abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 15:36:32 #201
163650 Greys
pi_173137596
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:34 schreef yozd het volgende:

[..]

Als je verwacht dat de koers nog verder daalt (en voorlopig laag blijft) dan kan het goed zijn om daarvoor te sellen (google maar eens op stoploss).

Een andere reden kan zijn dat je verwacht dat een andere coin hard(er) gaat stijgen. Als je dan geen funds hebt, kan je een coin sellen (ook al staat die op verlies) om daarmee geld vrij te spelen om in die andere coin te stoppen om zo gebruik te maken van de eventuele (hardere) stijging.

Als je verwacht dat op termijn alles stijgt met zo af en toe een dipje, dan zou ik nooit sellen. Altijd vasthouden.
Dankjewel voor je uitleg. :) Zoals jij het hier zegt snap ik het idd. Ook om funds vrij te maken klinkt heel logisch.

Echter in het geval van NEO zou ik dat dan weer niet doen, maar daar kan ik uiteraard enorm naast zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173137598
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah zo. Ik zou zelf in het geval van NEO denken dat ie binnen 12 uur er zeker weer boven zou zitten gezien de afgelopen dagen maar dat is idd een kwestie van wie z'n glazen bol heeft de beste dag. ;)
Uiteindelijk koop ik terug, ik probeer alleen uit te stappen tijdens dalingen om lager weer terug in te kopen. Zo sla je een stukje daling "over" waardoor je, als het weer teruggaat meer winst hebt. Zo had ik een paar dagen terug nog 13.62 neo's, nu kan ik er 18 kopen door dit soort trades.

Met terugkopen wacht ik nog ff, NEO zet net een nieuwe daylow neer, dat voorspelt meestal niet heel veel goeds.
pi_173137641
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:34 schreef yozd het volgende:

[..]
(google maar eens op stoploss).

:')____! Stoploss instellen met een onvolwassen markt?!

Niet huilen als er een flashcrash komt en je een hoop geld 'verliest'.
pi_173137671
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef xminator het volgende:

[..]

:')____! Stoploss instellen met een onvolwassen markt?!

Niet huilen als er een flashcrash komt en je een hoop geld 'verliest'.
Inderdaad geen stoplosses, dat is echt mega link in markten die -80% tot +900% op 1 dag kunnen doen.

Daar moet je juist het omgekeerde doen: als je geld hebt staan waar je ff niets mee doet, inzetten op een kwart van de prijs van een bepaalde coin, flash-crashed die, dan heb je bingo.

Nadeel is wel zoals Magnet zei dat je je geld kwijt bent bij een exchange die ineens pleite is.
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 15:39:38 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173137674
Wisten jullie nog toen wij blij waren met een ATH bij Bitcoin?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173137683
Met een beetje geluk toch van mijn 6,7xxx NEO vanochtend nu naar 7,4 gegaan. Het zijn de kleine beetjes he :D
pi_173137691
Stratis gaat vrij hard onderuit, verleidelijk om er wat te kopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173137726
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:40 schreef chroestjov het volgende:
Stratis gaat vrij hard onderuit, verleidelijk om er wat te kopen.
Meerdere altcoins gaan nu hard(er) omlaag.

NEO schuurt tegen een nieuwe 24u low aan
pi_173137777
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:39 schreef Oscar. het volgende:
Wisten jullie nog toen wij blij waren met een ATH bij Bitcoin?
Dat was voordat iedereen vuistdiep in de alt's was gegaan omdat BTC zeker ging dippen ivm 1/8 _O-
pi_173137782
Mijn strategie is om nooit met verlies te verkopen, dan maar langer holden.

Zolang er niets mis is met de coin komt het eigenlijk altijd weer goed.
En als er wel wat mis is ben je vaak toch te laat.
pi_173137795
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:41 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Meerdere altcoins gaan nu hard(er) omlaag.
Ja, maar van de 'gevestigde' altcoins gaat Stratis het hardst.
Persoonlijk verwacht ik een correctie van de 'gevestigde' altcoins t.o.v. de BTC wanneer die stabiliseert, en van de 'ongevestigde' altcoins verwacht ik dat er veel definitief in zullen storten t.o.v. de BTC.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 15:45:05 #212
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173137796
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:44 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn strategie is om nooit met verlies te verkopen, dan maar langer holden.

Zolang er niets mis is met de coin komt het eigenlijk altijd weer goed.
En als er wel wat mis is ben je vaak toch te laat.
Dan flikker ik het terug naar BTC. Die stijgt toch wel weer :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:45:59 #213
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_173137822
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:39 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Inderdaad geen stoplosses, dat is echt mega link in markten die -80% tot +900% op 1 dag kunnen doen.

Daar moet je juist het omgekeerde doen: als je geld hebt staan waar je ff niets mee doet, inzetten op een kwart van de prijs van een bepaalde coin, flash-crashed die, dan heb je bingo.

Nadeel is wel zoals Magnet zei dat je je geld kwijt bent bij een exchange die ineens pleite is.
Hoe bepaal je dan je exit?
Ik heb geen automatische stoploss orders, maar ik bepaal wel van tevoren wanneer ik verkoop. Zowel bij eventuele winst of verlies. Je ziet vaak dat mensen iets kopen zonder van tevoren een strategie te bepalen. Op die manier wint bij mij de emotie het bijna altijd van de ratio en ik heb bij de aandelen- en optiehandel geleerd dat er dan verkeerde dingen gebeuren bij mij.

-edit-

Tenzij je strategie is om voor lange tijd vast te houden, dan zou ik me niet druk maken om een exit-strategie.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_173137873
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef yozd het volgende:

[..]

Hoe bepaal je dan je exit?
Ik heb geen automatische stoploss orders, maar ik bepaal wel van tevoren wanneer ik verkoop. Zowel bij eventuele winst of verlies. Je ziet vaak dat mensen iets kopen zonder van tevoren een strategie te bepalen. Op die manier wint bij mij de emotie het bijna altijd van de ratio en ik heb bij de aandelen- en optiehandel geleerd dat er dan verkeerde dingen gebeuren bij mij.
Exit grotendeels gevoel. Bij NEO pakte dit toevallig goed uit. Nu is ie een tijdje aan het hangen bij 105-107, zodra ie richting de 110 gaat stap ik weer in denk ik.

Zakt ie door 105, dan is de volgende halte 0.010000001 volgens het orderboek

Verder helpt het soms in het orderboek te kijken waar de grote drempels liggen, die goed in de gaten houden. Als zijn dat soms gewoon fake orders die gewoon ingetrokken worden door de trading bot op moment dat de koers in de buurt komt.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:50:03 #215
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173137898
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:39 schreef Oscar. het volgende:
Wisten jullie nog toen wij blij waren met een ATH bij Bitcoin?
Weet nog dat ik vol spanning naar een graph zat te kijken van Bitcoin, kwam toen in het rood 1000$ ALL TIME HIGH!! voorbij. Dat was feest in dit topic :D
pi_173137904
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:20 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Nee jou bijdrages zijn zinvol hier
Behalve op iedereen met dezelfde kutsmiley reageren alsof je zelf alles beter weet, iets zinvol komt er niet uit
Hij heeft wel gelijk. En ik heb Typisch vaker nuttige bijdragen zien doen.

Laat edraket het idd maar niet lezen :P
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 15:50:41 #217
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173137914
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:50 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Weet nog dat ik vol spanning naar een graph zat te kijken van Bitcoin, kwam toen in het rood 1000$ ALL TIME HIGH!! voorbij. Dat was feest in dit topic :D
4250 en niemand geeft een fuck
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:53:14 #218
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173137970
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:39 schreef Oscar. het volgende:
Wisten jullie nog toen wij blij waren met een ATH bij Bitcoin?
Ja, maar we zijn inmiddels verwend.

quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat was voordat iedereen vuistdiep in de alt's was gegaan omdat BTC zeker ging dippen ivm 1/8 _O-
Ik stond toen op het punt 15 BTC te verkopen voor een kleine 2000. Gelukkig waren mijn ballen groot genoeg om de sell order te verwijderen en te holden.
pi_173138055
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, maar van de 'gevestigde' altcoins gaat Stratis het hardst.
Persoonlijk verwacht ik een correctie van de 'gevestigde' altcoins t.o.v. de BTC wanneer die stabiliseert, en van de 'ongevestigde' altcoins verwacht ik dat er veel definitief in zullen storten t.o.v. de BTC.
Het is simpelweg ook gewoon een correctie door de waarde van BTC. Anders zouden de diverse Alt's ook ineens skyhigh gaan, daar ze over het algemeen tegenover BTC worden gehandeld, en de waarde tov BTC wordt uitgedrukt. Dus stijgt BTC 30$ zal een Alt 30$ moeten dalen om neutraal te blijven in waarde.

Als ik m'n alt portfolio in BTC waarde laat uitdrukken is het één groot bloedbad, zet ik het op USD valt het allemaal reuze mee.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:59:09 #220
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173138089
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. En ik heb Typisch vaker nuttige bijdragen zien doen.

Laat edraket het idd maar niet lezen :P
Iedere lapzwans kan in een bullmarket winst maken. Dat is een feit, en daar hoeft i.m.o. niet zó op gereageerd te worden.
pi_173138267
Er komt heus nog wel een keer een flinke correctie, één tip, HODL anders krijg je van die panicsellers dan gaat het nog harder. Gewoon Bitcoin kopen, goed beveiligen en lekker laten garen op een laag pitje, dan smaakt ie over 6 jaar heel goed denk ik
pi_173138313
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:20 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Nee jou bijdrages zijn zinvol hier
Behalve op iedereen met dezelfde kutsmiley reageren alsof je zelf alles beter weet, iets zinvol komt er niet uit
:')
pi_173138325
Maar even een andere vraag, welke Bitcoin Cash wallet gebruiken jullie voor het importeren van private keys om bcc te claimen?
pi_173138370
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:38 schreef xminator het volgende:

[..]

:')____! Stoploss instellen met een onvolwassen markt?!

Niet huilen als er een flashcrash komt en je een hoop geld 'verliest'.
Serieus, ik begin me zo langzamerhand af te vragen of jij niet gewoon een dikke troll bent. Wat een onzin kraam jij uit zeg :')
pi_173138413
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Serieus, ik begin me zo langzamerhand af te vragen of jij niet gewoon een dikke troll bent. Wat een onzin kraam jij uit zeg :')
Ergens heeft ie wel gelijk. Soms doet een coin in een uurtje ff -20% en vervolgens +20% om vervolgens weer door te kabbelen. Als je dan een stop-loss op -18% hebt gezet en je logt weer in, denk je gut, koers is nog hetzelfde, maar je coins zijn verkocht met -18% en je hebt geen kans gehad ze terug te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')