abonnement Unibet Coolblue
pi_173314522
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, daar is een andere verklaring voor. Mijn verklaring verklaart terroristische daden in/op het westen. :{

:{²
Nee je wil nooit toegeven dat ze hun inspiratie mss wel uit die koran halen.


Random word: varkenskop.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314532
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De kosten zullen dan wel lager uitvallen, maar daar maken we dan geen probleem van bij dieven van autoradio's en boys die girls aanranden. We willen toch een veilige samenleving man. :{

:{²
die zitten toch geen 60 a 70 jaar vast in een hoge veiligheids detentie??
pi_173314535
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou ehhh. Niet als er nog meer leden zijn van een mogelijk slapende cel. :{

:{²
Wel als deze knakkers iig niets meer kunnen doen. Iemand met een bomvest ga je niet vragen of hij t mss uit wil doen. Die heeft zijn beslissing allang genomen. Die neem je niet levend in.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314538
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit zijn zulke jonge jongens. Vermoedelijk jongens (zoals altijd) die niet in de samenleving staan en geen vooruitzicht hebben op een goede toekomst (future) als bv. bibliothecaire of handelaar in Duitse (mogelijk hybride) oldtimers.
Onzin, ze hebben de zelfde kansen. Daarnaast zijn er genoeg islamitische terroristen geweest die banen hadden.

quote:
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
Über hoor.

quote:
Deze gasten, in al hun zwakheid en onnozelheid zijn vatbaar voor brainwash praktijken. Er komt dan een figuur langs met verkeerde ideeën maar wel met het nodige charisma. Daarom hamer ik er op dat de voedingsbodem weggehaald moet worden:
Mee eens.

quote:
het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie. :{

Dat we deze terreurdaden niet of weinig hadden in de jaren '90 sterkt me hierin.

:{²
Oh... het ligt weer niet aan jullie (jij hebt over "wij") moslims.
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:27:04 #280
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314540
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:23 schreef marsan het volgende:

[..]

aah een "hunnie begonnen"

Je blijft steeds met je vinger wijzen naar anderen he. T is nooit de schuld van een moslim, omdat moslim.

Het is een verklaring. Je kan toch begrijpend lezen. Natuurlijk is het de schuld van de dader in kwestie. Ik geef alleen de beweegredenen aan. Ik keur geweld per definitie af. Of dit nou gebeurt door een Marokkaanse tiener met schapenkraag of een Amerikaan in kostuum. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314553
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een verklaring. Je kan toch begrijpend lezen. Natuurlijk is het de schuld van de dader in kwestie. Ik geef alleen de beweegredenen aan. Ik keur geweld per definitie af. Of dit nou gebeurt door een Marokkaanse tiener met schapenkraag of een Amerikaan in kostuum. :{

:{²
Ja, ik kan heel goed begrijpend lezen. Ik begrijp dat je steeds naar een reden zoekt om hun gedrag aanvaardbaar te maken.
En dat je steeds wijst naar anderen ipv gewoon te zeggen dat t een stel hersenloze varkens is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314562
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:28 schreef marsan het volgende:

[..]

k begrijp dat je steeds naar een reden zoekt om hun gedrag aanvaardbaar te maken.

dat zegt ie toch nergens
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:29:48 #283
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314564
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:27 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Onzin, ze hebben de zelfde kansen. Daarnaast zijn er genoeg islamitische terroristen geweest die banen hadden.
Natuurlijk hebben ze dezelfde kansen. Die hebben ze of niet gepakt of er zijn andere redenen. Maar de situatie is dat ze sociaal achtergesteld zijn, wiens schuld het ook mogen zijn. :{

quote:
Oh... het ligt weer niet aan jullie (jij hebt over "wij") moslims.
Kom op. Je bent toch volwassen. Ik geef enkel de trigger aan, de beweegredenen. Dat haalt de schuld toch niet weg bij de terroristen? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314568
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
Hahahahaha. _O-
pi_173314570
Dus doordat
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.
En
quote:
het vermoorden van onschuldige burgers in islamitische landen door de VS en haar alliantie.
Vermoorden Marokkanen onschuldige mensen in Barcelona.


Dat lijkt mij niet.

Random words: Beesten

[ Bericht 4% gewijzigd door WodanIsGroot op 22-08-2017 00:37:39 ]
pi_173314573
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze dezelfde kansen. Die hebben ze of niet gepakt of er zijn andere redenen. Maar de situatie is dat ze sociaal achtergesteld zijn, wiens schuld het ook mogen zijn. :{

[..]

Kom op. Je bent toch volwassen. Ik geef enkel de trigger aan, de beweegredenen. Dat haalt de schuld toch niet weg bij de terroristen? :?

:{²
Ze hebben dezelfde kansen echter zoeken zij hun heil in een sprookjesboek,

Dat is hun voedingsbodem, de trigger kan van alles zijn, de voedingsbodem is duidelijk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:29 schreef riazop het volgende:

[..]

dat zegt ie toch nergens
Hij zoekt naar een reden om te verklaren. Dus aanvaardbaar te maken in een gedachtegang.
ipv gewoon te veroordelen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:35:05 #288
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314604
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Hij zoekt naar een reden om te verklaren. Dus aanvaardbaar te maken in een gedachtegang.
ipv gewoon te veroordelen.
Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.

"Frederik sloeg Jeffrey in elkaar. Want hij zat aan zijn vruchbare vriendin. Slechte actie van Frederik."

{terreur)Daad, verklaring, veroordeling

Kan perfect samen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:36:13 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314608
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:31 schreef marsan het volgende:

[..]

Ze hebben dezelfde kansen echter zoeken zij hun heil in de heilige Koran
Dat doe ik ook, en mij heeft het juist geholpen die kansen te pakken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314623
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.

"Frederik sloeg Jeffrey in elkaar. Want hij zat aan zijn vruchbare vriendin. Slechte actie van Frederik."

{terreur)Daad, verklaring, veroordeling

Kan perfect samen.

:{²
Ja, maar Frederik is een direct betrokkene net als Jeffrey.
Daar is oorzaak en gevolg sowieso concreet en niet iets abstracts als wij moslims voelen ons verbonden met een stel josti's paar 1000km verderop.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_173314631
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, en mij heeft het juist geholpen die kansen te pakken.

:{²
Ja en hen niet. Neemt niet weg dat zij hun inspiratie uit datzelfde sprookjesboek halen,

En btw, een quote aanpassen is not done op de manier waarop jij dat doet.
Voor jou kan t heilig zijn, voor een ander een sprookjesboek en voor nog een ander wc-papier.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:41:18 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173314641
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wij moslims voelen ons verbonden met onze geloofsgenoten elders ter wereld. Als zij onderdrukt of geslacht worden voelen we dit als het waren ook.

:{²
Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad en allerlei "overheidsdienaren" in andere landen andere moslims aandoen?
Het gros van de moslims waar ook ter wereld is slachtoffer van onderdrukking en (af)slachting door andere moslims.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:41:19 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314642
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:37 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja, maar Frederik is een direct betrokkene net als Jeffrey.
Daar is oorzaak en gevolg sowieso concreet en niet iets abstracts als wij moslims voelen ons verbonden met een stel josti's paar 1000km verderop.
Of je het er mee eens bent of niet. Ik geef hier slechts een weergave van (terreur)daad, verklaring en veroordeling. Dat is het enige wat ik met dit voorbeeld wil laten zien. Het hebben over direct betrokkene of niet betekent wel dat je eindelijk toegeeft (want inzien deed je allang, je bent niet achterlijk) dat er een aanleiding is c.q. kan zijn en deze dus als reden/verklaring gegeven kan worden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314655
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je, het is niet dat ik er naar zoek, het zijn de beweegredenen nou eenmaal.
Nope.

Dat de acties van de VS in Islamitische landen de trigger is voor bijvoorbeeld Afghanen om de Amerikaanse ambassade in Afghanistan op te blazen, dat geloof ik.

Voor de home grown terroristen hier in het westen is dat (bijna) nooit de trigger. Ze gebruiken (later) wel hetzelfde argument, om hun daden voor zichzelf goed te praten, maar dat is niet waar het misgaat en dat is ook niet de voedingsbodem. Echt onzin.

Als je trouwens zo zeker bent van je eigen gelijk, over welke antwoorden die je van de terroristen wil krijgen heb je het dan steeds? Je weet toch zo goed hoe het zit?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:43:56 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173314660
Overigens, als je niet op terreurdaden door andere moslims wilt worden aangekeken moet je niet met dat soort "wij moslims" argumenten komen, daarmee geef je gewoon aan dat deze zogenaamde "vergelding" ook uit jouw naam gedaan wordt, en dat je dat wel best vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:44:36 #296
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad andere moslims aandoen?
Het gros van de moslims waar ook ter wereld is slachtoffer van onderdrukking en (af)slachting door andere moslims.
Dit is geen bs, dit is zoals het is. Vraag een Marokkaan van 14 maar eens wat hij vindt van de situatie in Palestina. Hij is er nooit geweest, heeft nooit een Palestijn gezien, maar zal er emotioneel op in gaan. :{

Die afslachting van moslims onderling is moeilijke materie wat we maar eens moeten gaan behandelen als dat aan de orde is. Wel kan ik je vertellen dat er een smerig verdeel en heers spelletje gespeeld wordt op hoog niveau. En daarnaast heb ik zelf ook niet overal antwoord op.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat een BS, als dat werkelijk zo is, waar is dan je verontwaardiging over dat wat IS en al-Assad en allerlei "overheidsdienaren" in andere landen andere moslims aandoen?
Het gros van de moslims waar ook ter wereld is slachtoffer van onderdrukking en (af)slachting door andere moslims.
Ik moest zo lachen toen ik die zin van hem las.

Al die moslims die doelbewust massaal andere moslims afslachten, die voelen dus kennelijk enorm mee met hun slachtoffers. Dat moet een ontzettend bizarre, enigszins schizofrene, ervaring zijn.
pi_173314669
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of je het er mee eens bent of niet. Ik geef hier slechts een weergave van (terreur)daad, verklaring en veroordeling. Dat is het enige wat ik met dit voorbeeld wil laten zien. Het hebben over direct betrokkene of niet betekent wel dat je eindelijk toegeeft (want inzien deed je allang, je bent niet achterlijk) dat er een aanleiding is c.q. kan zijn en deze dus als reden/verklaring gegeven kan worden.

:{²
Nee jij geeft aan wat volgens jou een reden zou kunnen zijn en daarbij meteen iets veroordeelt. Zonder hun daan an sich gewoon te veroordelen.

Je komt wederom met een 'ja maar hunnie'.

Van mijn part doen ze t omdat ze een rood licht hebben gehad, boeit me niet. De daad is waar het nu om gaat.
De trigger kan van alles zijn, de voedingsbodem ligt in dat boek. Maar daar hoor ik je dan weer niet over. Je wil er dieper op in. Mag, maar dan niet alleen stoppen bij de trigger, maar duik dan oom in op de voedingsbodem. De grond waar die imam van ze het zaadje heeft kunnen planten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:45:58 #299
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173314674
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:43 schreef Physsic het volgende:

Als je trouwens zo zeker bent van je eigen gelijk, over welke antwoorden die je van de terroristen wil krijgen heb je het dan steeds? Je weet toch zo goed hoe het zit?
Je ziet wat voor kracht het me kost om al dagen hetzelfde te verkondigen. Als deze antwoorden van hen zelf kwamen (nu) dan was dit anders. Vandaar.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173314677
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee jij geeft aan wat volgens jou een reden zou kunnen zijn en daarbij meteen iets veroordeelt. Zonder hun daden an sich gewoon te veroordelen.

Je komt wederom met een 'ja maar hunnie'.

Van mijn part doen ze t omdat ze een rood licht hebben gehad, boeit me niet. De daad is waar het nu om gaat.
De trigger kan van alles zijn, de voedingsbodem ligt in dat boek. Maar daar hoor ik je dan weer niet over. Je wil er dieper op in. Mag, maar dan niet alleen stoppen bij de trigger, maar duik dan ook in op de voedingsbodem. De grond waar die imam van ze het zaadje heeft kunnen planten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')