abonnement Unibet Coolblue
pi_172781297
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks! En even voor m'n simpele brein, dat ik het snap: die split die je dan evt later zelf (al dan niet met hulp) kunt doen, die levert je dan dus die 'gratis' bcc op? Want je splitst dan je aantal btc naar hetzelfde aantal btc en er komt dan ook wat bcc 'uit' maar je verliest niks van je btc-volume, er komt alleen iets extra aan bcc. Snap ik het dan? :@ Of snap ik het dan nog niet? Ik kom mss wat lui over met al die vragen maar ik ben echt veel aan het lezen maar het is nogal veel, vooral de laatste tijd met al die ontwikkelingen. Dus ik doe echt m'n best om steeds minder te hoeven vragen straks, geen zorgen.

Dus ik kan het ook gewoon in electrum laten zitten? En tegen de tijd dat ik het zou willen splitsen even kijken of dat dan ondersteund wordt en anders dan eens naar een andere wallet?
Als ik het goed heb, ben jij a new kid on the block. Zelf heb ik er ook een behoorlijke tijd over gedaan om het een en ander goed te begrijpen. Wat voor mij vooral geholpen heeft is artikelen lezen en niet teveel te willen leren op fora. Waarom? Een artikel heeft een logische structuur en een bepaald onderwerp. Op een forum lees je allerlei onderwerpen kriskras door elkaar wat voor verwarring zorgt en zo af en toe wordt er even lekker getrolld! :D

Weet je precies wat blockchain is? Als je dat weet, is het heel eenvoudig de BTC/BCC split te begrijpen. Het is niet zo dat je je BTC coins splitst, dat neem je iets te letterlijk denk ik. Eigenlijk wordt de BTC coin ook helemaal niet gesplitst, maar de BTC blockchain wordt als het ware gecopyed > paste. Ik ga het met een dom voorbeeld proberen uit te leggen.

Zie de blockchain als een werkstuk waaraan jij en een studiegenoot werken met nog een derde persoon: Harry.. Jullie werkstuk gaat over Bitcoin (BTC) en jullie leggen in het werkstuk uit hoe de Bitcoinblockchain werkt. Na een aantal weken krijgen jij en je studiegenoot ruzie omdat jullie het niet eens met elkaar zijn hoe het werkstuk er uit moet komen te zien. Jullie denken het alle twee beter te weten en willen jullie eigen gang gaan en besluiten individueel verder te werken. Harry helpt verder aan zowel jouw en het werkstuk van je studiegenoot. Maar wie krijgt het al bestaande werkstuk? Jullie besluiten het werkstuk (in .doc formaat :D) te kopiëren en te plakken. Er zijn nu 2 werkstukken. Harry werkt nu dus verder aan werkstuk 1 én werkstuk 2.

Ik hoop dat dit kinderachtige voorbeeld het wat opheldert.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 juli 2017 @ 13:17:47 #152
163650 Greys
pi_172781578
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, ben jij a new kid on the block. Zelf heb ik er ook een behoorlijke tijd over gedaan om het een en ander goed te begrijpen. Wat voor mij vooral geholpen heeft is artikelen lezen en niet teveel te willen leren op fora. Waarom? Een artikel heeft een logische structuur en een bepaald onderwerp. Op een forum lees je allerlei onderwerpen kriskras door elkaar wat voor verwarring zorgt en zo af en toe wordt er even lekker getrolld! :D

Weet je precies wat blockchain is? Als je dat weet, is het heel eenvoudig de BTC/BCC split te begrijpen. Het is niet zo dat je je BTC coins splitst, dat neem je iets te letterlijk denk ik. Eigenlijk wordt de BTC coin ook helemaal niet gesplitst, maar de BTC blockchain wordt als het ware gecopyed > paste. Ik ga het met een dom voorbeeld proberen uit te leggen.

Zie de blockchain als een werkstuk waaraan jij en een studiegenoot werken met nog een derde persoon: Harry.. Jullie werkstuk gaat over Bitcoin (BTC) en jullie leggen in het werkstuk uit hoe de Bitcoinblockchain werkt. Na een aantal weken krijgen jij en je studiegenoot ruzie omdat jullie het niet eens met elkaar zijn hoe het werkstuk er uit moet komen te zien. Jullie denken het alle twee beter te weten en willen jullie eigen gang gaan en besluiten individueel verder te werken. Harry helpt verder aan zowel jouw en het werkstuk van je studiegenoot. Maar wie krijgt het al bestaande werkstuk? Jullie besluiten het werkstuk (in .doc formaat :D) te kopiëren en te plakken. Er zijn nu 2 werkstukken. Harry werkt nu dus verder aan werkstuk 1 én werkstuk 2.

Ik hoop dat dit kinderachtige voorbeeld het wat opheldert.
Dankjewel. :)
Kinderachtige Jip en Janneke voorbeelden zijn super voor beginners zoals ik. Ik kocht jaren geleden 0.4 btc - waar ik daarna dus jaren niks meer mee gedaan heb - dus het gaat bij mij niet om serieuze grote bedragen maar ik zou het heel graag allemaal wat beter snappen om uiteindelijk ook eens wat meer coins te kunnen gaan kopen. Maar dat doe ik pas als ik het vertrouwen in mezelf heb dat ik er genoeg van weet.

Ben de laatste tijd meer aan het lezen gegaan maar moet zeggen dat ik waarschijnlijk net een verkeerd moment heb gekozen omdat door de 1 augustus 'paniek' en toen die nieuwe coin er bij het amper te volgen was als je zoals ik de basis nog amper/niet door had.

Maar YouTubes bekijken en artikelen lezen en toch hier een beetje meekijken helpt al aardig. En vooral dat mensen zoals Magnet en jij en anderen hier af en toe zo tof zijn om de moeite te nemen vragen te beantwoorden helpt erg. Zelfs als die vragen voor jullie vaak vast strontvermoeiend zijn. Bedankt dus. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172781623
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:17 schreef carebaer het volgende:

[..]

Vind jij dat de Waves DEX voldoende beveiligingsmogelijkheden biedt?
Dat niet maar als je geen seed hoeft in te voeren kan er vrij weinig mis gaan.

Hoop wel dat er binnenkort 2fa bijkomt.

En tevens heb je geen kans op btce of mtgox geintjes. Omdat alles in je eigen beheer is en blijft.
  zondag 30 juli 2017 @ 13:25:53 #154
387249 exelletor
exelleren?
pi_172781750
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:20 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat niet maar als je geen seed hoeft in te voeren kan er vrij weinig mis gaan.

Hoop wel dat er binnenkort 2fa bijkomt.

En tevens heb je geen kans op btce of mtgox geintjes. Omdat alles in je eigen beheer is en blijft.
Als Coinomat wordt gesloten/niet liquide blijkt te zijn en Waves komt niet met een oplossing, dan zijn je bitcoin, ethereum en fiat tokens niks meer waard.
pi_172781831
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als Coinomat wordt gesloten/niet liquide blijkt te zijn en Waves komt niet met een oplossing, dan zijn je bitcoin, ethereum en fiat tokens niks meer waard.
Dat zou inderdaad kunnen, maar als je alles in waves hebt is dat nog niet eens een groot probleem.

Hoewel ik daar dus ook mijn gedachten over heb laten gaan. Wat als coinomat ineens besluit met alles ervandoor te gaan? Iemand die daar meer over kan vertellen?

Heb zelf al wel een aantal keer euro tokens laten uitbetalen en dat gaat vooralsnog gewoon prima.
pi_172782091
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik krijg die pagina niet te zien, gewoon een page not found hier
Als je m met Firefox of een oudere browser als IE opent zie je de pagina wel, je moet even langs de beveiligingsmelding klikken.
pi_172782329
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als Coinomat wordt gesloten/niet liquide blijkt te zijn en Waves komt niet met een oplossing, dan zijn je bitcoin, ethereum en fiat tokens niks meer waard.
Wat is Coinomat ook alweer? Zet die coins om zodat ze vervolgens naar Waves DEX kunnen? Iets in die trend? Mocht Coinomat opdoeken, zal Waves toch wel een plan B hebben?

Die Blockfolio is trouwens toch een wassen neus als je de koersontwikkelingen in fiat wil volgen? Zo stijgen met altcoins op het moment in procenten, terwijl er nauwelijks verschil is in USD vergeleken met gisteren. Ik zie dus enkel groene cijfers omdat BTC op het moment aan het dalen is. Vindt niemand anders dit irritant?

[ Bericht 18% gewijzigd door fckdedeurkruk op 30-07-2017 14:12:47 ]
pi_172782338
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als Coinomat wordt gesloten/niet liquide blijkt te zijn en Waves komt niet met een oplossing, dan zijn je bitcoin, ethereum en fiat tokens niks meer waard.
Klopt, maar dan heeft het Waves platform in z'n geheel ook wel een groot probleem.

Het is niet ideaal, ik heb er ook wel eens aan gedacht.
Ben benieuwd hoe dat in de toekomst gaat, mogelijk gaan ze dan werken met multisig wallets (wat kan er misgaan, haha).

Hopelijk vervangt Waves straks alle andere coins, dan is het probleem ook opgelost c_/
pi_172783995
1 augustus komt eraan _O_
pi_172784164
Ik zat net te denken de prijs van de meeste alts is gekoppeld aan de btc prijs toch?

Zou het dan kunnen als die 1 augustus gesplitst word en mogelijk in het begin een stuk minder waard word, dat de alts in euro/usd ook flink zakken? Tot btc er weer bovenop komt wat uiteraard binnen een hele korte tijd kan gebeuren?

Of zie ik het verkeerd?
pi_172784188
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:35 schreef vigen98 het volgende:
1 augustus komt eraan _O_
Is er nog een bepaalde tijd dat die fork gebeurd?
  zondag 30 juli 2017 @ 14:43:34 #162
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172784189
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:42 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik zat net te denken de prijs van de meeste alts is gekoppeld aan de btc prijs toch?

Zou het dan kunnen als die 1 augustus gesplitst word en mogelijk in het begin een stuk minder waard word, dat de alts in euro/usd ook flink zakken? Tot btc er weer bovenop komt wat uiteraard binnen een hele korte tijd kan gebeuren?

Of zie ik het verkeerd?
ja tuurlijk kan dat...

ik wacht daar op haha , dinsdag bulk stratis en waves inslaan

dat zn de enige die ik voorlopig ga vermeerderen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172784288
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:43 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja tuurlijk kan dat...

ik wacht daar op haha , dinsdag bulk stratis en waves inslaan

dat zn de enige die ik voorlopig ga vermeerderen
Dat was dus ook mijn plan Haha, heb jij ergens fiat staan of ben je van plan om het via bv litebit te doen?
  zondag 30 juli 2017 @ 14:47:44 #164
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172784317
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:46 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn plan Haha, heb jij ergens fiat staan of ben je van plan om het via bv litebit te doen?
litebit idd ..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172784594
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:47 schreef Thezappa het volgende:

[..]

litebit idd ..
Hoe laat zal de fork zijn van de bitcoin op 1 augustus? Is dat gewoon 00;00? En welke tijdzone dan...
pi_172784612
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:47 schreef Thezappa het volgende:

[..]

litebit idd ..
Zou echt heerlijk zijn als alles flink inzakt 😊
pi_172784622
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:57 schreef Charlies het volgende:

[..]

Hoe laat zal de fork zijn van de bitcoin op 1 augustus? Is dat gewoon 00;00? En welke tijdzone dan...
Ook handig om te weten 😊

Ben in ieder geval vrij die dag 😉
pi_172784746
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:58 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Zou echt heerlijk zijn als alles flink inzakt 😊
Heeft litebit er geen handje van om dan de boel op slot te gooien zodat je niks kan kopen?

Kun je op 1 augustus eigenlijk wel coins kopen op exchanges met BTC?
pi_172784968
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:01 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Heeft litebit er geen handje van om dan de boel op slot te gooien zodat je niks kan kopen?

Kun je op 1 augustus eigenlijk wel coins kopen op exchanges met BTC?
Die kans zit er inderdaad wel in, maar misschien ook wel niet.

Volgens mij als je wat bij litebit koopt, kopen die dat direct na jou aankoop in op bittrex. Ze hebben altijd een voorraad staan, maar als je goed rondkijkt bij andere alts zie je dat het aantal correspondeert met alle andere coins qua waarde. Dus of de koers van een coin nu 5 euro is of 1 euro maakt voor hen niks uit, enkel en alleen als het giga hard schommelt.
  zondag 30 juli 2017 @ 16:54:48 #170
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172787846
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 07:04 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Zou zomaar eens hetzelfde scenario als ETC kunnen worden......
Door heel de community vervloekt en gedumpt, na die dump kwam men er achter dat er wel degelijk serieuze plannen waren met een devteam en ging de prijs in no time x50 vanaf de bodem, waarna er een lange periode van accumulatie volgde met een nieuwe pump naar x75 (vanaf bodem).

[ afbeelding ]

Een aantal grote partijen willen een succes maken van BCC en worden gesteund door de meeste Aziatische exchanges. Als je het toch beschouwd als "free money", zou het wellicht wel een gokje waard zijn en het maar eens even te laten staan in afwachting van de ontwikkelingen (die ook geruime tijd kunnen duren).
Commaatje teveel: 7,5 bedoel je. Ik heb die rally meegemaakt en toen was ETH/BTC 0,018 tijdens de split, ETC ging toen moon tot 0,05+ en ETH deed niks.

Wat er daarna gebeurd is, hebben we gezien.

Trouwens BTC + free BCC krijgen: Wordt dit niet een ongelofelijke crash :?

Maak me uberhaupt zorgen om alt coins te kopen (gekoppeld aan BTC).

Ik wacht nog maar ff en hodl wat ik heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door edcetera op 30-07-2017 17:03:45 ]
The best firms advertise the least...
pi_172788007
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

Commaatje teveel: 7,5 bedoel je. Ik heb die rally meegemaakt en toen was ETH/BTC 0,018, ETC ging toen moon tot 0,05+ en ETH deed niks.

Wat er daarna gebeurd is, hebben we gezien.

Trouwens BTC + free BCC krijgen: Wordt dit niet een ongelofelijke crash :?

Maak me uberhaupt zorgen om alt coins te kopen (gekoppeld aan BTC).

Ik wacht nog maar ff en hodl wat ik heb.
Ik koop nu juist alts. Ik heb sterk het vermoeden dat veel mensen hun alts nu omzetten in btc om na de fork zsm voor hun bcc/btc weer in te stappen in alts.

Maargoed tot zover mijn glazen bol :')
pi_172788235
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 16:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

Commaatje teveel: 7,5 bedoel je. Ik heb die rally meegemaakt en toen was ETH/BTC 0,018 tijdens de split, ETC ging toen moon tot 0,05+ en ETH deed niks.

Wat er daarna gebeurd is, hebben we gezien.

Trouwens BTC + free BCC krijgen: Wordt dit niet een ongelofelijke crash :?

Maak me uberhaupt zorgen om alt coins te kopen (gekoppeld aan BTC).

Ik wacht nog maar ff en hodl wat ik heb.
Ik telde vanaf de 1e dump, zie grafiek die er bij gepost is.
  zondag 30 juli 2017 @ 17:20:47 #173
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172788361
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:13 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik telde vanaf de 1e dump, zie grafiek die er bij gepost is.
Yup, 0,001 - 0,0075, blijft 7,5x ;)

Dat ETH nu 100x de waarde van februari 2016 heeft gehaald (en ik het naar BTC/fiat heb omgezet destijds is een ander verhaal), maar dat staat niet in je grafiek.

[ Bericht 6% gewijzigd door edcetera op 30-07-2017 17:25:51 ]
The best firms advertise the least...
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2017 @ 17:37:37 #174
230491 Zith
pls tip
pi_172788691
5% per dag @polo _O_

Ik krijg dan geen BTCC, maarja
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172788751
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:37 schreef Zith het volgende:
5% per dag @polo _O_

Ik krijg dan geen BTCC, maarja
Gelijk 60 dagen gedaan? 😉
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')