abonnement Unibet Coolblue
pi_172793850
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zou dat je tegenvallen van hem? Feyenoord heeft hem ook gewoon laten gaan.
Het zou me van hem tegenvallen als hij kiest voor het geld en besluit een rol als 3e keeper te accepteren bij Ajax notabene.

Hij leek mij altijd meer het liefhebberstype dat ook gewoon het liefst wekelijks wil spelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172793851
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom? Het is het verschil tussen eerste keeper en wekelijks keepen of 3e keeper en altijd op de bank zitten.

Dan zou ik toch voor het keepen kiezen (ook al zal hij bij Ajax waarschijnlijk wel een paar ton bruto meer verdienen waarschijnlijk, maar geld is ook niet zaligmakend).
Omdat een paar ton met een beperkte carrière in het voetbal veel geld is?
pi_172793892
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo makkelijk lullen. "Een paar ton meer verdienen" alsof het niks is. _O-
Mwah, bruto houdt je daar waarschijnlijk een ton meer aan over dan ja. Maar dan moet je wel al het spelplezier opgeven.

Ik weet niet of ik het dat waard zou vinden hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172793894
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Omdat een paar ton met een beperkte carrière in het voetbal veel geld is?
Ahjoh, liever bij ADO of Excelsior onder de lat dan een extra miljoen aan het einde van je carrière op de bankrekening jatoch.
pi_172793920
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Omdat een paar ton met een beperkte carrière in het voetbal veel geld is?
Ja, alsof geld alles is. Kom op zeg. :')

Ik zou op zijn leeftijd liever wekelijks spelen en me zo in de kijker blijven spelen totdat er een grotere club voorbij komt waarbij ik wel eerste keeper zal worden (dat zal dan niet het kaliber Ajax zijn waarschijnlijk, maar so be it).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172793922
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, bruto houdt je daar waarschijnlijk een ton meer aan over dan ja. Maar dan moet je wel al het spelplezier opgeven.

Ik weet niet of ik het dat waard zou vinden hoor.
Jij zou ergens anders niet een iets minder leuk baantje willen voor veel meer geld?
  zondag 30 juli 2017 @ 21:20:35 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172793934
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Omdat een paar ton met een beperkte carrière in het voetbal veel geld is?
Als 3e keeper verdien je toch ook niet zoveel. Dat kan ie bij een middenmoter in de Eredivisie echt wel krijgen denk ik. Maar dan moeten ze wel geïnteresseerd zijn natuurlijk.

Deed het gewoon prima bij Willem II, dus ik denk dat ie gewoon vooral de schijn tegen heeft met z'n lengte
pi_172793950
W
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, alsof geld alles is. Kom op zeg. :')

Ik zou op zijn leeftijd liever wekelijks spelen en me zo in de kijker blijven spelen totdat er een grotere club voorbij komt waarbij ik wel eerste keeper zal worden (dat zal dan niet het kaliber Ajax zijn waarschijnlijk, maar so be it).
Aan wat voor club denk jij dan?

Wie gaat er voor een veel te kleine Griekse keeper die dus blijkbaar transfervrij al niet interessant is voor clubs groter dan ADO?
pi_172793966
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, bruto houdt je daar waarschijnlijk een ton meer aan over dan ja. Maar dan moet je wel al het spelplezier opgeven.

Ik weet niet of ik het dat waard zou vinden hoor.
Lekker makkelijk lullen vanaf je bureaustoel. Die jongen die keept niet nog 40 jaar zoals een gemiddelde loonslaaf nog moet werken. Dan is plezier af en toe ondergeschikt
pi_172793986
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij zou ergens anders niet een iets minder leuk baantje willen voor veel meer geld?
Ik weet niet of het iets minder leuk is of veel minder leuk, maar bij mij geeft plezier in het werk wel de doorslag ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172794003
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:21 schreef Typisch het volgende:
W

[..]

Aan wat voor club denk jij dan?

Wie gaat er voor een veel te kleine Griekse keeper die dus blijkbaar transfervrij al niet interessant is voor clubs groter dan ADO?
Ik denk dat hij op termijn wel bij clubs als AZ, Heerenveen of FC Groningen terecht zou kunnen misschien. Als eerste keeper.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172794027
Het is echt lachwekkend hoe makkelijk er in voetbaldiscussies over een verschil van tonnen per jaar (!) wordt heen gestapt.

Met als argument: 'speelplezier'. :D Alsof het volkomen kut is om bij een grote club als Feyenoord, Ajax of PSV mee te trainen en een mooi salaris op te strijken.

Realiteitszin lijkt soms een beetje weg. :)
pi_172794033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat hij op termijn wel bij clubs als AZ, Heerenveen of FC Groningen terecht zou kunnen misschien. Als eerste keeper.
Misschien. Voor t zelfde geld blundert ie 3 keer bij Excelsior of breekt ie z'n poot
  zondag 30 juli 2017 @ 21:24:03 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172794049
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat hij op termijn wel bij clubs als AZ, Heerenveen of FC Groningen terecht zou kunnen misschien. Als eerste keeper.
Heeft zichzelf een beetje overschat want deed het gewoon heel goed bij Willem II. Beter daar kunnen blijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 30 juli 2017 @ 21:24:23 #40
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172794066
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
Het is echt lachwekkend hoe makkelijk er in voetbaldiscussies over een verschil van tonnen per jaar (!) wordt heen gestapt.

Met als argument: 'speelplezier'. :D Alsof het volkomen kut is om bij een grote club als Feyenoord, Ajax of PSV mee te trainen en een mooi salaris op te strijken.

Realiteitszin lijkt soms een beetje weg. :)
Volgens mij heeft ie toen ie bij ons 2e keeper was zelf gezegd dat ie ergens 1e keeper wilde zijn. Beetje raar als ie daarover van mening zou veranderen nadat ie net z'n beste seizoen uit z'n carriere heeft gekeept
pi_172794108
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
Het is echt lachwekkend hoe makkelijk er in voetbaldiscussies over een verschil van tonnen per jaar (!) wordt heen gestapt.

Met als argument: 'speelplezier'. :D Alsof het volkomen kut is om bij een grote club als Feyenoord, Ajax of PSV mee te trainen en een mooi salaris op te strijken.

Realiteitszin lijkt soms een beetje weg. :)
Heeft niets met realiteitszin te maken. Ik snap simpelweg gewoon niet dat geld zo vaak de doorslag geeft in deze context althans.

Ik snap echt geregeld niet dat voetballers bewust kiezen voor een jarenlange rol op de bank puur voor het geld, ook al zijn dat tonnen inderdaad.

Maar goed, persoonlijk ben ik ook iemand die het al lang prima vind als die modaal kan leven, dus waarschijnlijk heb ik een totaal andere levensinstelling.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172794133
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heeft niets met realiteitszin te maken. Ik snap simpelweg gewoon niet dat geld zo vaak de doorslag geeft in deze context althans.

Ik snap echt geregeld niet dat voetballers bewust kiezen voor een jarenlange rol op de bank puur voor het geld, ook al zijn dat tonnen inderdaad.

Maar goed, persoonlijk ben ik ook iemand die het al lang prima vind als die modaal kan leven, dus waarschijnlijk heb ik een totaal andere levensinstelling.
Misschien is reserve toch niet het aller kutste wat je als voetballer kan overkomen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2017 21:26:39 ]
pi_172794140
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heeft niets met realiteitszin te maken. Ik snap simpelweg gewoon niet dat geld zo vaak de doorslag geeft.

Ik snap echt geregeld niet dat voetballers bewust kiezen voor een jarenlange rol op de bank puur voor het geld, ook al zijn dat tonnen inderdaad.

Maar goed, persoonlijk ben ik ook iemand die het al lang prima vind als die modaal kan leven, dus waarschijnlijk heb ik een totaal andere levensinstelling.
Weet jij uit welke maatschappelijk klasse lamprou komt? In veel culturen leven er namelijk iets meer familieleden van jouw salaris dan in de individualistische Nederlandse samenleving
pi_172794154
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie toen ie bij ons 2e keeper was zelf gezegd dat ie ergens 1e keeper wilde zijn. Beetje raar als ie daarover van mening zou veranderen nadat ie net z'n beste seizoen uit z'n carriere heeft gekeept
Dat is ook maar net hoe je het bekijkt: misschien is hij er juist achter gekomen dat hij ook prima tweede viool wil spelen bij een club zolang het maar lekker betaald?

Het is gewoon ontzettend kortzichtig om het Lamprou kwalijk te nemen als hij naar Ajax gaat oid. Slaat nergens op.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:27:41 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172794164
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heeft niets met realiteitszin te maken. Ik snap simpelweg gewoon niet dat geld zo vaak de doorslag geeft.

Ik snap echt geregeld niet dat voetballers bewust kiezen voor een jarenlange rol op de bank puur voor het geld, ook al zijn dat tonnen inderdaad.

Maar goed, persoonlijk ben ik ook iemand die het al lang prima vind als die modaal kan leven, dus waarschijnlijk heb ik een totaal andere levensinstelling.
Dat je het niet je hele leven kan doen is wel echt een belangrijk argument. Als je onzeker bent over je carrière na het voetbal of gewoon een zo hoog mogelijke levensstandaard wil hebben moet je gewoon bijna altijd voor het geld kiezen in die korte carrière.

Ik snap ook wel dat dat anders is als je iets 40 jaar moet doen.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:28:19 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172794190
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien is reserve toch niet het aller kutste wat je als voetballer kan overkomen?
Ik vind het vooral humor dat het uitgerekend Lamprou is. In ongeveer elk interview in zijn Feyenoordtijd (en daarna) moest hij wel een keer aangeven hoe kut hij Ajax wel niet vond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172794194
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien is reserve toch niet het aller kutste wat je als voetballer kan overkomen?
Misschien niet inderdaad. Misschien ook wel. Zoals Berghuis ook zei vorig seizoen 'het is gewoon een leuk spelletje en je wil gewoon spelen en belangrijk zijn'.

Dat lijkt me ook wat waard.

Maar ik ben geen voetballer inderdaad, dus ik weet niet hoe ze dat ervaren over het algemeen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 juli 2017 @ 21:28:28 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172794197
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is ook maar net hoe je het bekijkt: misschien is hij er juist achter gekomen dat hij ook prima tweede viool wil spelen bij een club zolang het maar lekker betaald?

Het is gewoon ontzettend kortzichtig om het Lamprou kwalijk te nemen als hij naar Ajax gaat oid. Slaat nergens op.
Ik neem het hem niet kwalijk, maar ik zou het wel jammer vinden en niet logisch. Mede ook door wat Caland zegt inderdaad
pi_172794213
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat je het niet je hele leven kan doen is wel echt een belangrijk argument. Als je onzeker bent over je carrière na het voetbal of gewoon een zo hoog mogelijke levensstandaard wil hebben moet je gewoon bijna altijd voor het geld kiezen in die korte carrière.

Ik snap ook wel dat dat anders is als je iets 40 jaar moet doen.
Het is ook veel lekkerder als je bij wijze van spreken nog 10 jaar een ton meer kan sparen om daarna met veel meer geld iets kan zoeken na het voetbal
  zondag 30 juli 2017 @ 21:29:32 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172794223
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien niet inderdaad. Misschien ook wel. Zoals Berghuis ook zei vorig seizoen 'het is gewoon een leuk spelletje en je wil gewoon spelen en belangrijk zijn'.

Dat lijkt me ook wat waard.

Maar ik ben geen voetballer inderdaad, dus ik weet niet hoe ze dat ervaren over het algemeen. :P
Berghuis is wel een prima voorbeeld ja aangezien het schijnt dat hij flink moet inleveren om hier te spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')