abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:24:24 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_173431817
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:47 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nog een nachtmerrie: stel, Jorgensen wordt aankomende week een half uur voor het verstrijken van de transferdeadline onverwachts door Monaco gekocht. :X Goed, ik hou op :P
Luuk de Jong kopen en Weghorst ruilen voor Kramer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_173431890
quote:
Ja, het kan verkeren. Speelde oprecht een goede pot vandaag. Los van z'n assists was hij de 1e 10min 2x erg belangrijk toen ons centrale duo stond te schutteren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173431892
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Luuk de Jong kopen en Weghorst ruilen voor Kramer.
Ben je nu serieus? :')

Beiden zijn niet goed genoeg als eerste spits. Weghorst ook niet als reservespits trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 21:31:42 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173432142
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom 2 Ajacieden? #dtv
Je moet de lijst toch ergens mee vullen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173432384
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:42 schreef Caland het volgende:
Elke minuut die Kramer maakt is een belediging voor het Feyenoordshirt
Dit. Die trekpop is een verschrikking om te zien spelen..doet echt pijn aan je ogen. Wanstaltige voetballer
pi_173432542
Ach, ik denk dat Kramer een prima spits is voor het gros van de Eredivisie wedstrijden.

Groot nadeel is natuurlijk wel dat hij gewoon afwacht en niet meevoetbalt, maar puur als afmaker is hij prima in een competitie als de Eredivisie.

Jorgensen is meevoetvallend en als "kapstok" natuurlijk 10 keer beter, maar hoorde vandaag dat Gio met Jorgensen heeft besproken dat hij ook meer voorin moet blijven hangen dan hij tot nu toe gewend was.

Overigens is het natuurlijk wel een wereld van verschil als je vandaag van Persie had kunnen inbrengen in plaats van Kramer.

Ik hoop echt dat tie komt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173432968
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, ik denk dat Kramer een prima spits is voor het gros van de Eredivisie wedstrijden.

Groot nadeel is natuurlijk wel dat hij gewoon afwacht en niet meevoetbalt, maar puur als afmaker is hij prima in een competitie als de Eredivisie.

Jorgensen is meevoetvallend en als "kapstok" natuurlijk 10 keer beter, maar hoorde vandaag dat Gio met Jorgensen heeft besproken dat hij ook meer voorin moet blijven hangen dan hij tot nu toe gewend was.

Overigens is het natuurlijk wel een wereld van verschil als je vandaag van Persie had kunnen inbrengen in plaats van Kramer.

Ik hoop echt dat tie komt. :)
Ja, op zich, de aanvallen die vandaag lukten, waren toch ook veelal zonder gebruik te maken van de spits, gewoon een paar keer over de flanken combineren met Boetius-Vilhena-Haps, en Diks-Berghuis, en dan de bal voor slingeren. Op zich kunnen we die speelstijl best aanhouden met Kramer in de spits. En met voldoende aanvoer zal ie er dan inderdaad ook nog wel genoeg maken.

In de moeilijkere wedstrijden loop je natuurlijk helemaal vast, omdat Jorgensen dan ook heel belangrijk is in het balletje vasthouden, het inzakken, ruimtes creëren voor inlopende mensen etc, maar tegen het rechterrijtje denk ik dat je met Kramer in de spits ook gewoon wint.

Ik ben overigens wel ook van mening dat Kramer eigenlijk Feyenoord-onwaardig is.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173433643
In deze wedstrijd invallen is natuurlijk kut hé. Niemand had er meer zin in.

Gezien nec en Utrecht vorig jaar nog steeds nuttig te gebruiken die dodo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 27 augustus 2017 @ 22:22:07 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173433726
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
In deze wedstrijd invallen is natuurlijk kut hé. Niemand had er meer zin in.

Gezien nec en Utrecht vorig jaar nog steeds nuttig te gebruiken die dodo.
Dat is ook echt het enige argument dat ik altijd hoor als het over Kramer gaat :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173434363
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook echt het enige argument dat ik altijd hoor als het over Kramer gaat :')
Omdat het eigenlijk ook het enige argument is dat vooralsnog voor hem pleit om uberhaupt nog bij Feyenoord bij de selectie te blijven. In een rol als vorig jaar, als 3e spits die het zal moeten doen met een aantal invalbeurten in een wedstrijd die 'vast' lijkt te zitten en op puntverlies afstreeft zou ie van mij het voordeel van de twijfel mogen krijgen. Heb je weinig mee te verliezen. Mits hij zich in die rol schikt.
pi_173434574
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook echt het enige argument dat ik altijd hoor als het over Kramer gaat :')
Er zijn ook geen meerdere argumenten dus dat is logisch. Voetballen kan ie niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173434863
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, op zich, de aanvallen die vandaag lukten, waren toch ook veelal zonder gebruik te maken van de spits, gewoon een paar keer over de flanken combineren met Boetius-Vilhena-Haps, en Diks-Berghuis, en dan de bal voor slingeren. Op zich kunnen we die speelstijl best aanhouden met Kramer in de spits. En met voldoende aanvoer zal ie er dan inderdaad ook nog wel genoeg maken.

In de moeilijkere wedstrijden loop je natuurlijk helemaal vast, omdat Jorgensen dan ook heel belangrijk is in het balletje vasthouden, het inzakken, ruimtes creëren voor inlopende mensen etc, maar tegen het rechterrijtje denk ik dat je met Kramer in de spits ook gewoon wint.

Ik ben overigens wel ook van mening dat Kramer eigenlijk Feyenoord-onwaardig is.1'
Schijn je dus niks aan te moeten willen veranderen, zie Nelom waar velen hier zo tevreden mee zijn als backup. Feyenoord moet blijkbaar tevreden zijn aangezien geen linksback beter dan Nelom haalbaar is. :')
  zondag 27 augustus 2017 @ 23:35:51 #139
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173435415
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Schijn je dus niks aan te moeten willen veranderen, zie Nelom waar velen hier zo tevreden mee zijn als backup. Feyenoord moet blijkbaar tevreden zijn aangezien geen linksback beter dan Nelom haalbaar is. :')
Bilal er nog bij vanmiddag en ik had echt m'n ogen uitgestoken. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 27 augustus 2017 @ 23:44:45 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_173435554
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:46 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Omdat het eigenlijk ook het enige argument is dat vooralsnog voor hem pleit om uberhaupt nog bij Feyenoord bij de selectie te blijven. In een rol als vorig jaar, als 3e spits die het zal moeten doen met een aantal invalbeurten in een wedstrijd die 'vast' lijkt te zitten en op puntverlies afstreeft zou ie van mij het voordeel van de twijfel mogen krijgen. Heb je weinig mee te verliezen. Mits hij zich in die rol schikt.
Ik vond het er bij hem af stralen dat hij dat dus niet doet. Met kromme schouders het veld op sjokken, hele stukken van de wedstrijd stilstaan, soms een plichtmatig loopje. Het was nog erger dan anders.
pi_173435649
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Schijn je dus niks aan te moeten willen veranderen, zie Nelom waar velen hier zo tevreden mee zijn als backup. Feyenoord moet blijkbaar tevreden zijn aangezien geen linksback beter dan Nelom haalbaar is. :')
De reservebank/breedte is toch behoorlijk aangepakt deze zomer? Met St Juste, Diks, Amrabat en Larsson (of Boetius) in alle linies versterkt in de breedte.

Ik heb wel het idee dat ze bezig zijn door te selecteren, maar het blijft toch lastig om spelers te halen die goed genoeg zijn en toch genoegen nemen met een reserverol.

Ik niet denk dat we het geld hebben een echt geduchte concurrent voor Jörgensen te halen, die hem doet twijfelen aan zijn plek, die heeft wel zoveel krediet :P

Nelom filtert er denk ik volgend jaar wel uit, als Malacia wat meer ervaring heeft opgedaan, en hopelijk is Vente dan ook klaar om 2e spits te worden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173436033
Er zijn serieus maar 2 posities waar we onder bezet zijn, namelijk spits en linksback.
Verder hebben we overal backups die normaal misschien zelfs basis zouden spelen bij andere teams.

Maar vooral lekker kankeren op precies die 2 reserves haha.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 28 augustus 2017 @ 00:16:24 #143
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173436081
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er zijn serieus maar 2 posities waar we onder bezet zijn, namelijk spits en linksback.
Verder hebben we overal backups die normaal misschien zelfs basis zouden spelen bij andere teams.

Maar vooral lekker kankeren op precies die 2 reserves haha.
Spits toch best een belangrijke positie volgens mij. Als de jorg wegvalt krijg je dus die aids van vanmiddag.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173436102
Daarom Van Persie halen als het kan en hij wilt.
pi_173436794
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er zijn serieus maar 2 posities waar we onder bezet zijn, namelijk spits en linksback.
Verder hebben we overal backups die normaal misschien zelfs basis zouden spelen bij andere teams.

Maar vooral lekker kankeren op precies die 2 reserves haha.
Dan noem je ook een van de belangrijkste posities en spelers van dit elftal. Het was geen probleem geweest al je nog een goede nr 10 of buitenspeler die ook in de spits kon had gehad. Maar als nu Jorgensen geblesseerd raakt of eventueel alsnog onverwachts verkocht wordt op het laatste moment, is het seizoen gewoon voorbij. Een half jaar alleen Kramer (zelfs vandaag kon ie in al die speeltijd die hij kreeg geen goaltje tegen Willem 2 maken) dan is het seizoen gewoon eigenlijk al redelijkvoorbij. En dat is niet overdreven, want je zult een half jaar eigenlijk met 10 man moeten spelen. Of je systeem aan gaan passen en zonder echte spits gaan spelen.
pi_173436815
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik vond het er bij hem af stralen dat hij dat dus niet doet. Met kromme schouders het veld op sjokken, hele stukken van de wedstrijd stilstaan, soms een plichtmatig loopje. Het was nog erger dan anders.
Dat is een beetje het hele probleem van die gast volgens mij. Alleen maar janken dat ie niet speelt, en als ie een keer een hele helft de kans krijgt er bij gaan lopen alsof het van hem niet hoeft. Meneer denkt blijkbaar dat ie recht heeft op een basisplaats, en is npg steeds beledigd als hij mag gaan invallen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 09:25:37 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173438226
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Overigens is dat "sta op voor de kampioen" wel tenenkrommend. Past niet bij Feyenoord.
Ach, dat tenenkrommend heeft vorig jaar al zijn intrede gedaan met 'dont take me home'. Man man man. Plaatsvervangende schaamte.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 09:28:38 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173438268
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 02:17 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat is een beetje het hele probleem van die gast volgens mij. Alleen maar janken dat ie niet speelt, en als ie een keer een hele helft de kans krijgt er bij gaan lopen alsof het van hem niet hoeft. Meneer denkt blijkbaar dat ie recht heeft op een basisplaats, en is npg steeds beledigd als hij mag gaan invallen.
Mwah. Zeer beperkte voetballer, oké.Maae om hem dan ook op z'n karakter te gaan afzeiken... wat hij gisteren liet zien is gewoon zijn speelstijl. Niets ongebruikelijks. Daarbij had-ie wat pech dat WII alleen nog maar de schade aan het beperken was en het voor Feyenoord niet per se meer hoefde.

Ik vind Kramer ook een beperkte voetballer hoor, en zag liever iemand met meer voetballend vermogen als vervanger voor Jörgensen. Of een sloper van 2 meter. Aan Kramer heb je gewoon niet zo veel. Maar het slaat hier wel een beetje door. In het stadion kreeg hij gelukkig gewoon nog z'n yell.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173438628
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach, dat tenenkrommend heeft vorig jaar al zijn intrede gedaan met 'dont take me home'. Man man man. Plaatsvervangende schaamte.
Dat heb ik gisteren dan weer niet gehoord.
BFF met GGMM
pi_173438651
Het juichen bij elk balcontact van Nelom moet toch ook dodelijk zijn voor hem... :')

En Dirk Kuyt toezingen mag ook wel stoppen wmb.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')