abonnement Unibet Coolblue
pi_173010952
FC Lienden gaat kampioen worden van de eredivisie.uit
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 02:56:58 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173010955
quote:
9s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dus als deze Nettofan gelijk heeft is de club weer een achterlijke sekte met ouwe mannetjes die alles verkloten ten gunste van de aandeelhouders
Nja opzich snap ik het wel dat ze Ajax niet te idiote bedragen willen laten uitgeven.
Oh.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 02:57:31 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173010958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:56 schreef schommelstoel het volgende:
FC Lienden gaat kampioen worden van de eredivisie.uit
Verzin dan gewoon iets leuks om mee te trollen.
Oh.
pi_173010959
quote:
9s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dus als deze Nettofan gelijk heeft is de club weer een achterlijke sekte met ouwe mannetjes die alles verkloten ten gunste van de aandeelhouders
Niet per se, vergeet niet dat richarlison dus vooral een spits is en op linksbuiten eigenlijk geen geweldig track record heeft. Daarbovenop vraagt hij wss een achterlijk salaris en ben je misschien niet 100%eigenaar en moet je nog een boel visa in orde krijgen en is het dan nog maar de vraag of hij echt zo goed is in Europa.

Ik snap best dat een RvC daar niet zo happig op is
pi_173010965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja deze aankoop stemt mij een stuk meer tevreden dan die Kroaat, die op zijn 23e nog bij een middenmoter daar speelt. Maar goed dat kwam omdat die Wöber niet inging op de aanbieding van Ajax (ook al was dat voor meer geld dan hij nu bij Rapid Wien krijgt)
Ja, aparte transfer. Echt gewoon puur een aankoop voor de breedte die je liever niet opstelt, maar gewoon verdedigend stabiel is mocht je hem nodig hebben en is niet duur.

Niet echt wat normaal des ajax is, zo iemand moet je zelf ook hebben, maar we weten beide dat de jong ajax CV's echt achterlijk slecht waren deze voorbereiding.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 03:00:34 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173010975
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja, aparte transfer. Echt gewoon puur een aankoop voor de breedte die je liever niet opstelt, maar gewoon verdedigend stabiel is mocht je hem nodig hebben en is niet duur.

Niet echt wat normaal des ajax is, zo iemand moet je zelf ook hebben, maar we weten beide dat de jong ajax CV's echt achterlijk slecht waren deze voorbereiding.
Die Kroaat schijnt ook vooral goed te zijn met de kont in de eigen zestien en niet iemand die met veel ruimte in de rug kan spelen of opbouwend sterk is. Dus eigenlijk mist hij alles wat je bij Ajax moet kunnen, maar goed we hebben elk jaar een Westermannetje/Zimling nodig.
Oh.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 03:00:37 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173010976
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet per se, vergeet niet dat richarlison dus vooral een spits is en op linksbuiten eigenlijk geen geweldig track record heeft. Daarbovenop vraagt hij wss een achterlijk salaris en ben je misschien niet 100%eigenaar en moet je nog een boel visa in orde krijgen en is het dan nog maar de vraag of hij echt zo goed is in Europa.

Ik snap best dat een RvC daar niet zo happig op is
https://nos.nl/artikel/20(...)x-ik-stop-ermee.html

Er zijn wel meer mensen die niet echt happig zijn op de RVC en als ik de naam van Henrichs lees gaat mijn bloed koken
RED ONS HENNIEGOD
pi_173010988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verzin dan gewoon iets leuks om mee te trollen.
Still, effectiveness 100%
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_173011023
Ben nog steeds bijna meer benieuwd naar het o19 team, nog ongeveer 10 dagen voor zij beginnen aan de voorbereiding van het seizoen, competitie van hen start volgens mij pas rond 10 a 20 september.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 03:10:12 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173011024
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 03:09 schreef skysherrif het volgende:
Ben nog steeds bijna meer benieuwd naar het o19 team, nog ongeveer 10 dagen voor zij beginnen aan de voorbereiding van het seizoen, competitie van hen start volgens mij pas rond 10 a 20 september.
Wel een aardig vreemdelingenlegioen geworden
Oh.
pi_173011942
Marc OverGOD _O_

RvC :r

Mensen met geen verstand van voetbal, die er niet de hele dag mee bezig zijn, beslissingen laten nemen over aankopen. :')
pi_173011981
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Wat betreft middenvelders, misschien dat ajax ook nog wel hoopt dat 1 van de 3 o19 aankopen op de brommer gaat en als wissel kan dienen. (jensen, die fin en pasquali)
Ik verwacht dit ook. Het is we logisch op zich. Schijnen grote talenten te zijn en vooral Jensen was ook duur.
pi_173012006
RvC is echt wel de aids van Ajax he :r
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:05:46 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173012075
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:56 schreef StarGazer het volgende:
RvC is echt wel de aids van Ajax he :r
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant als je eerst 12 overeenkomt en dan een week later zegt dat er nog 3 bij komt is natuurlijk ook geen zaken doen.
pi_173012158
quote:
De titel is een must voor Ajax

Vrijdag begint de eredivisie eindelijk weer. Wij tellen dagelijks af en nemen de zomerse ontwikkelingen door met onze clubwatchers. Aflevering 7: Daniël Dwarswaard over Ajax.

Daniël Dwarswaard 09-08-17, 08:00

De laatste prijs die Ajax won dateert van2014 toen de Amsterdammers landskampioen werden. Aan die droogte mag niet nóg een seizoen worden toegevoegd. De titel is voor Ajax het aankomende seizoen een absolute must. Mét de nieuwe, op topniveau onervaren, trainer Marcel Keizer als eindverantwoordelijke. De opvolger van Peter Bosz die zelf na een enerverend seizoen met de Europa Leaguefinale uiteindelijk zonder prijs vertrok naar de Duitse grootmacht Borussia Dortmund.

Om het grote doel te bereiken, beschikt Keizer over een selectie die vooralsnog voor een groot deel in tact is gebleven. Aanvoerder Davy Klaassen vertrok wél naar Everton. Een transfer die zich vooraf wel zo’n beetje had aangekondigd. Klaassen was klaar in de eredivisie en iedereen bij Ajax gunt de clubman zijn overstap naar de Engelse Premier League.

Ook omdat de natuurlijke opvolger al in huis is. Dit moet namelijk het jaar worden van Donny van de Beek die in de verloren tweestrijd met OGC Nice in de voorronde van de Champions League al zijn klasse toonde. Juist Van de Beek dus, de beste voetbalvriend van Abdelhak Nouri. Het dramatische lot van Nouri, die blijvende hersenschade opliep na hartfalen, zal sowieso een enorme schaduw werpen over het seizoen van Ajax.

Van de basisploeg van vorig jaar kwam ook de gehuurde Bertrand Traoré, inmiddels eigendom van Olympique Lyon, niet meer terug. Ajax haalde met Klaas-Jan Huntelaar een oude bekende in huis. De 33-jarige spits is aan de selectie toegevoegd als een soort luxe supersub achter Kasper Dolberg, maar zal met zijn ervaring ook belangrijk moeten zijn rond Europese duels.

Ook in Europa ligt er namelijk een enorme opdracht voor Keizer. De achterban van Ajax raakte vorig jaar weer ouderwets in beroering van het avontuur over de grens. Ajax bereikte tegen alle verwachtingen in de finale van de Europa League, maar verloor in Stockholm kansloos van Manchester United. Door deelname aan de Champions League kan na vorige week al een streep.

Uitkijken is traditiegetrouw vooral naar de talenten binnen de selectie. Van de Beek is die status inmiddels ontgroeid. Justin Kluivert zal zijn brutale en goede entree in de eredivisie een vervolg moeten geven. De verwachting is daarnaast dat supertalent Frenkie de Jong zijn naam gaat vestigen.

AD.NL
Er is geen ene domme excuus mogelijk voor ajax komend seizoen. Geen excusses dat de linksback niet goed is, dat de linksbuiten zogenaamd niet goed....NEEE GEEN EXCUSSES MOGELIJK :) succes...... :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173012176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

aan de ene kant wel, maar aan de andere kant als je eerst 12 overeenkomt en dan een week later zegt dat er nog 3 bij komt is natuurlijk ook geen zaken doen.
Waarom was hij maar 12.5 voor Watford dan?
pi_173012184
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:56 schreef StarGazer het volgende:
RvC is echt wel de aids van Ajax he :r
Ik vind van wel. Nu was ik niet weg van Richarlison, maar dit vind ik zo raar. Die mannen hebben hem echt nooit zien spelen. Laat iemand zijn werk doen, of als je hem niet vertrouwt, ontsla die persoon.
pi_173012187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom was hij maar 12.5 voor Watford dan?
beter opletten he...omdat watford wel bereid was in een doorverkoop percentage regeling en ajax niet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173012225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

beter opletten he...omdat watford wel bereid was in een doorverkoop percentage regeling en ajax niet
En waarom wilde Ajax dat niet? Bij Neres is het 20%, en nu is 10% voor Richarlison ineens te gek? Ik vind het allemaal niet logisch.
pi_173012249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kan ook linksback lees ik.

[ afbeelding ]
Waar lees je dat? Op transfermarkt staat alleen dat hij 4x rechtsback en 1x linksbuiten (oké, random, dat moet een foutje zijn lijkt me) heeft gespeeld.

In het spel van Keizer lijkt me een rechtspoot op links ook niet ideaal. Derhalve ben ik toch wel verbaasd over deze aankoop.
pi_173012282
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

aan de ene kant wel, maar aan de andere kant als je eerst 12 overeenkomt en dan een week later zegt dat er nog 3 bij komt is natuurlijk ook geen zaken doen.
Het was toch geen 15 miljoen?

Zie ook vorig jaar, door de starre houding van de RvC bijna de komst van Sanchez niet doorgegaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_173012285
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Op transfermarkt staat alleen dat hij 4x rechtsback en 1x linksbuiten (oké, random, dat moet een foutje zijn lijkt me) heeft gespeeld.

In het spel van Keizer lijkt me een rechtspoot op links ook niet ideaal. Derhalve ben ik toch wel verbaasd over deze aankoop.
Waarom? Er spelen ook 2 rechtspoten centraal achterin. Gewoon met 4 rechtspoten achterin spelen.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:34:43 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_173012329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En waarom wilde Ajax dat niet? Bij Neres is het 20%, en nu is 10% voor Richarlison ineens te gek? Ik vind het allemaal niet logisch.
het probleem bij Ajax is dat Overmars weinig onderhandelings mogelijkheden krijgt, hij moet iedere keer weer terug als het een beetje afwijkt van het uitgangspunt, dit werkt vertragend en daardoor kunnen deals afketsen.
dat aandeelhoudersverhaal vind ik altijd zo'n dooddoener want Ajax heeft nog nooit dividend uitbetaald dus rekening met de aandeelhouders houden ze niet.
De organisatie structuur vind ik wel lomp, dat zou zeker met transfers beter moeten
pi_173012373
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Nu was ik niet weg van Richarlison, maar dit vind ik zo raar. Die mannen hebben hem echt nooit zien spelen. Laat iemand zijn werk doen, of als je hem niet vertrouwt, ontsla die persoon.
Je kan ook als je geen verstand van voetbal oordelen dat er vorig jaar 12 miljoen voor 80% van een buitenspeler die nog steeds op de bank zit is betaald. Dan mag je best kritisch zijn als RvC. Ik wou dat ze dat waren geweest ten tijde van bepaalde dramatische periodes qua transfers.
pi_173012389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

het probleem bij Ajax is dat Overmars weinig onderhandelings mogelijkheden krijgt, hij moet iedere keer weer terug als het een beetje afwijkt van het uitgangspunt, dit werkt vertragend en daardoor kunnen deals afketsen.
dat aandeelhoudersverhaal vind ik altijd zo'n dooddoener want Ajax heeft nog nooit dividend uitbetaald dus rekening met de aandeelhouders houden ze niet.
De organisatie structuur vind ik wel lomp, dat zou zeker met transfers beter moeten
Is dat zo? Krijgt Overmars niet gewoon een maximum-bedrag mee en moet hij het dan zo goedkoop mogelijk doen?

En tja, als ze dan meer vragen dan de max, dan houdt het op, zo gek vind ik dat niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')