abonnement Unibet Coolblue
pi_172965479
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:35 schreef Repeating het volgende:
Niemand hier van plan om Bitcoin tot in de treure te holden en enkel kleine bedragen te laten uitbetalen wanneer zulks nodig is? Rendement op BTC lijkt mij hoger dan op de spaarrekening?
Rendement kan hoger zijn dan op je spaarrekening, maar ook lager :'(
pi_172965529
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:35 schreef Repeating het volgende:
Niemand hier van plan om Bitcoin tot in de treure te holden en enkel kleine bedragen te laten uitbetalen wanneer zulks nodig is? Rendement op BTC lijkt mij hoger dan op de spaarrekening?
Ik kijk voornamelijk naar welk risico ik wil lopen.
Als ik een miljoen zou hebben in BTC, wil je dan het risico lopen om daar nog mee te speculeren? Kan je dat nog verantwoorden naar jezelf als het misgaat?

Al zou ik nog 50 jaar fulltime werken, dan krijg ik geen miljoen meer bij elkaar, dat lijkt me dus wel een goed argument om het toch maar uit te betalen.
Maar ik zou wel een deel in BTC kunnen houden.
pi_172965550
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:35 schreef Repeating het volgende:
Niemand hier van plan om Bitcoin tot in de treure te holden en enkel kleine bedragen te laten uitbetalen wanneer zulks nodig is? Rendement op BTC lijkt mij hoger dan op de spaarrekening?
165 btc en voorlopig betaal ik nog niet groot uit.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:39:54 #279
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172965557
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:36 schreef S-tr00pwafel het volgende:

[..]

Rendement kan hoger zijn dan op je spaarrekening, maar ook lager :'(
Rendement op je spaarrekening is nu sowieso negatief. Dat wordt boven de vermogensrendementgrens weg geinflateerd.
pi_172965566
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

165 btc en voorlopig betaal ik nog niet groot uit.
Mooi bedrag hoor :)
pi_172965581
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:39 schreef Repeating het volgende:

[..]

Rendement op je spaarrekening is nu sowieso negatief. Dat wordt boven de vermogensrendementgrens weg geinflateerd.
Maar het rendement in crypto kan ook zomaar 50% negatief zijn ;)
pi_172965599
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mooi bedrag hoor :)
Dankje. Veel meer rendement dan m'n aandelen en vastgoed so far :+
pi_172965610
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar het rendement in crypto kan ook zomaar 50% negatief zijn ;)
En dat wordt niet weg geinflateerd, helaas..
pi_172965635
Goedenmorgen allen,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik kwam hier gisteravond terecht nadat ik wat informatie opzocht over cryptocurrency.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid besloten om een aanschaf te doen om te kijken hoe het werkt.
Uiteindelijk twijfelde ik tussen de Gulden en E-gulden. Na wat leeswerk heb ik besloten om de gulden te kopen. Ik merkte dat het best wel spannend was en ik heb ( niet lachen) uiteindelijk voor 10 euro 130 guldens gekocht. Daarna kwam ik op deze site terecht.

Aangezien de eerste (kleine) stap al gezet is, ik een nachtje er over heb geslapen. En het eigenlijk best wel mee valt. Wil ik hier verder mee gaan.

Nou las ik dat het veel over Neo en Waves gaat. Mijn concrete vraag aan jullie:
Is het nog verstandig om in te stappen in Neo en Waves? Of is het verstandig om in een andere currency te stappen welke je nog in grote hoeveelheden kan kopen, voordat de prijs oploopt?

Alvast Bedankt voor de reacties
pi_172965639
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:20 schreef carebaer het volgende:

[..]

NEEE JOH! Ik was met $15.40 ook al blij :D

[..]

Zo deed ik het ook altijd met transfereren inderdaad. Hoe zit het eigenlijk andersom, vanaf je wallet naar een exchange sturen. Dan gaat er gewoon 0,1 af neem ik aan en krijg je dus altijd x,9 op de exchange?

Welke wallet gebruik jij voor NEO?
Geen wallet atm, heb er niet zoveel dus staan gewoon op Bittrex om snel te kunnen handelen.
pi_172965659
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:35 schreef Repeating het volgende:
Niemand hier van plan om Bitcoin tot in de treure te holden en enkel kleine bedragen te laten uitbetalen wanneer zulks nodig is? Rendement op BTC lijkt mij hoger dan op de spaarrekening?
Nah, crypto is leuk en gaat de laatste tijd erg goed. Maar ik wil daarbuiten toch eerst een degelijk portfolio opbouwen waar ik goed op kan teren. De rest is dan alleen maar mooi meegenomen :)
pi_172965761
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:43 schreef Kmbkjb het volgende:
Goedenmorgen allen,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik kwam hier gisteravond terecht nadat ik wat informatie opzocht over cryptocurrency.
Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid besloten om een aanschaf te doen om te kijken hoe het werkt.
Uiteindelijk twijfelde ik tussen de Gulden en E-gulden. Na wat leeswerk heb ik besloten om de gulden te kopen. Ik merkte dat het best wel spannend was en ik heb ( niet lachen) uiteindelijk voor 10 euro 130 guldens gekocht. Daarna kwam ik op deze site terecht.

Aangezien de eerste (kleine) stap al gezet is, ik een nachtje er over heb geslapen. En het eigenlijk best wel mee valt. Wil ik hier verder mee gaan.

Nou las ik dat het veel over Neo en Waves gaat. Mijn concrete vraag aan jullie:
Is het nog verstandig om in te stappen in Neo en Waves? Of is het verstandig om in een andere currency te stappen welke je nog in grote hoeveelheden kan kopen, voordat de prijs oploopt?

Alvast Bedankt voor de reacties
Het gaat hier altijd veel over Waves. Komt ook omdat veel mensen uit dit forum in Waves zitten. Het gaat veel over NEO omdat die de afgelopen dagen erg hard omhoog is gegaan.

Is het verstandig om nu in te stappen.. ja dat moet je echt zelf bepalen. (vaak na een grote stijging zoals als NEO heeft gedaan daalt hij weer. Maar hoeft natuurlijk niet)

Bezoek coinmarketcap.com en zoek daar wat coins uit, lees je in, bevallen hun plannen en ideeen je dan kan je investeren. Als je wilt gaan daytraden dan moet je niet bij mij zijn haha
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:52:27 #288
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172965816
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar het rendement in crypto kan ook zomaar 50% negatief zijn ;)
Klopt. En dan komt er imo een belangenafweging tussen het groeipotentieel van BTC, de mogelijkheid dat we in een bubbel zitten en het risico dat je wilt lopen.

Ik ben er zelf nog niet uit, maar de BTC markt is gewoon nog zeer jong en zeer klein. De rijkste ter wereld kunnen op eigen houtje de gehele BTC markt opkopen. Daarnaast is de goudmarkt ongeveer 200x meer waard dan de BTC markt, terwijl dat ook een markt is waar de prijs is gebaseerd op speculatie.

Het groeipotentieel van BTC - op de lange termijn (!) - lijkt mij enorm. Het kan best dat wij een correctie krijgen die enkele maanden kan gaan duren. Ik ben echter nog slechts 22 lentes jong, dus kan nog een portfolio hanteren met wat risico. Ik hoef nog niet te denken aan mijn oude dag en de meeste van mijn leeftijdgenoten staan dik in de schulden. Aan de andere kant is zekerheid ook ergens fijn...
pi_172966058
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kijk voornamelijk naar welk risico ik wil lopen.
Als ik een miljoen zou hebben in BTC, wil je dan het risico lopen om daar nog mee te speculeren? Kan je dat nog verantwoorden naar jezelf als het misgaat?

Al zou ik nog 50 jaar fulltime werken, dan krijg ik geen miljoen meer bij elkaar, dat lijkt me dus wel een goed argument om het toch maar uit te betalen.
Maar ik zou wel een deel in BTC kunnen houden.
Lekker vastgoed kopen waar minimaal 8% rendement te pakken valt, 50% financiering bij de bank, heb je ~11% rendement op eigen geld, das ~50k euro netto per jaar om van te leven.

Heb je weer een half miljoen fiat door hypotheek te nemen, kun je 250k opnieuw in crypto stoppen en van de andere 250k mooi huis en auto kopen.

Ideetje? :D

Zelf is mijn doel 500k in euro, mogen de koersen nog wel even x40 gaan :')
pi_172966126
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:20 schreef carebaer het volgende:

[..]

NEEE JOH! Ik was met $15.40 ook al blij :D

[..]

Zo deed ik het ook altijd met transfereren inderdaad. Hoe zit het eigenlijk andersom, vanaf je wallet naar een exchange sturen. Dan gaat er gewoon 0,1 af neem ik aan en krijg je dus altijd x,9 op de exchange?

Welke wallet gebruik jij voor NEO?
Ik heb de NEON Wallet net geinstalleerd, van de CoZ (community). Ziet er prima uit en is geaudit dus ik wil die gaan gebruiken. Heb ze nu nog op Bittrex staan.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:06:25 #292
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172966179
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb de NEON Wallet net geinstalleerd, van de CoZ (community). Ziet er prima uit en is geaudit dus ik wil die gaan gebruiken. Heb ze nu nog op Bittrex staan.
Ik ga ze ook maar eens naar een wallet versturen. Wil eigenlijk eerst nog even een keer bijkopen op een dipje.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_172966186
Ben ook al wat weken/maanden aan het lurken in dit topic.. ben er nog geen grammetje wijzer op geworden.. :D

Enige wat ik zoek/wil is beleggen met meer rendement. Heb een aantal jaar 2 beleggingen gehad bij Binck en zo'n 30% rendement er op (inleg ca ¤1000). Hiervan wil ik een deel gaan beleggen in een coin als Stratis, Waves of iets anders kleins.

Maar hoe dat nu allemaal zit met die private keys enzovoorts.. Veel te veel vakjargon voor iemand die alleen iets wil kopen, wegleggen en online beetje bijhouden hoe de muntjes gaan. Ik heb geen trek in dat daytraden.
pi_172966262
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:50 schreef S-tr00pwafel het volgende:

[..]

Het gaat hier altijd veel over Waves. Komt ook omdat veel mensen uit dit forum in Waves zitten. Het gaat veel over NEO omdat die de afgelopen dagen erg hard omhoog is gegaan.

Is het verstandig om nu in te stappen.. ja dat moet je echt zelf bepalen. (vaak na een grote stijging zoals als NEO heeft gedaan daalt hij weer. Maar hoeft natuurlijk niet)

Bezoek coinmarketcap.com en zoek daar wat coins uit, lees je in, bevallen hun plannen en ideeen je dan kan je investeren. Als je wilt gaan daytraden dan moet je niet bij mij zijn haha
Bedankt voor je reactie.
Ik wil een mooie portefeuille opbouwen en daarnaast misschien ook wel gaan daytraden.
Ik ben nu 32 heb een vaste baan en geen schulden. Met het geld wat ik nu over heb Wil ik dus iets opbouwen en een deel daytraden.

Wie van jullie hebben er startcoins?

Gr
pi_172966343
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:10 schreef Kmbkjb het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.
Ik wil een mooie portefeuille opbouwen en daarnaast misschien ook wel gaan daytraden.
Ik ben nu 32 heb een vaste baan en geen schulden. Met het geld wat ik nu over heb Wil ik dus iets opbouwen en een deel daytraden.

Wie van jullie hebben er startcoins?

Gr
Het eerste wat ik je zou aanraden is een andere manier van denken.

Er is geen 'startcoin', niemand hier weet wat goed of slecht is (anders waren we hier multimiljonair binnen één week) en in deze person vs person markt moet je vooral op je eigen gevoel en idee af gaan.

Lezen, filmpjes bekijken en stalen ballen zijn veel belangrijker dan de mening van iemand op dit forum over een coin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 11:14:45 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:15:19 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172966360
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies!
Zou mezelf echt vervloeken als ik er met geld dat ik niet kan missen/verliezen in ga zitten. Al is het best verleidelijk natuurlijk. Ben van plan om elke maand er een klein beetje bij te doen. :)
Klopt. Ik heb er ook even aan getwijfeld om er nog wat meer in te steken. Uiteindelijk bedacht dat ik het even aankijk en de afgelopen maand is dan wel relativerend. Natuurlijk is de weg omhoog nu inmiddels weer gevonden (voor hoe lang het duurt natuurlijk) maar het blijft natuurlijk risico. Afgelopen maand is in dat opzicht een goede realitycheck. Het ging nu redelijk goed, maar je kunt wel mooi zien hoe het werkt bij onderzekerheden en dergelijke en het is altijd maar de vraag of een coin er uiteindelijk weer bovenop komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172966506
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:10 schreef Kmbkjb het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.
Ik wil een mooie portefeuille opbouwen en daarnaast misschien ook wel gaan daytraden.
Ik ben nu 32 heb een vaste baan en geen schulden. Met het geld wat ik nu over heb Wil ik dus iets opbouwen en een deel daytraden.

Wie van jullie hebben er startcoins?

Gr
Niet te hard van stapel lopen en de komende maanden niet meer dan 100 euro inleggen. Dan leer je de markt een beetje kennen en kun je je inleg verhogen op basis van onderzoek wat je zelf hebt gedaan :)
[P]otverdorie
pi_172966540
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:52 schreef Repeating het volgende:

[..]

Klopt. En dan komt er imo een belangenafweging tussen het groeipotentieel van BTC, de mogelijkheid dat we in een bubbel zitten en het risico dat je wilt lopen.

Ik ben er zelf nog niet uit, maar de BTC markt is gewoon nog zeer jong en zeer klein. De rijkste ter wereld kunnen op eigen houtje de gehele BTC markt opkopen. Daarnaast is de goudmarkt ongeveer 200x meer waard dan de BTC markt, terwijl dat ook een markt is waar de prijs is gebaseerd op speculatie.

Het groeipotentieel van BTC - op de lange termijn (!) - lijkt mij enorm. Het kan best dat wij een correctie krijgen die enkele maanden kan gaan duren. Ik ben echter nog slechts 22 lentes jong, dus kan nog een portfolio hanteren met wat risico. Ik hoef nog niet te denken aan mijn oude dag en de meeste van mijn leeftijdgenoten staan dik in de schulden. Aan de andere kant is zekerheid ook ergens fijn...
Tja, ik ben ook nog onder de 30 en heb voor mijn twee kinderen 1 bitcoin gekocht, die ze over 18 jaar krijgen (als het dan nog iets waard is). Toch denk ik omdat er maar max 21 miljoen (waarschijnlijk meer richting 10 miljoen als je satoshi en verloren bitcoins meerekent) het, zeker op lange termijn, gewoon een schaars item wordt. En ik geloof heilig dat blockchain de komende jaren veel sectoren en industrien kan veranderen. Daar hoeft bitcoin niet leidend in te zijn maar het blijft toch 'de eerste'.

Verder koop ik regelmatig in op altcoins met geld wat ik 'over' heb. Ik zie dat als loterij, echter de kans dat ik met 1.000 euro 10.000 euro kan maken in deze markt is vele malen hoger dan het kopen vsn een lot van 15 euro en hopen op 10.000 euro
pi_172966594
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:10 schreef Kmbkjb het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.
Ik wil een mooie portefeuille opbouwen en daarnaast misschien ook wel gaan daytraden.
Ik ben nu 32 heb een vaste baan en geen schulden. Met het geld wat ik nu over heb Wil ik dus iets opbouwen en een deel daytraden.

Wie van jullie hebben er startcoins?

Gr
:')

Ik waardeer je interesse, maar denk je dat we je hier op een blaadje gaan (kunnen?) geven wat je moet gaan kopen? Crypto's is lezen, veeeel lezen en onderzoek doen.

GC / [SC] Cryptocurrencies #534 Weekend miljonairs!
https://gathering.tweaker(...)ge/51498065#51498065

Succes! 14.gif
pi_172966698
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:21 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Niet te hard van stapel lopen en de komende maanden niet meer dan 100 euro inleggen. Dan leer je de markt een beetje kennen en kun je je inleg verhogen op basis van onderzoek wat je zelf hebt gedaan :)
Bedankt voor de tip! Belangrijk inderdaad om eerst feeling te krijgen met de markt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')