abonnement Unibet Coolblue
pi_173212534
De GGD controleert de hele branche met regelmaat op de VOG, als je met kinderen werkt heb je er eentje afgegeven, over het algemeen. Piemel of niet.

Ik baal ervan dat ik ook mn buurman nog twee keer inschat voor mijn kind bij zn treinen mag kijken. Maar over het algemeen vind ik dat je een kind wel iets ontneemt als je het niet toelaat.
-nee-
pi_173212958
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Onze buurkinderen, 5 en 7, komen hier om de haverklap binnenstormen. En hollen dan meteen naar boven om met mijn vriend te kletsen. En hij vindt het zelf ook gezellig als ze even komen buurten.

Mijn vriend is een enge man ;(
Domme vriend heb je. Waarom zou hij zo een situatie toestaan? Doe dat lekker openbaar in je voortuin
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173213146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:38 schreef superniger het volgende:

[..]

Domme vriend heb je. Waarom zou hij zo een situatie toestaan? Doe dat lekker openbaar in je voortuin
Oh shit daar heb je de buurjongen, gauw de tuin in! :D Nee niet die deur dichtdoen openlaten openlaten want anders nooooooooooooo...... what will the neighbours think
-nee-
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:20:52 #129
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173213833
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]
what will the neighbours think
doet me gelijk aan dit nummer denken

Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173214160
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 17:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh shit daar heb je de buurjongen, gauw de tuin in! :D Nee niet die deur dichtdoen openlaten openlaten want anders nooooooooooooo...... what will the neighbours think
Ik ben eigenlijk stiekem gewoon blij dat we niet zo ver doordenken. Kinderen komen gewoon langs, met toestemming van ouders. Vinden wij gezellig, vinden zij gezellig.
pi_173214490
Het is duidelijk dat de VOG niet voldoet als controlemiddel. Hopelijk neemt het volgende kabinet maatregelen om meer controles in te bouwen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_173214538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:46 schreef hooibaal het volgende:
Het is duidelijk dat de VOG niet voldoet als controlemiddel. Hopelijk neemt het volgende kabinet maatregelen om meer controles in te bouwen.
Waar denk je aan?
Het enige wat ik kan bedenken is niet alleen VOG bij aanvang, maar dat een veroordeling na aanvang van werkzaamheden ook gemeld kan worden. Of gebeurt dat al?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 18:50:34 #133
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173214626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:46 schreef hooibaal het volgende:
Het is duidelijk dat de VOG niet voldoet als controlemiddel. Hopelijk neemt het volgende kabinet maatregelen om meer controles in te bouwen.
zo als ???
afschaffen van KDV enzo ?
Laten die ouders maar weer zelf eens voor hun kinderen zorgen ipv het maar aan andere overlaten
Dus de lonen moeten gewoon omhoog en er moet gewoon weer normaal worden voor een gezin dat 1 werkende makkelijk een gezin kan onderhouden , ipv dat je nu 1 voor de lasten moet werken en de andere een beetje extra voor de luxe
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173214929
Juist, vrouwen gewoon weer terug naar het aanrecht! Terug naar de jaren '50, of nog verder terug, die VOC-mentaliteit terug :+

Wees blij dat er kinderopvang is zodat vrouwen ook aan het werk gaan, carrière maken etc. Ik zal nooit iemand veroordelen die bewust kiest om huisvrouw te worden en/of thuis voor de kinderen te zorgen, maar het lijkt me nou niet echt een puik idee om dat voor iedereen na te streven.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173214945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

zo als ???
afschaffen van KDV enzo ?
Laten die ouders maar weer zelf eens voor hun kinderen zorgen ipv het maar aan andere overlaten
Dus de lonen moeten gewoon omhoog en er moet gewoon weer normaal worden voor een gezin dat 1 werkende makkelijk een gezin kan onderhouden , ipv dat je nu 1 voor de lasten moet werken en de andere een beetje extra voor de luxe
Of twee parttimers. Lijkt me beter in geval van scheiding enzo ;)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:16:34 #136
468813 Carsastic
Epibrerend, in stilte.
pi_173215212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 18:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

zo als ???
afschaffen van KDV enzo ?
Laten die ouders maar weer zelf eens voor hun kinderen zorgen ipv het maar aan andere overlaten
Dus de lonen moeten gewoon omhoog en er moet gewoon weer normaal worden voor een gezin dat 1 werkende makkelijk een gezin kan onderhouden , ipv dat je nu 1 voor de lasten moet werken en de andere een beetje extra voor de luxe
Sarcasme hoop ik? ^
Zo niet:
Leuk als je man dood is en jij achterblijft met een klein kind. Dan maar de bijstand in?
National sarcasm society. Like we need your support. :’)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:28:27 #137
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173215486
quote:
11s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:16 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Sarcasme hoop ik? ^
Zo niet:
Leuk als je man dood is en jij achterblijft met een klein kind. Dan maar de bijstand in?
Waarom niet dan krijg je vaak nog meer meer dan dat je een partime baan neemt
en vaak gaat het hier alleen maar over de eerste jaren van het kind .. als het een beetje leeftijd heeft bereikt kan het zelf wel hun eigen weg gaan ...
ik was met 5 a6 jaar al alleen thuis terwijl mijn beide ouders werkte ... niet maar een opvang of wat , geen haan die er naar kraaide vroeger en pas toen mijn broertje geboren werd was er pas een oppas maar dat was toen ik 11 of zo was .. :-)

maar oke dat kan niet bij elke kind , want als mijn broertje alleen thuis was wist je nooit of het huis er nog stond als je terug kwam

Die had gewoon iets met vuur :-) dat is nu nog wel zo als er ergens een open haard is of BBQ dan loopt hij al met de aansteker rond, die wordt binnen kort 36 dus het kan geen kwaad

en deze al weer 46 ;(
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:32:46 #138
468813 Carsastic
Epibrerend, in stilte.
pi_173215604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:28 schreef RAVW het volgende:

[..]

Waarom niet dan krijg je vaak nog meer meer dan dat je een partime baan neemt
en vaak gaat het hier alleen maar over de eerste jaren van het kind .. als het een beetje leeftijd heeft bereikt kan het zelf wel hun eigen weg gaan ...
ik was met 5 a6 jaar al alleen thuis terwijl mijn beide ouders werkte ... niet maar een opvang of wat , geen haan die er naar kraaide vroeger en pas toen mijn broertje geboren werd was er pas een oppas maar dat was toen ik 11 of zo was .. :-)

maar oke dat kan niet bij elke kind , want als mijn broertje alleen thuis was wist je nooit of het huis er nog stond als je terug kwam

Die had gewoon iets met vuur :-) dat is nu nog wel zo als er ergens een open haard is of BBQ dan loopt hij al met de aansteker rond, die wordt binnen kort 36 dus het kan geen kwaad
Eh, ik laat mijn kind op 5 of 6 jarige leeftijd écht niet alleen thuis hoor. :') Kom op zeg. Ik werk fulltime, en als ik parttime zou gaan werken dan verdien ik nog steeds aanzienlijk meer dan iemand die in de bijstand zit. incl toeslagen. Daarbij is het goed voor een kind om naar het KDV te gaan. Daar leren ze gewoon al een hoop dingen en over het algemeen doe je een kind er ook nog een groot plezier mee ook. De meeste kindjes vinden het super leuk om een paar uur per week, of een paar dagen per week naar het KDV te gaan.

Plus je lost het misbruik van kinderen echt niet op door een KDV te sluiten. Mensen die kindjes willen misbruiken vinden altijd wel een manier om dat te kunnen realiseren. is het niet op een KDV dan wel in het zwembad, of op een sportvereniging, of gewoon een kind van jezelf...

Ik vind het een bijzonder idee van je, maar goed. :)
National sarcasm society. Like we need your support. :’)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:44:38 #139
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173215941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:32 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Eh, ik laat mijn kind op 5 of 6 jarige leeftijd écht niet alleen thuis hoor. :') Kom op zeg. Ik werk fulltime, en als ik parttime zou gaan werken dan verdien ik nog steeds aanzienlijk meer dan iemand die in de bijstand zit. incl toeslagen. Daarbij is het goed voor een kind om naar het KDV te gaan. Daar leren ze gewoon al een hoop dingen en over het algemeen doe je een kind er ook nog een groot plezier mee ook. De meeste kindjes vinden het super leuk om een paar uur per week, of een paar dagen per week naar het KDV te gaan.

Plus je lost het misbruik van kinderen echt niet op door een KDV te sluiten. Mensen die kindjes willen misbruiken vinden altijd wel een manier om dat te kunnen realiseren. is het niet op een KDV dan wel in het zwembad, of op een sportvereniging, of gewoon een kind van jezelf...

Ik vind het een bijzonder idee van je, maar goed. :)
ja ik ben opgevoed inde tijden dat je dat haast nog niet had
dus daar kan het ook ana liggen , ja maar misbruik kan ook in je pubertijd gebeuren ...
en zelf op oudere leeftijd , hoe oud je ook ben misbruik is nooit leuk , net zo min als je vals beschuldigt word voor misbruik of dat er mensen zijn die het bijna hebben mee gemaakt
dat laten sporen na in de rest van het leven van de mens .......

net zo als je door je familie gedwongen wordt op jongere leeftijd om abortus te plegen , waar je later dus heel veel last mee krijgt en dat alleen puur omdat het niet het juiste vriendje was waar ze mee omgingen ... en dat noemt zich dan familie ..

ja ik kan je heel verhalen vertellen over dit soort misbruik / macht want dat is het vaak van mensen die je dus een hele verkeerde stempel mee geven of die je zelf kwetsen tot je een PTSS er aan overgehouden heb waar je nooit meer van af komt .. zelf ook veel uit eigen ervaring ( gelukkig geen sexueel misbruik .. maar het is daarom nog niet minder erg en zeker wat betreft het gevoel voor sex komt ook nooit meer terug zo als het behoort te zijn
je draag het de rest van je leven mee
maar goed ik hoef nog maar 50 jaar mee dus ben nog net niet op de helft van de ellende
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 19:49:25 #140
468813 Carsastic
Epibrerend, in stilte.
pi_173216073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja ik ben opgevoed inde tijden dat je dat haast nog niet had
dus daar kan het ook ana liggen , ja maar misbruik kan ook in je pubertijd gebeuren ...
en zelf op oudere leeftijd , hoe oud je ook ben misbruik is nooit leuk , net zo min als je vals beschuldigt word voor misbruik of dat er mensen zijn die het bijna hebben mee gemaakt
dat laten sporen na in de rest van het leven van de mens .......

net zo als je door je familie gedwongen wordt op jongere leeftijd om abortus te plegen , waar je later dus heel veel last mee krijgt en dat alleen puur omdat het niet het juiste vriendje was waar ze mee omgingen ... en dat noemt zich dan familie ..

ja ik kan je heel verhalen vertellen over dit soort misbruik / macht want dat is het vaak van mensen die je dus een hele verkeerde stempel mee geven of die je zelf kwetsen tot je een PTSS er aan overgehouden heb waar je nooit meer van af komt .. zelf ook veel uit eigen ervaring ( gelukkig geen sexueel misbruik .. maar het is daarom nog niet minder erg en zeker wat betreft het gevoel voor sex komt ook nooit meer terug zo als het behoort te zijn
je draag het de rest van je leven mee
maar goed ik hoef nog maar 50 jaar mee dus ben nog net niet op de helft van de ellende
Ja natuurlijk kan misbruik altijd en overal gebeuren, dat is precies mijn punt. Dus jouw idee om een KDV te sluiten als oplossing, daar sta je dan toch zelf ook niet achter?

Ja... ellende is altijd en overal. Maar dat is nu niet het onderwerp ;)
National sarcasm society. Like we need your support. :’)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:14:24 #141
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173216775
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:49 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kan misbruik altijd en overal gebeuren, dat is precies mijn punt. Dus jouw idee om een KDV te sluiten als oplossing, daar sta je dan toch zelf ook niet achter?

Ja... ellende is altijd en overal. Maar dat is nu niet het onderwerp ;)
ik sta er voor ene helft er achter , want je moet wel je kinderen aan vreemde toevertrouwen , en dat is voor veel ouders al een struikelblok ....

ik zou er meer voor gaan op kinder opvang of zo iets op het werk van een van de ouders te hebben dus zo dat het kind toch bij de ouder kan zijn en toch ook de ouder door kan gaan met werken ..

of gewoon een combi werk van thuis en op de zaak

dus als het kind thuis is alleen dat je werk thuis doet en als dan de man er weer is het gedeelte lijk op de zaak verder afmaakt

mits dit wel mogelijk wat betreft het werk natuurlijk ..

maar ik zou meer de voorkeur hebben dat de regering hier eens heel anders naar gaat kijken
Zo iets als basis inkomen voor dat soort mensen een soort van pre pensioen omdat je tijdelijk niet geschikt ben voor werk en wel het geld nodig heeft ...

alleen hier kan je dan aanspraak maken als je zeg maar een aantal jaar gewerkt heb , of de vader kan die pre pensioen afstaan , maar dan geld wel dat je later iets minder krijgt als je met pensioen gaat ...
of zo iets wat er op lijkt maar dat een van de ouders de zorg kan blijven behouden over het kind
en zou ej wat nu vaak is alleen staande moeder wezen , dan kan je een deel van je pensioen afkopen voor een jaar of 7 / 8 als je niet de behaalde jaren werkervaring heb behaalt

dit zou je dan later of meer pensioen moeten betalen als je weer vol gaat werken of je moet genoegen nemen met minder als je dan met pensioen gaat ..


want om nu 4 jaar van de staat te trekken als alleen staande moeder die dus 4 jaar vrijstelling krijgt op kosten van de werkende vind ik niet kunnen

maar dat heeft meerdere reden , als man kan je ook niet even 4 jaar er tussen uit omdat je zeg maar iets moet doen waardoor je niet kan werken
en ik kan er zat die bewust om de 3 jaar kinderen nemen om onder de verplichting uit te komen om werk te zoeken , hier 1 in het flat 7 kinderen nooit 1 dag gewerkt , terwijl ik geen kinderen kan nemen omdat ik me bond en blauw betaal aan belastingen om haar kinderen te onder houden :+ :+

en het is een keuze die je als oduer maakt en ik vind niet dat daar de maatschappij voor op moet draaien ..
1 a 2 kinderen is normaal maar ga je daar overheen dan is het in mijn ogen meer een hobby , mijn hobby wordt ook niet 18 jaar lang gesponsord door de staat , en al helemaal geen 4 jaar vrij er voor om maar even een wat te zeggen .. :D :D

[ Bericht 11% gewijzigd door RAVW op 17-08-2017 20:23:24 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:16:33 #142
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_173216821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:32 schreef Carsastic het volgende:

[..]

Eh, ik laat mijn kind op 5 of 6 jarige leeftijd écht niet alleen thuis hoor. :') Kom op zeg. Ik werk fulltime, en als ik parttime zou gaan werken dan verdien ik nog steeds aanzienlijk meer dan iemand die in de bijstand zit. incl toeslagen. Daarbij is het goed voor een kind om naar het KDV te gaan. Daar leren ze gewoon al een hoop dingen en over het algemeen doe je een kind er ook nog een groot plezier mee ook. De meeste kindjes vinden het super leuk om een paar uur per week, of een paar dagen per week naar het KDV te gaan.

Plus je lost het misbruik van kinderen echt niet op door een KDV te sluiten. Mensen die kindjes willen misbruiken vinden altijd wel een manier om dat te kunnen realiseren. is het niet op een KDV dan wel in het zwembad, of op een sportvereniging, of gewoon een kind van jezelf...

Ik vind het een bijzonder idee van je, maar goed. :)
Dit vooral. En je lost het ook niet op door nog strengere regels zoals het vierogenprincipe ook op de bso te laten gelden of het hele gebouw te behangen met camera's.
Kinderen op een bso mogen vaak vanaf een bepaalde leeftijd alleen buiten spelen, of zelfs alleen de wijk in. Daar kan (onder bso tijd) net zo goed wat gebeuren.

Ik hoop bij God dat mensen nog een beetje normaal met de aanwezige mannen in het leven van de kinderen kunnen omgaan. Kinderen moeten nou eenmaal leren en ik vind het nou niet echt een goede ontwikkeling dat je als man bijna niet meer een lerend/stimulerend/opvoedend onderdeel daarvan kan zijn op professioneel niveau zonder dat je je op allerlei manieren moet indekken of voorzorgsmaatregelen moet treffen op eigen initiatief zoals loveprofuzion deed. (zie begin topic)

Die kinders hebben namelijk keihard mannen nodig als voorbeeld en om zich aan te spiegelen enzv. Dat oeverloze getrut, gefrut en gepoezel van vrouwen wat inmiddels binnen kinderopvang en onderwijs zowat de norm is kan best wel wat testosteron tegenwicht gebruiken.

Iemand die er op uit is vind wel een manier (en wordt (zwem) leraar, coach, verpleger in het ziekenhuis, muziekleraar you name it)
pi_173217102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef Ygritte het volgende:

[..]

.

Iemand die er op uit is vind wel een manier (en wordt (zwem) leraar, coach, verpleger in het ziekenhuis, muziekleraar you name it)
Of de enge buurman :+
  donderdag 17 augustus 2017 @ 20:29:22 #144
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_173217210
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Of de enge buurman :+
Die was ik nog vergeten. Ik heb uit bronnen vernomen dat ze vaak op deze --> (8> emoticon lijken

:+
pi_173227439
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

Schei uit ja.
Heel veel seksueel misbruik vindt binnen de familie plaats.
pi_173227764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 20:16 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dit vooral. En je lost het ook niet op door nog strengere regels zoals het vierogenprincipe ook op de bso te laten gelden of het hele gebouw te behangen met camera's.
Kinderen op een bso mogen vaak vanaf een bepaalde leeftijd alleen buiten spelen, of zelfs alleen de wijk in. Daar kan (onder bso tijd) net zo goed wat gebeuren.

Ik hoop bij God dat mensen nog een beetje normaal met de aanwezige mannen in het leven van de kinderen kunnen omgaan. Kinderen moeten nou eenmaal leren en ik vind het nou niet echt een goede ontwikkeling dat je als man bijna niet meer een lerend/stimulerend/opvoedend onderdeel daarvan kan zijn op professioneel niveau zonder dat je je op allerlei manieren moet indekken of voorzorgsmaatregelen moet treffen op eigen initiatief zoals loveprofuzion deed. (zie begin topic)

Die kinders hebben namelijk keihard mannen nodig als voorbeeld en om zich aan te spiegelen enzv. Dat oeverloze getrut, gefrut en gepoezel van vrouwen wat inmiddels binnen kinderopvang en onderwijs zowat de norm is kan best wel wat testosteron tegenwicht gebruiken.

Iemand die er op uit is vind wel een manier (en wordt (zwem) leraar, coach, verpleger in het ziekenhuis, muziekleraar you name it)
Helemaal dit! ^O^
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_173229927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heftig. Durf je je kind nog wel naar een KDV te sturen?

Wij hebben er een uitgekozen met alleen vrouwen.
pi_173230333
quote:
13s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je verzint gewoon dat alleen mannen een VOG nodig hebben.
Hoeveel van dit soort drama's hebben we nog nodig om dit te veranderen in een ware heksenjacht? Wanneer komt het moment dat vaders een VOG nodig hebben om op hun eigen kind te passen, of alleenstaande vaders nooit de voogdij krijgen over hun eigen kind, want 'je weet toch wat er bij het Hofnarretje is gebeurd?'
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173377029
Verdachte zedenzaak De Bilt doet zelfmoordpoging in cel

quote:
De verdachte die vastzit op verdenking van ontucht in de zedenzaak in De Bilt heeft in zijn cel een zelfmoordpoging gedaan. Bart C. ligt in het ziekenhuis. Hoe hij heeft geprobeerd om zich van het leven te beroven, wil het Openbaar Ministerie niet bekendmaken.

Het onderzoek naar hem gaat verder. Volgende week besluit de rechter of hij nog langer in voorarrest moet blijven.

De 27-jarige man werd vorige week zondag opgepakt op verdenking van het misbruiken van twee zusjes in de buitenschoolse opvang Partou in De Bilt. Hij werkte daar vijf jaar als pedagogisch medewerker. De man heeft bekend dat hij de kinderen heeft bewogen tot seksuele handelingen.

Nadat zijn arrestatie bekend werd, zijn er nog meer aangiftes wegens ontucht tegen hem gedaan. Die zou hij hebben gepleegd met meisjes op dezelfde buitenschoolse opvang. Hoeveel aangiftes er zijn gedaan wil het OM niet zeggen, maar volgens een woordvoerder zijn het er minder dan vijf.
https://nos.nl/artikel/21(...)rdpoging-in-cel.html
pi_173377947
Manmanman wat een puinhoop.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')