#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 16:15 |
Na België is het slechts een week later weer tijd voor Monza! Komende zondag zal hier weer de Grand Prix van Italië worden verreden. De achtervleugels kunnen weer worden neergeklapt voor dit historische circuit die eigenlijk maar vier bocht kent. Met uitzondering van de vier bochten en enkele chicanes bestaat de baan haast volledig uit lange rechte stukken waar de snelheden hoog kunnen oplopen. Komende zondag zullen er hier 53 ronden worden afgelegd op het 5,793 kilometerlange circuit. De afgelopen 3 jaar zijn de races op dit circuit gewonnen door Mercedes, met vorig jaar de winst van Rosberg en de twee jaren ervoor zeges van Hamilton; die hier in 2012 ook al wist te winnen, waardoor hij op gelijke hoogte kwam met Sebastian Vettel. De absolute racekoning van Italië blijft voorlopig Michael Schumacher. De Duitse legende won er liefst vijfmaal. Alle keren deed hij dat in een Ferrari, waarmee hij de tienduizenden Tifosi telkens weer in euforie achterliet. De Tifosi mogen sowieso niet klagen op Monza: Ferrari behaalde op hun thuisbaan liefst 19 zeges, wat bijna twee keer zoveel is als runner-up McLaren (10). De laatste Italiaanse thuiszege dateert echter alweer van 2010 toen Fernando Alonso won. Het is aan Sebastian Vettel en Kimi Räikkönen om de Italiaanse racefans opnieuw in vervoering te brengen, iets waar met de auto’s van dit jaar een goede kans op is. Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Monza
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 17:45:01 ] | |
motorbloempje | zondag 27 augustus 2017 @ 16:15 |
Oy | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 16:15 |
Sorry voor de topicsteel moblo Ik wilde de OP zodat ik er vanavond Monza in kan proppen. [ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 17:45:19 ] | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:15 |
mwa hij blijft goed in de buurt en nu komen de banen waar Ocon al gereden heeft. Perez gaat het nog zwaar krijgen met Ocon. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 16:16 |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:16 |
Jeetje wat duurt het lang met de nieuwe OP. | |
motorbloempje | zondag 27 augustus 2017 @ 16:17 |
| |
motorbloempje | zondag 27 augustus 2017 @ 16:17 |
Wie gaat er mee naar het MotoGP topic? | |
niggeplease | zondag 27 augustus 2017 @ 16:18 |
is max al geinterviewD? | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 16:18 |
Het begint er toch sterk op te lijken dat Ricciardo intern de status van eerste coureur heeft en er prioriteit wordt gegeven aan de preparatie van zijn auto. Bij Ferrari en Renault zag je ook altijd dat Irvine en Fisichella veel vaker stuk gingen dan de eerste rijder. | |
ShaoliN | zondag 27 augustus 2017 @ 16:19 |
Max in een Mercedes zou alleen zin hebben op de plek van Hamilton. Hamilton en Verstappen in een team zorgt alleen maar voor onrust en ellende. Heeft Mercedes geen reet aan. | |
DaMook | zondag 27 augustus 2017 @ 16:20 |
Hoezo begint dat er sterk op te lijken ? Voor zover ik weet is RIC al vanaf het begin de eerste coureur. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 16:21 |
Dan weet je meer dan Max. | |
ShaoliN | zondag 27 augustus 2017 @ 16:21 |
In de vrije training en quali zie je dat het materiaal van Max niet minder is. | |
Snowsquall | zondag 27 augustus 2017 @ 16:21 |
ja | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:22 |
Haha RAI met een cynisch lachje. | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 16:23 |
Dit. Ik hou het erop dat het nummer RB13 ongelukkig uitpakt voor Max | |
sasquatsch | zondag 27 augustus 2017 @ 16:24 |
Niet alleen. Ook omdat er heibel was binnen Toro Rosso en Kvyat onder de maat presteerde. Maar sowieso hadden ze hem (ook al hadden ze de switch niet gemaakt) voor het eind van het seizoen een contract gegeven. Rosberg stopte er pas na het seizoen mee, dus zou Max al vast zitten bij Red Bull. | |
DaMook | zondag 27 augustus 2017 @ 16:24 |
Tweede rijder heeft bij elk team toch een gele camera bovenop ? Juist, dat is dus ook bij Max, dat ze hem willen ondersteunen en behandelen als 1e zal bij elk team zo zijn, voor zover ze kunnen. | |
HansvanOchten | zondag 27 augustus 2017 @ 16:25 |
Voor een auto die maximaal goed is voor een 5e plek pakt Ricciardo opvallend veel podiumplaatsen. | |
DaMook | zondag 27 augustus 2017 @ 16:25 |
Lijkt mij dat ze zoveel mogelijk gelijkwaardig materieel krijgen, maar wil niet zeggen dat hij eerste rijder is. | |
sasquatsch | zondag 27 augustus 2017 @ 16:25 |
Dat is alleen voor de FIA. Niet dat ze hem binnen het team zo beschouwen. | |
sasquatsch | zondag 27 augustus 2017 @ 16:26 |
Ook niet dat hij tweede rijder is. Ze zijn beiden gelijkwaardig binnen het team. | |
Monolith | zondag 27 augustus 2017 @ 16:26 |
Gewoon een uitstekende race weer vandaag. Maximaal geprofiteerd van de situatie. | |
DaMook | zondag 27 augustus 2017 @ 16:27 |
RIC en VER zijn sowieso een topteam samen, ook of vooral buiten de races . | |
doemaarniet | zondag 27 augustus 2017 @ 16:28 |
Ja Max en papa Jos kunnen wel gaan roepen dat ze er klaar mee zijn, maar er is geen ander top team beschikbaar om in te stappen.. Overigens snap ik dat Max hier doodziek van is. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:29 |
Had Bottas niet voor een zachtere band moeten kiezen? | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 16:30 |
Denk niet dat het verschil had gemaakt. Bij een herstart met Ricciardo achter je moet je op je hoede zijn en dat was Bottas niet genoeg. Sterker nog, hij liet links en rechts ruimte, waardoor hij aan beide kanten ingehaald kon worden. Beetje zoals achterblijverZonta in 2000 met Häkkinen en Schumacher | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:30 |
Hé kan HULK Nederlands.... | |
Zorro | zondag 27 augustus 2017 @ 16:32 |
Nee. Is gewoon autocue. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 16:34 |
Wat wordt RAI zwaar gestraft. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 16:37 |
Ik geloof er niet in dat je coureurs 100% gelijk kunt behandelen. Er zullen in de fabriek altijd keuzes gemaakt worden over welk onderdeel er op welke auto gaat. Complottheorieën over sabotage geloof ik geen zak van maar het lijkt me duidelijk dat er prioriteit wordt gegeven aan de auto van Ricciardo. Ik denk dat Jos daar ook op doelt als hij zegt "je begint aan alles te twijfelen." | |
Weltschmerz | zondag 27 augustus 2017 @ 16:37 |
Nee, dat zag je niet. En hoe zouden ze dat moeten doen dan? Je hebt een beperkt aantal motoren dat je per seizoen mag gebruiken, en dan gaan ze daar B-kwaliteit onderdeeltjes in doen om een paar duizend euro te besparen of zo? | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 16:38 |
Dus moeten ze maar nemen zoals het is en de mond maar houden? Na zo vaak uitvallen, omdat de motor stuk is, mag je echt wel aangeven dat dit niet meer kan. En aangeven dat dit niet stand houdt hoeft niet persé iets te maken hebben met volgend jaar. Helmuth Marko wil dat Max kampioen wordt in een Red Bull op de lange termijn en hopen natuurlijk dat ie blijft. Dat komt zo nu wel op de tocht te staan, eveneens een contract verlenging. Als dit zo door blijft gaan gaat Max nergens meer een handtekening onder zetten bij Red Bull. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 16:39 |
Oh. | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 16:42 |
Als je dit serieus meent heb je echt een steekje los zitten. | |
Weltschmerz | zondag 27 augustus 2017 @ 16:42 |
Als je de vorige keer de race voor het hele team hebt verpest met een domme actie en het team dat met de mantel der liefde bedekt, dan moet je misschien ook even inbinden. | |
niggeplease | zondag 27 augustus 2017 @ 16:43 |
niet echt boeiend. hij moet gewoon races uitrijden | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 16:44 |
Bullshit. Iedereen maakt eens een keer fout. 1 wrong doesn't make a right. Vooral niet als het constant gebeurd aan de kant van Red Bull. | |
niggeplease | zondag 27 augustus 2017 @ 16:44 |
wie is hulk? | |
DP026 | zondag 27 augustus 2017 @ 16:44 |
Mooie race gezien met een puike prestatie van Ricciardogod. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 16:52 |
Onzin, als dat het geval zou zijn, is Ricciardo verdomd slecht in kwallificeren geworden. Hoe verklaar je anders de kwallificatie balans tussen Ricciardo en Max? | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 16:52 |
Wie? | |
Weltschmerz | zondag 27 augustus 2017 @ 16:58 |
Ik lees net dat dit zijn 6e DNF is, en dat twee daarvan door een aanrijding kwamen. 4 keer mechanische pech op 12 races is teveel, maar 2 DNF's voor het team door een domme actie zijn er ook 2 teveel. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 16:59 |
1... die in Oostenrijk kon hij (echt) niks aan doen en overigens was dat ook weer door technisch falen van de koppeling. | |
Recce | zondag 27 augustus 2017 @ 17:00 |
| |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 17:01 |
De aanrijding in Spanje kon hij ook niks aan doen hoor | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:03 |
Plausible, hij koos voor 3 dik er doorheen. Als hij daar niet had gezeten had Kimi niet ingehouden en was Bottas niet tegen Kimi gereden Eindeloze discussie, maar ik ga ff van 1 eigen actie en 5x technisch falen. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 17:03 |
Ik schat Max hoger in als coureur. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat Formule 1 auto's en F1 motoren geen Toyota Aygo's zijn waarvan er duizend per dag in elkaar gezet worden door robots. Bij het maken van de onderdelen voor een F1 auto komt handwerk en het menselijke aspect kijken dus reken maar dat er kwaliteitsverschil zit tussen de diverse onderdelen. Uiteindelijk zul je als team aan één auto de prioriteit moeten geven. | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 17:04 |
Iedereen mag het anders zien natuurlijk Ik hou het op 0,5 en 5,5 | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:11 |
Tijd voor speculaas: Alonso is er klaar mee, Max is er klaar mee....... ruilen? Ben alleen benieuwd of Honda de spec 4 motor op tijd af heeft voor Monza | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:16 |
Maar wat denk je dan? Dat ze de schroefjes bij Ricciardo net wat strakker aandraaien? Juist omdat het allemaal handwerk is, wordt juist de uiterste zorg besteedt aan de kwaliteit. Een onderdeel is goed of niet goed, er is niet zoiets als een onderdeel wat net wat beter is. Als ze bij RBR de indruk hebben dat een onderdeel "minder goed" is, dan wordt het opnieuw gemaakt. Het is een miljoenen bedrijf, en dan gaan ze niet een kwalitatief minder onderdeel in de auto van Max zetten. Juist Max willen ze behouden voor het team, omdat het de betere coureur is. Max heeft gewoon vieze pech, wordt ie hard van. En het zal wel een keer ophouden. | |
bedachtzaam | zondag 27 augustus 2017 @ 17:17 |
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja. Die Mercedes is echt belachelijk goed zelfs op twee compounds harder even snel als Ferrari. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 17:17 |
Wel extreem overigens hoe Alonso weer tekeer ging op de radio vandaag. Van een man met een dergelijk salaris mag je toch wel een bepaalde mate van professionaliteit verwachten. Nadat hij uitgejankt was mochten ze opeens niks meer tegen hem zeggen op de radio. Tja. Lever je contract in jongen als je niet met de situatie om kunt gaan. Naar Monza afreizen lijkt me sowieso zinloos. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:19 |
Volgens mij was dat ook de reden dat ze hem uit de race hebben gehaald, iig dat idee had ik. | |
bedachtzaam | zondag 27 augustus 2017 @ 17:19 |
Red Bull zal hier ook weinig aan kunnen doen, het chassis is heel goed maar ze moeten het doen met een klantenmotor. | |
Weltschmerz | zondag 27 augustus 2017 @ 17:20 |
Dat soort dingen gebeuren, ook afhankelijk van hoeveel risico je neemt en hoe handig je bent in buiten de ellende blijven, maar daar heeft het team verder geen invloed op. Het punt is dat zijn mechanische pech ook weer niet zo heel extreem is en het team ook wel eens wat van een coureur moet slikken. Voor het team waren het gewoon 2 DNF's de vorige race, geheel te danken aan die ene coureur die zich nu heel hard beklaagt. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:20 |
Als hij daar niet had gezeten.... Beetje een dooddoener is dat. Max deed in Spanje niks bijzonders vond ik. Zoals hij zelf al zei: "I didn't make it to the finish, because of the Finnish. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:21 |
Oh je doelde op de DNF van Ric... | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:21 |
Altijd die Finnen weer maar ja Bottas maakte idd dezelfde fout in Baku | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 17:22 |
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net | |
motorbloempje | zondag 27 augustus 2017 @ 17:22 |
Max Verstappen. | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 17:23 |
Een stuk of wat marshalls | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 17:25 |
Dat werd hier al gezegd. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:25 |
2 DNF's de vorige race ja? Een team mag zich kritisch uiten over een coureur, prima. Maar dan mag een coureur dat ook zijn over het team. En als Heilmut Marko de wens uitspreekt om met Max wereldkampioen te worden, dan is op dit moment hij (of het team) degene die te kort schiet. Want zoveel fout heeft Max nog niet gedaan. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:26 |
Een natte kat? | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 17:26 |
Pics or it didnt happen | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 17:30 |
Internet is te godverdomme traag momenteel Hij komt! | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 17:30 |
naast een schaalmodel van de Bull? | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 17:30 |
Link or didn't happen. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 17:31 |
Heb je bijvoorbeeld weleens gezien hoe een voorvleugel met de hand gebouwd wordt van carbon? Reken maar dat daar kwaliteitsverschil in zit. F1 motoren worden ook met de hand geassembleerd. F1 auto's worden niet door robots uit de fabriek gestampt zoals een iPhone. Daarom werken de meeste teams met een duidelijke eerste rijder zodat ze aan één auto de prioriteit kunnen geven. Het lijkt me inmiddels duidelijk dat dit bij RBR Ricciardo is. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:34 |
Renault heeft gewoon 3 assembly teams: 1 voor Renault, 1 voor RBR en 1 voor STR er wordt echt niet specifiek 1 motor voor 1 coureur gebouwd. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 17:39 |
| |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 17:40 |
Dat zeg ik ook nergens. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:45 |
Heb ik gezien, en weet ik. Maar stel dat je gelijk hebt (ik ben het er nog steeds niet mee eens, maar dat wordt een gebed zonder einde) waarom Ricciardo als eerste rijder, als Max de snellere coureur is? | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 17:46 |
Nieuwe OP zit er weer in | |
Sander_Van_Hoorn | zondag 27 augustus 2017 @ 17:48 |
Wat zitten er veel mensen te haten op de twitter van RBR. Heb toch sterk het vermoeden dat de problemen bij de franse rommel van Renault ligt en niet RBR zelf. | |
Sunri5e | zondag 27 augustus 2017 @ 17:49 |
Heeft Verstappen en RBR al gereageerd voor de camera? Ik kan niets vinden. | |
bloodymary1 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:49 |
Nee, de reden was dat de auto niet lekker liep en dat ze dan nog dingen konden vervangen. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 17:49 |
Verstappen tijdens de race al bij ziggo. En na de race Horner & Verstappen bij Sky | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 17:50 |
Waarschijnlijk omdat het weer Max is die uitvalt en Ricciardo weer het podium pakt... En dat het "toevallig" nogal vaak gebeurd /aluhoedje | |
V-for-Vendetta | zondag 27 augustus 2017 @ 17:50 |
https://www.sportstadion.(...)rchamps-f1-tickets-1 | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 17:50 |
Kuddos | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 17:51 |
Super!! Bedankt weer voor al je moeite. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 17:52 |
Ik heb de cijfers niet, maar het aantal dnf bij RBR en dan vooral bij Max, ligt volgens mij hoger dan bij Renault of STR. Misschien dat er daarom vanuit gegaan wordt dat de fout bij het team ligt, en niet bij de motorleverancier. | |
Sander_Van_Hoorn | zondag 27 augustus 2017 @ 17:55 |
1 aanrijding kon die niks aan doen. Kimi werd aangetikt door Bottas waardoor die op zijn beurt tegen Max aan gelanceerd werd. Max heeft dit seizoen welgeteld 1 fout gemaakt, terwijl RBR het steeds laat afweten. Al meerdere keren zijn pitstop verneukt in kansrijke positie voor 3 ook. Eerst ff kijken wat er gebeurde voor je blaat. | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 17:55 |
Het is elke keer ook wat anders, dus je kan ook niet echt met de vinger wijzen wie of wat er schuldig is. Het is ook wel echt heel bizar dat het hele weekend goed gaat elke keer en zodra de race begint Max 15 minuten later op weg is naar het motorhome. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 17:56 |
Hij was toch wel écht kwaad ik vond dat hij toch wat dingen zei waarvan hij weet dat hij dat beter niet kan zeggen, maar daar had ie dus flink schijt aan | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 17:56 |
Ere wie ere toekomt; Sinister was eerder
| |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 17:56 |
Dat jullie nog reageren op die gast, die kijkt hele andere races als wij | |
Sunri5e | zondag 27 augustus 2017 @ 17:57 |
Link? | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 17:57 |
Ik kon die niet vinden. Maar dat was inderdaad de post die ik ook wilde pakken. | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 17:58 |
2 tellen zoeken op youtube.. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 17:58 |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 17:59 |
Vooral bij Sky toen ze vroegen hoeveel DNF's nog voordat zijn toekomst bij Red Bull op losse schroeven staat en gewoon antwoord met 'not many more'. Je verwacht dan toch wel een antwoord van dat dat niet aan de orde is, maar er heerst echt hele grote onvrede in kamp Verstappen. Die kop ook van Jos ook in de box toen ie uitviel. Die zag er weer uit of ie elk moment de Mike Tyson mode in kon schieten en daar gewoon al die engineers neer zou hoeken. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:01 |
Die "nieuwe" chick van Jos krijgt een zwaar avondje vrees ik. | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 18:01 |
Engine penalty voor Max in Monza waarschijnlijk. Bron; Ted | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 18:02 |
Straks ook maar even ted's notebook kijken. Jammer dat we niet zo'n concept hebben bij Ziggo ook, alhoewel... dan moet je waarschijnlijk luisteren naar Jack. | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 18:02 |
Ook wel logisch dat ze die in Monza nemen. Is een baan waar je goed in kunt halen | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:03 |
Hoppa, en op die baan kan RBR toch al geen potten breken. Daar zal het meer naar achteren kijken worden voor het roze gevaar. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 18:04 |
Dat zei hij ook al bij Ziggo tijdens de race idd. Ik zou er overigens al lang en breed klaar mee zijn | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 18:04 |
Voor Max waarschijnlijk dat roze gevaar dus voor hem vanaf de start. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 18:05 |
Ik gun het FI ook gewoon. De auto's houden het daar wél vol, de coureurs vinden elkaar echter elke keer op de minder prettige plekken | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:06 |
Je kunt als coureur alleen zo verdomd weinig. Dreigen dat je weggaat over 1,5 jaar is het enige. Als het team je wilt behouden, dan moeten ze serieus progressie gaan boeken. | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 18:06 |
Is hij ook wel, maar je kunt er vrij weinig aan doen. Switchen van team doe je ook niet even, en is ondanks alle shit ook nog helemaal niet nodig. Maar je gaat er denk ik aan coureur ook wel even aan denken, omdat je laat zien dat je heel snel bent en weet dat je me een werkende of snellere auto gewoon consistent podium's pakt. | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 18:08 |
Horner en Marko willen ook daarna natuurlijk Max behouden en hopen dat ze hem dan een auto kunnen geven waarmee je wereldkampioen kan worden. Deze ontwikkelingen zetten dat wel aardig op de tocht, dus dat dreigen om niet te verlengen is wel serieus... Maar je auto wordt er nu niet weer goed van en dat is nu wat je wilt. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 18:09 |
Wilde net typen dat Horner eens geen smoesjes meer heeft (no words...) tot ie halverwege zijn verhaal gewoon omdraait dat we ook niet moeten vergeten wat Ricciardo gepresteerd heeft Wat een zak. | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 18:10 |
Red Bull bestaat uit meer dan Max Verstappen alleen. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 18:11 |
Idd. Max zit in principe vast. Hij heeft een contract, de auto is ruk en daarbovenop een teammaat die langzamer is in het directe gevecht maar wel meerdere podia pakt. Echt | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 18:11 |
Klopt maar de vraag ging over Max, niet over luckicardo. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 18:15 |
WheeledWarrior | zondag 27 augustus 2017 @ 18:18 |
Wat een kutzooi elke keer bij RB | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 18:24 |
Dat Horner zegt 'unfortunate for him' de hele tijd. Alsof het hem en het team het geen zak kan schelen, omdat RIC inderdaad een podium pakt als Max uitvalt. | |
superniger | zondag 27 augustus 2017 @ 18:26 |
Guido | |
Sunri5e | zondag 27 augustus 2017 @ 18:28 |
Waarom zou het volgend jaar beter gaan bij RBR? Max moet daar weg maar FER en MER zitten al vol voor volgend jaar... | |
Sinister-D- | zondag 27 augustus 2017 @ 18:30 |
dan moet ie dus niet weg. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:32 |
Dus als het nr. 1 en 2 team vol zit, neem je genoegen met het nr. 3 team. | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 18:32 |
http://www.gpupdate.net/n(...)ezen-dit-hoort-niet/ Prost kwam zelfs excuses maken. Je moet ook beslissen met verstand en niet met emotie | |
Sunri5e | zondag 27 augustus 2017 @ 18:38 |
Ja het is helaas niet anders. Wat moet hij dan? Voor Force India gaan rijden? | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 18:42 |
Ham heeft weer een foto gepost die niks aan de verbeelding overlaat.....De foto staat op snapchat. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:47 |
Nee, dat zeg ik. Genoegen nemen met het derde team. Blijven waar hij dus is, het team dat hem een kans gaf waar veel critici het nog veel te vroeg vonden. Het team dat hem in bescherming nam toen hij wat fout deed. Even klagen, zeuren, vloeken en zeiken en daarna weer doorgaan om te laten zien dat het niet aan jou ligt maar aan dat brik. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 18:48 |
Plaats het dan meteen, ik heb geen snapchat. Ik zit niet zo in de porno apps. | |
YourCaptor | zondag 27 augustus 2017 @ 18:52 |
Porno apps. Kut Renault motor. En volgende week wordt ook al niks. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 19:01 |
Ik kan dat niet. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:09 |
Hoezo niet? Maak een screenshot en gooi die online [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 19:09:55 ] | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:18 |
never mind. Intussen - snap chat geinstalleerd - account gemaakt - lewis geadd - screenshot gemaakt - snapchat er weer afgetieft - snapchat in mijn mail-ban-filter gezet - screenshot geupload Lijkt me trouwens meer iets voor Grindr dan Snapchat dit [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 19:21:07 ] | |
KingRadler | zondag 27 augustus 2017 @ 19:19 |
interview Max met NOS was zo pijnlijk. de NOS vroeg of het misschien aan Max zelf ligt dat auto kapot gaat. Max reageerde zich daarna flink af. | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 19:20 |
Hahaha Ik was al bezig met een screenshot.Duurde even want wist niet hoe dat moest op mijn nieuwe foon. | |
TjjWester | zondag 27 augustus 2017 @ 19:22 |
Die zijn vaker over de streep gekomen dan de red bull van max, desnoods mclaren. | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 19:22 |
Linkje? | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 19:23 |
Overal wordt gezegd dat Max een nieuwe motor (5e) krijgt op Monza, maar deze was toch helemaal niet kapot? Ik niet snap. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:24 |
Volgens Horner deed cilinder 4 van zijn 6 cilinder blok het niet meer. Hoe is dat niet kapot? | |
sasquatsch | zondag 27 augustus 2017 @ 19:25 |
Volgens Olav lag het aan een bougie waardoor de motor in failsafe mode ging. Lijkt me geen reden voor een nieuwe motor, alleen een nieuwe bougie en misschien software. | |
sasquatsch | zondag 27 augustus 2017 @ 19:25 |
Bougie | |
Yashaaaaa | zondag 27 augustus 2017 @ 19:27 |
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1 Ricciardo | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 19:29 |
| |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 19:29 |
Ontsteking/bobine/bougie van cylinder 4 deed het niet meer... waarom zou je daarvoor een heel blok moeten vervangen, kan natuurlijk zijn dat de bougie stuk is geslagen en lekker door de cylinder heen is gevlogen. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:31 |
Nice. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 19:31 |
Inderdaad ja. Terwijl 2 finishende auto's toch iets meer puntjes oplevert voor de constructeurs titel. | |
TjjWester | zondag 27 augustus 2017 @ 19:31 |
Wat kost zo blok nu als dat vergelijkt met wat de formule 1 jaarlijks kost voor red bull. | |
daNpy | zondag 27 augustus 2017 @ 19:32 |
Link? | |
Montelly | zondag 27 augustus 2017 @ 19:33 |
Ha stuk! | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:34 |
Een motorblok kost ongeveer hetzelfde als 3 formule 1 auto's zonder motorblok. Prijzige dingetjes Avarage Cost of Formula 1 Car in 2014 [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 19:35:14 ] | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 19:35 |
Baas | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 19:35 |
I wouldn't call if foreplay...uhu. Max ramt hem er gewoon in dus.... | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:35 |
Wtf is dat met die 4 beelden in de interviews en teds notebook? | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:36 |
Zodat de copyright herkenning van youtube het niet snapt en offline trekt [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 19:36:46 ] | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 19:36 |
| |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 19:37 |
Dan detecteert het Youtube script de illegale upload niet | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 19:38 |
Hier krijg je toch oogaids van... YouTube | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 19:39 |
Gewoon focussen op 1 vierkantje. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 19:40 |
Ik heb ook al de meest bizarre copyright waarschuwingen gehad, er wordt heel veel gescanned op liedjes. Heb zelfs een car cam video met radio 3 op de achtergrond oid en daar heeft Youtube het geluid weggehaald. Stukje video opname van Thunderdome... geluid weggehaald | |
AMDB | zondag 27 augustus 2017 @ 19:43 |
Is dat niet omdat Thunderdome kut is? Wat een matige race vandaag, heb meer zitten Facebooken dan de race kijken. Daarnaast zoog m'n stream ook en begon hij vaak te bufferen op het moment dat er dingen gebeurden | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 19:51 |
Hoor nu pas dat Hamilton na de herstart voor Eau Rouge iets liftte om ervoor te zorgen dat Vettel dat ook moest doen en Kemmel met minder snelheid op zou komen. Lijkt me best gevaarlijk toch? | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 19:52 |
Dat mag, zelfde trucje als in Baku. | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 19:53 |
dat was ruim voor de herstart, maar dit was op volle racesnelheid | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 19:54 |
Geen verschil. Als ie maar niet op de rem trapt. | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 20:03 |
Dat is wel klare taal van Ocon | |
heywoodu | zondag 27 augustus 2017 @ 20:05 |
Hamilton - Rosberg was een gezellig theekransje vergeleken bij dit zo langzamerhand. | |
KingRadler | zondag 27 augustus 2017 @ 20:06 |
Sorry voor het wachten hier het interview met Max met de NOS Interview begint vanaf 14 minuten. https://www.npo.nl/nos-studio-sport/27-08-2017/POW_03562042 | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 20:06 |
Ik ben wel wat copyright trucjes gewend, maar dit is toch niet meer te kijken | |
YourCaptor | zondag 27 augustus 2017 @ 20:06 |
Goddomme nou | |
Abdus18 | zondag 27 augustus 2017 @ 20:07 |
Zo, weer thuis, wat een ezels heb je toch altijd om je heen daar.... Er zat er links serieus iemand die z'n kinderen vertelde dat het raar was dat de safetycar bij Kemmel noet bergaf ging richting eau rouge, dat had die op tv gezien. Hij vond het maar raar dat ze bergop reden... Achter me had ik twee pipo's staan die constant riepen dat zowel vettel als raikonnen elk moment konden inhalen. Zo'n beetje 30 rondjes lang, elke ronde..... Ook vonden ze dat het bij Red Bull maar doorgestoken kaart was, want dat had Olaf gezegd en dan is het 9 vd 10x waar!!!! Maargoed, veel actief op Kemmel wel, fijne plek! Die Benneton was ook echt gaaf, jammer dat die maar een rondje deed. Terugweg was weer chaos zoals altijd, maar we hebben het overleefd :p | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 20:12 |
Jammer dat ie niet voluit ging Dan had iedereen nu nog een piep in hun oren. | |
#ANONIEM | zondag 27 augustus 2017 @ 20:14 |
LOL dat terwijl ze in de interviews met Jack beide best wel rustig en kalm overkwamen. | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 20:16 |
Perez is wel een pannenkoek 1e klas zeg die eerste actie was nog enigszins te begrijpen maar die 2e | |
franklop | zondag 27 augustus 2017 @ 20:18 |
Max gespot bij Mercedes | |
Klummie | zondag 27 augustus 2017 @ 20:20 |
Dat volk zit hier ook. | |
Abdus18 | zondag 27 augustus 2017 @ 20:20 |
Ja, dat was jammer. Ook dat ze die 2zitters niet lieten gaan, dat was ook een geweld gisteren. Begrijp nu eindelijk waarom iedereen het geluid zo zacht vindt van de huidige F1. Is wel eff anders als zo'n V10 tegen je borst klapt. :p | |
ESF1Gamer | zondag 27 augustus 2017 @ 20:22 |
godver | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 20:27 |
| |
KingRadler | zondag 27 augustus 2017 @ 20:29 |
misschien wil RB van Max af en hebben ze auto gesaboteerd zelfs Horner weet daar niks van. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 20:35 |
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic | |
Frozen-assassin | zondag 27 augustus 2017 @ 20:40 |
Ocon VIESMAD | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 20:40 |
Goeie reactie van Max, als ik weer zo een vraag krijg dan word ik al kriebelig. Ophoeren kut NOS; jij snapt het niet | |
Donnie-Brasco | zondag 27 augustus 2017 @ 20:46 |
Heb ondertussen ook 3 a 4 interviews gezien met Max en ze stellen ook allemaal dezelfde vragen. Geen een meer die tegenwoordig een beetje origineel kan zijn. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 20:47 |
Waarom zou je als team zijnde van de meest talentvolle coureur af willen? | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 21:04 |
Palmer rijdt niet bij Red Bull! | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 21:06 |
Bedankt voor de link. | |
Yashaaaaa | zondag 27 augustus 2017 @ 21:07 |
Wat een kansloze vragen zeg van de NOS | |
Bonobo11 | zondag 27 augustus 2017 @ 21:10 |
Nee joh. Alonso wordt bij McLaren niet tegengesproken. Da's alles aan kwaliteit dat over is. Als meneer aanvoelt dat tie niet in de punten meer kan eindigen,stopt tie. Had het ook over test op de radio. | |
tja77 | zondag 27 augustus 2017 @ 21:12 |
NOS publiek kijkt louter samenvattingen van 2,5 minuut. En ziet elke keer een dnf voor Verstappen. Natuurlijk komen er dan parallellen bovendrijven met z'n vader. En dom NOS publiek denkt: Max won vorig seizoen 1 race, dan moet hij er dit seizoen meer races kunnen winnen en Wereldkampioen worden. Dat gebeurt niet, dus is Max wel zo goed? | |
SnowOokami | zondag 27 augustus 2017 @ 21:15 |
Honda heeft al gezegd dat er aan de data niks te zien was... :/ Misschien moet McLaren gewoon van Alonso af en Lando in die auto zetten. Scheelt ook nog eens 28 miljoen per jaar. http://www.f1fanatic.co.u(...)gine-data-say-honda/ | |
zoem | zondag 27 augustus 2017 @ 21:15 |
Buitengewoon kansloos interview. De vragen lijken ook heel erg op die van Jack. Steeds maar weer woorden leggen in de mond van Max om een anti-RB reactie uit te lokken zodat ze lekker kunnen scoren met een vette headline. Gelukkig trapt Max er niet in en weet zijn frustratie te verbijten. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 21:28 |
Daarom dus:
| |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 21:29 |
De nos heeft op de laatste vraag na dezelfde vragen gesteld als Sky en Ziggo. De laatste vraag was wellicht meer voor de kijkers dan dat de interviewer zelf denkt. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 21:33 |
Ja dit kan niet meer. Als ik McLaren was zou ik Alonso voorstellen om per direct uit elkaar te gaan. Als hij dat niet wil dan zou ik vragen of hij zich op zijn minst volwassenen wil gedragen. McLaren weet ook wel dat ze pk's tekort komen daar hoeft Fernando ze niet tien keer per race aan te herinneren. Hij lijkt wel een zeurderige diva zoals Mariah Carey ofzo. | |
Justevo | zondag 27 augustus 2017 @ 21:49 |
Net weer thuis. Ik zal maar niks zeggen over de race, dat lukt me niet zonder grof te schelden. Maar wat is het bij Spa toch een ongelofelijk slecht georganiseerde puinhoop, ongekend. Het is daar één grote tyfuszooi en een complete chaos. Voor mij absoluut de laatste keer. | |
Abdus18 | zondag 27 augustus 2017 @ 21:54 |
Mooi he, deze keer deed ik er 3,5u over ben gelijk na de race vertrokken , vorige keer 4 maar toen pas rond 5u van het circuit gegaan. En dat terwijl het normaal een uurtje rijden is :p | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 21:59 |
Noobs 17:00 vertrokken, 5:00 onderweg geweest inclusief diner en file op de A2 door ongeluk. Normaal 3,5u. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 22:02 |
Ja het is te belachelijk voor woorden. In 2014 toen ik voor het laatst in Spa was was het al een klerezooi en toen deed Max nog geeneens mee. Nu begin ik er helemaal niet meer aan. Hopelijk komt de F1 ooit terug naar de Nurburgring. Veel beter georganiseerd evenement. | |
Abdus18 | zondag 27 augustus 2017 @ 22:07 |
Nu heb ik ook wel sterk het gevoel Spa vanaf nu te vermijden en voor een ander circuit te gaan. :p | |
Blik | zondag 27 augustus 2017 @ 22:11 |
Mijn buurman was om halfacht weer netjes thuis, incl stop in Heerlen. | |
Glijdt_licht | zondag 27 augustus 2017 @ 22:15 |
Ik las net dit elders: Bij sky sport zouden Ross Brawn, Pat Symons en Mick Schumacher een gesprek hebben gehad, waar Ross en Pat in de verleden tijd praatten over Michael. Alsof Michael niks beseft, 'je vader zou trots op je zijn geweest'..
| |
Justevo | zondag 27 augustus 2017 @ 22:20 |
Ik heb ook geen probleem met de files, die zijn onvermijdelijk. Maar alles op en rond het circuit is gewoon een complete puinhoop. Op de heenweg wordt je overal maar klakkeloos naartoe gestuurd door de verkeersregelaars. Ze kijken niet naar je papiertje en sturen je naar de verkeerde P, als je daar aankomt kunnen ze je kaartje weer niet scannen na een half uur in de rij en moet je terug. Ben drie dagen geweest en alle drie de dagen was het een bende. Je kan nergens meer lopen, alle wandelpaden zijn volgepropt met mensen die op hun klapstoeltjes zitten en complete schijt hebben aan alles. Je moet gewoon door greppels, slootjes of door de bossen lopen om er doorheen te komen. Grote stenen op de paden, overal ranzigheid, veel en veel te veel mensen en ik kan nog wel even door gaan. Vervolgens van je P af proberen te komen. Stukje grasveld waar je gewoon rustig 45 minuten staat omdat niemand elkaar ook maar een centimeter gunt. Er is geen controle meer en de eigenaar van het veldje is z'n geld aan het tellen. 1,5 uur gedaan om uberhaubt weer op de snelweg te komen. Nee, ik ga er niet meer heen. | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 22:21 |
Tijdens WEC weekend op Spa geweest, was fantastisch. Geen enkel probleem, geen fans met een IQ lager dan de temperatuur en 30 euro voor een weekendkaart . | |
potjecreme | zondag 27 augustus 2017 @ 22:24 |
Maar geen F1. | |
Fir3fly | zondag 27 augustus 2017 @ 22:26 |
Veel beter racen, dat wel. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 22:40 |
Het viel reuze mee en ging prima georganiseerd zo ver mogelijk op die wegen. Je moet alleen niet verwachten dat je samen met de meute weg kan gaan direct na de race. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 22:57 |
Als ik na afloop van een evenement verplicht een paar uur rond moet blijven hangen omdat je geen kant op kan dan zijn er teveel kaarten verkocht of de infrastructuur voldoet niet aan de eisen. Als het geregend had die dag dan was ik ook met geen mogelijkheid meer dat zompige weiland uitgekomen met mijn auto. Het was een soort survivaltocht zoals ik het me herinner. Een half uur wachten voor het toilet etc. Wat een lijdensweg. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:03 |
Niemand verplicht je om te gaan, ga dan ook niet achteraf zeiken over iets wat al lang en breed bekend is en neem er het beste van. Ik heb nog een flink stuk gewandeld naar de pitstraat, daar even rondgekeken, en terug, dan gaat de tijd wel hard. En los van de klapstoeltjesbrigade (wat echt erger was dan ooit en de reden dat ik een wat mindere plek heb uitgekozen) helemaal niks te klagen gehad. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:09 |
WEC op Spa is inderdaad erg goed te doen. Kost geen drol, alleen het bier is net zo duur als anders. Laatste keer dat ik op Spa was was een halve liter 5 euro volgens mij. Is dat nog altijd? WEC ga ik denk ik komend jaar wel weer heen. Lekker rustig, overal mogen zitten op alle tribunes en alles en toch mooi een race van 6 uur en dat voor een paar tientjes | |
Justevo | zondag 27 augustus 2017 @ 23:12 |
Als ik honderden euro's betaal voor een kaartje mag je best klagen. Het gaat niet om kleine dingetjes en wat drukte, maar om systematische problemen. Ze zijn daar volledig incapabel om dit te organiseren. | |
Justevo | zondag 27 augustus 2017 @ 23:12 |
7 euro nu dacht ik. 17 euro voor een pizza, 8/9 euro voor een frietje etc. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:13 |
Zo triest. Ik denk dat het enige nieuws wat we ooit nog gaan horen is dat ze de stekker eruit getrokken hebben. Die geruchten over dat ie bij is en zijn familie herkent enzo geloof ik allemaal niet. Als dat zo was hadden we meer geweten. Die knaker is gewoon een kasplantje. Zo jammer om zo te eindigen. Dan had ie zich beter nog te pletter kunnen rijden in de F1. Ik bedoel als het dan toch afgelopen is danmaar met hetgeen waar voor je altijd geleefd hebt. Ondanks dat ik Schumacher, buiten dat ie geniaal was, ronduit een bokkelul eerste klas vond, word ik wel altijd een beetje emotioneel op zo'n momenten als dat zijn zoon daar rijdt in zijn auto of dat de familie via Brawn mooie woorden overbrengt aan Lewis. Eeuwig triest dat zo een sporticoon zo eindigt. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:14 |
Absurd natuurlijk, en nog gewoon verlies draaien. Die fee's van de FIA zijn veel en veel en veel te hoog. Vroeg of laat komt er geen hond meer. | |
Justevo | zondag 27 augustus 2017 @ 23:18 |
In principe heb ik daar niet zo'n probleem mee. Want je mag zoveel eten en drinken meenemen als je wilt. Maar met tienduizenden door kleine nauwe tunneltjes waar elektriciteitsdraden uit hangen, grote stenen op de paden waar ik meerdere mensen over zie struikelen, onmogelijk lange rijen bij de wc's (je bent als vrouw zijnde gewoon een uur van je plek), alles is ranzig. Parkeren is waanzin. Ik stop er trouwens mee. Te veel om op te noemen. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 23:19 |
Ja ik dacht bijvoorbeeld van ik betaal wel voor de "officiële" parking zodat ik mijn auto niet bij een boer in het weiland hoef te dumpen maar toen kwam ik dus alsnog in een soort moeras terecht. In 2014 hadden ze ook de snelweg afgesloten om een of andere reden en werd je na afloop op een soort puzzelrit door de Ardennen getrakteerd. Blijkbaar zijn de Belgen na 50 jaar nog steeds niet in staat om een GP te organiseren en lijken ze ieder jaar weer verbaasd te over hoeveel mensen er op af komen. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:19 |
Nouja hoort ook een beetje bij de sfeer toch? En als je het weet, waarom neetm je vrouw geen plastuit mee? Gezellig tussen de mannen gewoon tegen een boom pissen | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:20 |
Hopelijk snappen jullie nu waarom een race op Zandvoort voorlopig niet aan de orde is? Spa heeft een beetje hetzelfde, maar is wat dat aangaat nog beter bereikbaar. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:21 |
Denken dat ik een fanboy ben Zo, dat moest even rechtgezet worden. | |
Lokale_Notabele | zondag 27 augustus 2017 @ 23:23 |
Zandvoort is tenminste goed te bereiken met de trein. Maar idd ik ben er weleens met de DTM geweest en dan is het na afloop een complete chaos. | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:24 |
Niet met 100.000 man tegelijk | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:24 |
Moest jij eens opletten | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:24 |
Had je ondanks veel te laat vertrokken toch nog een beetje ok plekken? Of was het ronduit kut en dus de schuld van de rest en er flink ingewreven? | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:25 |
Eindelijk een gozer die het snapt | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:25 |
Die treinen reden richting het oosten Nattekat | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:26 |
Ik krijg altijd nog zo een jaren 80 vibe als ik op Spa ben. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:27 |
Om het in een foto uit te drukken: Die klapstoeltjesbrigade was gewoon kansloos, dus er moest een alternatief gevonden worden. Gigantische meh-plek stiekem, maar gezien de omstandigheden kon het erger | |
Glijdt_licht | zondag 27 augustus 2017 @ 23:28 |
Eigenlijk had je dus geen idee waar je aan begon bedoel je.. Vrijwel alle grote oude circuits hebben dit 'probleem'. Silverstone, Monza, Spa. Hockenheim was de laatste jaren niet vol. Punt is vooral, de oude circuits zijn zo vergroeid met de omgeving dat er moeilijk qua bereikbaarheid verbeterd kan worden, als men dat al wil. Je wilt het circuit eigenlijk niet verneuken, maar de natuur eromheen ook niet. En voor die ene race in het jaar waardoor het vastloopt? Tja.. Tenzij jij natuurlijk allemaal Bahrein, Abu Dhabi, China etc wil zien. Circuits met genoeg ruimte, zo vlak als een biljartlaken en zonder passie.. Hockenheim ís verneukt | |
bloodymary1 | zondag 27 augustus 2017 @ 23:31 |
Ja hoor, ze moeten van de beste coureur van het veld af.... . Vorige kwali vergeten? Niet gezien hoe hij kan toveren als het mogelijk is? | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:32 |
Oef, hele race op die plek moeten kijken? Is men (je reisgezelschap) er nu wel van doordrongen dat tijdig vertrekken gewenst is voor een toekomstig bezoek? | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:32 |
Die beste coureur kent niet eens het verschil tussen een kapotte en een werkende motor | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:32 |
Tuurlijk kent Max dat verschil wel | |
bloodymary1 | zondag 27 augustus 2017 @ 23:33 |
Nattekat, gingen er echt zoveel NLs weg toen Max was uitgevallen? Volgens het AD. Maar volgens mij was het een beetje een opgeklopt verhaal. | |
Peterselieman | zondag 27 augustus 2017 @ 23:33 |
Dat weet hij wel. Hij zocht weer een excuus om een eind aan zijn martelgang te maken. | |
Glijdt_licht | zondag 27 augustus 2017 @ 23:34 |
Gewoon lekker overnachten in Spa. Vroeg in de ochtend naar het circuit met een taxi. Terug lopen naar Spa (7km ongeveer, heb dat vorig jaar gedaan). En dan in de auto terug naar huis.. Dat is volgens mij de snelste manier | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:35 |
Nah, even naartoe gerend. Stond wat meer richting Les Combes met prima zicht naar Eau Rouge. En een tv, onmisbaar. En ik hoop het | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:37 |
Gelukkig dus niet de hele dag in het water gevallen door die klootviolen. Zeg ze dat maar. Dat Geralt zegt dat het klootviolen zijn en dat ze de volgende keer gewoon moeten luisteren naar jou. Dat ik dat dus vind. | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:37 |
Muah, niks van te merken. Het andere deel van de groep stond naast de Max-tribune en zei dat de sfeer even somber werd, maar ook niet meer dan dat. Het gejuich toen Ricciardo P3 pakte... | |
Geralt | zondag 27 augustus 2017 @ 23:38 |
Wel kut hoor. Volgens mij is elke race waarin Max uitviel en Ricciardo podium pakte dat Max voor het uitvallen vóór Ricciardo lag. | |
bloodymary1 | zondag 27 augustus 2017 @ 23:38 |
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch... | |
Glijdt_licht | zondag 27 augustus 2017 @ 23:39 |
Ik heb het gevoel dat sommige journalisten een DP026 zijn Alles aangrijpen een relletje te veroorzaken | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:42 |
Tja, als je altijd voor Ricciardo ligt... | |
Zorro | zondag 27 augustus 2017 @ 23:44 |
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en... | |
Nattekat | zondag 27 augustus 2017 @ 23:54 |
Ik ben in 2008 gegaan. De laatste keer bleek achteraf. Ook met de trein, het was zeik en zeik nat buiten (eens wat anders dan die zon op Spa ieder jaar weer), maar toch geen slechte herinnering aan. Ik weet meestal wel wat ik kan verwachten. | |
sasquatsch | maandag 28 augustus 2017 @ 00:11 |
Toen ging ik met de auto. Heen was geen probleem. Terug 3 uur over gedaan om op een snelweg te komen. Vorig jaar met de trein naar de Max Verstappen Racedagen. Ging toch een stuk beter (als je op tijd weg bent). | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 06:06 |
Met de trein naar zandvoort is prima te doen. Op tijd heen en terug via centerparks dan loop je zo de achterkant van het station op terwijl de menigte staat te dringen aan de voorkant. | |
franklop | maandag 28 augustus 2017 @ 06:48 |
Raceweek! | |
Rossdale | maandag 28 augustus 2017 @ 07:07 |
Dat viel mij ook al op ja | |
ColtZ40 | maandag 28 augustus 2017 @ 07:32 |
Op zaterdag 5,25 euro. Vragen ze zondag echt 7 euro? | |
Lokale_Notabele | maandag 28 augustus 2017 @ 07:48 |
McLaren heeft nu toch niks aan een coureur van het caliber Alonso. Helemaal niet nu hij het blijkbaar niet meer op kan brengen een race uit te rijden en de auto parkeert wanneer het hem uitkomt. Honda voor schut zetten op de boordradio is kennelijk een sport geworden voor hem en uiteraard in Suzuka dadelijk weer een schepje er bovenop gooien, daar kun je de klok op gelijk zetten. Ik was altijd fan van Alonso maar hij gedraagt zich nu echt als een kleuter en als ik McLaren was zou ik zsm een einde maken aan deze act. Het heeft weinig zin om deze kleuter in Monza weer in de auto te zetten. | |
opreis | maandag 28 augustus 2017 @ 08:03 |
Deel heeft ie ook aan zichzelf te danken. Op het moment dat hij ferrari verliet was mclaren nog een veel grotere gok. Zelfde eigenlijk met hamilton, al pakte zijn gok aanzienlijk beter uit. | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 08:12 |
Tja dat weet je van te voren natuurlijk al. Als je daar niet tegen kan moet je een andere GP uitkiezen om te bezoeken. Hockenheim ofzo. | |
Abdus18 | maandag 28 augustus 2017 @ 08:35 |
Op Kemmel gingen er misschien 4 man weg waar ik zat. Vorig jaar toen Max nog gewoon rondreed gingen er veel meer mensen weg na z'n aanvaring in de eerste bocht. | |
Lokale_Notabele | maandag 28 augustus 2017 @ 08:37 |
Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek. | |
#ANONIEM | maandag 28 augustus 2017 @ 08:58 |
idd, wat een drama was dat! Lang wachten op het perron, als sardientjes in een blik. Halverwege de race was het bier op en overstroomden de pisbakken. Zandvoort is niet geschikt... | |
opreis | maandag 28 augustus 2017 @ 09:14 |
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program. Zou dat meespelen? | |
WheeledWarrior | maandag 28 augustus 2017 @ 09:21 |
Nou, op naar Monza dan maar! | |
Rossdale | maandag 28 augustus 2017 @ 09:23 |
Ik heb best veel mensen wel zien vertrekken na rondje 10 ongeveer. Maar dat was van dat typische volk waar ik me heel de dag al aan ergerde. Oranje voetbalshirtjes aan, IQ van max 80 en de hele dag al de ene dome opmerking na de andere schreeuwen terwijl ze aan de telefoon zaten met hun vrienden. "Kijk eens! Ik zit in Spa! Hoor je de auto's? HE WAT? IK VERSTA JE NIET! Hoor je de auto's? Nee dit is niet de formule 1 maar een andere race, Formule 1 is pas vanmiddag! Ik heb geen idee wat dit is maar ik heb Max nog niet zien rijden vandaag, volgens mij doet hij aan deze races niet mee! HE WAT???!!? Daar kwam er weer een, hoorde je hem???? VET HE!" Ik was stiekem van binnen wel een beetje blij dat Max uitviel | |
bloodymary1 | maandag 28 augustus 2017 @ 09:42 |
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg. En voor dat slechte zicht op het circuit, dat is bij staanplaatsen altijd dramatisch. Daarom, altijd trinbuneplaatsen nemen. | |
Floriz87 | maandag 28 augustus 2017 @ 09:43 |
https://www.foxsports.com(...)eeaeae5118810956646a
| |
SuzukiSwift | maandag 28 augustus 2017 @ 09:49 |
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen! | |
bloodymary1 | maandag 28 augustus 2017 @ 09:51 |
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet. | |
bloodymary1 | maandag 28 augustus 2017 @ 09:52 |
Stond een paar pagina's terug ook al als filmpje. Wel heel grappig. | |
bloodymary1 | maandag 28 augustus 2017 @ 09:53 |
Yep, en een super sfeer op het circuit. Ook qua eten, drinken en pissen top. Italianen kunnen zoiets wel hoor. | |
SnowOokami | maandag 28 augustus 2017 @ 10:24 |
Renault Regen > drup. Kan hij nog beter naar McLaren | |
Donnie-Brasco | maandag 28 augustus 2017 @ 10:31 |
Vrij moeilijk, en stel hij komt van contract af. Waar gaat hij dan rijden? Alles is een stap terug, want Ferrari en Mercedes hebben net nieuwe contracten gegeven aan HAM/BOT en VET/RAI. Gewoon blijven, contract uit zitten en als je dan nog steeds geen winnende auto hebt of motorisch nog steeds ondermaats dan ga je ergens anders naar kijken. | |
motorbloempje | maandag 28 augustus 2017 @ 10:33 |
Suzie Wolff zei het gisteren ook al: waar zou hij heen moeten? Alle stoeltjes zijn al bezet. Waarmee Steve meteen zei 'ah, bevestig je nu stiekem Bottas voor 2018?? ' | |
ondeugend | maandag 28 augustus 2017 @ 10:35 |
Misschien een ruil Nee Max moet er gewoon blijven natuurlijk. Zal je zien dat hij straks ergens anders zit en dat dat team het weer niet voor elkaar heeft. | |
Donnie-Brasco | maandag 28 augustus 2017 @ 10:38 |
Inderdaad, gewoon afwachten wat voor een ontwikkelingen RBR maakt en vooral Renault. | |
VEM2012 | maandag 28 augustus 2017 @ 10:44 |
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast. Hij moet gewoon geduld hebben. Ik heb Vettel de afgelopen jaren ook niet horen zeiken dat Ferrari niet mee kon doen om de wereldtitel. Het is lullig voor hem, maar je bent een team en je lost het maar als team op. Onder de streep zit hij gewoon bij een topteam en een echte kampioen zorgt ervoor dat het daar op orde komt, in plaats van steeds maar weer de vuile was buiten hangen en de schuldvraag op te rakelen. | |
SnowOokami | maandag 28 augustus 2017 @ 10:44 |
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes: Renault (Palmer) Mercedes (Bottas) Williams (beide) Force India (beide) McLaren (Alonso) Sauber (beide) TR (Kvyat) Maar ja... op Bottas z'n stoeltje na is het achteruitgang of Honda moet in Monza met een monster motor aankomen. | |
motorbloempje | maandag 28 augustus 2017 @ 10:45 |
Ja, die stoeltjes zijn dan ook geen optie. Zou me overigens niet verbazen als Ocon blijft bij FI en Perez weggaat als hij zo door blijft gaan. | |
#ANONIEM | maandag 28 augustus 2017 @ 10:50 |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 10:54 |
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten. | |
nils7 | maandag 28 augustus 2017 @ 11:05 |
Vettel werd in 2009 ook geen WK omdat ie vaak uit viel. | |
ShaoliN | maandag 28 augustus 2017 @ 11:05 |
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top? | |
SnowOokami | maandag 28 augustus 2017 @ 11:07 |
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend. | |
ShaoliN | maandag 28 augustus 2017 @ 11:08 |
Ja ik heb het idee dat het chassis niet slecht is van de McLaren. En Honda is natuurlijk normaliter een redelijk bedrijfje. Als ze die motor up to date krijgen dan staat er ineens een heel andere auto. | |
sasquatsch | maandag 28 augustus 2017 @ 11:34 |
Achteraf makkelijk praten. Alonso had niet het idee dat hij op korte termijn met Ferrari om het kampioenschap kon rijden (waarin hij gelijk had), dus koos hij voor een gok met een team met een nieuwe motor, die misschien competitief met de Mercedes motor zou kunnen zijn. En inderdaad maakte McLaren een verkeerde keuze met het chassis in 2013/2014, maar dat hebben ze inmiddels weer op orde. Helaas voldoet de motor nog niet aan de verwachtingen. En dat Ferrari dit jaar weer competitief is komt ook alleen maar door het afschaffen van de tokens. Iets waar drie jaar geleden nog geen sprake van was. | |
Tarado | maandag 28 augustus 2017 @ 11:39 |
ik heb het niet het idee dat Mercedes die suprematie nog weg gaat geven, die staan ook niet stil qua ontwikkeling. | |
Dos37 | maandag 28 augustus 2017 @ 11:40 |
Ik vind het al opmerkelijk dat Ferrari het gaat heeft kunnen dichten | |
sasquatsch | maandag 28 augustus 2017 @ 11:40 |
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.
| |
daNpy | maandag 28 augustus 2017 @ 11:47 |
Dat was jammer idd, was wel de enige kans die hij had. HIj zat er op een gegeven moment naast maar kon het gevecht voor de bocht niet aan. | |
Peterselieman | maandag 28 augustus 2017 @ 11:48 |
Ted Kravitz zei het op de manier dat ik het zei | |
SnowOokami | maandag 28 augustus 2017 @ 11:54 |
En Ferrari neemt volgende race zelf ook de nieuwe motor (daarmee heeft alleen Haas gereden afgelopen weekend). | |
sasquatsch | maandag 28 augustus 2017 @ 12:02 |
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden. https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/ | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 12:13 |
Zo heeft Ham het gister idd verteld. Geniale actie. | |
franklop | maandag 28 augustus 2017 @ 12:16 |
Mooie actie inderdaad | |
Lokale_Notabele | maandag 28 augustus 2017 @ 12:18 |
Dat valt onmogelijk te beoordelen. In de tijd dat Alonso bij Ferrari reed waren ze ook competitief anders word je niet zo vaak tweede in de WK stand. McLaren was nogal een sprong in het duister, zelfs toen ze de beste motor van het veld hadden presteerden ze niet. Daar betaalt hij nu de prijs voor. Kan gebeuren allemaal het is lastig om de juiste keuzes te maken maar het valt me nogal van hem tegen hoe hij met de situatie omgaat. Gisteren ging hij weer als een opstandige kleuter tekeer op de radio. Vervolgens op eigen initiatief de auto parkeren. Doet afbreuk aan zijn status, in mijn ogen in ieder geval. Voor Verstappen wordt het ook lastig om zijn carrière te plannen. Het is de vraag of je het moet willen om naast Lewis of Vettel in een team te gaan zitten. Al gaat Lewis waarschijnlijk niet nog jaren door. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 28 augustus 2017 @ 12:18 |
| |
daNpy | maandag 28 augustus 2017 @ 12:23 |
Haha baas. | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 12:31 |
Waarom zou Max dat niet willen ? Hij is minstens van hetzelfde kaliber. Het is eerder de vraag of ze dat bij Mercedes of Ferrari wel willen. | |
nils7 | maandag 28 augustus 2017 @ 12:37 |
STR laat super talent Sean Geleal instappen bij FP1. | |
daNpy | maandag 28 augustus 2017 @ 12:41 |
http://nieuwspaal.nl/fans-tevreden-over-auto-max-verstappen/ | |
daNpy | maandag 28 augustus 2017 @ 12:41 |
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen. | |
Tarado | maandag 28 augustus 2017 @ 12:46 |
er is er altijd eentje beter | |
daNpy | maandag 28 augustus 2017 @ 12:48 |
Klopt maar dat is tussen de rijders en niet aan de teamchef. | |
Peterselieman | maandag 28 augustus 2017 @ 12:52 |
slim gedaan dus | |
sasquatsch | maandag 28 augustus 2017 @ 12:58 |
Er wordt regen verwacht op Monza | |
VEM2012 | maandag 28 augustus 2017 @ 13:02 |
Ja, nu. Een week geleden zou het regenen op de zondag in Francorchamps. Is ook niet helemaal uitgekomen. | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 13:06 |
Eerst zien dan geloven. | |
Sjemmert | maandag 28 augustus 2017 @ 13:09 |
Lees mijn post nog eens goed, dat is wat ik zeg. | |
Dos37 | maandag 28 augustus 2017 @ 13:24 |
Ik hoop het natuurlijk wel, al denk ik dat zelfs met regen RB hoge ogen gaat gooien in Monza | |
Tarado | maandag 28 augustus 2017 @ 13:25 |
er is geen teamchef die de snellere 2e rijder maakt | |
SnowOokami | maandag 28 augustus 2017 @ 13:26 |
Verstappen vs Hamilton vs Alonso | |
THEFXR | maandag 28 augustus 2017 @ 13:27 |
het is niet betrouwbaar te voorspellen. 50% is max 1 dag vantevoren | |
radeloosje1987 | maandag 28 augustus 2017 @ 13:30 |
Max start van achteraan, dat weet je? | |
#ANONIEM | maandag 28 augustus 2017 @ 13:41 |
Des te meer inhaalgenot. | |
tja77 | maandag 28 augustus 2017 @ 13:47 |
Ja en gisteren was er ook 90% kans op neerslag, potverdorie wat was het een spannende regenrace. Het weer voorspellen is nog niet zo makkelijk schijnbaar. |