abonnement Unibet Coolblue
pi_172953445
Beste mensen,

Ik houd mij al enige tijd bezig met MH-17. Al sinds het neer komen van het vliegtuig bleek er al snel controversie te ontstaan aangaande de toedracht. Echter, na ontwikkelingen binnen het Europesche Unie apparaat, met name de beginnende hetze en haat campagne naar de Russen toe viel het kwartje en ben ik echt gaan graven.

Ik ben er inmiddels volledig van overtuigd dat MH-17 door corrupte elementen van het globalisten kartel binnen de Oekrainse regering en het leger is neergehaald, om de reden te fabriceren met NAVO de Russen onder de voet te gaan lopen.

Zoals we nu weten is dit niet helemaal gelukt en hebben we (gelukkig) nog geen oorlog. Echter ook is nog steeds niet "officieel" bekend we er achter zou moeten zitten. Onofficieel weet men het wel alleen wordt het serieus still gehouden vanuit regeringskringen. De ge WOB'de documenten zaten VOL met zwarte balkjes en waren dus bij voorbaat nutteloos aangaande waarheidsbevinding.

Eén van de laatste presentaties van het OM was hoe MH17 door de BUK neergehaald zou zijn. Dit was een volledig computer gegenereerde simulatie (CGI), geen enkel bewijs materiaal bevattend.

Nee, daartoe reikte het OM naar de onderzoeksjournalist Elliot van Bellingcat. Dit zou foto's hebben van het bewuste BUK transport op een oplegger getrokken door een witte Volvo truck.

Echter, AL dit beeldmateriaal is als fake aan de merken; het is één en al een fotoshop bonanza. Een voorbeeld:

Wanneer men op de foto in Snizhne, waarop het transport is te zien, licht-bron analyse toepast, zal men in één oog opslag zien dat de schaduwen rondom de BUK moeten komen van een zon die op zijn hoogste punt in het middag uur aan de hemel staat. Als men nu naar de schaduwen van de overige objecten in de foto kijkt, blijkt de zon op het late middag uur te staan, veel schuinere lijnen / assen. Zie hier voor het betreffende plaatje.

Ik heb reeds gepoogd contact op te nemen met zowel het OM als met de AIVD waar ik eigenlijk van het kastje naar de muur werd gegooid, en uiteindelijk werd doorverwezen naar de website van het JIT, waar een getuigenmelding kon worden gedaan. Tevens heb ik gepoogd de Maleisische ambassade te contacten met dezelfde informatie. Hier is voor als nog helemaal NIETS mee gedaan, niet eens een telefoontje terug of iets dergelijks. Gewoon een dikke glazen muur vanuit de burger gezien.

Op deze pagnia is een nog veel uitgebreidere analyse terug te vinden van het door Bellingcat ge produceerde materiaal wat het OM graag gebruiken wil als bewijsmateriaal. Een ieder die grafisch dan wel natuurkundig is aangelegd kan met eigen ogen zien dat het om totaal fake materiaal gaat.

Dan heb ik hier nog wat meer algemene aanvullingen aangaande MH-17.

Hier nog meer onderzoeksmatriaal, wat aangeeft dat het regime in Kiev er onomwonden bij betrokken is. In beide onafhankelijke bronnen en tezamen met getuigen verklaringen van o.a. mensen in Donetsk en de verklaring van de Oekrainse vliegtuigtechnicus welke een jaar na dato naar Rusland was gevlucht, en dan nog diverse analyses van wrakstukken zelf, komt toch steeds hetzelfde thema naar boven: MH-17 is onderschept door gevechtsvliegtuigen onder de Oekrainse vlag.

Rapport van Spaanse luchtverkeerstoren medewerker in Kiev; betrokkenheid U.S. politieke big-wigs en meer:

http://www.abeldanger.org/?s=MH17

YouTube-filmpje van het neerhalen door separatisten blijkt een SBU (Ukrainse geheime dienst) fabrikatie te zijn. Het filmpje wat door met name de U.S. als bewijs werd gezien:

https://hectorreban.wordp(...)h17-infowar-started/

Onderzoeksjournalist achter Bellingcat blijkt front te zijn en connecties te hebben met Westerse 'intelligence' en wordt betaald dan wel gesteund door George Soros d.m.v. zijn Open Society programma.

http://thetruthserumblog.(...)ts-but-its-true.html

http://redpilltimes.com/1(...)erts-and-scientists/

New York Times: Betrokkenheid Clinton Foundation en Oekraïnse politiek, pay-to-play. Ook hier wordt verwezen naar Paul Manaford:

http://www.nytimes.com/20(...)gn-charity.html?_r=0

George Soros achter de vele Europesche revoluties, probeert nu de U.S.A. te ontmantelen via zijn Open Society NGO's:

https://www.righton.net/2016/04/11/george-soros-enemy-of-europe/

E-Mail leaks van Soros:

http://82.221.129.208/combata2.html

Met al deze rapporten nu gepubliceerd met dank aan RTL, NOS, heb ik vandaag het één en ander door te lezen...

Russia is innocent. The demise of MH17 was predicted on 29 March, 2014. Google this combination:

MH370 + 29 March + second explosive event + 1900 17 July 2014 + Abel Danger One more problem for Dutch liars.....

MH370 + 9M-MRO + MH17 + BUAP + Abel Danger
Dieter Uchtdorf + urologist + Obama + MH17 Abel Danger was called to Malaysia to explain MH370 and while there we predicted, accurately, the demise of MH17. OK you Dutch liars, care to subpoena me?

Het is toch bizar dat er geen beweging zit in de onderzoeken. Misschien omdat de huidige machtsstructuur dit totaal tegen houdt vanwege de EU en globalisten belangen welke graag zowel Rusland als Syrie onder controle willen krijgen.

Wordt het niet tijd eens wat meer vragen te gaan stellen? Zoals ik reeds heb laten zien is de richting die het OM opwil met het doelbewust gebruiken van fake matriaal volledig af te schieten met bovenstaande redeneringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArtificalDuality op 07-08-2017 06:42:37 (Typefout Snizhne) ]
You don't know better until you know better..
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 19:36:10 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172953717
Ga jij maar lekker vraagjes stellen,daar ga je helemaal niks mee bereiken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172953788
Als de juiste mensen de handen inéén slaan, met name vanuit de 2e kamer, steunend op actuele onderbouwingen, dan zouden de duimschroeven aardig aangedraaid kunnen worden bij elementen uit Rutte 1 & 2 (en wat daar achter zit).
You don't know better until you know better..
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 20:35:10 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172955266
Als. Als als als. Gaat dus niet gebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172955711
Maar, dat het zaakje totaal stinkt dat realiseer je je wel..?
You don't know better until you know better..
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 21:05:11 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172956251
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:47 schreef ArtificalDuality het volgende:
Maar, dat het zaakje totaal stinkt dat realiseer je je wel..?
Dat interesseert me dus echt to-taal niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172957223
Nou nou volgens mij ben je ook niet echt begaan met je mede mensen is het niet?
You don't know better until you know better..
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 22:07:23 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172958152
Correct, mensen die ik niet ken interesseren me geen hol maar zelfs áls er vragen worden gesteld etc etc, dan blijven die mensen in dat vliegtuig toch dood.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172960396
quote:
Volgens mij hoort dit in BNW :)

Daar kun je ook een hele topicreeks over MH17 vinden met allerlei info die we daar gepost en verzameld, bevestigd of ontkracht hebben.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172963153
Ah dank je wel. Als mods dit topic willen verplaatsen is goed. TRU leek me de aangewezen plaats maar er is dus een beter forum voor dit :)
You don't know better until you know better..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')