abonnement Unibet Coolblue
pi_173028250
quote:
18s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 05:22 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
44% van de klas is al van islamitische afkomst. :')[quote]

Kom maar met gedegen betrouwbare cijfers van deze stelling. Die auteur van dit Elsevier stuk heeft aantoonbaar foute cijfers aangehaald mbt de "explosieve bevolkingsgroei" van 1991 van 7000 tot zogenaamd 27000 nu. Klopt niets van. Dus hem neem ik niet serieus.

[quote]
Europa heeft honderden jaren gestreden tegen islamitische overheersing, met wisselend succes. Dat nu, binnen 3 generaties die strijd hard aan het verliezen is, én dat het alleen maar erger wordt en harder gaat, én dat het "soft" gebeurt (via de baarmoeder en de policorterreur), maakt het alleen maar ernstiger.
Het gaat om feiten. Wat jij aanhaalt is angstbeelden. In NL zijn op etniciteit (!!) berekend circa 7% moslims. Daarin is een koerd, afghaan of zelfs iranier meegerekend als moslim. Groepen die nogal wat niet-moslims kennen bijv in NL. De breedst mogelijke definitie. Jij wilt beweren dat we over drie generaties in NL op 25 of zelfs 40% moslims zitten?

quote:
Jij zou het andersom ook vreselijk vinden als er een enorme invasie van niet-moslims naar Tunesië zou komen om het gehele landschap, cultuur, taal, omgangsvormen, respect en vrijheden aangepast zouden worden.
1. Dit is qua cijfers in NL niet het geval.
2. Na in Tunesie te hebben gewoond zou ik graag zien dat het juist multicultureler zou worden omdat ik zeker weet dat het de samenleving daar zou verrijken ipv 99% eenheidsworst.

quote:
Dus je bericht hierboven, het weglachen, bagatelliseren en verdacht maken van zij die wel terechte zorgen hebben over de toekomst van hun (klein)kinderen is hopeloos hypocriet.
Ik snap best dat volkeren niet ontvolkt willen worden door nieuwkomers. Maar 3000 moslims op 27000 bewoners in een italiaans dorpje is bij lange na geen "vervangingspolitiek". Kap met die bullshit. Of haal geen cijfers aan. Dan bemoei ik me er niet mee.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_173028460
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het gaat om feiten.
De OP gaat niet over feiten?

quote:
Wat jij aanhaalt is angstbeelden.
Nee, om projecties van het heden naar de toekomst. Of denk je dat er een spontane uittocht van moslims uit Europa gaat plaatsvinden, in plaats van de bakken vol die er nu binnenkomen? :')

quote:
In NL zijn op etniciteit (!!) berekend circa 7% moslims. Daarin is een koerd, afghaan of zelfs iranier meegerekend als moslim. Groepen die nogal wat niet-moslims kennen bijv in NL. De breedst mogelijke definitie. Jij wilt beweren dat we over drie generaties in NL op 25 of zelfs 40% moslims zitten?
Je kunt bagatelliseren wat je wil. De instroom van moslims naar Europa stokt niet bepaald; elke dag komen er meer bij. Ook en juist naar Nederland. Dat verandert het land, zoals we hebben gezien in de afgelopen 50 jaar. En niet ten goede.

Tel erbij op het lagere geboortencijfer onder niet-moslims en je hebt het receptje van Coudenhove-Kalergi op je bordje liggen.

quote:
1. Dit is qua cijfers in NL niet het geval.
2. Na in Tunesie te hebben gewoond zou ik graag zien dat het juist multicultureler zou worden omdat ik zeker weet dat het de samenleving daar zou verrijken ipv 99% eenheidsworst.
Welja, projecteer je linkse hobbies lekker op die mensen daar "ik zou graag zien". Wat de Tunesiër (of de Monfalconees in dit geval) wil, zal je aan je reet roesten. Dat zij opgescheept worden met hordes mensen waar ze niet op zitten te wachten, nou en. Als jij je camembertje maar kunt knagen.

Precies het gebrek aan empathie dat jou en Hexagon kenmerkt.

quote:
Ik snap best dat volkeren niet ontvolkt willen worden door nieuwkomers. Maar 3000 moslims op 27000 bewoners in een italiaans dorpje is bij lange na geen "vervangingspolitiek". Kap met die bullshit. Of haal geen cijfers aan. Dan bemoei ik me er niet mee.
De vervangingspolitiek is Europa-breed, daar is Monfalcone slechte een voorbeeld in.

44% moslimkindertjes op Italiaanse scholen. Dat wil zeggen 44% moslimvolwassenen over 10 jaar. Je kunt rekenen?

Bij een hoger geboortecijfer onder moslims komt daar over 1 generatie al nog meer bij.
En tel erbij op de hordes """vluchtelingen"''' die met luxe bootjes van de stranden van Libië e.o. worden opgepikt om dat vreselijke blanke katholieke Italië nog "gezelliger", "kleurrijker" en "multicultureler" te maken, wat de oorspronkelijke bewoners begrijpelijkerwijs totaal niet zien zitten.

Maar blijf vooral doorgaan met het ontkennen van de hete pan. :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:15:23 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173029498
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:33 schreef Aloulu het volgende:

Ik snap best dat volkeren niet ontvolkt willen worden door nieuwkomers. Maar 3000 moslims op 27000 bewoners in een italiaans dorpje is bij lange na geen "vervangingspolitiek". Kap met die bullshit. Of haal geen cijfers aan. Dan bemoei ik me er niet mee.
Vervangingsmigratie is gewoon VN-beleid (replacement migration)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173029506
quote:
9s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
De OP gaat niet over feiten?
Niet als de OP foute cijfers aanhaalt. En niet vermeld dat het 3000 moslims op 27000 bewoners gaat. Circa een op de tien inndat dorp is nu een moslim. Woehoe! Invasie man. Dit zijn de feiten. Die je zelf moet zoeken online want als je het tendentieuze stuk leest denk je dat het 27.000 man tellende dorp voor bijna de helft uit moslims bestaat.

quote:
Nee, om projecties van het heden naar de toekomst. Of denk je dat er een spontane uittocht van moslims uit Europa gaat plaatsvinden, in plaats van de bakken vol die er nu binnenkomen? :')
Cijfers mattie. Kom daar eens mee. Niet je angstbeelden. Laten we met NL beginnen. Doe een gooi. Wat is het aandeel moslims over 30 jaar denk je in NL? Van de 6/7% naar?

quote:
Tel erbij op het lagere geboortencijfer onder niet-moslims en je hebt het receptje van Coudenhove-Kalergi op je bordje liggen.
Kolder. Al zo vaak benoemd. Allochtonen die hier geboren zijn krijgen ook vaak maar twee of drie kinderen en zo ligt dat weer rondom de cijfers van een autochtoon gezin.

http://www.flipvandyke.nl(...)pdate-2009/#comments

quote:
Welja, projecteer je linkse hobbies lekker op die mensen daar "ik zou graag zien". Wat de Tunesiër (of de Monfalconees in dit geval) wil, zal je aan je reet roesten. Dat zij opgescheept worden met hordes mensen waar ze niet op zitten te wachten, nou en. Als jij je camembertje maar kunt knagen.
Jij vroeg het mij en ik gaf antwoord. Voor de rest zal het mij aan me reet roesten. Ik zelf heb het goed en daarmee uit.

quote:
Precies het gebrek aan empathie dat jou en Hexagon kenmerkt.
Empathie voor wat? Dat een op de tien in een dorp in Italie nu een kleurling is en de lokale Henk een islamitische invasie erin ziet? Grow up dude. Gedraag je niet als een hysterisch vrouwtje.

quote:
De vervangingspolitiek is Europa-breed, daar is Monfalcone slechte een voorbeeld in.
Cijfers?

quote:
44% moslimkindertjes op Italiaanse scholen. Dat wil zeggen 44% moslimvolwassenen over 10 jaar. Je kunt rekenen?
Eerst met een bron voor dit cijfer komen. Het elsevier artikel haalde foute cijfers aan dus ik wantrouw die beweringen maar totdat het tegendeel is bewezen.

quote:
Bij een hoger geboortecijfer onder moslims komt daar over 1 generatie al nog meer bij.
En tel erbij op de hordes """vluchtelingen"''' die met luxe bootjes van de stranden van Libië e.o. worden opgepikt om dat vreselijke blanke katholieke Italië nog "gezelliger", "kleurrijker" en "multicultureler" te maken, wat de oorspronkelijke bewoners begrijpelijkerwijs totaal niet zien zitten.
Ja Henk ze worden met cruiseschepen opgepikt die zwartjes om blank Europa te vervangen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_173029539


[ Bericht 100% gewijzigd door MadJackthePirate op 09-08-2017 22:17:12 ]
pi_173029580
Het is ook niet zo dat Nederland op korte termijn islamitisch wordt.

Het is meer zo dat heel Nederland multicultureel wordt, met de islam als grootste religie.
pi_173029774
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:15 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Niet als de OP foute cijfers aanhaalt. En niet vermeld dat het 3000 moslims op 27000 bewoners gaat. Circa een op de tien inndat dorp is nu een moslim. Woehoe! Invasie man. Dit zijn de feiten. Die je zelf moet zoeken online want als je het tendentieuze stuk leest denk je dat het 27.000 man tellende dorp voor bijna de helft uit moslims bestaat.

[..]

Cijfers mattie. Kom daar eens mee. Niet je angstbeelden. Laten we met NL beginnen. Doe een gooi. Wat is het aandeel moslims over 30 jaar denk je in NL? Van de 6/7% naar?

[..]

Kolder. Al zo vaak benoemd. Allochtonen die hier geboren zijn krijgen ook vaak maar twee of drie kinderen en zo ligt dat weer rondom de cijfers van een autochtoon gezin.

http://www.flipvandyke.nl(...)pdate-2009/#comments

[..]

Jij vroeg het mij en ik gaf antwoord. Voor de rest zal het mij aan me reet roesten. Ik zelf heb het goed en daarmee uit.

[..]

Empathie voor wat? Dat een op de tien in een dorp in Italie nu een kleurling is en de lokale Henk een islamitische invasie erin ziet? Grow up dude. Gedraag je niet als een hysterisch vrouwtje.

[..]

Cijfers?

[..]

Eerst met een bron voor dit cijfer komen. Het elsevier artikel haalde foute cijfers aan dus ik wantrouw die beweringen maar totdat het tegendeel is bewezen.

[..]

Ja Henk ze worden met cruiseschepen opgepikt die zwartjes om blank Europa te vervangen.
Een autochtoon zit op 1.2 koters of zo.
Van die 27k is het meerendeel 65+/bejaard. Het gaat om de kinderen, die een klein aandeel uitmaken van de populatie. Daarom zijn ze makkelijk te vervangen (44%).
Nederland zit ook al op 10%. In DL zaten ze daar al aan in 2005. Het laatste jaar waarin dat gemeten mocht worden.

Op de fabeltjesbuis vertelden ze de Duister echter; het is maar 1 de 80 mil wat er bij komt. No worries. Of nog huichelachtiger; "het zijn er maar 1 mil op de 500 mil." Nee zo zit het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 22:29:17 ]
pi_173029884
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een autochtoon zit op 1.2 koters of zo.
Van die 27k is het meerendeel 65+/bejaard. Het gaat om de kinderen, die een klein aandeel uitmaken van de populatie. Daarom zijn ze makkelijk te vervangen (44%).
Nederland zit dat ook al op 10%. In DL zaten ze daar al aan in 2005. Het laatste jaar waarin dat gemeten mocht worden.

Op de fabeltjesbuis vertelden ze de Duister echter; het is maar 1 de 80 mil wat er bij komt. No worries. Of nog huichelachtiger; "het zijn er maar 1 mil op de 500 mil." Net zo zit het niet.
Syriërs en andere asielmigranten zijn jonger, hebben hogere geboortecijfers dan de vergrijsde Europeanen en laten vaak familie overkomen.

Wat dus weggelaten wordt is dat nieuwkomers, op termijn, zwaarder wegen in de statistiek.
pi_173030145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Syriërs en andere asielmigranten zijn jonger, hebben hogere geboortecijfers dan de vergrijsde Europeanen en laten vaak familie overkomen.

Wat dus weggelaten wordt is dat nieuwkomers, op termijn, zwaarder wegen in de statistiek.
In DL was die leeftijds en-geslachtacategorie (man, 15 tot 25 of 35) zo opgedeeld (als ik het me goed herinner):

7 mil totaal
6 mil autochtoon (Europees iig)
1 mil islamitisch
+ 1 mil vluchteling (islamitisch)
________________________________________
2 op de 8

(Hoeveel autochtone mannen telt NL eig in die categorie?)

+

Wat jij onderschrijft én de verhoudingen vd leeftijdsgroep daaronder = gigantische shift.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2017 22:42:55 ]
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 22:40:39 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030159
Aan alle Koudenberg-Calagary doemdenkers; stop 's met posten en ga eens broeden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173030437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aan alle Koudenberg-Calagary doemdenkers; stop 's met posten en ga eens broeden.
Ik had gehoopt dat we qua bevolking eens wat zouden krimpen. Meer ruimte en groen voor de mensen die overblijven.

Maar nu wordt het autochtonen dus kwalijk genomen dat ze niet broeden, omdat er zoveel migranten binnenkomen.
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 22:53:28 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat we qua bevolking eens wat zouden krimpen. Meer ruimte en groen voor de mensen die overblijven.

Maar nu wordt het autochtonen dus kwalijk genomen dat ze niet broeden, omdat er zoveel migranten binnenkomen.
Of migranten nu wel of niet komen, blanken reproduceren minder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173030660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Of migranten nu wel of niet komen, blanken reproduceren minder.
Dat zou dus geen probleem zijn, als er niet zoveel migranten bij zouden komen.

We moeten onze schaarse middelen niet alleen met meer mensen delen, de bevolkingssamenstelling verandert ook wezenlijk, hele wijken en buurten veranderen, cultuur verandert.

Dat is voor de bestaande bevolking maar moeilijk positief te noemen, voor de nieuwkomers dan weer wel. Als je het vanuit hun kant bekijkt...
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 22:59:09 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030696
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat zou dus geen probleem zijn, als er niet zoveel migranten bij zouden komen.

We moeten onze schaarse middelen niet alleen met meer mensen delen, de bevolkingssamenstelling verandert ook wezenlijk, hele wijken en buurten veranderen, cultuur verandert.

Dat is voor de bestaande bevolking maar moeilijk positief te noemen, voor de nieuwkomers dan weer wel. Als je het vanuit hun kant bekijkt...
Ik ben dan ook uit puur rationele redenen tegen massa-immigratie, of het nou Pygmeeën, Polen of Turken betreft... het ontbreekt gewoon aan de middelen om iedereen een degelijke levensstandaard te bieden in een land als dichtbevolkt en klein als het onze.. heb ik verder geen ranzig-bruine complotjes voor nodig om dat te onderbouwen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173030760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ben dan ook uit puur rationele redenen tegen massa-immigratie, of het nou Pygmeeën, Polen of Turken betreft... het ontbreekt gewoon aan de middelen om iedereen een degelijke levensstandaard te bieden in een land als dichtbevolkt en klein als het onze.. heb ik verder geen ranzig-bruine complotjes voor nodig om dat te onderbouwen.
Ik ben dan vooral uit irrationele redenen tegen massale immigratie ;)
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 23:01:41 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ben dan vooral uit irrationele redenen tegen massale immigratie ;)
Oh ja, OMVOLKINGGGggg...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:03:27 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173030822
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ben dan ook uit puur rationele redenen tegen massa-immigratie, of het nou Pygmeeën, Polen of Turken betreft... het ontbreekt gewoon aan de middelen om iedereen een degelijke levensstandaard te bieden in een land als dichtbevolkt en klein als het onze.. heb ik verder geen ranzig-bruine complotjes voor nodig om dat te onderbouwen.
Het 'complot' is dat er krachten zijn die deze immigratie wel bevorderen terwijl er niemand met (realistische) rationele redenen kan komen waarom er wél immigratie moet zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173030838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh ja, OMVOLKINGGGggg...
Ik kom uit Den Haag, vergelijk die stad uit 1970 qua bevolkingssamenstelling eens met nu...

Ik heb het woord omvolking niet eens gebruikt in dit draadje, maar in een betrekkelijk korte periode heeft er een enorme verandering plaatsgevonden.
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 23:05:00 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het 'complot' is dat er krachten zijn die deze immigratie wel bevorderen terwijl er niemand met (realistische) rationele redenen kan komen waarom er wél immigratie moet zijn.
Natuurlijk zijn er 'krachten'... zoals altijd. Wie zit er nou weer achter, of blijven vooral de joden weer de favoriete zondebok?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 23:06:59 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik kom uit Den Haag, vergelijk die stad uit 1970 qua bevolkingssamenstelling eens met nu...

Ik heb het woord omvolking niet eens gebruikt in dit draadje, maar in een betrekkelijk korte periode heeft er een enorme verandering plaatsgevonden.
En dat is te wijten aan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173030935
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het 'complot' is dat er krachten zijn die deze immigratie wel bevorderen terwijl er niemand met (realistische) rationele redenen kan komen waarom er wél immigratie moet zijn.
Juistem.

Maar er wordt gegoocheld met "foute cijfers". Natuurlijk. Alsof de immigratie gestopt is op 8 augustus 2017. :')

Elke dag komen er meer moslims bij in Europa dan er vertrekken (permanent, mensen die een zomerhuisje in Marokko of Turkije hebben tellen niet mee hierbij).

Gewoon ontkennen, dan verdwijnt het probleem vanzelf.

Of gewoon mensen voor "raciesten" uitmaken, dat schijnt ook enorm goed te "helpen" bij het oplossen van de omvolking. :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Beste debater 2022 woensdag 9 augustus 2017 @ 23:09:05 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173030977
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Juistem.

Maar er wordt gegoocheld met "foute cijfers". Natuurlijk. Alsof de immigratie gestopt is op 8 augustus 2017. :')

Elke dag komen er meer moslims bij in Europa dan er vertrekken (permanent, mensen die een zomerhuisje in Marokko of Turkije hebben tellen niet mee hierbij).

Gewoon ontkennen, dan verdwijnt het probleem vanzelf.

Of gewoon mensen voor "raciesten" uitmaken, dat schijnt ook enorm goed te "helpen" bij het oplossen van de omvolking. :')
Naam en rugnummers, wie zit allemaal in de duistere, wereldomvattende kongsi van snoodaards.

En dat laatste is snel te verhelpen: Beste camerman, vind jij dat er menselijke rassen bestaan en zo ja, zijn er superieure en inferieure rassen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173031173
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omvolking is ongewenst omdat men daarmee een volk -en al daarbij hoort- vervangt - de door die wie-vraag hoeft niet eens aan bod te komen, om dat te verwerpen.
Als de italianen er toch niet willen wonen / werken ...?
"Pools are perfect for holding water"
pi_173031187
Rasidentiteit bestaat in elk geval en die blijkt zéér relevant.
pi_173031260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Naam en rugnummers, wie zit allemaal in de duistere, wereldomvattende kongsi van snoodaards.
Ik neem aan dat je Google niet stuk is? Maar als je op Koudenberg-Calgarary zoekt, vind je het inderdaad waarschijnlijk niet. :')

quote:
En dat laatste is snel te verhelpen: Beste camerman, vind jij dat er menselijke rassen bestaan en zo ja, zijn er superieure en inferieure rassen?
Ik kan niet vinden dat er menselijke rassen bestaan; die bestaan, dat is een biologisch, onveranderlijk feit.

En nee, er zijn geen "superieure" of "inferieure" rassen. Iemands ras is een invariable, irrelevante biologische eigenschap. Net als dat mensen met blond haar of bruine ogen of van 2 meter lang niet "beter" of "slechter" zijn dan mensen die die onveranderlijke kenmerken niet bezitten.

Neemt niet weg dat de omvolking die ingezet is, naast een enorme financiële last voor de oorspronkelijke Europeanen, ook een culturele en religieuze nieuwe last is. En het racisme van de opstellers van dit "geinige plannetje" valt niet te ontkennen. En ja, racisme (je baseren op invariabele irrelevante eigenschappen) is dom. Maar die domheid ligt niet bij degenen die opmerkzaam genoeg zijn dit in te zien, maar bij degenen die het hele snode plan gesmeed hebben.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')