abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juli 2017 @ 15:12:05 #176
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172785128
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:03 schreef Reya het volgende:
Wel opvallend dat ik een stuk verder heen was dan Guido, maar dan wel weer op heb kunnen staan en mijn eten heb kunnen binnenhouden.
Oh ik maakte mij ook zorgen om mijzelf hoor.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 30 juli 2017 @ 15:12:38 #177
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172785153
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:05 schreef Friek_ het volgende:
Prima verslag trouwens verder, Bobje.

Ik zal trouwens later ook even een verslagje tikken.
Goed verslag inderdaad.

Bob mist alleen nog het gaybar-deel.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zondag 30 juli 2017 @ 15:12:55 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172785162
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:31 schreef Kaas- het volgende:
Wat tem zegt, en genoeg water drinken en fruit eten.
Ik heb drie kilo bacon en een halve meloen op. No harm done 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 15:17:58 #179
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172785322
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:12 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Goed verslag inderdaad.

Bob mist alleen nog het gaybar-deel.
Backstreet Boys en Paul Elstak.
  zondag 30 juli 2017 @ 15:26:12 #180
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172785584
Mensen wegpesten :')
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 juli 2017 @ 15:27:28 #181
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172785629
Ah, een meetverslag. Waarom ook niet:

De grootste POL-meet ooit dankzij de inzet van wetenschappelijke onderbouwde methodes van Kaas-. Verder kan je weinig met een studie economie, maar het organiseren van een meet waar een kleine 20 man en vrouw bier drinkt lukt in ieder geval wel. Toch best een prestatie.

Het verslag

De meet begon stipt op 15.00 uur met de speciaalbier van de dag (nog tientallen zouden volgen) en een inhoudelijke discussie over de Europese Unie met Drugshond en P_T. Een langgekoesterde droom die uitkwam! Beide heren kwamen met een serie aan stevig onderbouwde en goed genuanceerde stellingen en uitspraken over de (toekomst van de) Unie. Tussen de regels door zou een goede luisteraar de indruk kunnen krijgen dat beide heren mogelijkerwijs pessimistisch zijn. Maar schijn bedriegt. Met name P_T was lovend over de rol van Dijsselbloem in de afhandeling van de Griekse schuldencrisis. Zo leer je toch iemand weer van een heel andere kant kennen!

Het begon te regenen en daarna zijn we naar binnen gegaan. Helaas was er maar één tafel gereserveerd dus moesten we weer naar buiten toen rondstreeks 16.00 uur de rest van de club aankwam. De echte stortbuien bleven uit maar zonnig wilde het niet echt worden.

Het leuke was dat er aardig wat beweging in de groep zat, hierdoor kon iedereen met elkaar praten ipv dat iedereen enkel bij één groepje bleef. Doordat de meet erg groot was, heb ik helaas niet met iedereen kunnen spreken. Met Samzz heb ik bijvoorbeeld slechts twee woorden gewisseld (hoi en doei). Gelukkig compenseerde spraakwaterval Kowloon dat met een interessant betoog over sluizen en binnenvaart. Wie kan daar niet van genieten?

De hamburger van 15¤ smaakte goddelijk. Beste hamburger ooit. Er waren ook mensen die iets vega hadden en ipv patat iets met zoete aardappelen. Maar dat was een grote teleurstelling. De hamburger daarentegen: super! Maar goed, je kan niet altijd carnivoor zijn.

Friek kwam er halverwege de meet achter dat hij mij eigenlijk al tien a twaalf jaar kende. Plotsklaps begreep hij ook waar mijn waardering voor de filosofie als serieus te nemen academische discipline vandaan kwam. Ik vond het ook erg leuk om Hexagon, Freako en KoosVogels in het echt te zien. Bij het zien van Koos werd het mij meteen duidelijk dat het dreigement van Koos om Kaas- eens een paar te tikken te verkopen absoluut doodserieus bedoeld was.

De sfeer kwam er pas echt goed in toen Kaas- - een uiterst gul persoon - besloot om iedereen te trakteren op een paar shotjes van het één en ander. Althans, in naam dan: de shotjes waren al besteld voordat hij dat zelf doorhad. De kans was best groot dat iedereen toen al vrij lam was, maar daar heb ik niet opgelet, om de doodsimpele reden dat ik toen ook al een biertje of tien achter de kiezen had.

We zijn daarna naar Stairway gegaan. Dat was gewoon kut. Maar dan ook echt heel kut. Om voor mij onduidelijke redenen moesten we toen echt naar de lokale gaybar. Daar werd door het homosensuele deel van de groep veel geregeld, althans: zij regelden voornamelijk elkaar. Ik had ook nog sjans met een enigszins stevige jongeman, iets wat mij er niet toe deed te bewegen om ook eens de verkeerde levensstijl te kiezen. Kaas- liet het als wingman ook afweten waardoor er maar van de muziek genoten moest worden. Die was top. Ik denk dat het allerbeste nummer ooit wel twintig keer achter elkaar kwam en mijn Spotify lijst heeft vanochtend ook een stevige update gehad.

De trein heb ik gehaald. Ben wel in slaap gevallen op het perron (moest helaas 45 minuten wachten) maar werd gelukkig gewekt door iemand die vermoedde dat ik de trein wel zou willen halen. Inmiddels was mijn telefoonleeg en daar ben ik nu best blij om anders had ik waarschijnlijk al om 3.30 uur een enigszins warrig verslag getikt.

In een andere post ga ik later nog wel even in op de gesprekken die mij zijn bijgebleven.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 30 juli 2017 @ 15:27:41 #182
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172785640
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen wegpesten :')
En waar was jij?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 30 juli 2017 @ 15:31:28 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172785752
quote:
15s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

En waar was jij?
Jij bent wel echt koetsjiekoetsjiecute O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 15:36:23 #184
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172785935
quote:
15s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

En waar was jij?
Niet op de corpsballen toneelvereniging in ieder geval
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 juli 2017 @ 15:37:08 #185
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172785965
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet op de corpsballen toneelvereniging in ieder geval
Maar dan kan je toch juist naar de POL-meet komen? Smoesjes.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_172786226
POL-meetverslagje

Ik zou met Euribob even na tweeën de trein vanaf Rotterdam nemen, maar toen hij al op het station was moest ik eigenlijk nog vertrekken. Toen m'n tram daarna vanwege het zomercarnaval ook nog eens in de verkeerde richting bleek te gaan heb ik Euri maar geïnstrueerd om gewoon vast naar Utrecht te gaan. Op het station nog even wat gel gekocht voor eenmalig gebruik op het stationstoilet om de nat geworden haartjes weer te fatsoeneren en toen het treintje ingedoken. Op Utrecht CS herkende ik Tem al aan de rode roos op z'n hoed. Euribob, Samzz, Leandra en eriksd waren er ook. In een innige omhelzing gooide Leandra direct haar tieten om me heen en eriksd moest eerst nog even alle onderdelen van z'n outfit, inclusief happy socks, showen alvorens we op pad konden.

Onderweg raakten Euribob en ik slaags, waarbij we per ongeluk onze paraplu op het dak van een auto gooiden. Toen de bestuurder boos uitstapte liepen Tem en eriksd maar gauw even door. Al gauw waren we bij het café, waar de rest nog binnen zat, maar besloten Ryon en ik om de meet lekker buiten op het terras voort te zetten. Hier kreeg ik een mooi persoonlijk cadeau van Friek, een PvdA-pen waar ik maandag m'n huurcontract mee moet ondertekenen. Ik stond ingeklemd tussen Reya - die helemaal geen 50-jarige Belg bleek te zijn zoals ik altijd dacht - en onze politicus Hexagon, maar toen het begon te regenen ben ik mooi onder de parasol gaan zitten bij het lekker cynische hoekje met Tem, eriksd, Friek en even later ook KoosVogels. Hier is verder geen politiek woord gevallen; we lieten ons enkel een beetje volgieten, scholden elkaar verrot en roddelden wat. Chille dynamiek wel met en tussen die gasten hehe. Drugshond zat bij de dames en slingerde een lekker muziekje aan uit z'n meegebrachte boxjes.

Hier ontstond ook Bitterbalgate. We lieten constant bittergarnituur aanvoeren en naar het schijnt deden andere hoekjes van de meet dat ook, maar die werden telkens bij ons bezorgd en die waren ook steeds in no time op. Toen ontstak Leandra in toorn en schreeuwde ze woest het hele terras bij elkaar dat we die bitterballen eens door moesten geven.

Toen ook nog een tijdje met het hoekje Euribob, Kowloon, Ryon, freako en Paper_Tiger staan ouwehoeren. Ryon had hier wel mooie verhalen over o.a. Thierry Baudet en lokale D66'ers. Overiges kondigt Ryon ook consequent aan dat het verhaal dat hij wil gaan vertellen een mooi verhaal is en de aandacht verdient, zo viel mij gaandeweg de avond op. Toen verscheen als laatste onze vriend Jip141 ook en waren we compleet.

Een groepje ging binnen eten en wij gingen buiten burgers en saté'tjes eten, ondanks het ruige weer. De parasol deed haar werk toch wel redelijk. Ik zat traditiegetrouw lekker te stoken in alle potentiële onderlinge ruzie'tjes en kreeg Euribob zover om saladedressing op het shirt dat eriksd uren eerder nog zo trots showde te gooien. Kon erik ook niet waarderen. Hihi. 8-) Diezelfde erik probeerde ons nog te pushen om, nu de rest binnen zat, stiekem weg te lopen, zodat we de rekening niet hoefden te betalen, maar de goudeerlijke rest van de groep voorkwam dit. Verder had Koos nog een interessant verhaal over dat homo's op de Veluwe gewoon dood worden gemaakt door hun vader, wanneer die erachter komt.

Toen ging iedereen vanwege het weer toch maar naar binnen en heb ik wat rondgelopen om iedereen even te spreken. Ryon bracht nog even een toast uit met een rondje shotjes, waarin ik uitgebreid bedankt werd voor het onvrijwillig betalen voor die dingen. Leandra gaf me verder nog wat moederlijk advies en toen de rekening betaald moest worden ben ik als bulldozer-deurwaarder samen met penningmeester Kowloon alle gasten afgelopen om er wat geld uit te kloppen. Koos betaalde, veegde z'n mond af en liep zonder te groeten de bar uit, op weg naar huis - hij had zich volgens plan volgegoten met drank en toen het gelukt was kon iedereen de tering krijgen.

Door wat coördinatieproblemen met een grote groep waarvan niemand echt bekend is in Utrecht kwamen we in een enorme kutkroeg uit waar ik snel het bier heb geadt om weer verder te kunnen. Een deel van de groep ging toen naar huis. O.a. Euribob vertrok nu, die zo dronken was dat hij a la php telkens omviel en toch zeker 90% van de aanwezigen heeft aangerand. En Tem, die er de hele dag een beetje bij heeft gezeten, het ene na het andere Palmpje drinkend, en verder z'n smoel hield op wat scheldkannonades na.

De rest van de groep stond erop dat we vervolgens naar een gaybar zouden gaan. Met tegenzin volgde ik toen maar en zijn we daar nog met de overgebleven 8 man (waarvan een dame) heengegaan. Hier werden we aan de lopende band verrast door de fantastische muziek en het bier ging nog altijd wel redelijk door en die tent liep zowaar aardig vol, dus het was nog best wel even genieten. Ryon achtte het tijd om er enkele prikkelende filosofisch-sociologische cases in te gooien waar we diep over na moesten denken. Leandra voelde zich vogeltjevrij in een gaybar en stond al gauw sensueel op een verhoginkje te dansen. Er liep hier ook een goede bear (gayterm voor een enorme grote dikke homoman) rond die het o,a, op Ryon voorzien had. Ryon had echter een goed hertje op het oog en ik stapte er als wingman voor hem op af. In no time had ik met haar toen echter op de dansvloer een gesprek over wat een leuk interieur voor je huis is en vergat ik helaas m'n missie. Verder werd ik in deze tent wel zo dronken dat ik geen idee meer had wat er in m'n omgeving verder gebeurde en heb ik me wellicht een tikje schaamteloos gedragen.

Uiteindelijk gezellig met Jip de trein naar huis genomen, wat in de nachttrein wel vies lang duurde. Was uiteindelijk 2,5 uur onderweg naar huis en kwam om 05:30 uur vanochtend aan.

Maar zeer geslaagde meet zeg. Zeer grote opkomst en iedereen die zei aanwezig te zijn, kwam ook daadwerkelijk (op eentje na) i.p.v. dat er een aantal afzeggingen waren, zoals in andere subfora dan POL gebruikelijk is. Heel erg veel gelachen en ook heel erg veel gedronken. Onovertroffen organisatie bovendien! Was #genieten. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 30-07-2017 16:08:09 ]
pi_172786514
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:27 schreef Ryon het volgende:
Ah, een meetverslag. Waarom ook niet:

(...)
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:49 schreef Euribob het volgende:
De POL-meet

(..)
Hehe.
  zondag 30 juli 2017 @ 16:04:17 #188
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172786842
_O-
Die gaybarverhalen van jullie :P toch wel wat gemist, als ik het zo hoor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 30 juli 2017 @ 16:33:13 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172787392
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
_O-
Die gaybarverhalen van jullie :P toch wel wat gemist, als ik het zo hoor.
Ja, was leuk!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172788218
De POL-meet, 29 juli 2017

Op 29 juli 2017 stond de belangrijkste activiteit van het jaar op de planning. Niet de Tweede Kamerverkiezingen, niet de inauguratie van Donald Trump als 45ste president van de Verenigde Staten, niet het Turkse referendum over de grondwetswijziging. Nee, dit was groter. Dit was de POL-meet.

Zo rond 14.50u had ik met Hexagon afgesproken op het station van Eindhoven. De daaropvolgende treinreis verliep voorspoedig, de wandeling naar de locatie eveneens. Eenmaal aangekomen sloten we binnen aan bij een select gezelschap bestaande uit Drugshond, Paper_Tiger, Ryon, Reya en Freako. Hier kreeg ik eindelijk de erkenning waar ik al die tijd al op wachtte. Men merkte op dat ik via mijn gehaaide topickaaps toch zeker de ranzigste topictitels wist te verzinnen voor de SC. Je kunt begrijpen: mijn dag kon nu al niet meer stuk.

Niet veel later sloten Leandra, Samzz, Tem, Euribob en eriksd zich aan bij de groep. Aangezien de groep nu te groot werd voor een eenvoudige tafel, werd de meet volledig naar buiten geplaatst. Daar ontstonden meerdere, kleine groepen, met elk hun eigen gespreksonderwerpen. Opvallend was dat bij Tem, eriksd en KoosVogels het consequent eigenlijk nergens over ging, op een stortvloed aan ironische en sarcastische opmerkingen na. Gelukkig bood de groep bestaande Jip141, Euribob en Ryon het nodige inhoudelijke tegenwicht.

Tussen deze inhoudelijke gesprekken door volgde toen voor mij persoonlijk het opmerkelijkste deel aan de meet. Na enige tijd werd een vaag, verdrongen deel van mijn geheugen aangesproken – de internetcarrière tijdens mijn puberteit – om precies te zijn toen Ryon zijn echte voornaam aan mij mededeelde. Na flink wat graafwerk kwam ik erachter dat ik de beste man, zoals reeds eerder vermeld, minstens tien jaar al ken. Dit leverde een soort trip down memory lane op, wat er tevens voor zorgde dat mijn hele beeld van Ryon in één klap honderdtachtig graden draaide. Vergis uzelf niet dames en heren, onze Ryon was vroeger zo’n beetje de schattigste puber die je maar kunt bedenken. Excuus voor het gebrek aan genderneutraliteit in de vorige zin. Overigens wist die teringlijer dit al die tijd al, maar ik niet.

Enige tijd later volgde het avondeten. Vele mensen bestelden een vegaburger, maar daar moest mijn verfijnde smaak niets van weten. Kipsaté was het gerecht dat besteld werd door deze intellectuele fijnproever. Mijn eten was iets sneller geleverd dan de overige gerechten, en aangezien ik toch een beetje honger had dacht ik alvast voorzichtig te beginnen aan mijn kroepoek. Direct werd ik door moeder overste Leandra op de vingers getikt voor dit onbeleefde gedrag.

Een sloot bier later werd besloten de locatie te verruilen voor een nieuwe stek. De vraag was echter welke en jammer genoeg verliep de reis naar een nieuw etablissement niet zonder enige treuzeling. Uiteindelijk werd besloten om naar de Stairway te gaan. Dat bleek echter zo’n sfeerloze, lege tent te zijn geworden dat we direct na één bier weer vertrokken.

Na het gefaal bij de Stairway besloot de hele groep naar huis te gaan. Heel de groep? Nee. Een klein aantal personen bleef moedig weerstand bieden aan het heersende idee dat de avond nu wel voorbij was. Vervolgens besloot men (of was ik het die het voorstelde?) naar de lokale gaybar te gaan. Nadat de beveiliging ons even diep in de kont had gekeken mochten we dan eindelijk naar binnen. Al snel vlogen hits als Wes - Alane en DJ Paul Elstak - Rainbow High in the Sky ons om de oren. Het hoogtepunt werd echter bereikt dankzij de Backstreet Boys – een ervaring die mij zoveel plezier deed dat ik Kaas- in de armen vloog. Dit terwijl ik hem eerder die avond even wat flinke klappen had verkocht.

Helaas pindakaas moesten Hexagon en ik relatief vroeg afscheid nemen. Dit deed uiteraard een beetje pijn. Deze pijn werd echter verlicht doordat ik Kowloon een hele stevige knuffel gaf die hij waarschijnlijk de rest van de avond gevoeld heeft. Je staat toch immers niet voor niets in zo’n gaybar.

Fin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 00:25:21 ]
  zondag 30 juli 2017 @ 17:33:26 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172788588
Leuke verslagen allemaal _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 juli 2017 @ 18:20:10 #192
104871 remlof
Europees federalist
pi_172789675
Goeie verhalen!

Nu ben ik wel benieuwd welke kutpuber Ryon vroeger op dit forum was :D
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 19:07:13 #193
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172790686
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:
Leuke verslagen allemaal _O_
Moeder-overste spreekt haar goedkeuring uit! *O*

;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2017 @ 19:32:38 #194
137949 Disana
pi_172791212
Duidelijk een succes. Mooie verslagen allemaal.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:23:52 #195
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172794045
Ik heb me ook op een verslagje gestort maar ben een beetje lang van stof. Het zijn blijkbaar erg veel indrukken geweest.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_172794417
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb me ook op een verslagje gestort maar ben een beetje lang van stof. Het zijn blijkbaar erg veel indrukken geweest.
Gewoon posten.
pi_172794851
:D
  zondag 30 juli 2017 @ 22:19:19 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172795616
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb me ook op een verslagje gestort maar ben een beetje lang van stof. Het zijn blijkbaar erg veel indrukken geweest.
Gewoon posten, want ik ga geen verslag doen (ik heb er de kracht niet voor :+ ), dus we hebben je verslag gewoon nodig!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 juli 2017 @ 22:26:17 #199
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172795810
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gewoon posten, want ik ga geen verslag doen (ik heb er de kracht niet voor :+ ), dus we hebben je verslag gewoon nodig!
Ik heb even je hulp nodig, zie DM.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 30 juli 2017 @ 22:26:53 #200
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_172795825
Verslagje is af maar moet even bij Leandra checken of ik geen users door elkaar heb gehaald O~)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')