Man man man, plaatsvervangende schaamte hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Op 28 augustus is weer een belangrijk overleg over de Friesenbrücke. De commissaris van de koning van Groningen laat in ieder geval verstek gaan, want hij viert liever het Gronings Ontzet (Bommen Berend).
Prioriteiten stellen he
http://www.omropfryslan.n(...)esenbrucke-duitsland
Ik had het ook wel geweten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Op 28 augustus is weer een belangrijk overleg over de Friesenbrücke. De commissaris van de koning van Groningen laat in ieder geval verstek gaan, want hij viert liever het Gronings Ontzet (Bommen Berend).
Prioriteiten stellen he
http://www.omropfryslan.n(...)esenbrucke-duitsland
Tot zoverre het verhaal dat deze verbinding van levensbelang is voor de provincie Groningen. Een feestje gaat voor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Op 28 augustus is weer een belangrijk overleg over de Friesenbrücke. De commissaris van de koning van Groningen laat in ieder geval verstek gaan, want hij viert liever het Gronings Ontzet (Bommen Berend).
Prioriteiten stellen he
http://www.omropfryslan.n(...)esenbrucke-duitsland
Klopt, prioriteiten stellen. En dat is dus Gronings Ontzet. In Groningen belangrijker dan een of andere stuurgroep van een of ander project waarvoor geen dekking is, waarvan de scope niet duidelijk is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Op 28 augustus is weer een belangrijk overleg over de Friesenbrücke. De commissaris van de koning van Groningen laat in ieder geval verstek gaan, want hij viert liever het Gronings Ontzet (Bommen Berend).
Prioriteiten stellen he
http://www.omropfryslan.n(...)esenbrucke-duitsland
Laat dat "misschien" maar zitten Dit zijn gewoon van die tactische naaistreken net als het koffiekoekjesverraad van Descheemaecker ooit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:01 schreef derLudolf het volgende:
misschien dat de Duitsers bewust die datum hebben gekozen
Dat gaat een eeuwigheid duren, geen prioriteit in Den Haag, ik schat 2025 of zo kun je wel weer met een GTWeetje naar Leer over een brug.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
Op 28 augustus is weer een belangrijk overleg over de Friesenbrücke. De commissaris van de koning van Groningen laat in ieder geval verstek gaan, want hij viert liever het Gronings Ontzet (Bommen Berend).
Prioriteiten stellen he
http://www.omropfryslan.n(...)esenbrucke-duitsland
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
We weten inmiddels dat zoiets daar voor wat problemen kan zorgen
Was dat een slijptrein? Er rijden daar wel vaker treinenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
er was een trein bijna in IJsselmeer terecht gekomen ?
Lichtelijk sub-optimaal rangeren, les 1.quote:
Met een beetje pech is het de eerste keer sinds toen dat er zich weer een slijptrein in Stavoren waagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
In de komende nachten wordt het spoor tussen Leeuwarden en Stavoren geslepen.
We weten inmiddels dat zoiets daar voor wat problemen kan zorgen
Wat een happening was dit toch ook.quote:
Zo'n korte zal er ongetwijfeld al weer geweest zijn, maar een negendelige vermoedelijk niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een beetje pech is het de eerste keer sinds toen dat er zich weer een slijptrein in Stavoren waagt
Ik heb een MobilityMixx-kaart van de baas (overheid) voor alle OV. Dus mij maakt het niets uit. Maar ik verbaas er altijd over dat de NS bij storingen ofzo de reiziger er niet op wijst. Zouden ze bang zijn om inkomsten te missen? De reguliere ambtenaar die van en naar Den Haag reist die weet het wel en dat merk je in de metro's deze week :-)quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:36 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet? Tenminste, vanochtend op Radio Rijnmond zei een NS dame, op de vraag van de presentator dat je ipv die bussen toch ook met de RandstadRail kon, nog zeer nadrukkelijk dat dat op kosten van de reiziger zelf is en dus geen alternatief voor de bus is.
Blijft jammer dat NS en RET daar niet uit komen. Bij storingen is vanuit Den Haag de RandstadRail een prima alternatief ipv omreizen via Gouda (naar Rotterdam).
Heb vroeger lang met de Hofpleinlijn gereisd, nadat die stopte van Den Haag CS naar Rotterdam CS, maar als er dan storing was dan nam ik mooi de RandstadRail en betaalde het zelf. Was wel 10 jaar terug, dus nog niet zo druk in die metrostellen.
Ja hehe, het is natuurlijk wel een commercieel bedrijf hequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:28 schreef SevenWonders het volgende:
Ik heb een MobilityMixx-kaart van de baas (overheid) voor alle OV. Dus mij maakt het niets uit. Maar ik verbaas er altijd over dat de NS bij storingen ofzo de reiziger er niet op wijst. Zouden ze bang zijn om inkomsten te missen?
ik neem dit mee naar de backoffice zodat we dit mee kunnen nemen in de projectanalyse en zullen eventuele verbeterpunten meenemen in het conceptdraaiboek voor eventuele toekomstige buitendienststellingen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:39 schreef Yreal het volgende:
Sow, ik zit nu in die bus van roffa naar den haag. Wie zij er ook al weer dat dit werkt?
Mensen worden gek dat ze niet mee kunnen.
Hoe lang heb je staan wachten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:39 schreef Yreal het volgende:
Sow, ik zit nu in die bus van roffa naar den haag. Wie zij er ook al weer dat dit werkt?
Mensen worden gek dat ze niet mee kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |