abonnement Unibet Coolblue
pi_172716508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:31 schreef MPC60 het volgende:
Al nieuws over berghuis?
Ik heb zojuist vernomen dat hij zo goed als zeker schijnt te komen, maar wel redelijk veel moet inleveren.
pi_172716575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

God.. dat gaat 1 groot drama worden :').
Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172716590
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.
Het is maar wat je simpel noemt _O-
pi_172716667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb zojuist vernomen dat hij zo goed als zeker schijnt te komen, maar wel redelijk veel moet inleveren.
Nee :o
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172716690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmm.

Want het gaat altijd goed als Feyenoord zelf iets onderneemt op internet :D
Was vorig jaar volgens mij ook het plan, maar toen kwamen ze in oktober alsnog tot een principe-akkord
https://www.feyenoord.nl/(...)feyenoord-en-viagogo

Ben benieuwd, want ik denk dat dat platform hebben zal wel weer even op zich laten wachten :')

Tot die tijd ws weer helemaal geen service, net al vorig jaar ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172716982
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zal wel meevallen verwacht ik. Zo'n platform zit doodsimpel in elkaar.
mee eens

die laten ze waarschijnlijk gewoon maken door hun eigen website beheerder

zijn gewoon standaard templates die zo op te zetten zijn, ze hoeven hiermee echt niet het wiel uit te gaan vinden...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:33:08 #57
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172717107
Beter, die servicekosten die Viagogo rekent waren belachelijk hoog. Al werkte hun systeem verder prima, nooit problemen mee gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172717125
Ik snap ook gewoon niet zo goed waarom Feyenoord daar niet uit zou komen met Viagogo. Iedereen die ik ken en het wel eens gebruikt heeft is heel enthousiast over Viagogo. :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172717308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is maar wat je simpel noemt _O-
Bestaat zoiets uit allemaal <div>jes enzo?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172717336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ik snap ook gewoon niet zo goed waarom Feyenoord daar niet uit zou komen met Viagogo. Iedereen die ik ken en het wel eens gebruikt heeft is heel enthousiast over Viagogo. :{
Wat denk je van meer geld voor Feyenoord wanneer het in eigen beheer is?
pi_172717354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

mee eens

die laten ze waarschijnlijk gewoon maken door hun eigen website beheerder

zijn gewoon standaard templates die zo op te zetten zijn, ze hoeven hiermee echt niet het wiel uit te gaan vinden...
:')
Je hoeft niet overal je digitale stront overheen te smeren hoor.

Met je template. :')
pi_172717390
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Je hoeft niet overal je digitale stront overheen te smeren hoor.

Met je template. :')
Laat klaas eens met rust. Krijgen we zo weer die klotepanda te zien.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172717500
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Je hoeft niet overal je digitale stront overheen te smeren hoor.

Met je template. :')
Alles is al uitgevonden hoor

dat ze de samenwerking hebben opgezegd zegt al dat ze het al uitgezocht hebben hoe ze het willen gaan doen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172717517
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Laat klaas eens met rust. Krijgen we zo weer die klotepanda te zien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:58:27 #65
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172717657
Fail.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_172718032
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat denk je van meer geld voor Feyenoord wanneer het in eigen beheer is?
ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.

Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172718116
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.

Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is :)
En ze willen de mensen tegen gaan die winst maken met hun seizoenskaart. :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172718132
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Bestaat zoiets uit allemaal <div>jes enzo?
Oa ja :).

Maar dat is alleen voor het uiterlijk. De techniek zal PHP zijn bijvoorbeeld. Of een andere taal.
pi_172718135
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.

Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is :)
het is toch gewoon een serviceactiviteit naar de supporters...en er kan best een percentage of bedrag gevraagd gaan worden voor de onderhoudkosten vandie site terug te verdienen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172718157
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oa ja :).

Maar dat is alleen voor het uiterlijk. De techniek zal PHP zijn bijvoorbeeld. Of een andere taal.
Met het uiterlijk zal het wel goed komen dan 8-)

Bemoei jij je verder met het praktische. Supersysteempje.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172718173
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Met het uiterlijk zal het wel goed komen dan 8-)

Bemoei jij je verder met het praktische. Supersysteempje.
_O-

En dan krijg ik alle klachten over me heen, die er ongetwijfeld gaan komen _O- ik pas :D
pi_172718193
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt. Natuurlijk zouden ze er iets aan kunnen verdienen, maar de winst met een kaartdoorverkoop op een dergelijk kleine schaal zal dat wel meevallen. Zeker op de omvang van de begroting denk ik dat die winst echt in het niet valt.

Ik bedenk me net wel dat ze wellicht wel iets meer overzicht kunnen houden wie kaartjes koopt, dus wellicht is het wel ene poging tot beleid tegen verkoop aan mensen met stadionverboden. Blijven natuurlijk voldoende workarounds, maar ik kan me wel voorstellen dat dat een van de achterliggende drijfveren is :)
Het zal vast genoeg opleveren, viagogo bestaat ook niet voor niets :).
pi_172718231
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O-

En dan krijg ik alle klachten over me heen, die er ongetwijfeld gaan komen _O- ik pas :D
Die schuiven we af op klaas.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172718247
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Die schuiven we af op klaas.
Deal dan.
  Forum Admin donderdag 27 juli 2017 @ 18:27:51 #75
35723 crew  GGMM
pi_172718259
Kan het ontopic? Thnx
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')