gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptrquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al iets bekend over junkentown en de death match mode?
Sommige verwachten alles vanavond maar is denk ik teveel tegelijk gaan ze niet doen.
Maar da's logischquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:46 schreef Syphixx het volgende:
[..]
gisteren nog aan een gamemaster gevraagd, en hij zei soon on ptr
dus ik hoop écht soonish soon
Tegenwoordig is 'soon' nu, staat op PTRquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
blizz heeft een patent of dat woord. ooit was 'soon' even 3 maand later
Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:27 schreef Necrodeath het volgende:
DM is best tof, gaat voor mij persoonlijk het gemakkelijkst zijn om daarmee snel m'n Arcade lootboxes te halen.
Ben wel bang dat het snel een Genji paradijs gaat worden, nu net al een game waar 5 Genji's in zaten..
Yep! Ben ik ook van plan om te gaan doen. In ieder geval leuker dan tegen een hoop Ana bots met headshot only aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:47 schreef Questular het volgende:
TDM is natuurlijk heerlijk om aan je aim te werken.
Dat zou je denken inderdaad, maar dat is mijn ervaring in ieder geval niet tot nu toe.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet Genji denk ik. Soldier, Roadhog, Sombra. Mensen die zichzelf eenvoudig in leven kunnen houden
Alsof die er niet al weken zijnquote:Op vrijdag 1 september 2017 06:57 schreef Questular het volgende:
Junkrat triple mine jumps maken en net zo hoog komen als pharah met een riptire die op lachgas lijkt te rijden. Heerlijk maar ik ben benieuwd wanneer de forums vol stromen met mensen die om een nerf schreeuwen
Balans hou je nooitquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken. Tuurlijk, sommige heroes zijn misschien wat sterker dan andere, maar is het dan niet juist een uitdaging om uit te vinden hoe je met het huidige hero-roster de tegenstander onschadelijk kan maken? Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.
Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
Simpel: de meta overhoop te gooien. Een meta zit erg vastgeroest uiteindelijk, dat kan alleen maar anders door wat dingen te wijzigen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch wel eens af wat de beweegredenen zijn voor Blizzard om telkens te nerfen/buffen/reworken.
Het streven naar die 'gelijkheid' is juist hartstikke gezond. En inderdaad, nieuwe hero's (of nieuwe inzichten) gooien die balans in de war. Daarom is het zaak om continu te blijven buffen/nerfen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:11 schreef iPat het volgende:
Het lijkt me dat Blizzard wilt dat er evenveel gebruik gemaakt worden van alle heroes, maar dit lijkt me toch bijna onmogelijk aangezien ze er om de drie maanden een nieuwe hero droppen.
Dat doet het dus niet per definitie. Zoals genoemd was Mccree een tijdje belachelijk overpowered. De skill ceiling was weliswaar hoog maar als je eenmaal op niveau zit was er eigenlijk geen enkele reden te bedenken om geen Mccree te nemen (of dus om bijvoorbeeld nog soldier te kiezen) . Zo stagneert een game en gaat dat op een gegeven moment vervelen.quote:Want het lijkt me juist dat dat jouw skill-niveau bepaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |