abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172704566
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
Of Galileo. Daar navigeren wij meestal op, offline.
Geen aanval. En wsl off-topic. Maar wat bedoel je met navigeren?
Je hebt een wandelroute van A naar B. Of een GPS (GPX of welk formaat) track over je kaart en je volgt dat lijntje/wandelpad gewoon zo goed mogelijk. Op je telefoon of Garmin.
Toch?

Heel simpel: ik volg het blauwe lijntje op mijn telefoon. Is dat navigeren?
Make my day!
pi_172704678
Ik heb het even gemist, maar was met de hond thuis inmiddels alles weer goed? :)
"Ah, Siwa. My Home. A sacred oasis."
pi_172705407
Gewoon de borden volgen. Of de stand van de zon in combinatie met het tijdstip. Gegist bestek. Onze ontdekkingsreizigers deden dat ook. En vaak kwamen ze iets onverwachts tegen als dat niet helemaal lukte. Zie Columbus. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 07:56:51 #29
43653 sigme
Zwelstijfsel
pi_172706101
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:39 schreef loveli het volgende:
Heb redelijk recent in een oud chateau in Toulouse overnacht, daar ga ik de gegevens van opzoeken en PM-en zodat je zelf kunt kijken of je er per ongeluk langs loopt. Wij betaalden voor 2 personen 50 euro incl. ontbijt, er was genoeg gras op het terrein om te bivakzakken. De eigenaresse was ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Leuk! Toulouse zit zeker in de planning!
En nu blijft geloof, hoop [en] liefde, deze drie; doch de meeste van deze is de liefde.
TRV / sigme's grote wandelplan
pi_172706153
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk! Toulouse zit zeker in de planning!
Zie daarvoor ook #21. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:21:38 #31
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_172706864
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:52 schreef agter het volgende:

[..]

Geen aanval. En wsl off-topic. Maar wat bedoel je met navigeren?
Je hebt een wandelroute van A naar B. Of een GPS (GPX of welk formaat) track over je kaart en je volgt dat lijntje/wandelpad gewoon zo goed mogelijk. Op je telefoon of Garmin.
Toch?

Heel simpel: ik volg het blauwe lijntje op mijn telefoon. Is dat navigeren?
Navigeren is van a naar b gaan met of zonder hulp van een kaart, al dan niet digitaal.
Kaartlezen is navigeren, en ook naar je tomtom luisteren ofzo is navigeren, al is het wat passiever.

Galileo (https://galileo-app.com/) werkt met losse kaarten die aangepast kunnen worden door iedereen (OSM). Daardoor staan er heel veel wandelpaden, hikepaden, campings, eettentjes, etc. in.Het heeft ook een briljante zoekfunctie om naar campings (en andere dingen) te zoeken binnen je huidige scherm wat automatisch ververst als je versleept. Je kunt met gps werken als je die aanzet, mara hij werkt, voor de gemiddeld goede kaartlezer, ook prima zonder.
Well done Baku!!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')