abonnement Unibet Coolblue
pi_173118681
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Moet je deze eens proberen. Had wat aan een collega meegegeven. Hij zette het in de koelkast, er was wat gelekt, zijn vrouw maakte het schoon met haar vinger en likte die af.
Het is heet, zo verschrikkelijk heet.

[ afbeelding ]
Tong tijdelijk dood :P
Ziet er niet heeeel pittig uit dus begrijp dat ze dat deed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173118953
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tong tijdelijk dood :P
Ziet er niet heeeel pittig uit dus begrijp dat ze dat deed.
In een marinade ik ik vaak maak moet een halve theelepel. Ik vond dat overdreven weinig, dus een hele gebruikt. Marinade weggegooid, oneetbaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_173118955
Pakje laten brengen naar postnl afhaal punt, ik vrijdag er naar toe en alles was dicht. Zaterdag weer alles dicht. Loop net langs en hangt nu opeens een vodje aan de luiken dat ze van 11-26 augustus gesloten zijn wegens vakantie.
Via postnl app aangegeven dat ze het maar retour moeten sturen, ben benieuwd 8)7
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:23:02 #229
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173119361
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:18 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Als jij een random profiel x keer bekijkt, komt je vanzelf terecht in persoon x's people you may know. Oftewel dat 'zijn dit vrienden van je' lijstje.
Dat geloof ik niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobinOok op 13-08-2017 20:43:29 ]
pi_173119447
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Pakje laten brengen naar postnl afhaal punt, ik vrijdag er naar toe en alles was dicht. Zaterdag weer alles dicht. Loop net langs en hangt nu opeens een vodje aan de luiken dat ze van 11-26 augustus gesloten zijn wegens vakantie.
Via postnl app aangegeven dat ze het maar retour moeten sturen, ben benieuwd 8)7
:o Wat bijzonder. Ik hoop dat ze alle pakketten retour hebben genomen.
Spoilers!
pi_173119583
We zijn naar de Chinees in een ander dorp gereden. J wilde pizza/shoarma. Ik wilde de illusie van groente dus het werd Chinees. Zijn die eikels op vakantie :'( We wachten nu op shoarma en een pizza vegateriana met gorgonzola.
Spoilers!
pi_173119613
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:o Wat bijzonder. Ik hoop dat ze alle pakketten retour hebben genomen.
ik gok van niet, prutsers. Gebruik deze locatie eigenlijk nooit want slechte ervaring met vage winkeltjes met 'neven activiteiten'
pi_173120401
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In een marinade ik ik vaak maak moet een halve theelepel. Ik vond dat overdreven weinig, dus een hele gebruikt. Marinade weggegooid, oneetbaar
de te pittige pasta vongole krijg ik nu mee naar huis. Hou zoveel van pittig eten maar in pasta vind ik het niet echt kunnen. Wel gewoon pittig maar niet Aziatisch pittig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173120414
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn naar de Chinees in een ander dorp gereden. J wilde pizza/shoarma. Ik wilde de illusie van groente dus het werd Chinees. Zijn die eikels op vakantie :'( We wachten nu op shoarma en een pizza vegateriana met gorgonzola.
Ook groente ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173120540
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Moet je deze eens proberen. Had wat aan een collega meegegeven. Hij zette het in de koelkast, er was wat gelekt, zijn vrouw maakte het schoon met haar vinger en likte die af.
Het is heet, zo verschrikkelijk heet.

[ afbeelding ]
Zo'n potje Chinese chiliknoflooksaus gaat hier momenteel een week of drie mee - ik vind het erg lekker! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_173120640
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
We wachten nu op shoarma en een pizza vegateriana met gorgonzola.
Naja, hier broodjes knakworst als avondeten, dus je doet het alsnog beter :)
Nou had ik die broodjes wel zelf gemaakt (langgerezen, met spelt en zonnepitten), maar broodjes knakworst niettemin :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173120851
Ik kijk de docu "What the health", wat een negatief gezeur zeg. :')
pi_173121075
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk de docu "What the health", wat een negatief gezeur zeg. :')
Hoorde zelfs vanuit veganistische hoek al dat het een belabberde documentaire was! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_173121083
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk de docu "What the health", wat een negatief gezeur zeg. :')
Alles wat je eet is slecht voor jou, het milieu en de beestjes?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173121097
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk de docu "What the health", wat een negatief gezeur zeg. :')
Ik stopte na 3 minuten vanmiddag :')

Ik ga zo sterren kijken. Er is niet echt een plan behalve 20 minuten fietsen naar recreatiegebied dat na zonsondergang verboden is. Goed plan is goed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173121192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb wel vaker na een vegetarische maaltijd honger. Hoe doen vegetariërs dat toch.
Niet. Honger lijden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173121280
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:13 schreef Lonaa het volgende:

Ik stopte na 3 minuten vanmiddag :')

Ik ga zo sterren kijken. Er is niet echt een plan behalve 20 minuten fietsen naar recreatiegebied dat na zonsondergang verboden is. Goed plan is goed.
Ik wil met je mee O+ En dan lekker in slaap vallen op een meegebracht kleed. Ik geloof dat ik eigenlijk iets anders wil :') Maar....ik mag lekker gaan werken. Zit nog in badjas terwijl ik over 12 min weg moet :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173121299
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 20:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo'n potje Chinese chiliknoflooksaus gaat hier momenteel een week of drie mee - ik vind het erg lekker! :9
:o Wauw!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173121325
Weekend O+ Eten O+ Motorrijden O+

Niet aan ijslijst toegekomen. Slechte zaak.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173121398
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil met je mee O+ En dan lekker in slaap vallen op een meegebracht kleed. Ik geloof dat ik eigenlijk iets anders wil :') Maar....ik mag lekker gaan werken. Zit nog in badjas terwijl ik over 12 min weg moet :')
Ik was het al jaaaaaaaaaarenn van plan, kwam er steeds niet van. Nu met vriendinnetje want F. moet morgen werken. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173121404
Oh en we hebben wijn. En een zaklamp. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173121561
quote:
2s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:22 schreef Lonaa het volgende:
Oh en we hebben wijn. En een zaklamp. :7
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173121624
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_
Ik hoop dat we wat kunnen zien. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173121662
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Toch werkt het zo. Er zit ook meer techniek achter uiteraard. De code kijkt ook naar andere dingen en kan bepalen of je een 'fake account' bent of niet. Uiteraard wordt dat lijstje op een heel complexe manier samengesteld, maar het 'stalken' is wel 1 van de methoden waardoor je in dat lijstje kan komen.
Bij aanmelding krijg je de vraag je mailadressen te importeren (en je eventuele contacten krijgen die ook). Dat is de primaire bron van mensen die je kent - ook als je dat niet wilt, heb je vast genoeg kennissen die dat wél gedaan hebben, waar jouw adres uit naar voren komt.

Verder zit er profilering achter, wie je kent en wie diegene weer kennen, gemeenschappelijke plekken waar je komt, etc. Net als dat je vaak vrij correcte suggesties krijgt om mensen te groeperen op basis van werk, school, en ga zo maar door.

Maak een fake account aan met een eigen mailadres dat je wel werkelijk gebruikt, en er is een dikke kans dat je direct jezelf als friend suggestion krijgt.

Bij wie je gluurt is van nul invloed.
pi_173122114
quote:
10s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alles wat je eet is slecht voor jou, het milieu en de beestjes?
Het milieu of dierenwelzijn kwam (de eerste 20 minuten, verder kwam ik niet) er niet eens in voor. Het was echt één grote opsomming van ziektes die je krijgt van vlees, zuivel, eieren en vis. Suiker was daarentegen dikke prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')