abonnement Unibet Coolblue
pi_173477632
Mensen die met fashion en koffie bezig zijn als ze gaan fietsen :') . Mensen die zich druk maken of de pootjes van je zonnebril onder of boven de bandjes van je helm zitten :') :') .
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:38:42 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173477678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:23 schreef Devv het volgende:
Je hoeft voor een korte triathlon helemaal niets aan te schaffen. Ik heb mensen op gewone stadsfietsen gezien dus alles kan. Ik wil wel een keer voor de grap een 1/8 triathlon met een OV-fiets doen. Je zou eigenlijk een racer op moeten bouwen met het frame van een OV-fiets of zo _O- (zou dat eigenlijk kunnen?).
Denk het niet :P Volgens mij mag je ook niet met een stadsfiets deelnemen aan de triathlon waar ik op dit moment naar kijk. Althans niet als je als team deelneemt. En ik had alleen nog een pak nodig en voor 25 euro vind ik dat geen issue.

Gelukkig nog bijna een jaar de tijd om te trainen :') Wil dan de kwart triathlon gaan doen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173477760
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:30 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Och, valt wel mee toch? Aantrekkingskracht in sportieve lichamen komt van beide kanten toch? Moet je eens met een groep vrouwen naar voetballers kijken die hun shirt uittrekken.

Mijn sportschool verandert ook steeds meer in een catwalk :')
Mwah, ik kom toch nog steeds wel voorbeelden tegen waaruit blijkt dat mannen zich over bepaalde uiterlijke dingen totaal geen zorgen hoeven te maken, het gaat dan echt over de sportieve prestatie, terwijl dat bij vrouwen niet zo is. Gisteren verkondigde een trainingsgenoot nog dat hij een keer een groep hockeysters ging trainen en dat hij één van de dames naar huis had gestuurd omdat ze haar sportbh was vergeten en hij het geen porum vond om daarnaar te kijken. Dat vind ik dus echt vervelend om een vrouw zo te behandelen, waarschijnlijk vindt ze het zelf al vervelend genoeg maar dan mag je ook nog eens niet komen trainen omdat volgens de trainer je borsten teveel opvallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173477879
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:36 schreef Devv het volgende:
Mensen die met fashion en koffie bezig zijn als ze gaan fietsen :') . Mensen die zich druk maken of de pootjes van je zonnebril onder of boven de bandjes van je helm zitten :') :') .
Absoluut! Ik voel me een koning op de fiets als ik er fantastisch uitzie en dat ook bevestigd zie door de bewonderende blikken van vrouwen langs de kant. En daardoor ga ik nog harder rijden.

Het is ook geen "druk maken" , gesoigneerd zijn is iets wat natuurlijk moet gaan. Net zoals je het ziet wanneer iemand nooit een kostuum draagt en daar heel onwennig in rondloopt.

Ik maak me maar 1x 5 minuten druk 's ochtends als ik een mooi pakje uit de kast haal, de randen van de broek perfect op de benen leg en de kraakheldere witte sokjes minutieus allebei even hoog doe. Daarna kan de rit beginnen. :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:54:54 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173477946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Absoluut! Ik voel me een koning op de fiets als ik er fantastisch uitzie en dat ook bevestigd zie door de bewonderende blikken van vrouwen langs de kant. En daardoor ga ik nog harder rijden.

Het is ook geen "druk maken" , gesoigneerd zijn is iets wat natuurlijk moet gaan. Net zoals je het ziet wanneer iemand nooit een kostuum draagt en daar heel onwennig in rondloopt.

Ik maak me maar 1x 5 minuten druk 's ochtends als ik een mooi pakje uit de kast haal, de randen van de broek perfect op de benen leg en de kraakheldere witte sokjes minutieus allebei even hoog doe. Daarna kan de rit beginnen. :)
:D O+

Ik pak uit de kast wat schoon is :+ :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173478030
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Absoluut! Ik voel me een koning op de fiets als ik er fantastisch uitzie en dat ook bevestigd zie door de bewonderende blikken van vrouwen langs de kant. En daardoor ga ik nog harder rijden.

Het is ook geen "druk maken" , gesoigneerd zijn is iets wat natuurlijk moet gaan. Net zoals je het ziet wanneer iemand nooit een kostuum draagt en daar heel onwennig in rondloopt.

Ik maak me maar 1x 5 minuten druk 's ochtends als ik een mooi pakje uit de kast haal, de randen van de broek perfect op de benen leg en de kraakheldere witte sokjes minutieus allebei even hoog doe. Daarna kan de rit beginnen. :)
:D
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:59:59 #182
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_173478041
Zelfde ochtendritueel als Grip, plus gewoon beetje letten op wat je koopt.

Wel gewoon ongeschoren poten natuurlijk!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_173478042
Bij mij gaat het overduidelijk niet natuurlijk :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173478150
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Poeh. Prijs van de Propel die ik wil hebben is bekend. ¤ 5.099,-.

Dat is wat meer dan ik gedacht had...
[ afbeelding ]
Wel een erg mooie fiets zo.

https://www.giant-bicycles.com/nl/bikes-propel-advanced-pro-disc
wat een gedrocht :N :X :r
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:14:18 #185
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_173478277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mwah, ik kom toch nog steeds wel voorbeelden tegen waaruit blijkt dat mannen zich over bepaalde uiterlijke dingen totaal geen zorgen hoeven te maken, het gaat dan echt over de sportieve prestatie, terwijl dat bij vrouwen niet zo is. Gisteren verkondigde een trainingsgenoot nog dat hij een keer een groep hockeysters ging trainen en dat hij één van de dames naar huis had gestuurd omdat ze haar sportbh was vergeten en hij het geen porum vond om daarnaar te kijken. Dat vind ik dus echt vervelend om een vrouw zo te behandelen, waarschijnlijk vindt ze het zelf al vervelend genoeg maar dan mag je ook nog eens niet komen trainen omdat volgens de trainer je borsten teveel opvallen.
Snap ik, en dat is ook heel vervelend. Maar dit is niet seksistisch natuurlijk, het is niet zo gek dat juist een vrouw wordt aangesproken op het niet dragen van een sportbh.
Als man kan je iets vergelijkbaars horen als je niet helemaal geschikte kleding rond je kruis draagt.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_173478289
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:14 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Snap ik, en dat is ook heel vervelend. Maar dit is niet seksistisch natuurlijk, het is niet zo gek dat juist een vrouw wordt aangesproken op het niet dragen van een sportbh.
Als man kan je iets vergelijkbaars horen als je niet helemaal geschikte kleding rond je kruis draagt.
Dat is dus echt niet waar. En als het 35 graden is wordt er ook heel anders aangekeken tegen vrouwen die een rondje gaan hardlopen in sportbh dan tegenover mannen die dat in blote bast doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:24:41 #187
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173478475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Absoluut! Ik voel me een koning op de fiets als ik er fantastisch uitzie en dat ook bevestigd zie door de bewonderende blikken van vrouwen langs de kant. En daardoor ga ik nog harder rijden.
Als je profiel nog klopt zijn wij plaatsgenootjes. Zal je wel bewonderend aankijken als ik je tegenkom *;
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173478514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is dus echt niet waar. En als het 35 graden is wordt er ook heel anders aangekeken tegen vrouwen die een rondje gaan hardlopen in sportbh dan tegenover mannen die dat in blote bast doen.
Ja totdat we met een stijve swaffelstok in de lycra een beetje achterop bij meisjes op de spinfiets springen. Dan is het ineens hommelus
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:38:44 #189
545 dop
:copyright: dop
pi_173478777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is dus echt niet waar. En als het 35 graden is wordt er ook heel anders aangekeken tegen vrouwen die een rondje gaan hardlopen in sportbh dan tegenover mannen die dat in blote bast doen.
zijn het niet de vooral vrouwen die daar juist iets van vinden.
mannen vinden daar natuurlijk ook iets van , ik heb er echt geen probleem mee, zolang ze niet boos worden als ik mijn ogen de kost geef. (ik zal niet roepen of fluiten).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_173478914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Absoluut! Ik voel me een koning op de fiets als ik er fantastisch uitzie en dat ook bevestigd zie door de bewonderende blikken van vrouwen langs de kant. En daardoor ga ik nog harder rijden.

Het is ook geen "druk maken" , gesoigneerd zijn is iets wat natuurlijk moet gaan. Net zoals je het ziet wanneer iemand nooit een kostuum draagt en daar heel onwennig in rondloopt.

Ik maak me maar 1x 5 minuten druk 's ochtends als ik een mooi pakje uit de kast haal, de randen van de broek perfect op de benen leg en de kraakheldere witte sokjes minutieus allebei even hoog doe. Daarna kan de rit beginnen. :)
In werkelijkheid app je mij dagen voor een tocht al dat waarschijnlijk in je fluorgele pakje gaat :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_173478951
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

In werkelijkheid app je mij dagen voor een tocht al dat waarschijnlijk in je fluorgele pakje gaat :')
Daar heeft Gripper er dan ook 20 van.
pi_173478995
Ik vind die triathlon/TT fietsen zo mooi O+ . Ik wil er nu geen geld aan uitgeven, maar ooit zal ik wel een triathlon/TT fiets willen kopen. Ik heb hoe dan ook besloten om IM Maastricht volgend jaar gewoon op de Aeroad te doen. Dat gaat volgens mij heel goed met opzetstuur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173479721
Ik heb m'n eerste triatlon gewoon in een snelpak met lange mouwen gedaan :')
pi_173479963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:52 schreef Devv het volgende:
Ik vind die triathlon/TT fietsen zo mooi O+ . Ik wil er nu geen geld aan uitgeven, maar ooit zal ik wel een triathlon/TT fiets willen kopen. Ik heb hoe dan ook besloten om IM Maastricht volgend jaar gewoon op de Aeroad te doen. Dat gaat volgens mij heel goed met opzetstuur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh! Dat wil prima. In heuvelachtig gebied zou ik zelfs de voorkeur geven aan een gewone racefiets met opzetstuur. Klimmen en dalen gaat veel beter.

Overigens hoeft een TT fiets niet heel duur te zijn hoor. Mijn fiets heeft me inclusief Cosmic Carbon wielen (die ik ook in m'n racer gebruik) zo'n 900 euro gekost. Via eBay voor een paar 100 euro een alu Specialized frame gekocht. Afgemonteerd met Ultegra (had ik nog liggen) en van een collega een mooi tijdritstuur inclusief shifters een remmetjes gekregen.

Verder heb ik via MP een 54 tandjes tijdrit voorblad gekocht en heb ik er een nieuw tijdritzadel en aerobidon opgezet.

Deze winter ga ik een setje carbon tijdritwielen kopen. Dicht achterwiel en vierspaaks voorwiel.
pi_173480113
Ik zou beter kunnen investeren in een bochtencursus dan een snellere fiets denk ik :P Maar ze boezemen wel ontzag in ja die tijdritfietsen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:52:19 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173480373
Vraagje aan de strava kenners :+ Wat is het verschil tussen KOM/QOM en CR? Heb net een record uit 2013 verbroken tijdens het hardlopen ( *O* ) en heb een CR. Maar ben ook wel eens QOM geweest. Hoe kan dat?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173480448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als je profiel nog klopt zijn wij plaatsgenootjes. Zal je wel bewonderend aankijken als ik je tegenkom *;
Dacht dat jij in Utrecht woonde ipv aan de andere kant van de A12 :)
Als ik de verhalen zo hoor zullen mijn ogen ook wel op schoteltjes liggen als ik een klein snelfietsend meisje voorbij zie flitsen ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:56:48 #198
545 dop
:copyright: dop
pi_173480475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef Maraca het volgende:
Vraagje aan de strava kenners :+ Wat is het verschil tussen KOM/QOM en CR? Heb net een record uit 2013 verbroken tijdens het hardlopen ( *O* ) en heb een CR. Maar ben ook wel eens QOM geweest. Hoe kan dat?
Kom -> King -> mannetje
Qom -> Queen -> Vrouwtje
Cr -> Course record -> Kan man kan vrouw maakt nie uit
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:57:38 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173480502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:56 schreef dop het volgende:

[..]

Kom King -> mannetje
Qom Queen -> Vrouwtje
Cr -> Course record -> Kan man kan vrouw maakt nie uit
Maar ik ben niet de snelste op de course. Ben nummer 2. Dan zou ik toch QOM moeten zijn?

edit: al gevonden. KOM/QOM is voor fietsen en CR is voor hardlopen :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173480517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar ik ben niet de snelste op de course. Ben nummer 2. Dan zou ik toch QOM moeten zijn?
KOM/QOM -> Fietsen.
CR -> Rennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')