abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 19:55:51 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172649390
quote:
9s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:40 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Teveel open deuren aan het intrappen? :@
Maar dat maakt het niet minder waar toch, heb jij wel het idee dat ie zelf al volledig z'n besluit genomen heeft?
Ik vind het juist prijzenswaardig dat hij niet op zo'n manier weggaat daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172649415
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:54 schreef Roland010 het volgende:

[..]

We zijn net in de zwarte cijfers, ik vind het een grote gok voor een speler van 33 die redelijk blessuregevoelig is.
Vergeet ook niet: als je kampioen zou worden komend jaar dan zijn de CL-miljoenen niet meer vanzelfsprekend.

Tenzij je b.v. Kramer en Nelom (als in een wonder) samen nog ergens kan slijten voor 3 miljoen en dat kan investeren ;)

[..]

Dat lijkt me niet. Feyenoord geeft aan Van Persie zéér graag te willen hebben. Als zelfs een coach al op dergelijke geruchten ingaat (waar ze meestal geen duidelijke uitspraken over willen doen) dan is dat duidelijk. Echter: hoe vaak heeft Van Persie zelf aangegeven dat ie wil?
Net in de zwarte cijfers man...doe effe normaal man.....Feyenoord bulkt in het geld en dat zal volgend seizoen alleen maar toenemen door de tv gelden en CL inkomsten

4 miljoen??? moeten we daar nog over gaan discussieren? Van geel heeft de ene na de andere blunders voor dat bedrag gehaald de afgelopen 5 jaar......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 24 juli 2017 @ 19:58:56 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172649455
Sowieso is het allemaal een spel. Van Persie wacht gewoon totdat Fener een nieuwe spits aantrekt. Vervolgens wacht ie nog een paar weken totdat Fenerbahce zoiets heeft van kan je nou een keer optyven. Nou dan geven ze hem een paar miljoen mee en komt hij.

Je mag dit verhaal quoten voor het nageslacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172649478
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het allemaal een spel. Van Persie wacht gewoon totdat Fener een nieuwe spits aantrekt. Vervolgens wacht ie nog een paar weken totdat Fenerbahce zoiets heeft van kan je nou een keer optyven. Nou dan geven ze hem een paar miljoen mee en komt hij.

Je mag dit verhaal quoten voor het nageslacht.
oO/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172649615
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat denk je dat er zou gebeuren als partij A en partij B graag een deal willen en partij C het bedrag mag bepalen?
Een speler heeft daar in bepaalde situaties zelf ook aardige invloed op natuurlijk.

Van Persie die aangeeft dat ie alle opties open houdt: de hoofdprijs voor Fener. Die kunnen dan gewoon alle geinteresseerde clubs (en dat zullen er best wat zijn) lekker laten gaan bieden.

Van Persie die duidelijk aangeeft dat ie zelf liefst alleen naar Feyenoord wil en in principe niet open staat voor andere clubs: Dan heb je de keuze om hem nog een jaar (misschien wel ongemotiveerd) te houden en gratis te laten gaan of nog 2 miljoen van Feyenoord te pakken, plus 5 miljoen aan salariskosten besparen.

Nogal een verschil voor partij C toch? :)
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 20:09:47 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_172649707
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het juist prijzenswaardig dat hij niet op zo'n manier weggaat daar.
Dit. Die heeft weer een nieuw nummer inmiddels en zegt effe niks.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_172650041
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Net in de zwarte cijfers man...doe effe normaal man.....Feyenoord bulkt in het geld en dat zal volgend seizoen alleen maar toenemen door de tv gelden en CL inkomsten

4 miljoen??? moeten we daar nog over gaan discussieren? Van geel heeft de ene na de andere blunders voor dat bedrag gehaald de afgelopen 5 jaar......
Bulkt van het geld? Zolang je de VvF niet kunt uitkopen zonder een negatief eigen vermogen te creëren bulk je niet van het geld.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_172650197
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Net in de zwarte cijfers man...doe effe normaal man.....Feyenoord bulkt in het geld en dat zal volgend seizoen alleen maar toenemen door de tv gelden en CL inkomsten

4 miljoen??? moeten we daar nog over gaan discussieren? Van geel heeft de ene na de andere blunders voor dat bedrag gehaald de afgelopen 5 jaar......
Feyenoord bulkt van het geld...ok klaas. :')
pi_172650200
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:21 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Bulkt van het geld? Zolang je de VvF niet kunt uitkopen zonder een negatief eigen vermogen te creëren bulk je niet van het geld.
VVF moet je helemaal niet je best voor doen om die uit te kopen

Waarom zou je dat willen

Feyenoord vind het prima zo, die krijgen jaarlijks gewoon een bepaald bedrag en daarmee kun je ze lekker koest houden. Zijn gewoon goede afspraken over gemaakt. Is net als een hypotheek over 30 jaar. Die ga je ook niet in 1 keer keer afbetalen als je het geld heb.

Ik snap helemaal niet waarom supporters zich druk maken om vvf schuld... 8)7 8)7 8)7 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172650381
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Net in de zwarte cijfers man...doe effe normaal man.....Feyenoord bulkt in het geld en dat zal volgend seizoen alleen maar toenemen door de tv gelden en CL inkomsten
Bulkt in het geld is relatief.

We hebben overigens alweer bijna 15 miljoen uitgegeven aan transfers, en Berghuis kopen zal ook weer +- 4 miljoen gaan kosten verwacht ik. Er wel bij gezegd dat dat bijna 20 miljoen is die geinvesteerd is in spelers met allemaal restwaarde. Maar in het worst case scenario kunnen Amrabat, Haps en St. Juste de nieuwe Bilal, Tapia en Vejinovic worden. Dat verwacht ik niet, maar in dat geval wil je niet al je miljoenen er in 1 zomer doorheen gejaagd hebben en straks weer met een middelmatige selectie opgescheept zitten en geen fatsoenlijke speler meer kunnen halen.
quote:
4 miljoen??? moeten we daar nog over gaan discussieren? Van geel heeft de ene na de andere blunders voor dat bedrag gehaald de afgelopen 5 jaar......
En dit ben ik opzich met je eens, maar dat was in spelers waarvan verwacht werd dat ze met z'n allen gezien nog dik winstgevend zouden zijn op termijn van 2 a 3 jaar, gemiddeld gezien.

4 miljoen voor Van Persie vind ik eventueel alleen verantwoord als je voor 2 a 3 miljoen Kramer kan slijten aan Cardiff City of iets dergelijks en het daarmee grotendeels zou dekken.
  maandag 24 juli 2017 @ 20:38:49 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172650559
Vier miljoen + salaris is veel geld voor een blessuregevoelige speler om een jaartje bij ons te komen spelen.
2000 light years from home
pi_172650572
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:32 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Bulkt in het geld is relatief.

We hebben overigens alweer bijna 15 miljoen uitgegeven aan transfers, en Berghuis kopen zal ook weer +- 4 miljoen gaan kosten verwacht ik. Er wel bij gezegd dat dat bijna 20 miljoen is die geinvesteerd is in spelers met allemaal restwaarde. Maar in het worst case scenario kunnen Amrabat, Haps en St. Juste de nieuwe Bilal, Tapia en Vejinovic worden. Dat verwacht ik niet, maar in dat geval wil je niet al je miljoenen er in 1 zomer doorheen gejaagd hebben en straks weer met een middelmatige selectie opgescheept zitten en geen fatsoenlijke speler meer kunnen halen.

[..]

En dit ben ik opzich met je eens, maar dat was in spelers waarvan verwacht werd dat ze met z'n allen gezien nog dik winstgevend zouden zijn op termijn van 2 a 3 jaar, gemiddeld gezien.

4 miljoen voor Van Persie vind ik eventueel alleen verantwoord als je voor 2 a 3 miljoen Kramer kan slijten aan Cardiff City of iets dergelijks en het daarmee grotendeels zou dekken.
Feyenoord supporters beginnen steeds meer op 020 supporters te lijken ...geld geld geld ...zie 020 topic....

In principe moet je verder kijken dan geld. Als je gewoon 2 keer achter elkaar kampioen kan worden gaat dat zoveel vermogen opleveren dat je echt voor de komende 5 jaar van je zorgen af bent.

Ik denk dat ze dat bij Feyenoord wel snappen en alles eraan willen doen om 2 keer achter elkaar kampioen te worden. Vandaar dus ook al die investeringen de afgelopen weken.

Je moet als club gewoon lef tonen en durven te investeren om een nog betere financiële positie te krijgen voor de komende jaren.

Als het mislukt? ja dan pecht gehad...maar dit is de enige kans die je misschien zal krijgen de komende 10 jaar want anders zal de concurrentie alleen nog maar verder uitlopen en zal dit gewoon kampioenschap een INCIDENT blijven......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 24 juli 2017 @ 20:40:32 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172650605
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:30 schreef Elan het volgende:
Mocht Van Persie niet komen hoop ik stiekem op Maher op 10 :@ .
Waarom? Slap iel klein mannetje die niets gepresteerd heeft. Past echt totaal niet in dit Feyenoord.
2000 light years from home
pi_172650700
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het allemaal een spel. Van Persie wacht gewoon totdat Fener een nieuwe spits aantrekt. Vervolgens wacht ie nog een paar weken totdat Fenerbahce zoiets heeft van kan je nou een keer optyven. Nou dan geven ze hem een paar miljoen mee en komt hij.
Tuurlijk is het een spel. Jij denkt dus dat hij zelf 'gokt' op contractontbinding ala Sneijder? Is ook een mogelijkheid misschien; hij zou er idd zelf een half jaarsalaris oid uitslepen, Feyenoord hoeft geen transfersom te betalen plus hij zou met dat geld de terugval aan salaris enigszins kunnen compenseren.

Maar zou Fenerbache zo gek zijn? :X
quote:
Je mag dit verhaal quoten voor het nageslacht.
_O- We gaan het zien.
pi_172650780
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord supporters beginnen steeds meer op 020 supporters te lijken ...geld geld geld ...zie 020 topic....

In principe moet je verder kijken dan geld. Als je gewoon 2 keer achter elkaar kampioen kan worden gaat dat zoveel vermogen opleveren dat je echt voor de komende 5 jaar van je zorgen af bent.

Ik denk dat ze dat bij Feyenoord wel snappen en alles eraan willen doen om 2 keer achter elkaar kampioen te worden. Vandaar dus ook al die investeringen de afgelopen weken.

Je moet als club gewoon lef tonen en durven te investeren om een nog betere financiële positie te krijgen voor de komende jaren.

Als het mislukt? ja dan pecht gehad...maar dit is de enige kans die je misschien zal krijgen de komende 10 jaar want anders zal de concurrentie alleen nog maar verder uitlopen en zal dit gewoon kampioenschap een INCIDENT blijven......
Bosz ben jij het?
pi_172650800
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:38 schreef Merkie het volgende:
Vier miljoen + salaris is veel geld voor een blessuregevoelige speler om een jaartje bij ons te komen spelen.
Juist. Tenzij je Kramer zoals ik zei aan een Engelse degradatiekandidaat kan verkopen om dat deels te compenseren. Die Engelse clubs zijn er gestoord genoeg voor geworden intussen :')
pi_172650935
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord supporters beginnen steeds meer op 020 supporters te lijken ...geld geld geld ...zie 020 topic....

In principe moet je verder kijken dan geld. Als je gewoon 2 keer achter elkaar kampioen kan worden gaat dat zoveel vermogen opleveren dat je echt voor de komende 5 jaar van je zorgen af bent.

Ik denk dat ze dat bij Feyenoord wel snappen en alles eraan willen doen om 2 keer achter elkaar kampioen te worden. Vandaar dus ook al die investeringen de afgelopen weken.

Je moet als club gewoon lef tonen en durven te investeren om een nog betere financiële positie te krijgen voor de komende jaren.

Als het mislukt? ja dan pecht gehad...maar dit is de enige kans die je misschien zal krijgen de komende 10 jaar want anders zal de concurrentie alleen nog maar verder uitlopen en zal dit gewoon kampioenschap een INCIDENT blijven......
Keihard gelachen.
pi_172651012
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:38 schreef Merkie het volgende:
Vier miljoen + salaris is veel geld voor een blessuregevoelige speler om een jaartje bij ons te komen spelen.
Blessuregevoelig valt volgens mij wel mee.

Hij heeft vorig seizoen ongeveer 20% van de wedstrijden gemist door lichte blessures.

Nu is 20% nog altijd bovengemiddeld maar ik denk dat het minder is als velen verwachten.

Bovendien gaat Feyenoord natuurlijk niet de gevraagde 4 miljoen betalen, al zou ik persoonlijk best een transfersom van 2 a 3 miljoen gerechtvaardigd vinden.

Ik denk tevens dat hij dan niet voor een jaartje terugkomt maar voor 2 jaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172651105
quote:
Op maandag 24 juli 2017 20:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Keihard gelachen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172651205
Het is natuurlijk best tof en zo dat we weer eens kampioen zijn geworden maar laten we niet de grootheidswaanzin naar ons hoofd laten stijgen. Van Persie dit..Van Persie dat..paar miljoen voor speler zus..paar miljoen voor speler zo.. Feyenoord moet de beentjes op de grond houden, financieel geen risico's nemen en vooral gaan knutselen aan een betere jeugdopleiding want er komt niks meer door. Al die miljoenenaankopen maken ons op termijn echt niet wijzer, de jeugdopleiding wel.
pi_172651264
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet voorstellen maar het zal in jouw hoofd wel bijzonder grappig zijn. :)
pi_172651382
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Feyenoord supporters beginnen steeds meer op 020 supporters te lijken ...geld geld geld ...zie 020 topic....

In principe moet je verder kijken dan geld. Als je gewoon 2 keer achter elkaar kampioen kan worden gaat dat zoveel vermogen opleveren dat je echt voor de komende 5 jaar van je zorgen af bent.
Als je komend seizoen kampioen wordt, speel je zoals gezegd helaas voorronde CL.
Dus 1. je moet eerst kampioen worden 2. als dat lukt moet je nog 2 loodzware voorrondes door. De financiele waarde van een kampioenschap in Nederland gaat komend jaar dus kei en keihard omlaag, geen gegarandeerde 20 miljoen meer. Sterker nog: in theorie kan de nummer 2 (als die zich wel zou plaatsen) vele miljoenen meer op gaan strijken.

Gezien wij statistisch gezien vaker 3e/2e dan 1e worden (understatement) is dat voor ons misschien niet eens zo'n ramp: Ajax en PSV kunnen niet elk jaar weer zo makkelijk zo extreem veel meer uitlopen.

quote:
Ik denk dat ze dat bij Feyenoord wel snappen en alles eraan willen doen om 2 keer achter elkaar kampioen te worden. Vandaar dus ook al die investeringen de afgelopen weken.

Je moet als club gewoon lef tonen en durven te investeren om een nog betere financiële positie te krijgen voor de komende jaren.
Ik ben net als jou zeker voor investeren hoor, flink zelfs. Maar dat doen ze toch ook? Volgens mij hebben we van alle Nederlandse clubs verreweg het meeste uitgegeven tot nu toe.
quote:
Als het mislukt? ja dan pecht gehad...maar dit is de enige kans die je misschien zal krijgen de komende 10 jaar want anders zal de concurrentie alleen nog maar verder uitlopen en zal dit gewoon kampioenschap een INCIDENT blijven......
Het gat met Ajax en PSV mag zeker niet meer oplopen nu. Maar dat gat moet je juist ook op andere vlakken dichten:

- Het nieuwe veel professionelere trainingscomplex
- Begroting door inkomsten nieuwe stadion

Het gat met Ajax en PSV zat hem niet alleen puur in de kwaliteit van de selectie, maar in veel meer zaken.
pi_172651505
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is natuurlijk best tof en zo dat we weer eens kampioen zijn geworden maar laten we niet de grootheidswaanzin naar ons hoofd laten stijgen. Van Persie dit..Van Persie dat..paar miljoen voor speler zus..paar miljoen voor speler zo.. Feyenoord moet de beentjes op de grond houden, financieel geen risico's nemen en vooral gaan knutselen aan een betere jeugdopleiding want er komt niks meer door. Al die miljoenenaankopen maken ons op termijn echt niet wijzer, de jeugdopleiding wel.
Financieel geen risico's nemen, dat lees ik vaker. Maar volgens mij is dat in de topsport echt onmogelijk.

In principe zijn aankopen altijd een risico namelijk, en een club runnen zonder aankopen lijkt me niet realistisch.

Een goed beleid voeren met weinig doorstroming van jeugd en meer aankopen is overigens wel degelijk mogelijk. Als je maar zorgt dat pakweg de helft van alle aankopen slaagt (wat een hoge succesrate zou zijn). PSV heeft het zo ook jarenlang gedaan (in combinatie met een betere exploitatie van het stadion).

Maar investeren in de jeugdopleiding is uiteraard nooit verkeerd, en in potentie kun je daar veel meer op cashen inderdaad.

Maar we zitten tegenwoordig gelukkig weer in de luxe positie dat we niet meer volledig afhankelijk zijn van de opleiding.

Een goede mix lijkt mij het meest verstandig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 24 juli 2017 @ 21:05:53 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172651515
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:02 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als je komend seizoen kampioen wordt, speel je zoals gezegd helaas voorronde CL.
Dus 1. je moet eerst kampioen worden 2. als dat lukt moet je nog 2 loodzware voorrondes door. De financiele waarde van een kampioenschap in Nederland gaat komend jaar dus kei en keihard omlaag, geen gegarandeerde 20 miljoen meer. Sterker nog: in theorie kan de nummer 2 (als die zich wel zou plaatsen) vele miljoenen meer op gaan strijken.

[..]

Ik ben net als jou zeker voor investeren hoor, flink zelfs. Maar dat doen ze toch ook? Volgens mij hebben we van alle Nederlandse clubs verreweg het meeste uitgegeven tot nu toe.

[..]

Het gat met Ajax en PSV mag zeker niet meer oplopen nu. Maar dat gat moet je juist ook op andere vlakken dichten:

- Het nieuwe veel professionelere trainingscomplex
- Begroting door inkomsten nieuwe stadion

Het gat met Ajax en PSV zat hem niet alleen puur in de kwaliteit van de selectie, maar in veel meer zaken.
Die voorrondes zijn een stuk minder zwaar dan als je nu tweede wordt. Je komt dan in een soort kampioensroute van allemaal b-landen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172651578
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is natuurlijk best tof en zo dat we weer eens kampioen zijn geworden maar laten we niet de grootheidswaanzin naar ons hoofd laten stijgen. Van Persie dit..Van Persie dat..paar miljoen voor speler zus..paar miljoen voor speler zo.. Feyenoord moet de beentjes op de grond houden, financieel geen risico's nemen en vooral gaan knutselen aan een betere jeugdopleiding want er komt niks meer door. Al die miljoenenaankopen maken ons op termijn echt niet wijzer, de jeugdopleiding wel.
Volledig mee eens.
Kan me de magere jaren nog goed herinneren, dat we in categorie 1 zaten.

Aankopen moet ook maar blijken. Totaal niet tevreden met het feit dat er eigenlijk nauwelijks spelers uit de jeugd doorstromen. Terwijl we daar toch een groot gedeelte van het huidige sportieve succes aan te danken hebben.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')