abonnement Unibet Coolblue
pi_173276066
_O- _O-
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173276734
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Tijdens 40-45 zijn door geallieerde aanvallen ook 70-jarigen omgekomen. En ook kinderen. Ik praat deze terreur-acties ook niet goed. Maar ze zijn natuurlijk niet zo maar ontstaan. En het beleid van Israel, alsmede de racistische opmerkingen van "Pinkelotje-blauw" leiden er wel toe dat er mensen opstaan die tot deze vreselijke dingen overgaan. Hoe zie jij de oplossing dan? Dat Israel nog hardere acties onderneemt en het Palestijnse volk nog meer in een hoek wordt gedrukt? Een oplossing zal toch echt aan de onderhandelingstafel moeten worden bewerkstelligd.
Maar goed: Als jij de theorie wil huldigen dat alle Israeli's goed zijn en alle Palestijnen fout en dat dit genetisch zo bepaald is, moet je dat zelf weten.
In het verleden zijn wel vaker dit soort differentiaties geweest van Übermenschen en Untermenschen. Maar ja, dit is natuurlijk heel wat anders......
Hm je bent me kwijt. Van een platgegooide huis (door israel) die behoorde tot een moordenaar die 3 mensen heeft vermoord naar ubermenschen en wo2

Maar goed ik lees tussen de regeltjes door dat je zulke acties wel goedkeurt "want palestijnse volk wordt onderdrukt door israel"

Ik verschil daarin met jou van mening. Heb verder geen idee waar je het over hebt. Het zal allemaal wel ;)
pi_173276870
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe wou je dit anders duiden dan? Als je vindt dat een volk (de Palestijnen) minder herseninhoud heeft dan andere volkeren. Hoe kun je dat logisch verklaren zonder in racisme te vervallen. Of vind je dat de theorieën mbt de Joden als parasieten te midden van de "scheppende volkeren" geen racisme is? Ik zie geen verschil tussen Pinkelotje-blauws theorieën over de Palestijnen en de nazi-theoriën over de Joden. Jij wel?
Ik weet niet of nu bedoeld wordt dat de Palestijnen fysiek minder herseninhoud hebben of dat ze die hersencapaciteit nu niet echt nuttig gebruiken.

Het laatste is wel wat voor te zeggen natuurlijk, bijna 70 jaar lang oorlogvoeren en klagen over hoe slecht je het wel niet hebt heeft ze ook niet echt geholpen he ?
Maar goed wat voor fantastische resultaten en baanbrekende onderzoeken hebben de universiteiten en colleges in de Palestijnse gebieden gebracht dan ?
https://en.wikipedia.org/(...)estinian_Territories
  Moderator zondag 20 augustus 2017 @ 13:24:55 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173276989
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik weet niet of nu bedoeld wordt dat de Palestijnen fysiek minder herseninhoud hebben of dat ze die hersencapaciteit nu niet echt nuttig gebruiken.

Het laatste is wel wat voor te zeggen natuurlijk, bijna 70 jaar lang oorlogvoeren en klagen over hoe slecht je het wel niet hebt heeft ze ook niet echt geholpen he ?
Maar goed wat voor fantastische resultaten en baanbrekende onderzoeken hebben de universiteiten en colleges in de Palestijnse gebieden gebracht dan ?
https://en.wikipedia.org/(...)estinian_Territories
hoeveel baanbrekende onderzoeken zijn er uberhaupt ooit uit bezet gebied gekomen?

wereldwijd ... ooit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173277625
Enige wat ze kunnen is raketjes schieten die in het zand komen om dat Israel ze de lucht uitschiet met hun geavanceerde apparatuur. Voor water, stroom, medische zorg etc hebben ze Israel nodig. Laten ze daar nou eens mee beginnen om dat zelf te doen.
Oh nee, Hamas gebruikt ons belastinggeld om tunnels te bouwen en rakeetten te maken terwijl de bevolking van de honger geen ontlasting heeft.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173277899
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Enige wat ze kunnen is raketjes schieten die in het zand komen om dat Israel ze de lucht uitschiet met hun geavanceerde apparatuur. Voor water, stroom, medische zorg etc hebben ze Israel nodig. Laten ze daar nou eens mee beginnen om dat zelf te doen.
Oh nee, Hamas gebruikt ons belastinggeld om tunnels te bouwen en rakeetten te maken terwijl de bevolking van de honger geen ontlasting heeft.
Die boosheid komt wel ergens vandaan.
pi_173277971
Dat je een normaal Palestijns gezin bent met wat grond.En dat pakt men af. Ik weet wel hoe boos ik zou worden.
pi_173278134
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 12:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Tijdens 40-45 zijn door geallieerde aanvallen ook 70-jarigen omgekomen. En ook kinderen. Ik praat deze terreur-acties ook niet goed. Maar ze zijn natuurlijk niet zo maar ontstaan. En het beleid van Israel, alsmede de racistische opmerkingen van "Pinkelotje-blauw" leiden er wel toe dat er mensen opstaan die tot deze vreselijke dingen overgaan. Hoe zie jij de oplossing dan? Dat Israel nog hardere acties onderneemt en het Palestijnse volk nog meer in een hoek wordt gedrukt? Een oplossing zal toch echt aan de onderhandelingstafel moeten worden bewerkstelligd.
Maar goed: Als jij de theorie wil huldigen dat alle Israeli's goed zijn en alle Palestijnen fout en dat dit genetisch zo bepaald is, moet je dat zelf weten.
In het verleden zijn wel vaker dit soort differentiaties geweest van Übermenschen en Untermenschen. Maar ja, dit is natuurlijk heel wat anders......
Wat een kansloze vergelijking. De asmogendheden waren de agressors in de Tweede Wereldoorlog en de huidige status in Israël en de zogeheten bezette gebieden is voor een belangrijk deel te wijten aan Arabische agressie.
pi_173281068
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Enige wat ze kunnen is raketjes schieten die in het zand komen om dat Israel ze de lucht uitschiet met hun geavanceerde apparatuur. Voor water, stroom, medische zorg etc hebben ze Israel nodig. Laten ze daar nou eens mee beginnen om dat zelf te doen.
Oh nee, Hamas gebruikt ons belastinggeld om tunnels te bouwen en rakeetten te maken terwijl de bevolking van de honger geen ontlasting heeft.
Als Israel eens stopt met het platbombarderen van de "Power Plants" geef je de Palestijnen ook geen kans om zich te ontwikkelen. Het is een impasse (vicieuze cirkel) waar schijnbaar moeilijk uit te ontsnappen is. In feite maakt. Jij verwijt de Palestijnen dat ze "niks kunnen". Nee, logisch: als je alles vernietigt wat ze opbouwen. Dat militaire overwicht en vernuft hebben ze ook dankzij de VS.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173281862
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Als Israel eens stopt met het platbombarderen van de "Power Plants" geef je de Palestijnen ook geen kans om zich te ontwikkelen. Het is een impasse (vicieuze cirkel) waar schijnbaar moeilijk uit te ontsnappen is. In feite maakt. Jij verwijt de Palestijnen dat ze "niks kunnen". Nee, logisch: als je alles vernietigt wat ze opbouwen. Dat militaire overwicht en vernuft hebben ze ook dankzij de VS.
Nee hoor, dat maken ze zelf. Ze hebben daar Amerika echt niet voor nodig. De brains hebben ze zelf.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173284586

Israel bombardeert power plant, waardoor ziekenhuizen etc hun werk niet kunnen doen. De kennis en wil om mensenlevens te redden in ziekenhuizen is heus aanwezig. De burgers (Zowel van Israel en Gaza) zijn de dupe. It's the rich man's war and the poor man's fight.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173284809
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 14:03 schreef Jaroon het volgende:
Dat je een normaal Palestijns gezin bent met wat grond.En dat pakt men af. Ik weet wel hoe boos ik zou worden.
Jammer van het trollen
Het gaat hier om het huis van Omar al abed, een 19 jarige jongen die 3 mensen heeft vermoord : yosef salomon 70 jaar oud, zijn dochter chaya en zijn zoon elad
Zij waren net op een feest om eem nieuw klein kind geboorte te vieren
Ze zijn door omar doodgestoken
De vrouw van yosef werd ook neergestoken maar overleefde de aanval
Andere kleinkinderen zaten ergens anders in het huis.

Omar had zijn deze mensen vermoord vanwege israels keuze om metaal detectie poortjes te plaatsen op de tempelberg. Dit omdat week van te voren 2 politie agenten zijn doodgemaakt door israelische arabische jongens.
Een van de slachtoffers was de druze politie agent. Hij was net vader van een dochtertje

De islamtische leiders waren zo boos op deze metaal poortjes en riepen (vooral jongeren) op om zich te verzetten hier tegen

Zo zagen we groepen israeli arabieren bijeen komen en "allah akhbar" roepen en "yahud yahud kaybar" (oproep dat mohammeds leger de joden af mag maken)

Omar, die beinvloed was door hamas (een terroristische organistatie) schreef op zijn facebook dat ie "alle joden wil doodmaken"

Het vermoorden van een willekeurig joods gezin was een vergeldingsactie voor deze metaal poortjes. Poortjes die in zoveel islamitische landen worden geplaatst aan de voorgang van een moskee.

Omar was geen lievertje want hij was al meerder keren door de palestijne autoriteit opgepakt.

Een palestijnse buurtbewoner gaf omar aan bij de politie die hem vervolgens doodshoot

" Omar Al-Abed's family would receive a salary of over $3,000 per month for his more than 30-year expected prison term, as the Palestinian Authority pays jailed attackers according to a sliding scale that rewards those imprisoned the longest"

De moeder van omar werd ook gearesteerd omdat zij de moordacties van haar zoon in de media goed praatte

2 dagen later (juli 27ste) kondigde israel aam om het huis te vernietigen
Tevens werden 5 familie leden opgepakt omdat ze medeplichtig waren. Ze wisten namelijk af van omar intensie om mensen te vermoorden. En ditnhehben ze niet mee gedeeld aan de palestijnse autoriteit noch aan israel

Het huis werd dus 16 augustus met de grond gelijk gemaakt.

Israel veroordeelde de moorden van omar.
De united nations veroodeelde ook de acties van omar.
Ook jordanie veroordeelde deze daad keihard af:

"We condemn yesterday's horrifying crime in Halamish. It's against Arab values to attack families and children, Jews or non-Jews, it's a shame"

Alleen hamas niet:

calling the attack a "necessary reaction" to the new Israeli security measures at the Temple Mount. Additionally, in a tweet, they called it "heroic."
pi_173287847
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 18:32 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Jammer van het trollen
Het gaat hier om het huis van Omar al abed, een 19 jarige jongen die 3 mensen heeft vermoord : yosef salomon 70 jaar oud, zijn dochter chaya en zijn zoon elad
Zij waren net op een feest om eem nieuw klein kind geboorte te vieren
Ze zijn door omar doodgestoken
De vrouw van yosef werd ook neergestoken maar overleefde de aanval
Andere kleinkinderen zaten ergens anders in het huis.

Omar had zijn deze mensen vermoord vanwege israels keuze om metaal detectie poortjes te plaatsen op de tempelberg. Dit omdat week van te voren 2 politie agenten zijn doodgemaakt door israelische arabische jongens.
Een van de slachtoffers was de druze politie agent. Hij was net vader van een dochtertje

De islamtische leiders waren zo boos op deze metaal poortjes en riepen (vooral jongeren) op om zich te verzetten hier tegen

Zo zagen we groepen israeli arabieren bijeen komen en "allah akhbar" roepen en "yahud yahud kaybar" (oproep dat mohammeds leger de joden af mag maken)

Omar, die beinvloed was door hamas (een terroristische organistatie) schreef op zijn facebook dat ie "alle joden wil doodmaken"

Het vermoorden van een willekeurig joods gezin was een vergeldingsactie voor deze metaal poortjes. Poortjes die in zoveel islamitische landen worden geplaatst aan de voorgang van een moskee.

Omar was geen lievertje want hij was al meerder keren door de palestijne autoriteit opgepakt.

Een palestijnse buurtbewoner gaf omar aan bij de politie die hem vervolgens doodshoot

" Omar Al-Abed's family would receive a salary of over $3,000 per month for his more than 30-year expected prison term, as the Palestinian Authority pays jailed attackers according to a sliding scale that rewards those imprisoned the longest"

De moeder van omar werd ook gearesteerd omdat zij de moordacties van haar zoon in de media goed praatte

2 dagen later (juli 27ste) kondigde israel aam om het huis te vernietigen
Tevens werden 5 familie leden opgepakt omdat ze medeplichtig waren. Ze wisten namelijk af van omar intensie om mensen te vermoorden. En ditnhehben ze niet mee gedeeld aan de palestijnse autoriteit noch aan israel

Het huis werd dus 16 augustus met de grond gelijk gemaakt.

Israel veroordeelde de moorden van omar.
De united nations veroodeelde ook de acties van omar.
Ook jordanie veroordeelde deze daad keihard af:

"We condemn yesterday's horrifying crime in Halamish. It's against Arab values to attack families and children, Jews or non-Jews, it's a shame"

Alleen hamas niet:

calling the attack a "necessary reaction" to the new Israeli security measures at the Temple Mount. Additionally, in a tweet, they called it "heroic."
Ik heb het over de normale Palestijn. En dat israel zich niet houdt aan regels.
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:19:12 #164
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_173288761
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Israel zorgt er voor dat de Palestijnen geen economie op kunnen bouwen in Gaza.
Gaza had "het Singapore van het Midden Oosten kunnen worden, als die door Israel niet telkens getraineerd wordt. Dit frustreert de Palestijnen en daardoor grijpt "een deel daarvan" naar de wapens. Het eigenwijze Israel heeft de woede van de Palestijnen aan zich zelf te danken.
Maar dat zal wel weer een "kip en ei"-kwestie zijn.
Beiroet had het "Parijs van het Midden Oosten" kunnen blijven als er geen islamitische invasie was geweest

Gaza had het St Tropez van het Midden Oosten kunnen worden als er geen islamitische invasie was geweest

Afghanistan had een prachtig land voor vrije geesten kunnen zijn als ....

Vul dit eigenlijk maar in voor elk moslimland. Alles had zoveel beter kunnen zijn als ...
Non possumus non loqui
pi_173288851
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:19 schreef Knip het volgende:

[..]

Beiroet had het "Parijs van het Midden Oosten" kunnen blijven als er geen islamitische invasie was geweest

Gaza had het St Tropez van het Midden Oosten kunnen worden als er geen islamitische invasie was geweest

Afghanistan had een prachtig land voor vrije geesten kunnen zijn als ....

Vul dit eigenlijk maar in voor elk moslimland. Alles had zoveel beter kunnen zijn als ...
Het werkt nergens.
pi_173288940
Het is wel zo dat er arme mensen zijn die heel aardig zijn. Dat kunnen ook moslims zijn. Aardiger dan ik ben.Die wonen dan toevallig in een Islamitisch land, Ga eens reizen in bijv. Burkina Faso. Dan ga je zien hoe aardig mensen kunnen zijn.
pi_173289034
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb het over de normale Palestijn. En dat israel zich niet houdt aan regels.
Aha op die fiets.
pi_173289089
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:30 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Aha op die fiets.
Lijkt mij reel. Het kijken naar de mens. Probeer ik ook.
pi_173289262
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:26 schreef Jaroon het volgende:
Het is wel zo dat er arme mensen zijn die heel aardig zijn. Dat kunnen ook moslims zijn. Aardiger dan ik ben.Die wonen dan toevallig in een Islamitisch land, Ga eens reizen in bijv. Burkina Faso. Dan ga je zien hoe aardig mensen kunnen zijn.
En wat heeft dit te maken met gesloopte huis van omar? Topic vervuilen zeg maar

Gemiddelde palestijn is aardiger dan jij. Nee grapje.

Ik vind omringende buurlanden van israel erg gastvrij.
Israelis vind ik zelf minder leuk. Veel minder open en soms grof
Sephari of mizrahi (ashkenazi minder ervaring mee) maakt niet uit ze zijn beetje hautain
pi_173289301
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lijkt mij reel. Het kijken naar de mens. Probeer ik ook.
F&L is andere kant op
pi_173289318
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:37 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

En wat heeft dit te maken met gesloopte huis van omar? Topic vervuilen zeg maar

Gemiddelde palestijn is aardiger dan jij. Nee grapje.

Ik vind omringende buurlanden van israel erg gastvrij.
Israelis vind ik zelf minder leuk. Veel minder open en soms grof
Sephari of mizrahi (ashkenazi minder ervaring mee) maakt niet uit ze zijn beetje hautain
Dat Israel land pakt. Lijkt mij belangrijk.
pi_173289370
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:38 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

F&L is andere kant op
Ik ken het niet. Je staat ergens voor of niet. Als je dingen hebt meegemaakt denk je anders.
pi_173289769
Als je joods bent ga je door ervaring dingen anders zien, Ik doe dat ook.
pi_173290096
Ik ben niet eens Joods,
  zondag 20 augustus 2017 @ 22:07:48 #175
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_173290196
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:26 schreef Jaroon het volgende:
Het is wel zo dat er arme mensen zijn die heel aardig zijn. Dat kunnen ook moslims zijn. Aardiger dan ik ben.Die wonen dan toevallig in een Islamitisch land, Ga eens reizen in bijv. Burkina Faso. Dan ga je zien hoe aardig mensen kunnen zijn.
Het is maar net wat je aardig noemt. Ik vind het niet aardig om de geslachtsdelen van kleine kineren te verminken, maar dat zal
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 21:26 schreef Jaroon het volgende:
Het is wel zo dat er arme mensen zijn die heel aardig zijn. Dat kunnen ook moslims zijn. Aardiger dan ik ben.Die wonen dan toevallig in een Islamitisch land, Ga eens reizen in bijv. Burkina Faso. Dan ga je zien hoe aardig mensen kunnen zijn.
Het is maar net wat je aardig noemt. Ik vind het niet aardig om de geslachtsdelen van kleine meisjes te verminken. Maar ja, ik ben ook een fallocratische racist.

https://www.plannederland(...)isjesbesnijdenis-fgm
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')