abonnement Unibet Coolblue
pi_172991962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb Elan hoog zitten. Vroeger was hij een idioot, tegenwoordig heeft hij zijn leven gebeterd. Dat kan ik van hem waarderen.
De periode dat je mij uit voetbal had verbannen heeft me aan het denken gezet
blablablabla
pi_172991970
GGMM heeft dat helaas nooit aangedurfd tijdens zijn moderatorschap
blablablabla
pi_172991978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Komt nogal gefrustreerd over die god van je.
Wat is er precies gefrustreerd aan?
pi_172992012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is er precies gefrustreerd aan?
Dat stukje van "vergelijken mag ook niet heb ik gehoord" en de hele toon waar op hij zijn verhaal doet.
Laat die vrouwen lekker Europees Kampioen worden man, Willem van Hanegem deed ook al zo enorm zuur in zijn column.
blablablabla
pi_172992037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat stukje van "vergelijken mag ook niet heb ik gehoord" en de hele toon waar op hij zijn verhaal doet.
Laat die vrouwen lekker Europees Kampioen worden man, Willem van Hanegem deed ook al zo enorm zuur in zijn column.
Dat zegt hij toch zelf ook :'). Dat het allemaal heel leuk is dat ze kampioen zijn geworden, dat de blijdschap mooi is om te zien, etc. Jij doet precies wat hij dus aangeeft; je mag niet kritisch zijn, want dan ben je een vrouwenhater of een verzuurde lul.
pi_172992116
quote:
kenneth kankerneger perez
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:38:56 #232
35723 crew  GGMM
pi_172992151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb Elan hoog zitten. Vroeger was hij een idioot, tegenwoordig heeft hij zijn leven gebeterd. Dat kan ik van hem waarderen.
Wauw

Maar Scrummie vind je nog steeds een halve zool?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:39:14 #233
35723 crew  GGMM
pi_172992158
Oef
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172992163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:39 schreef GGMM het volgende:
Oef
Pijnlijk voor Dummie

lol
pi_172992201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch zelf ook :'). Dat het allemaal heel leuk is dat ze kampioen zijn geworden, dat de blijdschap mooi is om te zien, etc. Jij doet precies wat hij dus aangeeft; je mag niet kritisch zijn, want dan ben je een vrouwenhater of een verzuurde lul.
Zijn referentiekader is toch het mannenvoetbal, en mannen zijn over het algemeen door hun fysiek gewoon beter in staat topsport te beoefenen. Het is vergeleken met het mannenvoetbal ook minder van niveau zijn maar dat zelfde kun je zeggen van eigenlijk elke sport als je mannen af zet tegen de vrouwen. Waarom moet je dat daags na een grote prijs voor die meiden zo op hoge toon benadrukken?

Overigens vond ik de wedstrijd om de JC-schaal ook niet om aan te gluren qua niveau, maar daar hoor je dan bijna niemand over. Althans niet op FOX :') .
blablablabla
pi_172992239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn referentiekader is toch het mannenvoetbal, en mannen zijn over het algemeen door hun fysiek gewoon beter in staat topsport te beoefenen. Het is vergeleken met het mannenvoetbal ook minder van niveau zijn maar dat zelfde kun je zeggen van eigenlijk elke sport als je mannen af zet tegen de vrouwen. Waarom moet je dat daags na een grote prijs voor die meiden zo op hoge toon benadrukken?

Overigens vond ik de wedstrijd om de JC-schaal ook niet om aan te gluren qua niveau, maar daar hoor je dan bijna niemand over. Althans niet op FOX :') .
Waarom vind jij het benadrukken? Het is gewoon een mening, net als jij en ik die hebben.

En wat ze op Fox roepen is niet bijster interessant, hier op Fok vond iedereen het een kut wedstrijd.
pi_172992382
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom vind jij het benadrukken? Het is gewoon een mening, net als jij en ik die hebben.

En wat ze op Fox roepen is niet bijster interessant, hier op Fok vond iedereen het een kut wedstrijd.
Prima toch. Mijn mening is dat hij zuur doet.
Wat die dames hebben gepresteerd is binnen hun sport (hoe je daar vervolgens verder ook over denkt) gewoon een wereldprestatie .
blablablabla
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:54:14 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172992409
Op de valreep nog even een mogguh boys.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172992453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Prima toch. Mijn mening is dat hij zuur doet.
Wat die dames hebben gepresteerd is binnen hun sport (hoe je daar vervolgens verder ook over denkt) gewoon een wereldprestatie .
Ja leuk, maar het niveau blijft waardeloos. Maar dat mag je dus niet zeggen volgens jou.
pi_172992480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de valreep nog even een mogguh boys.
lamzak
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:02:03 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172992519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:59 schreef JanCees het volgende:

[..]

lamzak
Ben al even wakker hoor, maar zat andere dingen te checken :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172992528
Boelers
pi_172992552
Wat staan er toch achterlijk veel mobiele flitsers de laatste tijd. :r

Je zou maar zo'n beroep hebben...
pi_172992571
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar het niveau blijft waardeloos. Maar dat mag je dus niet zeggen volgens jou.
Het niveauverschil tussen Engeland, Spanje en de eredivisie is ook enorm. Maar als Kenneth voor FOX analist is bij PEC - Heracles en het is niet om aan te gluren trekt hij ook niet zo'n bek open over het niveau want dan was hij allang ontslagen. Die clown moet niet zo overacten.
blablablabla
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:05:51 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172992580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers
kapo :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172992594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ben al even wakker hoor, maar zat andere dingen te checken :)
alsnog
pi_172992610
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Het niveauverschil tussen Engeland, Spanje en de eredivisie is ook enorm. Maar als Kenneth voor FOX analist is bij PEC - Heracles en het is niet om aan te gluren trekt hij ook niet zo'n bek open over het niveau want dan was hij allang ontslagen. Die clown moet niet zo overacten.
Want op zo'n wedstrijden zijn ze niet kritisch? Wat een gelul.

Ik vind het vooral bizar hoe strategisch debiel het vrouwenvoetbal nog is. Bij een vrije trap als keeper achter de muur gaan staan en een hoek volledig vrij laten.. hoe kun je dat nou doen?
pi_172992629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat staan er toch achterlijk veel mobiele flitsers de laatste tijd. :r

Je zou maar zo'n beroep hebben...
Klopt, zielig werk omdat de verkeersveiligheid er totaal niet bij gebaat is op veel plekken. Gaan ze op wegen staan waar nog nooit een ongeluk is gebeurd ipv flitsen waar hard rijden echt een gevaar oplevert. Sneu gedoe. En ondertussen zijn er amper echte surveillanten bij de verkeerspolitie.
pi_172992646
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Het niveauverschil tussen Engeland, Spanje en de eredivisie is ook enorm. Maar als Kenneth voor FOX analist is bij PEC - Heracles en het is niet om aan te gluren trekt hij ook niet zo'n bek open over het niveau want dan was hij allang ontslagen. Die clown moet niet zo overacten.
Euh volgens mij doet hij dat juist wel hoor.
pi_172992663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Want op zo'n wedstrijden zijn ze niet kritisch? Wat een gelul.

Ik vind het vooral bizar hoe strategisch debiel het vrouwenvoetbal nog is. Bij een vrije trap als keeper achter de muur gaan staan en een hoek volledig vrij laten.. hoe kun je dat nou doen?
Ze zijn ook gewoon motorisch achtergesteld tov mannen als het gaat om kracht en snelheid. Doe je gewoon niks aan, is biologisch bepaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')