abonnement Unibet Coolblue
pi_172658995
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Ajax trouwens 15 miljoen geboden op Richarlison
Deden we maar zoveel ons best om een linksback te halen.
pi_172659003
quote:
Dolberg lacht: ‘Real Madrid is wel okay voor me’

Ajax maakte enkele weken bij monde van directeur spelersbeleid Marc Overmars duidelijk dat Kasper Dolberg deze zomer absoluut niet te koop is. De jonge aanvaller beschouwt het statement als een compliment, maar het was hij zelf ook verwachtte. "Het is misschien raar in het huidige voetbal, waarin iedereen te koop is. Maar hij heeft een statement gemaakt. En dat vind ik prima. Ik wil blijven en ga zeker niet weg."

Dolberg werkt sinds enkele weken samen met een ervaren ploeggenoot, Klaas-Jan Huntelaar. Hij wijst de Deen erop dat het voor een jonge speler belangrijk is om veel wedstrijden op een zo goed mogelijk niveau te spelen. "Als je nu nog naar Real Madrid wilt, kun je beter een tussenstapje maken in een competitie als Duitsland of Engeland. En als je daar laat zien dat je rijp bent voor de echte top, moet je gaan, natuurlijk."

"Maar het is voor Kasper zaak zich op het nu te concentreren", benadrukt Huntelaar. "De rest komt vanzelf, want hij heeft de kwaliteit. Ik ben ervan overtuigd dat hij – net als een aantal anderen – de potentie heeft om heel hoog te spelen." Dolberg zou blij zijn als zijn carrière eruit zou zien als die van Huntelaar, al kiest hij zijn eigen weg. "Real Madrid is wel okay voor me", vertelt Dolberg lachend, om daar vervolgens serieus aan toe te voegen: "En AC Milan en Schalke 04 zijn mooie clubs en iedereen droomt ervan om tweede en derde op het WK te worden. Maar ik kies mijn eigen weg."
pi_172659515
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dolberg lacht sowieso nooit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172660417
quote:
CL-voorronde: Nederland het lachertje van Europa

Ajax tracht zich deze en volgende week ten koste van Olympique Nice toegang te verschaffen tot de laatste kwalificatieronde in de Champions League. Sinds het seizoen 2007/08 strandden negen van de tien Nederlandse clubs in de voorronde van het miljardenbal.

Alleen Ajax overleefde het zomerse aperitiefje, in 2010. De Amsterdammers rekenden toen achtereenvolgens af met PAOK Saloniki en Dinamo Kiev. Sindsdien ging het elk jaar mis voor de Nederlandse vertegenwoordiger.

De laatste twee seizoenen kreeg Ajax het niet voor elkaar de zomerse schifting te overleven. In 2015 viel het doek al in de derde voorronde tegen Rapid Wien en een jaar later bleek FK Rostov te sterk in de laatste voorronde, ook wel de play-offs genoemd.

Van de landen die momenteel deel uitmaken van de toptwaalf van de UEFA-coefficiëntenlijst presteerde Nederland met een succespercentage van tien in de afgelopen tien jaar het slechtst in de voorronde. Ook Belgische en Tsjechische clubs gooien doorgaans geen hoge ogen in deze fase van het toernooi.

De clubs uit de toonaangevende Europese competities laten daarentegen zelden een steek vallen. De Engelse teams zijn in de afgelopen tien seizoenen zelfs foutloos gebleven en ook de Spaanse en Duitse clubs komen doorgaans goed voor de dag in de Champions League-voorronde.

De eerste confrontatie tussen Olympique Nice en Ajax wordt woensdagavond afgewerkt, een week later is de return in Amsterdam. Andere interessante affiches in de derde voorronde zijn Club Brugge-Istanbul Basaksehir, AEK Athene-CSKA Moskou en Celtic-Rosenborg BK
vi.nl
.
Dit is niet zo hoopgevend natuurlijk..
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:05:03 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172660712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is niet zo hoopgevend natuurlijk..
Maar niks nieuws. Dit weet iedereen al jaren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172661248
quote:
‘Fluminense wil voor het weekend 15 miljoen plus bonussen van Ajax’

Ajax heeft Richarlison nog zeker niet binnen. De twintigjarige aanvaller van Fluminense leek voor een bedrag van twaalf miljoen euro op weg naar Amsterdam, maar die transfer heeft vertraging opgelopen. Volgens de Braziliaanse sportkrant Lance meldt Ajax zich binnenkort met een nieuw bod van vijftien miljoen euro. Het is de vraag of dat bedrag voldoende is, want Fluminense zou ook inzetten op contractueel vastgelegde bonussen.

De huidige nummer twaalf van de Série A ziet een vertrek van Richarlison echter wel als 'onvermijdelijk'. Ajax heeft de beste papieren; Chelsea is weliswaar geïnteresseerd, maar concreet zou die belangstelling niet zijn. "Zelfs mensen in Brazilië die verbonden zijn aan Chelsea, geloven niet in de transfer", aldus de krant. AC Milan werd enkele weken ook genoemd als mogelijke nieuwe club voor Richarlison, maar zou evenmin een officieel bod hebben uitgebracht.

Richarlison en Fluminense zijn voorlopig in afwachting van nieuw contact uit Amsterdam. De Brazilianen zien het nieuwe bod graag voor komend weekend tegemoet. De kans bestaat dat de jonge voorhoedespeler woensdag tegen Universidad Catolica in de Copa Sudamericana zijn laatste wedstrijd speelt voor Fluminense. Trainer Abel Braga heeft aan Globo Esporte laten weten dat hij het talent zal blijven gebruiken zolang zijn transfer naar Europa niet is afgerond.

Richarlison, die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan, speelde tot dusver 60 officiële duels voor Fluminense. Daarin was hij goed voor 15 doelpunten. Hij kwam daarnaast tien keer uit voor Brazilië Onder-20, waarvoor hij drie keer tot scoren kwam. Eerder deze zomer legde Ajax Klaas-Jan Huntelaar en Benjamin van Leer vast, terwijl Davy Klaassen, Jaïro Riedewald, Kenny Tete, Diederik Boer, Heiko Westermann en Richairo Zivkovic vertrokken.
Doe maar niet. Veel te veel.
pi_172661260
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is niet zo hoopgevend natuurlijk..
wat een kut titel.
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 10:33:28 #233
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172661294
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Doe maar niet. Veel te veel.
Heb je hem al vaak zien spelen? Graag je observaties :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172661373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Heb je hem al vaak zien spelen? Graag je observaties :)
Ergens werd 'ie vergeleken met Locadia, al weet ik niet of dat over zijn positie of kwaliteiten ging. Ik hoop het eerste.
pi_172661384
Sulemani toch voor 16 miljoen ofzo?

Dat gaat verbroken worden denk ik

Ik vind het persoonlijk niet verantwoord voor een Nederlandse club zoveel geld uit te gaan geven...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172661389
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Heb je hem al vaak zien spelen? Graag je observaties :)
Jij vindt 15 miljoen plus bonussen (dus waarschijnlijk 18 tot 20 miljoen) niet te veel voor een speler?

Ik kan mijn mening alleen baseren op gezond verstand, statistieken en filmpjes, he.

Mijn gezond verstand zegt dat 20 miljoen nog net iets te veel is voor een speler.

Hij heeft middelmatige statistieken, het slechtste dribbelpercentage van Brazilie, en in alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb niet vind ik het er niet "20 miljoen meteen kopen" uitzien.

Komt hij dan trouwens meteen in de basis? Lijkt me wel. Zou wel bizar zijn een speler van 20 miljoen te halen en dan niet in de basis te zetten.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:39:48 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172661407
Dit lijkt me inderdaad bijzonder veel voor een speler waar ik nooit van gehoord heb. Niet dat dat iets wil zeggen maar toch
pi_172661434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jij vindt 15 miljoen plus bonussen (dus waarschijnlijk 18 tot 20 miljoen) niet te veel voor een speler?

Ik kan mijn mening alleen baseren op gezond verstand, statistieken en filmpjes, he.

Mijn gezond verstand zegt dat 20 miljoen nog net iets te veel is voor een speler.

Hij heeft middelmatige statistieken, het slechtste dribbelpercentage van Brazilie, en in alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb niet vind ik het er niet "20 miljoen meteen kopen" uitzien.

Komt hij dan trouwens meteen in de basis? Lijkt me wel. Zou wel bizar zijn een speler van 20 miljoen te halen en dan niet in de basis te zetten.
lIjkt me sterk dat hij gelijk in de basis komt

Moet eerst 3 maanden acclimatiseren en nog is 3 maanden aan het spel van ajax wennen...

En dan moet nog blijken of hij wel beter is dan Dolberg....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172661446
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lIjkt me sterk dat hij gelijk in de basis komt

Moet eerst 3 maanden acclimatiseren en nog is 3 maanden aan het spel van ajax wennen...

En dan moet nog blijken of hij wel beter is dan Dolberg....
Nog is :')
pi_172661488
Ik vraag me trouwens af wie zit er voor ajax in zuid Amerika te scouten dat dit soort namen naar boven komen?

Ik ben wel benieuwd wie dat is want die neres valt toch echt zwaar tegen voor zijn prijskaartje.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 10:47:51 #241
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172661593
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jij vindt 15 miljoen plus bonussen (dus waarschijnlijk 18 tot 20 miljoen) niet te veel voor een speler?

Ik kan mijn mening alleen baseren op gezond verstand, statistieken en filmpjes, he.

Mijn gezond verstand zegt dat 20 miljoen nog net iets te veel is voor een speler.

Hij heeft middelmatige statistieken, het slechtste dribbelpercentage van Brazilie, en in alle filmpjes die ik tot nu toe gezien heb niet vind ik het er niet "20 miljoen meteen kopen" uitzien.

Komt hij dan trouwens meteen in de basis? Lijkt me wel. Zou wel bizar zijn een speler van 20 miljoen te halen en dan niet in de basis te zetten.
Ik heb geen idee hoe goed hij is, derhalve valt er voor mij vrij weinig over te zeggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172661759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe goed hij is, derhalve valt er voor mij vrij weinig over te zeggen
Kenners zeggen dat hij minder potentie heeft dan Neres, die zelf ook nog niet echt heeft weten te overtuigen. Laag dribbelpercentage is gewoon een feit, een zeer belangrijk feit. Daar staat dan weer erg weinig tegenover dat zo'n megatransfer rechtvaardigt.

Het heeft even geduurd, maar Ajax lijkt de vele miljoenen eindelijk op ouderwets onverantwoorde manier uit te geven :)
pi_172661760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:47 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe goed hij is, derhalve valt er voor mij vrij weinig over te zeggen
Je kan toch gewoon een mening hebben en dat hij te duur is voor de nederlandse competitie?

Ik persoonlijk denk dat deze goser zonder ik hem ooit gezien heb geen super wereldster is. Dan waren de spanjaarden engelsen en italianen al op hem gedoken....



Dit zijn toch geen superstatistieken?
Nu is het scoren in brazilie nog altijd wat moeilijker omdat daar nog wat moordenaars rondlopen in de defensies,. maar op grond waarvan wordt zo een spits gekocht dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:57:44 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172661826
Als je statistieken opzoekt. Zoek dan de goede op. Hij kan net zo goed 20x zijn ingevallen in 88e minuut. Dan is het niet gek dat hij weinig scoort...
pi_172661911
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je statistieken opzoekt. Zoek dan de goede op. Hij kan net zo goed 20x zijn ingevallen in 88e minuut. Dan is het niet gek dat hij weinig scoort...
Dan zou het nog gekker zijn voor die prijs...

Maar misschien zijn dit wel superstatistieken voor braziliaanse begrippen......geen idee eigenlijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172661952
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je statistieken opzoekt. Zoek dan de goede op. Hij kan net zo goed 20x zijn ingevallen in 88e minuut. Dan is het niet gek dat hij weinig scoort...
Statistisch gezien is hij gewoon een van de slechtste spelers van de Braziliaanse competitie, dat staat buiten kijf.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:05:03 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172661977
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Statistisch gezien is hij gewoon een van de slechtste spelers van de Braziliaanse competitie, dat staat buiten kijf.
kom met de statistieken?
pi_172662122
Romario voordat hij naar psv kwam


Ronaldo voordat hij naar psv kwam


Ik zie toch wel grote verschillen met deze nieuwe braziliaan die ajax wil hebben kwa totaal doelpunten.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172662155
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

kom met de statistieken?
479ste van de Braziliaanse competitie volgens Squawka (score per 90 minuten), dat is puur gebaseerd op statistieken. Staat net iets lager in die ranglijst dan Kazim-Richards.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:15:35 #250
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_172662205
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Romario voordat hij naar psv kwam
[ afbeelding ]

Ronaldo voordat hij naar psv kwam
[ afbeelding ]

Ik zie toch wel grote verschillen met deze nieuwe braziliaan die ajax wil hebben kwa totaal doelpunten.....
:') !
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')