abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:53:44 #126
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871494
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Missen we San pietro al?
ja, maarja dat is niet anders.
tot nu toe denk ik dat Keizer er nog niet klaar voor is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:55:36 #127
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871532
quote:
Nice-trainer vindt Ajax naïef: 'Ze waren eigenlijk al door, maar ze bleven gaan'

Nice-trainer Lucien Favre kan zijn geluk niet op nadat zijn club Ajax heeft uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League. De Zwitser deed zijn verhaal na afloop van de wedstrijd tegenover de clubsite van de Zuid-Fransen.

Favre stelt dat Ajax naïef is geweest. "Toen het 2-1 stond waren ze door, maar ze bleven maar gaan. Wij konden toen gebruik maken van de ruimtes en de 2-2 maken." De 59-jarige oefenmeester beseft echter dat zijn ploeg enkele keren goed weg is gekomen. "We moesten geduldig zijn, want als we de 3-1 hadden geïncasseerd was het voorbij. Op die momenten moet je kalm blijven, dat is ons gelukt. We zijn er altijd in blijven geloven en toen viel het doelpunt. Een 2-2 gelijkspel in Amsterdam is niet slecht."

"We hadden het zwaar", vervolgt Favre. “Na de 0-1 gingen we achterover leunen, we dachten dat we er al waren. Dat kwam ons duur te staan. Zodra je ruimtes weggeeft, worden ze heel erg gevaarlijk omdat ze in tactisch, fysiek en technisch opzicht erg sterk zijn. Ze hebben buitengewoon goede spelers."
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172871552
Waarom zou Keizer er nu ineens niet klaar voor zijn, als je gewoon het betere veldspel hebt tegen de nummer 3 van Frankrijk en vorig jaar rond deze tijd volledig terecht werd weggespeeld door FC Rostov.

Ik denk dat Keizer heeft laten zien dat hij dit ajax prima kan laten voetballen, maar het centrum inderdaad nog niet goed staat, jammer dat dat net in de 80e minuut nog werd afgestraft en je 1 van de vele kansen niet maakte om de wedstrijd op slot te gooien
pi_172871561
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb tot nu toe keizer twee keer veel foute keuzes zien maken
Wat dan? Just curious
pi_172871590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Dit aanvallende is prima. Na de 2-1 hadden we gewoon anti-voetbal moeten gaan spelen. Publiek was genoeg vermaakt en op de counter krijg je altijd kansen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:59:27 #131
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871604
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:56 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou Keizer er nu ineens niet klaar voor zijn, als je gewoon het betere veldspel hebt tegen de nummer 3 van Frankrijk en vorig jaar rond deze tijd volledig terecht werd weggespeeld door FC Rostov.

Ik denk dat Keizer heeft laten zien dat hij dit ajax prima kan laten voetballen, maar het centrum inderdaad nog niet goed staat, jammer dat dat net in de 80e minuut nog werd afgestraft en je 1 van de vele kansen niet maakte om de wedstrijd op slot te gooien
tegen rostov was gewoon nog de invloed van Frank op de meeste spelers en de selectie had toen nog gudelj.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:00:10 #132
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871614
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:56 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Wat dan? Just curious
younes laten staan
veltman aanvoerder
schone niet wisselen
donny niet op 6
kluivert basis ipv neres
etc etc
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:00:32 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172871623
Het te kort aan een linker verdediger wordt nu duidelijk.
Viergever en Sanchez werkte vorig seizoen redelijk goed als centrum. Viergever is als linksback lang niet slecht, maar het betekent dat je De Ligt als linker centrale verdediger moet neerzetten en dat is gewoon niet zijn sterkste positie.
Sowieso is De Ligt een speler die je als "3de verdediger" moet hebben. Dus iemand die de vervanger is als iemand niet kan spelen. Hij is te jong en onervaren om het hele seizoen basisspeler te zijn. Super groot talent, maar als je nog geen 18 bent ben je gewoon nog wat te jong. En dan speelt hij ook nog eens niet op zijn ideale positie (rechts in het centrum)

Overigens was de 2de goal wel een lelijke fout van Viergever. Die liet totaal zijn man lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:00:43 #134
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:58 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Dit aanvallende is prima. Na de 2-1 hadden we gewoon anti-voetbal moeten gaan spelen. Publiek was genoeg vermaakt en op de counter krijg je altijd kansen.
zo win je wel wedstrijden europees. Favre weet dat blijkbaar beter dan Keizer. of is minder naief.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172871633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

younes laten staan
veltman aanvoerder
schone niet wisselen
donny niet op 6
kluivert basis ipv neres
etc etc
Sowieso met schone beginnen ipv De Jong. :')
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:03:29 #136
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:00 schreef Komakie het volgende:
Het te kort aan een linker verdediger wordt nu duidelijk.
Viergever en Sanchez werkte vorig seizoen redelijk goed als centrum. Viergever is als linksback lang niet slecht, maar het betekent dat je De Ligt als linker centrale verdediger moet neerzetten en dat is gewoon niet zijn sterkste positie.
Sowieso is De Ligt een speler die je als "3de verdediger" moet hebben. Dus iemand die de vervanger is als iemand niet kan spelen. Hij is te jong en onervaren om het hele seizoen basisspeler te zijn. Super groot talent, maar als je nog geen 18 bent ben je gewoon nog wat te jong. En dan speelt hij ook nog eens niet op zijn ideale positie (rechts in het centrum)

Overigens was de 2de goal wel een lelijke fout van Viergever. Die liet totaal zijn man lopen.
2e goal was 80% de schuld van Veltman. Daarna een fout van viergever, maar zelfs als hij goed liep was het een 100% kans geworden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:03:53 #137
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172871704
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sowieso met schone beginnen ipv De Jong. :')
kan als je compact gaat spelen, maar daar is 90 minuten geen sprake van geweest.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172871771
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 07:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben ik de enige in Nederland die de Ligt een zwakke schakel vind in de defensie van ajax....

Die goser is er nog lang niet klaar voor.....
Hij maakt niet meer fouten dan de overige verdedigers die bij de topploegen in de basis staan.
pi_172871860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

2e goal was 80% de schuld van Veltman. Daarna een fout van viergever, maar zelfs als hij goed liep was het een 100% kans geworden.
Tussen Veltman en Viergever maakte Schone ook nog een fout. Voor de notulen.

Johan zou tegen Joel zeggen: voordat ik die fout maak, maak ik die fout niet.
wooblabalurg
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:11:02 #140
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172871906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:56 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Wat dan? Just curious
Schone niet eerder wisselen, Younes die dramatisch speelde zo laat eruit halen en de backs die voor gigantische gaten zorgde in de verdediging niet anders laten spelen. K
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:11:50 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172871933
Verder moet de soep niet zo heet gegeten worden. Je hebt 2 keer niet kunnen winnen van een redelijke tegenstander. De 2de wedstrijd ben je ook een groot gedeelte gewoon beter en speel je gelijk door een slecht eerste kwartier en een klote goal tegen het einde van de wedstrijd terwijl je het had moeten beslissen. Eerste wedstrijd heb ik niet gezien door vakantie dus kan ik niet over oordelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

younes laten staan
veltman aanvoerder
schone niet wisselen
donny niet op 6
kluivert basis ipv neres
etc etc
- Naar mijn idee heb je geen goede vervanger voor Younes dus hem wisselen was geen optie.
- Veltman aanvoeder maken is inderdaad kut.
- Schöne speelt totdat ze op voorsprong komen helemaal geen slechte wedstrijd.
- Op linkshalf scoort hij 2 keer in 2 wedstrijden. Duidelijk de opvolger van Klaassen.
- Neres heb ik nog niet 1 keer fatsoenlijk zien voetballen en Kluivert speelde helemaal niet zo slecht.

Ik vind het eerder een fout dat je vlak nadat je voor komt te staan je Kluivert voor De Jong gaat wisselen en je dus je systeem gaat omgooien. Die gasten moeten meer gaan komen. Een snelle aanvaller is dan logischer dan er 1 uithalen voor een middenvelder. Bij dat soort wissels weet je dat je gaat achteruit lopen en je in de problemen komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:16:10 #142
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172872044
Donny op 6 is ook een belachelijk idee. Hij is juist belangrijk als hij met de bal naar voren kan.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:19:36 #143
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172872145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef Komakie het volgende:
Verder moet de soep niet zo heet gegeten worden. Je hebt 2 keer niet kunnen winnen van een redelijke tegenstander. De 2de wedstrijd ben je ook een groot gedeelte gewoon beter en speel je gelijk door een slecht eerste kwartier en een klote goal tegen het einde van de wedstrijd terwijl je het had moeten beslissen. Eerste wedstrijd heb ik niet gezien door vakantie dus kan ik niet over oordelen.

[..]

- Naar mijn idee heb je geen goede vervanger voor Younes dus hem wisselen was geen optie.
- Veltman aanvoeder maken is inderdaad kut.
- Schöne speelt totdat ze op voorsprong komen helemaal geen slechte wedstrijd.
- Op linkshalf scoort hij 2 keer in 2 wedstrijden. Duidelijk de opvolger van Klaassen.
- Neres heb ik nog niet 1 keer fatsoenlijk zien voetballen en Kluivert speelde helemaal niet zo slecht.

Ik vind het eerder een fout dat je vlak nadat je voor komt te staan je Kluivert voor De Jong gaat wisselen en je dus je systeem gaat omgooien. Die gasten moeten meer gaan komen. Een snelle aanvaller is dan logischer dan er 1 uithalen voor een middenvelder. Bij dat soort wissels weet je dat je gaat achteruit lopen en je in de problemen komt.
- Kluivert op links
- eens
- Schone kan het gewoon niet belopen als het spel zo open is.
- Frenkie zou het niet slechter doen, Donny is duidelijk beter op 6
- als je de eerste wedstrijd had gezien had je het met mij eens geweest dat Neres duidelijk verder is in zijn ontwikkeling dan Kluivert, al is Kluivert duidelijk beter dan Younes.

De wissel voor een middenvelder is inderdaad op zijn minst curieus te noemen. Echter snap ik best dat Keizer wat meer behouden wil gaan spelen, maar haal dan Younes eruit voor Huntelaar en Kluivert voor Neres, Frenkie voor Schone en Donny op 6.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:20:46 #144
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172872180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Donny op 6 is ook een belachelijk idee. Hij is juist belangrijk als hij met de bal naar voren kan.
zolang Schone de enige is op 6 is Donny daar gewoon 10 keer beter, ik zie Donny ook liever op de plek van Klaassen, maar niet wanneer schone dan op 6 komt in een wedstrijd als deze. Dan heb ik liever Donny op 6 en Frenkie erbij.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:20:54 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172872183
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:03 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

2e goal was 80% de schuld van Veltman. Daarna een fout van viergever, maar zelfs als hij goed liep was het een 100% kans geworden.
Wat een onzin. Het enige wat je Veltman kunt verwijten is dat hij het kopduel in het begin niet wint en dat hij aan het einde niet bovenop zijn tegenstander zit, maar als Viergever gewoon met zijn man was meegelopen was dat al niet meer nodig geweest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172872184
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:06 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hij maakt niet meer fouten dan de overige verdedigers die bij de topploegen in de basis staan.
Dat doet hij wel

Hi staat voornamelijk verkeerd opgesteld. Bijna alle ballen zijn voor Sanchez.

hij mag nog van geluk spreken dat Sanchez al zijn rotzooi aan het opruimen is....

Maar we gaan het zien komend seizoen met de Ligt. Ik vind hem te licht.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172872272
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat doet hij wel

Hi staat voornamelijk verkeerd opgesteld. Bijna alle ballen zijn voor Sanchez.

hij mag nog van geluk spreken dat Sanchez al zijn rotzooi aan het opruimen is....

Maar we gaan het zien komend seizoen met de Ligt. Ik vind hem te licht.
Eens met Klaas. Als Sanchez nog weg gaat, dan zit Ajax echt met een probleem.
pi_172872346
Sánchez zelf is positioneel ook niet fantastisch hoor.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:29:05 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172872370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hij heeft wel gelijk, verbaasde me er ook over dat er na die voorsprong niet meer met beleid werd gespeeld
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:29:30 #150
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172872382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:20 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zolang Schone de enige is op 6 is Donny daar gewoon 10 keer beter, ik zie Donny ook liever op de plek van Klaassen, maar niet wanneer schone dan op 6 komt in een wedstrijd als deze. Dan heb ik liever Donny op 6 en Frenkie erbij.
Vooruit hier kan ik me wel in vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')