen weten? Daar had je geen script voor nodig. Hoe had je anders gedacht dat de WW's door de muur zouden komen als ze dat duizenden jaren lang al niet gelukt is.
Kunnen denken en het al 3 afleveringen voordat het gebeurt zeker weten is wat anders. + dat je daardoor ook al wist dat ze een draak zouden gaan doden. Wat toen ook nog niet gebeurt was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2017 @ 13:07:58 #120
364681 over_hedge
pi_173440924
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar vraag je ook wel een beetje om als je hoort in dit topique dat mensen de scripts gelezen hebben en dan toch een ronde tafel vraag gaat stellen over 'wat je denkt dat er gaat gebeuren'.. Dan bind je de spreekwoordelijke kat toch wel op het spreekwoordelijke spek.
Mja gewoon beetje jammer dat mensen het zo nodig moeten verpesten voor anderen. Ben je eindelijk van de boeklezers af. Krijg je weer mensen die scripts van hackers gaan lezen :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:09:00 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173440935
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:35 schreef Joosie200 het volgende:
Is dit niet dezelfde acteur die Viserys speelde in seizoen 1? Ik vond dat maar een mafklapper eerste klas dus ik had toch een wat ander uiterlijk bij Rhaegar verwacht
Dacht ik eerst ook maar is hem niet.
Het is logisch dat de twee op elkaar lijken, want het zijn broers.

Maar als ik aan Rhaegar denk, zie ik altijd dit uiterlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Grootste filosoof 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 13:12:57 #122
442397 UitStraling
pi_173440996
Nightking op een draak, dus de NK is de eerste Targaryan, de stamhouder, vandaar ook dat hij op Vyserion rijd, sprookjes zijn altijd vol symboliek en voorspelbaarheid :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:14:13 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173441021
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Kunnen denken en het al 3 afleveringen voordat het gebeurt zeker weten is wat anders. + dat je daardoor ook al wist dat ze een draak zouden gaan doden. Wat toen ook nog niet gebeurt was.
Ik moet zeggen dat ik daar voor het seizoen begon al een sterk vermoeden over had. Toen het plan voor de missie naar Beyond the Wall in aflevering 5 werd bedacht, wist ik vrij zeker dat Jon gered zou worden door Dany en haar drie draken, dat er een draak zou sterven en dat deze draak gebruikt zou worden om langs de Wall te komen. Ook omdat op dat punt al duidelijk was dat Bran's reis naar het zuiden van de Wall niet voldoende was om de magie te breken die de White Walkers tegen hield. Dus moest er iets anders zijn. En dan blijft een draak eigenlijk over als meest voor de hand liggende antwoord.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2017 @ 13:16:56 #124
364681 over_hedge
pi_173441062
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik daar voor het seizoen begon al een sterk vermoeden over had. Toen het plan voor de missie naar Beyond the Wall in aflevering 5 werd bedacht, wist ik vrij zeker dat Jon gered zou worden door Dany en haar drie draken, dat er een draak zou sterven en dat deze draak gebruikt zou worden om langs de Wall te komen. Ook omdat op dat punt al duidelijk was dat Bran's reis naar het zuiden van de Wall niet voldoende was om de magie te breken die de White Walkers tegen hield. Dus moest er iets anders zijn. En dan blijft een draak eigenlijk over als meest voor de hand liggende antwoord.
Nou heel goed van je ^O^ Dan nog steeds weet je het niet zeker en is het maar afwachten of het klopt. Vaak genoeg dat je er waarschijnlijk ook naast gezeten hebt in GoT.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 28 augustus 2017 @ 13:19:34 #125
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173441096
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou heel goed van je ^O^ Dan nog steeds weet je het niet zeker en is het maar afwachten of het klopt. Vaak genoeg dat je er waarschijnlijk ook naast gezeten hebt in GoT.
Klopt, vaak genoeg er naast gezeten, anders is het ook saai, maar dat van de draak die zou sterven en terug zou keren was wel een van de makkelijkere voorspellingen.

Hoe zie jij trouwens aan een internetpost of iemand iets zeker weet of dat iemand gewoon heel overtuigd is ergens van? Vond je mijn eerdere reacties hierover, als je die gelezen hebt, een spoiler? Of merkte je ergens aan dat ik zat te speculeren en het niet zeker wist?

Edit: Dat de muur zou vallen vanwege Bran, of in ieder geval dat die bescherming zou verdwijnen zoals bij de 3 eyed raven's cave, was bijvoorbeeld een voorspelling die ik fout had. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')