abonnement Unibet Coolblue
pi_173253623
quote:
"Terroristen Barcelona wilden eigenlijk Sagrada Familia opblazen"

De terroristen die de aanslag pleegden op de Ramblas in Barcelona, zouden een nog veel bloeddorstiger plan hebben gehad. Dat schrijft de Spaanse krant El Español. Hun hoofddoelwit zou eigenlijk de Sagrada Familia geweest zijn. Ze wilden een van drie bestelwagens geladen met explosieven laten ontploffen aan een van de belangrijkste toeristische trekpleisters van de stad. Die lokt elk jaar miljoenen bezoekers. Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuur over Twitter, maar de politie heeft het nog niet officieel bevestigd.

In totaal zouden de terroristen met hun bestelwagens drie symbolische plaatsen hebben willen treffen, waar heel veel mensen bij elkaar waren. Zo schrijft El Espagñol. Maar de explosie in het huis in Alcanar maakte dat ze opeens geen explosieven meer hadden. Ze vreesden ook dat ze elk moment ontdekt konden worden en daarop gingen ze op een ander (nood)plan over.

Symbool
De Sagrada Familia is niet alleen een symbool van het christelijke geloof, er komen ook heel wat bezoekers op af. Vorig jaar bezochten 4,5 miljoen mensen de binnenkant van de kathedraal. De Ramblas was de tweede plek die ze op het oog hadden en meer specifiek La Boqueria, een bekende overdekte markt. Wat het derde doelwit was, kon El Español niet achterhalen. Maar er wordt gedacht aan een plaats bij de haven.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)milia-opblazen.dhtml

Zo komt dat ding natuurlijk nooit af.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:53:12 #102
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173253904
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:30 schreef kurk_droog het volgende:
Apart dat het elke keer weer de vredelievende islam is
Apart dat alle daders in Spanje en Finland van Marokkaanse afkomst zijn.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:58:24 #104
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173253931
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:56 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Apart dat alle daders in Spanje en Finland van Marokkaanse afkomst zijn.
Met een homo in het koningshuis ga je wel ravotten.
pi_173254131
Australische knulletje is terecht, ligt in ziekenhuis in Barcelona.

I´m back.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:34:54 #106
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173254490
quote:
Barcelona attack: New manhunt for suspected driver



The driver in Thursday's van attack that killed 13 people in a tourist area of Barcelona may still be alive and on the run, Spanish police say.

They are hunting for Moroccan-born Younes Abouyaaqoub, now named by Spanish media as the suspected driver.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-40982926
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:44:48 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173254645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:34 schreef SeLang het volgende:

[..]

De boot naar Marokko maar extra in de gaten houden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:45:47 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173254660
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:56 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Apart dat alle daders in Spanje en Finland van Marokkaanse afkomst zijn.
Zo onverwacht ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:50:12 #109
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173254728
Echt kut Marokkanen weer.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:50:55 #110
163650 Greys
pi_173254735
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Australische knulletje is terecht, ligt in ziekenhuis in Barcelona.

Wat heerlijk voor die vader die uit Australië overkwam vanmorgen. Wat een horrorvlucht moet dat zijn geweest in de wetenschap dat je vrouw kritiek in het ziekenhuis ligt en je kind op dat moment nog vermist. Ik hoop dat ze het allebei redden. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173254754
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heerlijk voor die vader die uit Australië overkwam vanmorgen. Wat een horrorvlucht moet dat zijn geweest in de wetenschap dat je vrouw kritiek in het ziekenhuis ligt en je kind op dat moment nog vermist. Ik hoop dat ze het allebei redden. O+
Ja, hoop het, iig opsteker dat-ie nu terecht is.
I´m back.
pi_173256021
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Apart dat het elke keer weer om een man gaat
Apart dat het elke keer weer om een mens gaat
Apart dat het elke keer weer om een Europeaan gaat
Apart dat het elke keer weer om een vleeseter gaat

Dat het Moslim gedeelte nou juist onder de vergrootglas wordt gezet. :N

:{²
Je noemt 4 dingen maar ik zie nooit iemand uit naam van Europa, mens, vleeseter een aanslag plegen, het zijn altijd moslims. Altijd! Dus ga nou niet zo links wegkijken en zie gewoon onder ogen dat dei religie op moet rotten uit Europa
pi_173256197
Nvm, was al vermeldt.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 15:21:04 ]
pi_173256305
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heerlijk voor die vader die uit Australië overkwam vanmorgen. Wat een horrorvlucht moet dat zijn geweest in de wetenschap dat je vrouw kritiek in het ziekenhuis ligt en je kind op dat moment nog vermist. Ik hoop dat ze het allebei redden. O+
Dat moet inderdaad horror zijn geweest. En dan ook nog niet zo'n klein stukje...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173256405
Dat heeft de voorzienigheid dan mooi geregeld dat die giga-aanslag is mislukt.
Alleen hoe lang kunnen we dit soort zaken nog tegenhouden. Er is geen oplossing voor dit probleem.
Misschien zou je hersenspoeling via internet meer aan banden kunnen leggen. Vanaf vier jaar staan ze op met internet en gaan ermee naar bed. Tegen de tijd dat ze veertien zijn maken ze plannen, nog geen tijd gehad om in het vizier van diensten te komen en het eerste wat ze willen doen in hun leven is een grote aanslag plegen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:40:28 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173257466
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 15:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je noemt 4 dingen maar ik zie nooit iemand uit naam van Europa, mens, vleeseter een aanslag plegen, het zijn altijd moslims. Altijd! Dus ga nou niet zo links wegkijken en zie gewoon onder ogen dat dei religie op moet rotten uit Europa
Ik heb nog nooit een interview gehoord van zo'n terrorist. Dus de beweegredenen moeten we in de meeste gevallen maar naar gissen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173257590
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een interview gehoord van zo'n terrorist. Dus de beweegredenen moeten we in de meeste gevallen maar naar gissen. :{

:{²
Je weet heus wel dat ze hun inspiratie uit de koran halen waarin wordt beschreven dat het afslachten van infidels wordt beloond met een plek in de hemel.

quote:
Jihadisten beraamden aanslag in Venetië

De Italiaanse politie heeft in Venetië vier personen opgepakt die mogelijk een bomaanslag beraamden op de beroemde Rialto-brug in die stad. Het gaat om drie volwassenen uit Kosovo en een minderjarige van wie de nationaliteit niet bekend is gemaakt. Alle vier verbleven legaal in Italië.

[..]

''Als je ziet hoeveel ongelovigen er rondlopen in Venetië, kunnen we rechtstreeks in de hemel komen door een bom te plaatsen op de Rialto-brug'', had een van de verdachten volgens D'Ippolito gezegd.

[..]
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:52:21 #118
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173257646
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je weet heus wel dat ze hun inspiratie uit de koran halen waarin wordt beschreven dat het afslachten van infidels wordt beloond met een plek in de hemel.

Zolang ik het niet van hen zelf hoor blijft het gissen. En die gastjes zien er nou niet betreft vroom uit. :{

Dus neen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173260652
Doodschieten van één van de daders nog niet gepost ?

http://www.telegraaf.nl/t(...)errorist_neer__.html
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173260727
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zolang ik het niet van hen zelf hoor blijft het gissen. En die gastjes zien er nou niet betreft vroom uit. :{

Dus neen.

:{²
Je kan toch zelf zien en een mening vormen, of sta je aan hun kant?
pi_173260777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Doodschieten van één van de daders nog niet gepost ?

http://www.telegraaf.nl/t(...)errorist_neer__.html
Apart dat ze hem zo dichtbij laten komen en na 5x schieten nog niet hebben.
pi_173260842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Apart dat ze hem zo dichtbij laten komen en na 5x schieten nog niet hebben.
Lijken wel klapperpistooltjes. Heb de indruk dat ze met een heel licht kaliber pistool bezig zijn. Je zou iemand toch met 1 a 2 gerichte schoten kunnen uitschakelen lijkt me.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173260992
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je kan toch zelf zien en een mening vormen, of sta je aan hun kant?
Hij is één van hun:
NWS / Gebiedsverbod voor haatsjeik

quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo vaak bij hem geweest. Hij is geen haatsjeik. Dit is symboolpolitiek. Ik ben volwassen. :{

:{²
pi_173261010
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Lijken wel klapperpistooltjes. Heb de indruk dat ze met een heel licht kaliber pistool bezig zijn. Je zou iemand toch met 1 a 2 gerichte schoten kunnen uitschakelen lijkt me.
Precies, niet iedereen loopt met een dik wapen rond maar ik verwacht in deze tijd toch dat in elke politiewagen wat zwaarders ligt voor de normale agent. Maar goed gedaan verder wel, ze hebben erger voorkomen
pi_173261030
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:09 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Hij staat aan hun kant:
NWS / Gebiedsverbod voor haatsjeik

De moslim aap komt weer uit de mouw.
De moslim valt niet ver van de boom.
pi_173261050
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een interview gehoord van zo'n terrorist. Dus de beweegredenen moeten we in de meeste gevallen maar naar gissen. :{

:{²
Ze willen ook niet spreken met iedereen. Ondanks dat de geleerden overal spreekgestoeltes hebben neergezet voor die terroristen.
pi_173261143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:11 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De moslim valt niet ver van de boom.
Praktisch alle ontkenners hier zijn moslim, het is hun taak om zand strooien, ofzo. Ik besteed er verder maar geen aandacht aan, maar ben wel gerust dat de online goedpraters grotendeels (undercover)moslims blijken te zijn.
pi_173261744
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 08:35 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Maar de extreemrechtse groep is ook veel gevaarlijker dan de islam
Voor die extreemrechtse groep moet je gewoon zorgen dat het bier koud staat.

Te dronken om echt heel veel schade aan te richten
pi_173261981
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 08:35 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Maar de extreemrechtse groep is ook veel gevaarlijker dan de islam
Waarom dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173262039
Wtf, in het nieuws zag ik dat er gewoon een moslim uitgebreid aan het bidden was bij de bloemenzee in Barca.
Ik vind het vrij respectloos.
pi_173262131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef tralalala het volgende:
Wtf, in het nieuws zag ik dat er gewoon een moslim uitgebreid aan het bidden was bij de bloemenzee in Barca.
Ik vind het vrij respectloos.
Bidden voor de slachtoffers misschien? Iedereen gaat ermee om op zijn/haar eigen manier.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173262169
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef tralalala het volgende:
Wtf, in het nieuws zag ik dat er gewoon een moslim uitgebreid aan het bidden was bij de bloemenzee in Barca.
Ik vind het vrij respectloos.
Bidden voor de slachtoffers. Waar haalt-ie het gore lef vandaan?!
pi_173262210
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bidden voor de slachtoffers. Waar haalt-ie het gore lef vandaan?!
Of voor de daders, wie zal het zeggen.
pi_173262235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:50 schreef tralalala het volgende:

[..]

Of voor de daders, wie zal het zeggen.
Nou, je weet het niet inderdaad. Dat ze dat gewoon toelaten, schandalig.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:55:06 #135
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173262378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef tralalala het volgende:
Wtf, in het nieuws zag ik dat er gewoon een moslim uitgebreid aan het bidden was bij de bloemenzee in Barca.
Ik vind het vrij respectloos.
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, het toenemend terrorisme (incidenteel) of deze manier van denken (structureel). :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173262456
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:15 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Praktisch alle ontkenners hier zijn moslim, het is hun taak om zand strooien, ofzo. Ik besteed er verder maar geen aandacht aan, maar ben wel gerust dat de online goedpraters grotendeels (undercover)moslims blijken te zijn.
:'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173262493
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik erger moet vinden, het toenemend terrorisme (incidenteel) of deze manier van denken (structureel). :N

:{²
Het is wel duidelijk.

Maar anders vraag je je moslimbroederschap imam om wat sturing, mocht die al niet ergens in Spanje onder het puin liggen.
pi_173262526
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef tralalala het volgende:
Wtf, in het nieuws zag ik dat er gewoon een moslim uitgebreid aan het bidden was bij de bloemenzee in Barca.
Ik vind het vrij respectloos.
Waarom zou dat respectloos zijn ? Vind het wel prima eigenlijk dat een moslim bid tegen dit soort waanzinnige aanslagen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:01:31 #139
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173262567
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

Maar anders vraag je je moslimbroederschap imam om wat sturing, mocht die al niet ergens in Spanje onder het puin liggen.
Klopt, ook ik vraag me af wat het voor zin heeft om steeds de verschillen te benadrukken en de bonafide moslims hierop aan te kijken. :{

En ja, terreur komt overal voor. ETA, IRA, BRINTA

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173262640
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt, ook ik vraag me af wat het voor zin heeft om steeds de verschillen te benadrukken en de bonafide moslims hierop aan te kijken. :{

En ja, terreur komt overal voor. ETA, IRA, BRINTA

:{²
Haha, eta, ira... Ohh wat een verrassing, snel naar spoken wijzen. De kern is dat moslims geloven in haat, de rest is afleiding van deze kern. Maar dat weet jij als erkende haatiman bezoeker dus deze nep discussie ga ik verder ook niet met je voeren.
pi_173262666
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Haha, eta, ira... Ohh wat een verrassing, snel naar andere spoken wijzen. De kern is dat moslims geloven in haat, de rest is afleiding van deze kern.
Jezus man, ben je nu zo dom of doe je maar alsof ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:05:36 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173262670
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Haha, eta, ira... Ohh wat een verrassing, snel naar andere spoken wijzen. De kern is dat moslims geloven in haat, de rest is afleiding van deze kern.
Wat je snel noemt. We zijn toch alweer een paar dagen verder. Vorige week nog was ik in Algeciras in Spanje. Toen kon je nog niks merken van de spanning door de aanslag van deze week. Het kan dus wel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173262703
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom zou dat respectloos zijn ? Vind het wel prima eigenlijk dat een moslim bid tegen dit soort waanzinnige aanslagen.
Hoe weet je dat hij daar tegen aan het bidden was?
pi_173262751
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij daar tegen aan het bidden was?
Lijkt me dat als ie op de plek van de aanslagen aan het bidden is dat ie voor de slachtoffers bid en tegen dit soort aanslagen. Jij denk van niet ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:08:46 #145
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173262757
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij daar tegen aan het bidden was?
Heb je reden om aan te nemen dat dit anders is? Kom op, laten we van het goede uitgaan in de mens. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173262784
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je reden om aan te nemen dat dit anders is? Kom op, laten we van het goede uitgaan in de mens. :{

:{²
Zo is het ! Van verzuurd en wantrouwend leven word je niet bepaald gelukkiger.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173262788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jezus man, ben je nu zo dom of doe je maar alsof ?
Ik doe juist als één van de weinigen niet alsof. Ik ken de koran, ik ken de islam en ik zie de overeenkomstige tereur in het heden en verleden.

Lees dat boekje anders eens zelfs door: http://www.koranonline.nl
pi_173262823
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zo is het ! Van verzuurd en wantrouwend leven wordt je niet bepaald gelukkiger.
*word :T
pi_173262862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:09 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik doe juist als één van de wri ige niet alsof. Ik ken de koran, ik ken de islam en ik zie de overeenkomstige tereur in het heden en verleden.

Lees dat boekje anders eens zelfs door. Http://www.korano line.nl
Wat denk jezelf ? Ik heb niks met de Koran zoals ik ook niets met de Bijbel heb.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173262875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

*word :T
:@
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')