abonnement Unibet Coolblue
pi_7565615
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:10 schreef SoeperKoe het volgende:
Keb die aflevering gemist, maar wie was nou de hijger dan ??
Dat weten we nog niet.
  vrijdag 27 december 2002 @ 18:59:19 #77
13708 Schurk
Ja toch, JAAAAAAAH
pi_7566864
Ik denk dat het Isabella is.
geen fratsen, dat scheelt
pi_7566878
Was milan toch..met daarna een etentje
.
pi_7566883
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:00 schreef Partygurl het volgende:
Was milan toch..met daarna een etentje
ja het etentje maar de hijger weten we nog niet
pi_7566899
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ja het etentje maar de hijger weten we nog niet


d8 dat dat milan ook was
.
pi_7568483
Mijn god, die Laura toch
Ze gaat flink uit haar dak. Als ze maar niet weer aan de alcohol gaat enzo. En dat ze dan weer echt Lllllllllaura wordt.
pi_7568661
En Mickey heeft ook een probleem, maar heeft nog een weekend de tijd om na te denken wat hij zei...
2006...
pi_7577366
Laura was wel erg aan het overacten. .

En die Dennis en Daantje mogen wel eens naar de acteerschool om te leren hoe je speelt als je verliefd bent. .

Die bakken er niks van.


En Marcus is kjoete met Kimberley. . .

pi_7577559
Dennis moet trouwens uit de serie. Wat een vreselijk figuur.
  zaterdag 28 december 2002 @ 12:25:38 #85
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_7577930
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dennis moet trouwens uit de serie. Wat een vreselijk figuur.
Ja en die snackbar "Ken" ook!

als het aan mij lag zou Ludo de hoofdpersoon worden van GTST

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_7577990
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 12:25 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ja en die snackbar "Ken" ook!

als het aan mij lag zou Ludo de hoofdpersoon worden van GTST


Ludo is koel ja
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:11:20 #87
39758 Flashh
de mogelijkheden zen eindeloos
pi_7583388
vinnik ook!
Wat je geeft krijg je terug ........................................ [b][u]Yo MaNg DuShI FaWaKa?¿ :-S [/u][/b] ... [i] Dewi blijft cool :-)[/i]
pi_7584819
Wat huilt Llllllaaura lelijk . Trouwens stom van dr dat ze zo aardig tegen Daantje doet! Afmaken dat wijf! Ze pikt je man in!
  zondag 29 december 2002 @ 09:12:58 #89
19766 Flauwe_Ben
dol op mijn vrouw
pi_7593753
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:27 schreef karoltje het volgende:
Trouwens stom van dr dat ze zo aardig tegen Daantje doet! Afmaken dat wijf! Ze pikt je man in!
Nou en. Daantje is een lekker ding.
Daar kan je niet boos op worden.
pi_7594536
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:27 schreef karoltje het volgende:
Wat huilt Llllllaaura lelijk .
  maandag 30 december 2002 @ 11:48:32 #91
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_7614399
Ik vond het heel aandoenlijk toen Robert Laura ging troosten...echt goed gespeeld van Laura...en hoe kun je nou mooi huilen??
Ik ben echt benieuwd wie die hijger is...eerder in dit topic werd geoppert dat Charlie eerder in de serie aangerand/verkracht is...ik kan me dit niet meer herinneren...wie wel? Want dat zou natuurlijk wel een optie zijn voor die hijger..
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_7624956
quote:
Op maandag 30 december 2002 11:48 schreef Leonie het volgende:
Ik vond het heel aandoenlijk toen Robert Laura ging troosten...echt goed gespeeld van Laura...en hoe kun je nou mooi huilen??
Ik ben echt benieuwd wie die hijger is...eerder in dit topic werd geoppert dat Charlie eerder in de serie aangerand/verkracht is...ik kan me dit niet meer herinneren...wie wel? Want dat zou natuurlijk wel een optie zijn voor die hijger..
Ik denk dat de hijger Sidney is, Charlies exvriendje. (charlie was toen model en sidney had allemaal modellenvriendinnetjes en charlie dumpte hem toen)
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_7625088
Ohhh, zouden ze morgen verder gaan zoenen??
pi_7625239
quote:
Op maandag 30 december 2002 20:37 schreef Vito het volgende:

[..]

Ik denk dat de hijger Sidney is, Charlies exvriendje. (charlie was toen model en sidney had allemaal modellenvriendinnetjes en charlie dumpte hem toen)


Hij dumpte Charlie toch
pi_7632072
Sommige dingen irriteren me echt aan GTST hoewel ik dagelijks kijk. Waarom moest bijvoorbeeld Laura nou weer zo lekker stereotiep haar liefdesverdriet proberen te verwerken door te eten...verzin een iets anders. En zulke dingen zie ik steeds vaker maargoed...
  dinsdag 31 december 2002 @ 02:24:30 #96
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_7632133
Hoe het nu verder gaat:

Laura wil een kind van Robert maar Laura is de tachtig al gepasseerd dus moet ze voor een gemodificeerde embryo naar de doktor zodat hij die bij Laura in de lege tunnel in kan brengen. Die doktor is toevallig onze goede oude vrind doktor Simon die uitgesnabbeld is en geld nodig heeft om zijn snoepverslaving uit eigen medicijnkastje te bekostigen. Mickey kletst met zijn apenkop in het hete frituurvet tijdens een ruzie met Harmsen over wie Anita anaal mag palen en heeft plastische sjirurgie nodig en komt zodoende ook weer bij onze wonderdoktor Simon. Mickey is namelijk ernstig verminkt maar na veertig operaties lijkt hij als twee druppels water op Rik en wint zo Anita terug. Die nieuwe snol met die lekkere tieten gaat ondertussen vrolijk verder met het afwerken van de mannelijke cast waarna ze uiteindelijk haar grote liefde meneer Harmsen trouwt.

kortom het wordt weer een leuke week in soapland.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_7633734
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 02:24 schreef Redman het volgende:
kortom het wordt weer een leuke week in soapland.

wanneer komt katja weer terug?!? Heftige HP-scenes tussen Katja en Harmsen en dat Wijfie met der Dikke tieten lijkt me opzich wel tof!!
Bejaardensex in GTST!! Aiight!!

" Werkend brein! "
pi_7634230
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 02:24 schreef Redman het volgende:
Hoe het nu verder gaat:

Laura wil een kind van Robert maar Laura is de tachtig al gepasseerd dus moet ze voor een gemodificeerde embryo naar de doktor zodat hij die bij Laura in de lege tunnel in kan brengen. Die doktor is toevallig onze goede oude vrind doktor Simon die uitgesnabbeld is en geld nodig heeft om zijn snoepverslaving uit eigen medicijnkastje te bekostigen. Mickey kletst met zijn apenkop in het hete frituurvet tijdens een ruzie met Harmsen over wie Anita anaal mag palen en heeft plastische sjirurgie nodig en komt zodoende ook weer bij onze wonderdoktor Simon. Mickey is namelijk ernstig verminkt maar na veertig operaties lijkt hij als twee druppels water op Rik en wint zo Anita terug. Die nieuwe snol met die lekkere tieten gaat ondertussen vrolijk verder met het afwerken van de mannelijke cast waarna ze uiteindelijk haar grote liefde meneer Harmsen trouwt.

kortom het wordt weer een leuke week in soapland.


quote:
Op dinsdag 31 december 2002 09:22 schreef Rubend het volgende:

[..]

wanneer komt katja weer terug?!? Heftige HP-scenes tussen Katja en Harmsen en dat Wijfie met der Dikke tieten lijkt me opzich wel tof!!
Bejaardensex in GTST!! Aiight!!


.
pi_7634418
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 10:17 schreef karoltje het volgende:
.
pi_7635581
quote:
Op zondag 29 december 2002 09:12 schreef Flauwe_Ben het volgende:

[..]

Nou en. Daantje is een lekker ding.
Daar kan je niet boos op worden.


Daantje is helemaal niet lekker, als je goed kijkt zie je dat ze lichtelijk behaard is op haar wangen
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')