abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 juli 2017 @ 21:44:43 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172769653
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:20 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Engeland of Frankrijk toch?
Commentatort had het fout :'). En ik ken het schema niet goed uit mijn hoofd :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172769729
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Commentatort had het fout :'). En ik ken het schema niet goed uit mijn hoofd :P
Ik heb t van Nu.nl heb de wedstrijd niet gezien helaas...
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:45:47 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172771082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Waar en welke Thai?
Arnhem Salathai.
Had het salathai menu met extra voorgerechten (loempia en de Thaise pandanbladeren gevuld met gebakken gemarineerde kip en sesamsaus)
http://www.salathai.nl/menukaart/vaste_menus.pdf
Was helemaal okay, gerechten waren erg smaakvol, pittig zonder echt heet te zijn. Erg mooi in balans.

[ Bericht 30% gewijzigd door Pietverdriet op 29-07-2017 22:51:26 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:47:04 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172771118
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:21 schreef minilot het volgende:
Ooo, garnalenkroketjes! :9 Dat is een goed soort kroketje.
Helaas zijn noordzeegarnalen gillend duur geworden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172771257
Hoe was het kreeftdiner uniek?

Kroketten O+ Dat, naast kaas, zou ik als eerste missen ergens anders. Ben niet helemaal weg van goulashkroket. Toch is ie toch nog best lekker, want kroket.

Gewoon een blikje ragout met kadetjes of pasteitjes vind ik ook lekker :P

Zit nu echt vol van vnv. Surinaamse familie met een eigen cateringbedrijf met 100x teveel eten. M'n bord schepten ze zelf op. Hele berg natuurlijk. Met daarnaast een bord pasteitjes en taart toe.

Heb een bakje met iets van 9 pasteitjes mee naar huis gekregen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:58:02 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172771466
Moet binnenkort ook weer eens kroketten maken, gelijk een hele batch en dan invriezen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172771557
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Helaas zijn noordzeegarnalen gillend duur geworden.
Gewoon rechtstreeks bij de kotter halen 8-)

Moet je wel zelf pellen :Y
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:02:51 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172771632
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Gewoon rechtstreeks bij de kotter halen 8-)

Moet je wel zelf pellen :Y
Ga ik in Aug doen als ik aan de kust ben, maar om voor garnalen naar de kuat te rijden gaat me te ver.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172772117
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Arnhem Salathai.
Had het salathai menu met extra voorgerechten (loempia en de Thaise pandanbladeren gevuld met gebakken gemarineerde kip en sesamsaus)
http://www.salathai.nl/menukaart/vaste_menus.pdf
Was helemaal okay, gerechten waren erg smaakvol, pittig zonder echt heet te zijn. Erg mooi in balans.
Was je dichtbij! Last gehad om er te komen? De binnenstad van Arnhem is momenteel echt een doffe ellende.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172772206
Zo, weer thuis na een lange dag in Kleve. Pff :Z
Spoilers!
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:28:19 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was je dichtbij! Last gehad om er te komen? De binnenstad van Arnhem is momenteel echt een doffe ellende.
Ik weet het, doe coaching in Arnhem, binnenstad ligt goed overhoop, dat terugplaatsen van die beek is waanzin volgens mij. We parkeerden op de Rijnkade (schoftig duur trouwens) en dan loop je er zo heen. Na het eten nog een ijsje bij Geletti wezen eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172772434
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik weet het, doe coaching in Arnhem, binnenstad ligt goed overhoop, dat terugplaatsen van die beek is waanzin volgens mij. We parkeerden op de Rijnkade (schoftig duur trouwens) en dan loop je er zo heen. Na het eten nog een ijsje bij Geletti wezen eten.
De Jansbeek terug is volgens mij het enige goede wat ze doen. Dat filmhuis met huizen er in/rond gaat volgens mij de nekslag van de wethouder worden. Het kost de marktlieden veel klanten en dus geld.
En waarom niet parkeren in de broerestraat of Rozet. Da's volgens mij bijna gratis (ok iets verder lopen). Of wat veel mensen doen, bij mijn flat parkeren en de bus naar de stad nemen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:37:51 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772515
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De Jansbeek terug is volgens mij het enige goede wat ze doen. Dat filmhuis met huizen er in/rond gaat volgens mij de nekslag van de wethouder worden. Het kost de marktlieden veel klanten en dus geld.
En waarom niet parkeren in de broerestraat of Rozet. Da's volgens mij bijna gratis (ok iets verder lopen). Of wat veel mensen doen, bij mijn flat parkeren en de bus naar de stad nemen.
Moet je dat wel van te voren weten, kwamen pas achter die kosten toen we daar stonden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172772710
Ik kwam vanmiddag bij de Aldi een homoseksueel aandoende meneer tegen die ik voorliet bij de kassa. Hij was een jaar of 50-55 met bril en zei dat hij al jaren n de ongeving woonde. Piet ziet er vanaf nu zo uit in mijn hoofd O+
Spoilers!
pi_172772758
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moet je dat wel van te voren weten, kwamen pas achter die kosten toen we daar stonden.
Zal je de volgende keer niet weer gebeuren :P Parkeergeld vind ik altijd zo jammer geld. Boetes voor overtredingen niet, maar parkeergeld.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:51:21 #66
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772796
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam vanmiddag bij de Aldi een homoseksueel aandoende meneer tegen die ik voorliet bij de kassa. Hij was een jaar of 50-55 met bril en zei dat hij al jaren n de ongeving woonde. Piet ziet er vanaf nu zo uit in mijn hoofd O+
Lief van je, maar ik was vanavond in Arnhem en voor de rest gewoon thuis
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:54:03 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772842
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zal je de volgende keer niet weer gebeuren :P Parkeergeld vind ik altijd zo jammer geld. Boetes voor overtredingen niet, maar parkeergeld.
Zijn door de binnenstad gewandeld na het eten, maar zie weinig reden om snel nog eens prive naar arnhem binnenstad te gaan.
Viel me trouwens wel op hoeveel prachtige oude panden in de binnenstad de oorlog en de winkelwaan hebben overleefd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:56:05 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172772878
Ik ga tukkie doen, morgen de halve dag met de honden onderweg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172772909
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn door de binnenstad gewandeld na het eten, maar zie weinig reden om snel nog eens prive naar arnhem binnenstad te gaan.
Viel me trouwens wel op hoeveel prachtige oude panden in de binnenstad de oorlog en de winkelwaan hebben overleefd.
Regelmatig boek ik voor externen een walking dinner. Dame die dat doet weet heel erg veel van de geschiedenis van de panden.
Ik geniet ook altijd van de foto's op de facebook pagina "oud arnhem". Soms komt me nog dingen bekend voor, foto's uit de jaren 60. En als je dan iets daarop gezien hebt, is het heel leuk om door Arnhem te lopen en naar boven te kijken waar nog wat over is gebleven van de panden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172772913
Trusten Piet. Ik ben nog klaarwakker.
Spoilers!
pi_172772937
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, weer thuis na een lange dag in Kleve. Pff :Z
Jeutje, dan heb je het lang uitgehouden. Alles kunnen vinden/kopen wat je wilde? De diepvriesmais ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 juli 2017 @ 00:05:31 #72
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172773044
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeutje, dan heb je het lang uitgehouden. Alles kunnen vinden/kopen wat je wilde? De diepvriesmais ;)
Geen diepvriesmais bij Aldi en Kaufland :{

Ik had gehoopt door de winkels te racen maar dat werkt toch niet goed als je met een vriendin gaat. Eerst naar Saturn een nieuwe camera voor haar kopen. Broodje gekocht in het centrum. Naar auto. Terug naar Saturn voor toilet. Geen toilet dus naar Kaufland alleen om te plassen.
Naar dierenwinkel. Toen zei ik met mijn stomme hoofd dat ze bij de drankenhandel bij de buren veel bier hebben. Bijna uur kwijt aan bier kopen voor vriendin.
Naar DM drogist. Allebei afgedraaid. IJsje gegeten en even gezeten. Naar Aldi. Naar Kaufland. Loempia's gegeten. Naar Tiel gereden voor McDonalds. Vriendin naar huis gebracht. Naar huis. J wakker gemaakt. Koelspullen uit de auto gehaald. Discussie over naaktslakken gehad. Nu in bed en heel erg wakker.
Spoilers!
  zondag 30 juli 2017 @ 00:07:28 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_172773077
Vriendin is erg motorisch gestoord en had een slechte dag. Ik moest dus al haar boodschappen inpakken bij de kassa, in de koelboxen doen, in de auto zetten. Mijn arme, arme rug...

Maar het was zo gezellig O+
Spoilers!
pi_172773100
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 00:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen diepvriesmais bij Aldi en Kaufland :{

Ik had gehoopt door de winkels te racen maar dat werkt toch niet goed als je met een vriendin gaat. Eerst naar Saturn een nieuwe camera voor haar kopen. Broodje gekocht in het centrum. Naar auto. Terug naar Saturn voor toilet. Geen toilet dus naar Kaufland alleen om te plassen.
Naar dierenwinkel. Toen zei ik met mijn stomme hoofd dat ze bij de drankenhandel bij de buren veel bier hebben. Bijna uur kwijt aan bier kopen voor vriendin.
Naar DM drogist. Allebei afgedraaid. IJsje gegeten en even gezeten. Naar Aldi. Naar Kaufland. Loempia's gegeten. Naar Tiel gereden voor McDonalds. Vriendin naar huis gebracht. Naar huis. J wakker gemaakt. Koelspullen uit de auto gehaald. Discussie over naaktslakken gehad. Nu in bed en heel erg wakker.
Ja da's een stuiterprogramma.
Als ik met mijn zus ga, ga ik meestal naar de Kaufland (geloof ik) die buiten de stad ligt. En we gaan ieder een eigen kant op. En we zien elkaar af en toe (zij met weinig ik met veel). En dan is het betalen, in de auto laden en naar huis (zus is al helemaal niet van het shoppen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172773137
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 00:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vriendin is erg motorisch gestoord en had een slechte dag. Ik moest dus al haar boodschappen inpakken bij de kassa, in de koelboxen doen, in de auto zetten. Mijn arme, arme rug...

Maar het was zo gezellig O+
Da's t belangrijkste, gezellig kletsen en ondertussen ook nog wat nuttigs.
Ik duik er ook zo in. Helemaal happy met eindelijk weer de oven en de magnetron schoon (weet nu ook waar de rookwolken vandaan kwamen, was met het blote oog niet te zien, maar is nu weg)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')