abonnement Unibet Coolblue
pi_173240800
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dat laatste ;(
Dat is zo herkenbaar.
Maar daar zijn pilletjes voor (al durf ik die pas thuis in te nemen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240805
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik was weer bij de blokker hoor. Ze hadden het niet. Dan maar naar de action.
Dat had ik bij de Gamma en de Praxis. Zocht rozetten voor de douchekraan. In beide winkels een jonge knaap die me aankeek alsof ze water zagen branden. Toen maar weer naar de Bauhaus. Gevraagd, gozer liep direct mee naar het schap waar de hele collectie te vinden was.
Naast de Bauhaus zit ook een Praxis, dus voor de gein daar nog eens wezen kijken en bleek dat ze ze wel hebben. Moet je alleen wel personeel hebben dat enige kennis van zaken heeft :X
A mind with a heart of it's own
pi_173240819
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is zo herkenbaar.
Maar daar zijn pilletjes voor (al durf ik die pas thuis in te nemen)
Dan ben ik de halve week niet meer comfy omdat alles wat eruit komt brandt. ;(
En wil niet elke dag laxeermiddel nemen, dan voel je je echt slecht aan het eind van de vakantie.
pi_173240827
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zelfs als voor de rest alles leuk is, verpest dat toch nog bijna alles. :r
In Japan twee weken niet geweest en Engeland een week niet. Pas op het vliegveld/in het vliegtuig moest ik. Tering.
Tap tap tap
pi_173240830
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel. Ook de druk van "je moet genieten" ligt er een beetje op.
Godzijdank hadden wij daar geen last van. Hij had voor 's avonds zijn laptop mee en ik een goed boek. En wanneer ik overprikkelt raakte ging ik gewoon ergens zitten lezen. Lekker rustig aan en alleen dingen doen die leuk zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240838
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In Japan twee weken niet geweest en Engeland een week niet. Pas op het vliegveld/in het vliegtuig moest ik. Tering.
Direct de plee verstopt? :P
A mind with a heart of it's own
pi_173240843
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is zo herkenbaar.
Maar daar zijn pilletjes voor (al durf ik die pas thuis in te nemen)
M'n zus werkt in een apotheek en wist wel wat dingen voor me maar dat durf ik dan ook weer niet want dan zit je de hele dag op de wc. Of je moet tijdens een lange busreis.
Tap tap tap
pi_173240844
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ben ik de halve week niet meer comfy omdat alles wat eruit komt brandt. ;(
En wil niet elke dag laxeermiddel nemen, dan voel je je echt slecht aan het eind van de vakantie.
Op vakantie ben ik bang dat ik dan ineens enorme diarree krijg. Lijkt me super onhandig. Alleen het is het eerste dat ik doe wanneer ik thuis ben: lax erin en hopen dat het snel werkt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240849
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In Japan twee weken niet geweest en Engeland een week niet. Pas op het vliegveld/in het vliegtuig moest ik. Tering.
Twee weken? Dat kan toch haast niet? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_173240874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Twee weken? Dat kan toch haast niet? :{
Geloof me, toen ik goed en wel in de ES zat kon ik soms een maand niet. Het heeft maanden geduurd om dat goed te krijgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat had ik bij de Gamma en de Praxis. Zocht rozetten voor de douchekraan. In beide winkels een jonge knaap die me aankeek alsof ze water zagen branden. Toen maar weer naar de Bauhaus. Gevraagd, gozer liep direct mee naar het schap waar de hele collectie te vinden was.
Naast de Bauhaus zit ook een Praxis, dus voor de gein daar nog eens wezen kijken en bleek dat ze ze wel hebben. Moet je alleen wel personeel hebben dat enige kennis van zaken heeft :X
Nu ik laatst de kraan heb vervangen weet ik ook wat het zijn :7 en dankzij de website van karwei ook hoe je hem moet vervangen. Alleen was die website te uitgebreid en deed ik te moeilijk.
Ik heb gewoon de oude laten zitten.
Tap tap tap
pi_173240904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geloof me, toen ik goed en wel in de ES zat kon ik soms een maand niet. Het heeft maanden geduurd om dat goed te krijgen
Medicatie waarvan je geconstipeerd raakte?
pi_173240930
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nu ik laatst de kraan heb vervangen weet ik ook wat het zijn :7 en dankzij de website van karwei ook hoe je hem moet vervangen. Alleen was die website te uitgebreid en deed ik te moeilijk.
Ik heb gewoon de oude laten zitten.
Ik had ook al youtubefilmpjes opgezict, maar daar worden allemaal ingewikkelde stappen in genoemd die niet nodig waren :P
Ik hoopte dat ik de oude rozetten gewoon kon gebruiken, maar die zijn te klein. Krijg de kraan niet tot de rozetten op de leiding geschroefd.
A mind with a heart of it's own
pi_173240932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Twee weken? Dat kan toch haast niet? :{
Ik was niet beroerd, dat was het stomme. Misschien door dat relatief gezonde Japanse voer. Maar ik dronk veel water en liep de hele dag en het kwam gewoon niet.
En toen. In het vliegtuig. Alles eruit gewerkt. zonder problemen. Behalve die turbulentie toen ik eraf moest en terug naar mn plek moest, dat was even problematisch.
Na die week Engeland had ik echt buikpijn na zes dagen.
Durf nu ook niet meer drie weken weg ofzo
Tap tap tap
pi_173240938
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Medicatie waarvan je geconstipeerd raakte?
Jup. Plus te weinig eten. Gelukkig ben ik aan de pillen gewend en eet ik nu gewoon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik had ook al youtubefilmpjes opgezict, maar daar worden allemaal ingewikkelde stappen in genoemd die niet nodig waren :P
Ik hoopte dat ik de oude rozetten gewoon kon gebruiken, maar die zijn te klein. Krijg de kraan niet tot de rozetten op de leiding geschroefd.
O ik ook niet helemaal maar hij lekte niet en de nieuwe waren een beetje goedkoop en dun.
Tap tap tap
pi_173240966
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik had ook al youtubefilmpjes opgezict, maar daar worden allemaal ingewikkelde stappen in genoemd die niet nodig waren :P
Ik hoopte dat ik de oude rozetten gewoon kon gebruiken, maar die zijn te klein. Krijg de kraan niet tot de rozetten op de leiding geschroefd.
Zijn rozetten gewoon die knoppen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_173240986
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was niet beroerd, dat was het stomme. Misschien door dat relatief gezonde Japanse voer. Maar ik dronk veel water en liep de hele dag en het kwam gewoon niet.
En toen. In het vliegtuig. Alles eruit gewerkt. zonder problemen. Behalve die turbulentie toen ik eraf moest en terug naar mn plek moest, dat was even problematisch.
Na die week Engeland had ik echt buikpijn na zes dagen.
Durf nu ook niet meer drie weken weg ofzo
Echt een geestelijke blokkade?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_173241031
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt een geestelijke blokkade?
Ja, kan niet anders.
Eerste reis VS ook, maar toen had ik na vijf dagen een of ander pittige zuidelijke maaltijd op en daarna kon je er de klok op gelijk zetten. Heel stom.
Sindsdien nooit meer lang weggeweest, meestal stedentrip of lang weekend zeeland ofzo. Dus dan is het geen ramp. Maar week new york hetzelfde verhaal.
Tap tap tap
pi_173241038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zijn rozetten gewoon die knoppen?
https://static.gamma.nl/m(...)16/8796285403166.jpg

Die dingen tegen de muur als sierafscherming van de leiding.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:16:03 #46
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173241099
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt een geestelijke blokkade?
Dit herken ik wel van de eerste festivals. Op een gegeven moment staand leren poepen, dat hielp. En goed ademen met de buik, dan voel ik het soms letterlijk ploppen naar het volgende stukje darm. Ik heb ergens rechtsonder een nauwe bocht denk ik weleens.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_173241140
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dit herken ik wel van de eerste festivals. Op een gegeven moment staand leren poepen, dat hielp. En goed ademen met de buik, dan voel ik het soms letterlijk ploppen naar het volgende stukje darm. Ik heb ergens rechtsonder een nauwe bocht denk ik weleens.
Ik moet me soms even afzonderen. Ogen en oren dicht en goed concentreren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_173241162
Ik zou er een moord voor doen om een paar dagen niet te hoeven schijten. Of zelfs een dag niet, maar 2 weken..... auw :X
A mind with a heart of it's own
pi_173241166
Op lowlands had ik er niet zoveel problemen mee eigenlijk.
Tap tap tap
pi_173241181
Oeh mn nieuwe telefoonhoesjes zijn er.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')