abonnement Unibet Coolblue
pi_173256581
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:41 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Weg met jou
Wat is er fout aan het stuk?
pi_173256601
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:30 schreef YazooW het volgende:
LOL, die Rutger verdient dus gewoon 200k per jaar. Je ziet hem nauwelijks nog op tv.
Het is een nul. Anders maak je dit soort dingen niet. Maar dat vraag je je ook af bij BNN. Iemand mag ook volwassen zijn en zo TV maken.
pi_173256668
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:43 schreef Spanky78 het volgende:
Wishful thinking van de gedachtenpolitie.

Ben geen fan van Powned. Maar de.volkskrant en de kliek eromheen is helemaal ranzige shit.
Dit.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173256770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Eerst jarenlang tranen met tuiten janken dat Pownews uitzond en nu janken dat Pownews niet meer uitzendt. :')
Jarenlang zeuren omdat je belastingcenten worden verspild en niemand die het aankaart, en nu de krant die belastingverspilling aankaart gaan uitlachen :?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:55:37 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_173256805
Dit topic is wel erg confronterend voor sommigen. Powned zou omroepland wel even veranderen, maar nu graaien ze nog even op een zinkend schip. Wat een gefaal.
Géén kloon van tvlxd!
pi_173256918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:55 schreef Montov het volgende:
Dit topic is wel erg confronterend voor sommigen. Powned zou omroepland wel even veranderen, maar nu graaien ze nog even op een zinkend schip. Wat een gefaal.
Dat heeft men nooit gezegd. Men zou onbeschoft zijn. Dat zou het nieuwe er aan zijn. Dat is gelukt.
pi_173256937
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:30 schreef YazooW het volgende:
LOL, die Rutger verdient dus gewoon 200k per jaar. Je ziet hem nauwelijks nog op tv.
Ik zou zo met hem willen ruilen. Gewoon af en toe een beetje wat doen en de rest gewoon nergens druk om maken en lekker 2 ton per jaar in je zak steken. Klinkt stukken beter dan mijn baan. :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173256959
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zou zo met hem willen ruilen. Gewoon af en toe een beetje wat doen en de rest gewoon nergens druk om maken en lekker 2 ton per jaar in je zak steken. Klinkt stukken beter dan mijn baan. :P
Wel slim. En zijn idee was niet fout. Het is gewoon ontspoort.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:06:48 #59
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173257001
Ik ben gestopt met kijken naar powned en geenstijl.
'Vroeger' bashten ze nog alles, van Geert Wilders tot Job Cohen. Ja links kreeg er vaker van langs, maar het is ook een rechts medium. Bovendien zijn er aan de linkerkant veel meer mensen en groepen die zichzelf voor lul zetten.

Nu zijn ze helemaal pro FvD. Baudet kan telkens zonder enige kritiek zijn zegje doen. Net als Annabel Nanninga die soms een heel item krijgt om zogenaamd 'onafhankelijk' commentaar te leveren.

Gs/Powned is en blijft een verzuurd rechts geluid en ik begrijp niet zo goed waarom dat nu een probleem zou zijn. Dat zwembadverhaal ging te ver ja, maar Weesie was er ook als de kippen bij om er afstand van te nemen.
:')
pi_173257030
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben gestopt met kijken naar powned en geenstijl.
'Vroeger' bashten ze nog alles, van Geert Wilders tot Job Cohen. Ja links kreeg er vaker van langs, maar het is ook een rechts medium. Bovendien zijn er aan de linkerkant veel meer mensen en groepen die zichzelf voor lul zetten.

Nu zijn ze helemaal pro FvD. Baudet kan telkens zonder enige kritiek zijn zegje doen. Net als Annabel Nanninga die soms een heel item krijgt om zogenaamd 'onafhankelijk' commentaar te leveren.

Gs/Powned is en blijft een verzuurd rechts geluid en ik begrijp niet zo goed waarom dat nu een probleem zou zijn. Dat zwembadverhaal ging te ver ja, maar Weesie was er ook als de kippen bij om er afstand van te nemen.
Het is geen algeheel kritisch platform meer. Dat was wel zo bedoeld. Dat werkt dus niet. Nu heb je daar (GS) dom rechts Nederland die post en elkaar napraat. En dat zag je aankomen.
pi_173257031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heeft men nooit gezegd. Men zou onbeschoft zijn. Dat zou het nieuwe er aan zijn. Dat is gelukt.
Dat hebben ze natuurlijk wel gezegd. Sterker nog, ze gingen omroepland 'drastisch veranderen' en waren overtuigd dat het ging lukken. Staat zelfs in het beleidsplan van destijds.

Hier ook nog een link naar een interview rond de start http://martrienstra.nl/in(...)uifje-in-omroepland/
pi_173257032
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:55 schreef Montov het volgende:
Dit topic is wel erg confronterend voor sommigen. Powned zou omroepland wel even veranderen, maar nu graaien ze nog even op een zinkend schip. Wat een gefaal.
Ik kan me die enorme lidmaatschap campagne van PowNed nog wel herinneren hier op fok!. Al die droeftoeters hier die bijgedragen hebben aan nietszeggende puberale TV-programma's en het spekken van enkele omhooggevallen figuren als Rutger en Dominique.
pi_173257044
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:08 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk wel gezegd. Sterker nog, ze gingen omroepland 'drastisch veranderen' en waren overtuigd dat het ging lukken. Staat zelfs in het beleidsplan van destijds.

Hier ook nog een link naar een interview rond de start http://martrienstra.nl/in(...)uifje-in-omroepland/
Dat heb ik dan gemist. Ik werd gevraagt er voor te schrijven als iemand met 0 ervaring....gewoon omdat ik scherp kritiek had toen op de posters daar. Daar stond men enorm voor open. Kritiek.
pi_173257057
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:08 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat hebben ze natuurlijk wel gezegd. Sterker nog, ze gingen omroepland 'drastisch veranderen' en waren overtuigd dat het ging lukken. Staat zelfs in het beleidsplan van destijds.

Hier ook nog een link naar een interview rond de start http://martrienstra.nl/in(...)uifje-in-omroepland/
Maar die hoop laten ze toch al enkele jaren varen?
pi_173257093
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar die hoop laten ze toch al enkele jaren varen?
Het begon met een idee. Dat idee liep uit de hand. Daarom zie je Rutger ook weinig meer.
pi_173257111
Camping Powned was echt kwaliteitstelevisie
pi_173257114
Bedenk ik. Ik ken de man niet.
pi_173257126
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:16 schreef tralalala het volgende:
Camping Powned was echt kwaliteitstelevisie
Het klinkt al fout en afzeikerig. Dat is waar men goed in is.
pi_173257186
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een nul. Anders maak je dit soort dingen niet. Maar dat vraag je je ook af bij BNN. Iemand mag ook volwassen zijn en zo TV maken.
Je kunt je dat bij alles wel afvragen. Waarom krijgt een ophitser als Sunny Bergman geld en ruimte? Nou dezelfde reden. Goed dat alle stemmen gehoord worden. En bij de NPO mag een rechts of wat meer liberaal geluid best wat vaker en meer TOV het extreem sociaal humanistische beeld dat overmatig sterk wordt.geschetst.

Ik vind Powned de moeite niet echt waard. En Bergman ook niet. De VARA vind ik ook vooral slap. de VPRO meestal goed, was er maar zoiets wat meer rechts.

Ik.mis vooral het hele spectrum. Jammer dat Powned en wnl daar de enigen in zijn aan rechterzijde. Armoedig.

Zelf ben ik niet zo rechts of links. Afhankelijk van het onderwerp verschilt dat wat. Wat ik wel heel jammer vind is dat het vooral meteen extreem moet zijn. Ik hoor veel extreemlinkse ideeën. En dan zie ik ook wat rechtse schreeuwers die amper een podium krijgen. Die laten ze een beetje.

Maar als baudet een paar keer goed debatteert moet hij dood. Karaktermoord. Of ze zetten iemand tegenover 5 linkse figuren. Waardoor de discussie altijd gewonnen lijkt door de linksen.

En nogmaals. Ik ben niet rechts. Alleen de manier waarop liberaal humanistische types hun religie erdoorheen rammen is mij erg storend.

Net zo storend als marxisten, nazisten, islamisten of christenen. Met hun absolute waarheden.
Whatever...
pi_173257226
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je kunt je dat bij alles wel afvragen. Waarom krijgt een ophitser als Sunny Bergman geld en ruimte? Nou dezelfde reden. Goed dat alle stemmen gehoord worden. En bij de NPO mag een rechts of wat meer liberaal geluid best wat vaker en meer TOV het extreem sociaal humanistische beeld dat overmatig sterk wordt.geschetst.

Ik vind Powned de moeite niet echt waard. En Bergman ook niet. De VARA vind ik ook vooral slap. de VPRO meestal goed, was er maar zoiets wat meer rechts.

Ik.mis vooral het hele spectrum. Jammer dat Powned en wnl daar de enigen in zijn aan rechterzijde. Armoedig.

Zelf ben ik niet zo rechts of links. Afhankelijk van het onderwerp verschilt dat wat. Wat ik wel heel jammer vind is dat het vooral meteen extreem moet zijn. Ik hoor veel extreemlinkse ideeën. En dan zie ik ook wat rechtse schreeuwers die amper een podium krijgen. Die laten ze een beetje.

Maar als baudet een paar keer goed debatteert moet hij dood. Karaktermoord. Of ze zetten iemand tegenover 5 linkse figuren. Waardoor de discussie altijd gewonnen lijkt door de linksen.

En nogmaals. Ik ben niet rechts. Alleen de manier waarop liberaal humanistische types hun religie erdoorheen rammen is mij erg storend.

Net zo storend als marxisten, nazisten, islamisten of christenen. Met hun absolute waarheden.
Dat is het probleem een beetje. Je staat gelijk in een hoek. Ik ben zelf links en stem SP. Dat werkt soms ook geheel niet. Iets anders is dat bepaalde mensen net teveel tijd krijgen. Baudet krijgt de tijd die hij verdient. Dat is 0.
pi_173257384
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is het probleem een beetje. Je staat gelijk in een hoek. Ik ben zelf links en stem SP. Dat werkt soms ook geheel niet. Iets anders is dat bepaalde mensen net teveel tijd krijgen. Baudet krijgt de tijd die hij verdient. Dat is 0.
Jij vindt dat. Maar we leven in een maatschappij waar baudet wél tijd moet krijgen op staatsbetaalde tv. Dat snap je toch wel?

Hij doet niets ilegaals. Hij zegt wat hij vindt. Jij mag daar tegen zijn. Of voor. Maar voer het debat. Op inhoud. En niet op de man. En snoer hem niet de mond.

Dat is fascistoïde.

En nee. Ik stem veel linkser dan baudet.

En oja. Heel veel mensen zijn veel rechtser dan jij. Bedenk je dat jij al vrij ver links zit. Dus de meerderheid van NL zal het veelal met je oneens zijn. Toch hoop ik dat ook jij en jouw hoek spreekrecht heeft en krijgt.
Whatever...
pi_173257419
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jij vindt dat. Maar we leven in een maatschappij waar baudet wél tijd moet krijgen op staatsbetaalde tv. Dat snap je toch wel?

Hij doet niets ilegaals. Hij zegt wat hij vindt. Jij mag daar tegen zijn. Of voor. Maar voer het debat. Op inhoud. En niet op de man. En snoer hem niet de mond.

Dat is fascistoïde.

En nee. Ik stem veel linkser dan baudet.
Hij krijgt de tijd niet omdat hij onbelangrijk is.Maar hij mag wel tijd krijgen. Blijkbaar zien zelfs mensen als John de Mol niets in hem. Een blater.
pi_173257436
In de term van zeehonden een "huiler" .
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:39:05 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_173257446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heeft men nooit gezegd. Men zou onbeschoft zijn. Dat zou het nieuwe er aan zijn. Dat is gelukt.
Nou grote klasse. Beetje 40 jaar later, op goed betaald amateurniveau, de geniale Wim T. Schippers proberen te imiteren. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:39:26 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_173257454
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wel slim. En zijn idee was niet fout. Het is gewoon ontspoort.
Welk idee :? :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')