abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173468576
registreer om deze reclame te verbergen
Deathmatch en de Widow/Roadhog/Junkrat/Orisa changes zijn live; Junkertown nog niet.

EDIT: en op console ook het report system, dus daar is de patch een stuk groter (~14GB)
pi_173471839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al iets bekend over junkentown en de death match mode?
Sommige verwachten alles vanavond maar is denk ik teveel tegelijk gaan ze niet doen.
gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptr
dus ik hoop écht soonish soon :D
pi_173472192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:46 schreef Syphixx het volgende:

[..]

gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptr
dus ik hoop écht soonish soon :D
Maar da's logisch :P
pi_173472703
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:01 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Maar da's logisch :P
blizz heeft een patent of dat woord. ooit was 'soon' even 3 maand later :'(
pi_173473048
Wow, het schild van Orisa is echt flink groter geworden!
pi_173475389
Soms kom je in interessante potjes terecht in Quickplay. Eerst kom ik in een team met een 4 man pre-made tegen een 5 man pre-made allemaal een rank van 3.3k en hoger. Vervolgens kom ik in een team met een top 500 speler die toch wel liet zien dat ik weinig voorstel in deze game :)
pi_173475541
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:28 schreef Syphixx het volgende:

[..]

blizz heeft een patent of dat woord. ooit was 'soon' even 3 maand later :'(
Tegenwoordig is 'soon' nu, staat op PTR :D
pi_173477943
ik vind DM wel een leuke afwisseling. De nieuwe map daarvoor ben ik nog niet echt happy mee.
Morgen/overmorgen maar weer het nieuwe seizoen induiken.

Changes van Roadhog maken hem trouwens wel weer een stuk beter heb ik het gevoel.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:35:25 #34
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_173478722
Zojuist een twee potjes DM gedaan, beide keren 2e geworden. Wel frustrerend als je 99% schade bij een tegenstander hebt gedaan, en dat er iemand anders dat laatste tikje geeft waardoor hij de kill krijgt en jij alleen een assist.

Moet wel toegeven dat DM en TDM een welkome afwisseling is. Merk bij mezelf minder frustratie vanwege niet functionerende teammates enzo. En het is een hele goeie mode om je DPS skills wat op te vijzelen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_173483719
DM is best tof, gaat voor mij persoonlijk het gemakkelijkst zijn om daarmee snel m'n Arcade lootboxes te halen.
Ben wel bang dat het snel een Genji paradijs gaat worden, nu net al een game waar 5 Genji's in zaten..
Doe eens niet.
pi_173483786
Overwatch was gisteren nacht wel helemaal dood had maar twee mensen online .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_173483954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:27 schreef Necrodeath het volgende:
DM is best tof, gaat voor mij persoonlijk het gemakkelijkst zijn om daarmee snel m'n Arcade lootboxes te halen.
Ben wel bang dat het snel een Genji paradijs gaat worden, nu net al een game waar 5 Genji's in zaten..
Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houden :)
pi_173484093
TDM is natuurlijk heerlijk om aan je aim te werken.
pi_173485062
Flauw dat je met symmetra geen shield generator in de bosjes kan zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_173485344
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_173489400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:47 schreef Questular het volgende:
TDM is natuurlijk heerlijk om aan je aim te werken.
Yep! Ben ik ook van plan om te gaan doen. In ieder geval leuker dan tegen een hoop Ana bots met headshot only aan.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houden :)
Dat zou je denken inderdaad, maar dat is mijn ervaring in ieder geval niet tot nu toe.
Veel Genji en Mccree, van de tanks wel Roadhog het meeste.
Verrassend weinig Soldier 76.
Doe eens niet.
pi_173495896
Ik wilde deze even met jullie delen.
De beste play in dit potje, duidelijk.


Groetjes.
Doe eens niet.
pi_173519397
Junkrat :) triple mine jumps maken en net zo hoog komen als pharah met een riptire die op lachgas lijkt te rijden. Heerlijk maar ik ben benieuwd wanneer de forums vol stromen met mensen die om een nerf schreeuwen :)
pi_173520258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:57 schreef Questular het volgende:
Junkrat :) triple mine jumps maken en net zo hoog komen als pharah met een riptire die op lachgas lijkt te rijden. Heerlijk maar ik ben benieuwd wanneer de forums vol stromen met mensen die om een nerf schreeuwen :)
Alsof die er niet al weken zijn :P
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:11:04 #45
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_173520398
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken. Tuurlijk, sommige heroes zijn misschien wat sterker dan andere, maar is het dan niet juist een uitdaging om uit te vinden hoe je met het huidige hero-roster de tegenstander onschadelijk kan maken? Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.

Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_173520812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken. Tuurlijk, sommige heroes zijn misschien wat sterker dan andere, maar is het dan niet juist een uitdaging om uit te vinden hoe je met het huidige hero-roster de tegenstander onschadelijk kan maken? Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.

Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
Balans hou je nooit
pi_173521534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken.
Simpel: de meta overhoop te gooien. Een meta zit erg vastgeroest uiteindelijk, dat kan alleen maar anders door wat dingen te wijzigen.

De andere reden is natuurlijk de fanvase tevreden te houden. Mercy Res was een groot hekelpunt geworden, bijvoorbeeld. Dan moet je daar wat aan doen. Net als Sym.

Laatste reden is natuurlijk geen hero (te) OP te maken. McCree was in het begin een alleskiller, dat was klote.

Uiteindelijk is een deel van het spel natuurlijk slim counteren als team, maar als een specifieke set-up dusdanig sterk blijkt te zijn (nu is dat dive, voorheen weer wat anders) kan alleen Blizzard dat rechttrekken. Soms doen ze teveel, soms te weinig, meestal te traag. Maar dat er balancepatches zijn is enkel positied voor de game.
pi_173528238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
Het streven naar die 'gelijkheid' is juist hartstikke gezond. En inderdaad, nieuwe hero's (of nieuwe inzichten) gooien die balans in de war. Daarom is het zaak om continu te blijven buffen/nerfen.

Hetzelfde zie je in elk ander spel dat diverse heroes/champs heeft.
quote:
Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.
Dat doet het dus niet per definitie. Zoals genoemd was Mccree een tijdje belachelijk overpowered. De skill ceiling was weliswaar hoog maar als je eenmaal op niveau zit was er eigenlijk geen enkele reden te bedenken om geen Mccree te nemen (of dus om bijvoorbeeld nog soldier te kiezen) . Zo stagneert een game en gaat dat op een gegeven moment vervelen.

Momenteel is het inderdaad D.va en Winston wat de klok slaat. Dat maakt niet uit, maar op het moment dat niemand meer een reinhardt/Orisa gaat picken voor de serieuze matches lijkt het mij vrij logisch dat dat voor niemand echt leuk is.

Balans is nou eenmaal een dynamisch iets. Als er opeens weer een vliegende hero (zoals Pharah) bij komt is dat technisch gezien een indirecte buff voor Mccree/soldier. Daar moet op ingespeeld worden.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_173528625
Eerste game gelijk met mongolen gespeeld lekker stug tracer reaper en Genji spelen in defense.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_173529306
Just placements brah.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')