abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:22:24 #1
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172500768
De heerlijke stad die wij kennen van:

De waagtoren:



De kaasmarkt:



Retteketet! AZ:



Alkmaar is verdeeld in onderstaande wijken:



Zuid
Oudorp
Overdie
West
Huiswaard
De Mare
Daalmeer / Koedijk
Centrum

Site van de gemeente Alkmaar

En natuurlijk Otie:


[ Bericht 8% gewijzigd door IJsdraakje op 18-07-2017 11:34:24 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172500787
Fipo!
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:23:45 #3
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172500793
OP heeft missende plaatjes -O-
pi_172500934
@ cryo nee die blijft thuis :{
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:32:09 #5
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172500966
Even een vers kaasmarktplaatje erin, die andere kunnen er wat mij betreft wel uit ook.

Net als de link naar Otie z'n hyvespagina. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172500981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Even een vers kaasmarktplaatje erin, die andere kunnen er wat mij betreft wel uit ook.

Net als de link naar Otie z'n hyvespagina. :')
hyves :') _O-
pi_172501042
Otie :')

Leeft hij nog? Voor heen zag ik hem wel eens voorbij scharrelen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172501113
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

De keuken die erin zat was zalmroze. Echt, waarom :'). Maar die was 20 jaar oud en wel aan vervanging toe ook.
Onze badkamer is roze/oranje, met turkse trap naar de badkuip. Als ik sta te douchen kan ik door het raampje zwaaien naar Lola en Cryo _O- Dat wordt het volgende project na de keuken.

Huidige keuken is een mengsel van wit en verkruimeld spaanplaat :P Ik dateer het op eind jaren 80/begin 90. En ik wil eigenlijk niet weten wat er allemaal onder vandaan gaat komen (gasleiding/slang).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:50:35 #9
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:40 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Onze badkamer is roze/oranje, met turkse trap naar de badkuip. Als ik sta te douchen kan ik door het raampje zwaaien naar Lola en Cryo _O- Dat wordt het volgende project na de keuken.

Huidige keuken is een mengsel van wit en verkruimeld spaanplaat :P Ik dateer het op eind jaren 80/begin 90. En ik wil eigenlijk niet weten wat er allemaal onder vandaan gaat komen (gasleiding/slang).
:W

onze keuken is niet echt onze smaak, maar voldoet voorlopig prima. Ik denk dat we over een half jaar ofzo de badkamer onder handen gaan nemen. Ziet er naar uit dat het tegen die tijd wel mogelijk moet gaan zijn. Voorlopig staan we te douchen in een badkuip en dat is gewoon niet tof -O-
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:57:38 #10
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172501400
Douchen in de badkuip is kut. Daarom gaat een bad 'm met de huidige kamerindeling niet worden in dit huis. ;(

I haz a sad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:00:12 #11
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Douchen in de badkuip is kut. Daarom gaat een bad 'm met de huidige kamerindeling niet worden in dit huis. ;(

I haz a sad.
Wij hebben een bad, maar in de 1,5 jaar dat we er nu wonen heb ik er 1x in gelegen.
Simpelweg omdat het niet past. Bad is veel te klein. En het stomme is dat er meer ruimte is, maar dat de badkuip gewoon niet groter is. Na het bad komt een stuk loze ruimte waar een plank overheen ligt.
Daarbij komt dat dat overloop-afvoer-gat wat aan de lage kant zit, dus je kunt niet eens het bad tot dicht bij de rand vullen :{
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:02:10 #12
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172501467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:00 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wij hebben een bad, maar in de 1,5 jaar dat we er nu wonen heb ik er 1x in gelegen.
Simpelweg omdat het niet past. Bad is veel te klein. En het stomme is dat er meer ruimte is, maar dat de badkuip gewoon niet groter is. Na het bad komt een stuk loze ruimte waar een plank overheen ligt.
Daarbij komt dat dat overloop-afvoer-gat wat aan de lage kant zit, dus je kunt niet eens het bad tot dicht bij de rand vullen :{
Da's helemaal matig, een bad waar je niks aan hebt. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172501471
Staand douchen in de badkuip, herkenbaar :')

Onze badkamer is echt hopeloos onpraktisch ingedeeld, er zou met gemak een ligbad EN een douchecel in passen, naast een toilet, wasbak en een kast. Die gaat volgend jaar ergens dus compleet leeg met 3 mokers.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:05:16 #14
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501505
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's helemaal matig, een bad waar je niks aan hebt. :{
Jep, en nou heb ik voor een bad misschien m'n lengte wat tegen, maar zelfs voor Lola is het gewoon te klein. Dat is gewoon liggen met koude knieen of alles boven de borsten koud. Dus dan moet je schommelen :P

Ik zat trouwens online ff te kijken of er een foto van was, kom ik wel 112 meldingen van een paar huizen naast ons tegen:

Ambulance naar nummer 77 op:
07-11-2013
01-02-2014
19-10-2014
20-02-2015
09-09-2015
24-03-2017

:{
pi_172501556
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

:W

onze keuken is niet echt onze smaak, maar voldoet voorlopig prima. Ik denk dat we over een half jaar ofzo de badkamer onder handen gaan nemen. Ziet er naar uit dat het tegen die tijd wel mogelijk moet gaan zijn. Voorlopig staan we te douchen in een badkuip en dat is gewoon niet tof -O-
-O- duurt lang
pi_172501618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:05 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Jep, en nou heb ik voor een bad misschien m'n lengte wat tegen, maar zelfs voor Lola is het gewoon te klein. Dat is gewoon liggen met koude knieen of alles boven de borsten koud. Dus dan moet je schommelen :P

Ik zat trouwens online ff te kijken of er een foto van was, kom ik wel 112 meldingen van een paar huizen naast ons tegen:

Ambulance naar nummer 77 op:
07-11-2013
01-02-2014
19-10-2014
20-02-2015
09-09-2015
24-03-2017

:{
Wat gebeurt daar? huiselijk geweld, oudere mensen, poltergeist activiteiten of gewoon onhandig?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:12:20 #17
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501638
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:08 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

-O- duurt lang
jep -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:10 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wat gebeurt daar? huiselijk geweld, oudere mensen, poltergeist activiteiten of gewoon onhandig?
Volgens mij vooral een niet compleet gezond zijnde mevrouw die daar alleen woont, maar goed... het feit dat ik er hier achter moet komen dat energy m'n overbuurman is zegt al genoeg over mijn kennis van de straat O-)
pi_172501708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:12 schreef Cryothic het volgende:

[..]

jep -O-

[..]

Volgens mij vooral een niet compleet gezond zijnde mevrouw die daar alleen woont, maar goed... het feit dat ik er hier achter moet komen dat energy m'n overbuurman is zegt al genoeg over mijn kennis van de straat O-)
Ach, kleinigheidjes hou je toch.

anderhalve week geleden ook 2 ambulances, een politiewagen en een brandweer bij ons in de straat. De hele straat liep uit, want er gebeurde iets ongewoons _O-

Damn, als de straat al uitloopt voor een ambulance, is het wel een saaie buurt... :@
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:16:40 #19
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:15 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ach, kleinigheidjes hou je toch.

anderhalve week geleden ook 2 ambulances, een politiewagen en een brandweer bij ons in de straat. De hele straat liep uit, want er gebeurde iets ongewoons _O-

Damn, als de straat al uitloopt voor een ambulance, is het wel een saaie buurt... :@
Was dat niet de 8ste? die zaterdag middag? Was een reanimatie toch? Daar hoef ik sowieso niet te kijken... :{w
pi_172501760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Was dat niet de 8ste? die zaterdag middag? Was een reanimatie toch? Daar hoef ik sowieso niet te kijken... :{w
Was de 8ste inderdaad. Dat hoef ik inderdaad niet te zien.

Wonen relatief oudere mensen bij ons in de buurt, dus zal wel vaker voorkomen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:20:19 #21
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172501791
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Was de 8ste inderdaad. Dat hoef ik inderdaad niet te zien.

Wonen relatief oudere mensen bij ons in de buurt, dus zal wel vaker voorkomen.
Afhankelijk van de afloop... anders worden het er simpel weg steeds minder.
pi_172502403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:05 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Jep, en nou heb ik voor een bad misschien m'n lengte wat tegen, maar zelfs voor Lola is het gewoon te klein. Dat is gewoon liggen met koude knieen of alles boven de borsten koud. Dus dan moet je schommelen :P

Ik zat trouwens online ff te kijken of er een foto van was, kom ik wel 112 meldingen van een paar huizen naast ons tegen:

Ambulance naar nummer 77 op:
07-11-2013
01-02-2014
19-10-2014
20-02-2015
09-09-2015
24-03-2017

:{
Wow. Ik wist wel dat het een 'lastig geval' was, maar niet dat er zo vaak een ambu voor de deur stond. Volgens mij wonen daar bejaarde vietnamezen waar elke dag een verpleegkundige/hulp langs komt op de fiets, heb een van hun dochters wel eens gesproken, lief meisje :)

Een paar jaar geleden was er trouwens pas echt sensaaatie:



:P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172502759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:53 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Wow. Ik wist wel dat het een 'lastig geval' was, maar niet dat er zo vaak een ambu voor de deur stond. Volgens mij wonen daar bejaarde vietnamezen waar elke dag een verpleegkundige/hulp langs komt op de fiets, heb een van hun dochters wel eens gesproken, lief meisje :)

Een paar jaar geleden was er trouwens pas echt sensaaatie:



:P
Spanning en sensatie, Never a dull moment?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:17:25 #24
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172502796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:53 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Wow. Ik wist wel dat het een 'lastig geval' was, maar niet dat er zo vaak een ambu voor de deur stond. Volgens mij wonen daar bejaarde vietnamezen waar elke dag een verpleegkundige/hulp langs komt op de fiets, heb een van hun dochters wel eens gesproken, lief meisje :)

Een paar jaar geleden was er trouwens pas echt sensaaatie:



:P
Ja, onze buurvrouw vertelde daar over. Dat ze de schutter ook recht in de ogen aan had gekeken toen hij er vandoor ging... bizar.

En ja, oude aziatische mensen.
Soms komt de hulp op de fiets, of met dat witte Evean (geloof ik?) skodatje.

Die dochter is heel aardig, niet helemaal 100%, maar wel aardig. :)
pi_172502902
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, onze buurvrouw vertelde daar over. Dat ze de schutter ook recht in de ogen aan had gekeken toen hij er vandoor ging... bizar.

En ja, oude aziatische mensen.
Soms komt de hulp op de fiets, of met dat witte Evean (geloof ik?) skodatje.

Die dochter is heel aardig, niet helemaal 100%, maar wel aardig. :)
Ze wilde ons helemaal helpen met de verhuizing.
'Ik ben heel sterk hoor!' :D superlief maar vriendelijk bedankt.
pi_172502935
Ze is af en toe wat langdradig als ze tegen je aan begint te leuteren, dan moet je geen haast hebben idd _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 18 juli 2017 @ 13:25:11 #27
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172502940
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ze wilde ons helemaal helpen met de verhuizing.
'Ik ben heel sterk hoor!' :D superlief maar vriendelijk bedankt.
Ja, en 3x vragen wat een onkruidbrander nou doet en vragen of het helpt, en zeggen dat ie stinkt. :P
pi_172503380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, en 3x vragen wat een onkruidbrander nou doet en vragen of het helpt, en zeggen dat ie stinkt. :P
:D
pi_172503736
Zo'n ding kan behoorlijk stinken ja, en na 2 weken piekt al het groen weer tussen de stenen door :P

Wij hebben het tuinterras maar even doorgeschoven naar voorjaar 2018, aangezien er ook nog een paar kuub zand en aarde in zal moeten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 18 juli 2017 @ 14:03:03 #30
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172503808
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:59 schreef Ener-G het volgende:
Zo'n ding kan behoorlijk stinken ja, en na 2 weken piekt al het groen weer tussen de stenen door :P

Wij hebben het tuinterras maar even doorgeschoven naar voorjaar 2018, aangezien er ook nog een paar kuub zand en aarde in zal moeten.
Ja, ach... die lucht waait wel weg. Maar idd, het is niet bepaald de heilige graal voor onkruid.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 juli 2017 @ 14:29:16 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172504324
gewoon flink wat schoonmaakazijn overheen gooien als de zon flink schijnt ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172504461
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef DJMO het volgende:
gewoon flink wat schoonmaakazijn overheen gooien als de zon flink schijnt ^O^
dan verdort de boel alleen maar. Zit dan alsnog troep tussen je steentjes.

Lijstje maken van wat ik nog zou willen:

- nieuwe badkamer
- kunstof kozijnen boven
- andere tegels voor en achtertuin
- dakkapel
- nieuwe keuken
- beneden openslaande deuren/ of schuifpui -achtig iets

Toch vraag ik me af hoe mensen dat toch doen met zo'n koophuis...
Sommige mensen laten elk jaar wel wat doen en gaan ook nog eens 2 x op verkansie

:')
Hoe dan :D
pi_172504523
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef DJMO het volgende:
gewoon flink wat schoonmaakazijn overheen gooien als de zon flink schijnt ^O^
Er is denk ik zo'n 15 liter in de tuin gegaan, helpt geen zak _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

dan verdort de boel alleen maar. Zit dan alsnog troep tussen je steentjes.

Lijstje maken van wat ik nog zou willen:

- nieuwe badkamer
- kunstof kozijnen boven
- andere tegels voor en achtertuin
- dakkapel
- nieuwe keuken
- beneden openslaande deuren/ of schuifpui -achtig iets

Toch vraag ik me af hoe mensen dat toch doen met zo'n koophuis...
Sommige mensen laten elk jaar wel wat doen en gaan ook nog eens 2 x op verkansie

:')
Hoe dan :D
Ja echt he..
Maar als je me gezegd had dat we binnen een jaar de dakramen vervangen hebben, compleet nieuwe cv ketel + leidingwerk en daarnaast ook nog de keuken had ik je ook voor gek verklaard.. voorlopig zijn we wel weer even klaar met de dure dingen.

Schuifpui/openslaande deuren staat ook nog hoog op het verlanglijstje. Voegt ook wat waarde toe aan je woning. Maar dat is wel een van de laatste dingen denk ik. Eerst maar eens die badkamer. Ondertussen moet de vloer op de begane grond nog laten schuren en lakken (en er zal ongetwijfeld wat vervangen moeten worden) en willen we op de 1e eigenlijk toch wel een nieuwe laminaatvloer op termijn :'-)

Zo blijf je bezig :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172504843
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

dan verdort de boel alleen maar. Zit dan alsnog troep tussen je steentjes.

Lijstje maken van wat ik nog zou willen:

- nieuwe badkamer
- kunstof kozijnen boven
- andere tegels voor en achtertuin
- dakkapel
- nieuwe keuken
- beneden openslaande deuren/ of schuifpui -achtig iets

Toch vraag ik me af hoe mensen dat toch doen met zo'n koophuis...
Sommige mensen laten elk jaar wel wat doen en gaan ook nog eens 2 x op verkansie

:')
Hoe dan :D
Koop een caravan,
leaseauto met brandstofpas voor europa.

dan kan je vaker op vakantie :D
pi_172505155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:36 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Er is denk ik zo'n 15 liter in de tuin gegaan, helpt geen zak _O-

[..]

Ja echt he..
Maar als je me gezegd had dat we binnen een jaar de dakramen vervangen hebben, compleet nieuwe cv ketel + leidingwerk en daarnaast ook nog de keuken had ik je ook voor gek verklaard.. voorlopig zijn we wel weer even klaar met de dure dingen.

Schuifpui/openslaande deuren staat ook nog hoog op het verlanglijstje. Voegt ook wat waarde toe aan je woning. Maar dat is wel een van de laatste dingen denk ik. Eerst maar eens die badkamer. Ondertussen moet de vloer op de begane grond nog laten schuren en lakken (en er zal ongetwijfeld wat vervangen moeten worden) en willen we op de 1e eigenlijk toch wel een nieuwe laminaatvloer op termijn :'-)

Zo blijf je bezig :P

Het houdt niet op.... Niet vanzelf...
:D

Prio is hier die badkamer. Ben al 1 keer met mijn knie tegen de rand van het bad gegleden en dat deed goed zeer.
Wil gewoon normaal douchen.
De rest komt vanzelf wel.
pi_172505338
Hmm. Badkamer komt volgend jaar of een jaar later. Eerst sparen.

Er zit geen bad in, maar wel een douche hoek (geen cabine). De tegels zijn gedateerd, maar het voldoet. Bad hoeft voor mij niet zo. Ik vind 2 minuten in bad liggen leuk, maar dan heb ik het al weer gezien.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:25:22 #37
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172505567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hmm. Badkamer komt volgend jaar of een jaar later. Eerst sparen.

Er zit geen bad in, maar wel een douche hoek (geen cabine). De tegels zijn gedateerd, maar het voldoet. Bad hoeft voor mij niet zo. Ik vind 2 minuten in bad liggen leuk, maar dan heb ik het al weer gezien.
Bad gaat er bij ons uit. Genoeg ruimte voor een mooie inloopdouche.

En daarna wil ik er nog lang genoeg blijven wonen om alle andere eventuele punten aan te pakken.
pi_172505767
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Bad gaat er bij ons uit. Genoeg ruimte voor een mooie inloopdouche.

En daarna wil ik er nog lang genoeg blijven wonen om alle andere eventuele punten aan te pakken.
Gaat wel lukken toch? Of had je andere plannen?

De planning is dat we er minstens 30 jaar blijven wonen. Mochten er geen rare dingen gebeuren :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:36:51 #39
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172505823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Gaat wel lukken toch? Of had je andere plannen?

De planning is dat we er minstens 30 jaar blijven wonen. Mochten er geen rare dingen gebeuren :+
Onze planning is op dit moment dat we gewoon oud worden in dit huis. Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.
pi_172505969
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:36 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Onze planning is op dit moment dat we gewoon oud worden in dit huis. Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.
Precies
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:58:06 #41
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172506177
Dus, ik zag opeens in m'n whatsapp een mogelijkheid om de naam van de buurt-whatsapp aan te passen... ik denk, dat zal wel alleen lokaal zijn, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen het recht heeft de naam aan te passen.
Dus ik zet er heel toepasselijk een politieauto achter, want ik ben kinderachtig en dat vind ik leuk.

Maar ik krijg het idee dat ik zojuist de hele groep hernoemd heb :@
pi_172506214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:58 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik zag opeens in m'n whatsapp een mogelijkheid om de naam van de buurt-whatsapp aan te passen... ik denk, dat zal wel alleen lokaal zijn, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen het recht heeft de naam aan te passen.
Dus ik zet er heel toepasselijk een politieauto achter, want ik ben kinderachtig en dat vind ik leuk.

Maar ik krijg het idee dat ik zojuist de hele groep hernoemd heb :@
Politiewagen :D
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172506237
Weet niet eens of er voor onze buurt een buurt whatsapp is
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:05:02 #44
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172506318
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
Weet niet eens of er voor onze buurt een buurt whatsapp is
Die bij ons heet "Buurtpreventie Daalmeer", volgens mij valt jouw straatje daar ook binnen :)
pi_172506420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:05 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Die bij ons heet "Buurtpreventie Daalmeer", volgens mij valt jouw straatje daar ook binnen :)
Ik merk het wel. Als het belangrijk is, dan hoor ik het wel. Ik ga mezelf niet vrijwillig er voor op geven.

Wordt het een beetje serieus genomen? Of is er een hoop slap geouwehoer?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:16:20 #46
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172506534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:09 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik merk het wel. Als het belangrijk is, dan hoor ik het wel. Ik ga mezelf niet vrijwillig er voor op geven.

Wordt het een beetje serieus genomen? Of is er een hoop slap geouwehoer?
Iemand veranderd nu de titel, dus ik had toch de hele groepsnaam aangepast :') :') :')
Wat een faal dat dat uberhaubt mogelijk is.

Maar goed... het is de laatste maanden een stuk beter.
In het begin was er een hoop geouwehoer alsin:
-"ik zag net iemand lopen die naar binnen keek bij de buren, hou het even in de gaten"
-"ow, zo iets had ik vorige week ook"
- 06385249 has left
-"Geen discussie hier, dat moet op facebook"
-"Kan belangrijk zijn"
- 06393939 has left
-"Geen discussie!"
- 06293874344 has left
- 06932877321 has left
-"Ok, dank je wel"
-"Geen dank"
-063221231 has left
-062134125 has left

De laatste tijd wordt er gelukkig strenger gecontrolleerd. Geouwehoer -> wordt je er uit getrapt
Dat geklets zorgde voor een hoop verlaters. Dit werkt wel beter.
Daarbij heb ik m'n whatsapp groepen permanent op 'dempen', dus het zit me niet in de weg.
Het helpt me ook niet als er wel wat aan de hand is, maar goed... :P
pi_172506584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Iemand veranderd nu de titel, dus ik had toch de hele groepsnaam aangepast :') :') :')
Wat een faal dat dat uberhaubt mogelijk is.

Maar goed... het is de laatste maanden een stuk beter.
In het begin was er een hoop geouwehoer alsin:
-"ik zag net iemand lopen die naar binnen keek bij de buren, hou het even in de gaten"
-"ow, zo iets had ik vorige week ook"
- 06385249 has left
-"Geen discussie hier, dat moet op facebook"
-"Kan belangrijk zijn"
- 06393939 has left
-"Geen discussie!"
- 06293874344 has left
- 06932877321 has left
-"Ok, dank je wel"
-"Geen dank"
-063221231 has left
-062134125 has left

De laatste tijd wordt er gelukkig strenger gecontrolleerd. Geouwehoer -> wordt je er uit getrapt
Dat geklets zorgde voor een hoop verlaters. Dit werkt wel beter.
Daarbij heb ik m'n whatsapp groepen permanent op 'dempen', dus het zit me niet in de weg.
Het helpt me ook niet als er wel wat aan de hand is, maar goed... :P
Oh noes politiewagen weg :o

Echt waar? _O- wat slecht. Wat, wacht? Is er ook een Facebook pagina?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:21:15 #48
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172506642
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Oh noes politiewagen weg :o

Echt waar? _O- wat slecht. Wat, wacht? Is er ook een Facebook pagina?
https://www.facebook.com/groups/buurtpreventie.Daalmeer.Koedijk/
Daar komen eigenlijk ook alle meldingen wel op.

eigenlijk zelfs meer dan op de app, want de app is eigenlijk alleen voor 112-waardige meldingen.
pi_172506726
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:21 schreef Cryothic het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/groups/buurtpreventie.Daalmeer.Koedijk/
Daar komen eigenlijk ook alle meldingen wel op.

eigenlijk zelfs meer dan op de app, want de app is eigenlijk alleen voor 112-waardige meldingen.
Oh ok. Ik kijk wel of lid word.

Zijn er korte pittige die ook mooie plaatjes posten op de facebook pagina?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:28:05 #50
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172506794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:24 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Oh ok. Ik kijk wel of lid word.

Zijn er korte pittige die ook mooie plaatjes posten op de facebook pagina?
Nee, die facebook pagina is best rustig.
Hier en daar iemand die een kat kwijt is, maar verder eigenlijk vooral wel oprechte meldingen denk ik.
pi_172506828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:28 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee, die facebook pagina is best rustig.
Hier en daar iemand die een kat kwijt is, maar verder eigenlijk vooral wel oprechte meldingen denk ik.
Dat scheelt weer.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 juli 2017 @ 16:43:11 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172507077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:58 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik zag opeens in m'n whatsapp een mogelijkheid om de naam van de buurt-whatsapp aan te passen... ik denk, dat zal wel alleen lokaal zijn, want ik kan me niet voorstellen dat iedereen het recht heeft de naam aan te passen.
Dus ik zet er heel toepasselijk een politieauto achter, want ik ben kinderachtig en dat vind ik leuk.

Maar ik krijg het idee dat ik zojuist de hele groep hernoemd heb :@
_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172507105
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

_O-
_O- :D
pi_172509426
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

dan verdort de boel alleen maar. Zit dan alsnog troep tussen je steentjes.

Lijstje maken van wat ik nog zou willen:

- nieuwe badkamer
- kunstof kozijnen boven
- andere tegels voor en achtertuin
- dakkapel
- nieuwe keuken
- beneden openslaande deuren/ of schuifpui -achtig iets

Toch vraag ik me af hoe mensen dat toch doen met zo'n koophuis...
Sommige mensen laten elk jaar wel wat doen en gaan ook nog eens 2 x op verkansie

:')
Hoe dan :D
Tsja
- we zijn net op vakantie geweest
- hebben zonnepanelen gekocht
- aannemer is bezig met offerte voor opbouw boven.
- en van het najaar weer op vakantie.

Vorig jaar kochten we dit huis, lieten een stucadoor de woonkamer doen, kochten een nieuwe keuken, vloer en meubels.

Op de planning staat voor volgend jaar nog de achtertuin doen, over 5 jaar de badkamer. En we gaan trouwen.

Maar we doen niet zoveel gekke dingen verder, hebben nog geen kinderen en hebben beide een goede baan. Luxeprobleem ;)
pi_172514653
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Iemand veranderd nu de titel, dus ik had toch de hele groepsnaam aangepast :') :') :')
Wat een faal dat dat uberhaubt mogelijk is.

Maar goed... het is de laatste maanden een stuk beter.
In het begin was er een hoop geouwehoer alsin:
-"ik zag net iemand lopen die naar binnen keek bij de buren, hou het even in de gaten"
-"ow, zo iets had ik vorige week ook"
- 06385249 has left
-"Geen discussie hier, dat moet op facebook"
-"Kan belangrijk zijn"
- 06393939 has left
-"Geen discussie!"
- 06293874344 has left
- 06932877321 has left
-"Ok, dank je wel"
-"Geen dank"
-063221231 has left
-062134125 has left

De laatste tijd wordt er gelukkig strenger gecontrolleerd. Geouwehoer -> wordt je er uit getrapt
Dat geklets zorgde voor een hoop verlaters. Dit werkt wel beter.
Daarbij heb ik m'n whatsapp groepen permanent op 'dempen', dus het zit me niet in de weg.
Het helpt me ook niet als er wel wat aan de hand is, maar goed... :P
En dat is precies de reden waarom ik niet in de whatsapp zit ;P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 19 juli 2017 @ 07:38:10 #56
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172519479
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:51 schreef Ener-G het volgende:

[..]

En dat is precies de reden waarom ik niet in de whatsapp zit ;P
Tja, het is de laatste tijd echt een heel stuk beter.
Dat is wel erg fijn.
pi_172519488
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Tsja
- we zijn net op vakantie geweest
- hebben zonnepanelen gekocht
- aannemer is bezig met offerte voor opbouw boven.
- en van het najaar weer op vakantie.

Vorig jaar kochten we dit huis, lieten een stucadoor de woonkamer doen, kochten een nieuwe keuken, vloer en meubels.

Op de planning staat voor volgend jaar nog de achtertuin doen, over 5 jaar de badkamer. En we gaan trouwen.

Maar we doen niet zoveel gekke dingen verder, hebben nog geen kinderen en hebben beide een goede baan. Luxeprobleem ;)
Trouwen *O* gefeliciteerd *O*

Goede banen helpt wel idd...
pi_172519694
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 07:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Trouwen *O* gefeliciteerd *O*

Goede banen helpt wel idd...
Dankje :)

Ja dat helpt best wel. :@ De hypotheek had ik alleen af kunnen sluiten, als we dat zouden willen. Maar bewuste keuze was dit wel, als we ooit kinderen krijgen kunnen we beide minder gaan werken.
pi_172519854
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dankje :)

Ja dat helpt best wel. :@ De hypotheek had ik alleen af kunnen sluiten, als we dat zouden willen. Maar bewuste keuze was dit wel, als we ooit kinderen krijgen kunnen we beide minder gaan werken.
Goed voor elkaar. *O* wij hebben de hypotheek ook samen afgesloten. Ondanks mijn flut salaris (wat nu bijna verdubbeld is inmiddels)
Leuk als je kan sparen.
Moet alleen niet alles stuk gaan _O- _O- :D
  woensdag 19 juli 2017 @ 08:34:12 #60
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172519880
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Goed voor elkaar. *O* wij hebben de hypotheek ook samen afgesloten. Ondanks mijn flut salaris (wat nu bijna verdubbeld is inmiddels)
Leuk als je kan sparen.
Moet alleen niet alles stuk gaan _O- _O- :D
Die week is voorbij. Nu kunnen we weer opnieuw beginnen met sparen :')
  woensdag 19 juli 2017 @ 10:14:34 #61
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172521132
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Die week is voorbij. Nu kunnen we weer opnieuw beginnen met sparen :')
Pehehehe, het oneindige verhaal. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172543100
Zo, morgen al weekend. Mijn lijstje met dingen doen groeit gestaag ;(
Het begint ergens op te kijken nu.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:17:41 #63
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172545959
Lekker hoor

Ik heb deze week mijn laatste 5 daagse werkweek van de komende tijd.
Vanaf volgende week tot begin september elke vrijdag vrij O+
pi_172546096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:17 schreef Cryothic het volgende:
Lekker hoor

Ik heb deze week mijn laatste 5 daagse werkweek van de komende tijd.
Vanaf volgende week tot begin september elke vrijdag vrij O+
O+ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2017 11:25:40 ]
pi_172547196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:17 schreef Cryothic het volgende:
Lekker hoor

Ik heb deze week mijn laatste 5 daagse werkweek van de komende tijd.
Vanaf volgende week tot begin september elke vrijdag vrij O+
Nice.

Waarschijnlijk moet ik morgen ook werken. Halve dag. Zit nu bij een klant en het werkt niet zoals het hoort |:(
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172556928
Lekkere terugreis van werk. Treinen reden vanaf Haarlem niet verder dan Uitgeest. Daar de bus naar Alkmaar. Dat viel nog mee. Kom ik bij m'n fiets, is mijn band lek. Fiets gedropt bij de bandenplakkert en nu wachten op de bus }:|
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172557075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
Lekkere terugreis van werk. Treinen reden vanaf Haarlem niet verder dan Uitgeest. Daar de bus naar Alkmaar. Dat viel nog mee. Kom ik bij m'n fiets, is mijn band lek. Fiets gedropt bij de bandenplakkert en nu wachten op de bus }:|
Zit niet mee :{
pi_172557592
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zit niet mee :{
Ach hoort er af en toe bij.
Als het fout gaat, doe het dan goed :s)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172557973
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:05 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ach hoort er af en toe bij.
Als het fout gaat, doe het dan goed :s)
:D _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 juli 2017 @ 20:16:46 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172557981
Ollah. Kom even met een vraag binnenvallen. Papabear gaat (als alles gaat zoals gepland) de eerste week van november verhuizen naar Wognum. Probleem is dat hij 23 oktober voor de tweede keer aan een (dubbele) hernia wordt geopereerd. Het is bij elkaar genomen niet veel wat er verhuisd moet worden, maar het zijn wel grote / zware dingen en dergelijke die overgebracht moeten worden. (Denk aan de standaardmeubels maar ook aan een aquarium (200l)

Zijn er hier wat mensen die kunnen helpen sjouwen? Voor koffie, broodjes en bier wordt uiteraard gezorgd ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172558021
Biet is toch niet handig als je moet rijden :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 juli 2017 @ 20:19:21 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172558068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Biet is toch niet handig als je moet rijden :')
Na afloop uiteraard 8-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 juli 2017 @ 20:26:08 #73
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_172558252
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef DJMO het volgende:
Ollah. Kom even met een vraag binnenvallen. Papabear gaat (als alles gaat zoals gepland) de eerste week van november verhuizen naar Wognum. Probleem is dat hij 23 oktober voor de tweede keer aan een (dubbele) hernia wordt geopereerd. Het is bij elkaar genomen niet veel wat er verhuisd moet worden, maar het zijn wel grote / zware dingen en dergelijke die overgebracht moeten worden. (Denk aan de standaardmeubels maar ook aan een aquarium (200l)

Zijn er hier wat mensen die kunnen helpen sjouwen? Voor koffie, broodjes en bier wordt uiteraard gezorgd ^O^
^O^
Sjouwwerk valt op zich ook heel erg mee. Er is in zowel het oude als nieuwe huis een lift aanwezig. Ik heb een platte kar voor zware dozen en van die hondjes (plank met wieltjes). Die kunnen ook worden gebruikt om het dressoir en kast de lift in te rollen. Alles is gelijkvloers.
En er komt een flinke bakwagen met laadklep :)

Het punt is eigenlijk gewoon dat ik zelf helemaal niets mag, de eerste paar weken na de operatie :{

[ Bericht 2% gewijzigd door Papabear op 20-07-2017 20:33:40 ]
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_172561931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
Lekkere terugreis van werk. Treinen reden vanaf Haarlem niet verder dan Uitgeest. Daar de bus naar Alkmaar. Dat viel nog mee. Kom ik bij m'n fiets, is mijn band lek. Fiets gedropt bij de bandenplakkert en nu wachten op de bus }:|
Ja dat coolblue busje op het spoor was niet zo handig :') bovenleiding had tot aan de hoef schade, zelfs daar waren ze aan het repareren. Ik mocht ook lekker met de bus naar huis.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:14:06 #75
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172567460
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja dat coolblue busje op het spoor was niet zo handig :') bovenleiding had tot aan de hoef schade, zelfs daar waren ze aan het repareren. Ik mocht ook lekker met de bus naar huis.
Ah, CoolBlue kon natuurlijk ook nog. Ik dacht dat het een autotje van de AH was. Zag alleen zo'n blauwe cabine :P
pi_172567515
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2017 22:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja dat coolblue busje op het spoor was niet zo handig :') bovenleiding had tot aan de hoef schade, zelfs daar waren ze aan het repareren. Ik mocht ook lekker met de bus naar huis.
Was inderdaad niet hendig. Was je laat thuis?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172567530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ah, CoolBlue kon natuurlijk ook nog. Ik dacht dat het een autotje van de AH was. Zag alleen zo'n blauwe cabine :P
AH of coolblue, de bestelling was niet op tijd in ieder geval. De treinen rijden in ieder geval weer.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:25:08 #78
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172567536
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:24 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

AH of coolblue, de bestelling was niet op tijd in ieder geval. De treinen rijden in ieder geval weer.
Tenzij de bestelling voor iemand in de trein was... dan was ie misschien te vroeg O-)
pi_172567545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Tenzij de bestelling voor iemand in de trein was... dan was ie misschien te vroeg O-)
Dat kan ook nog.
Nog plannen voor het weekend?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:27:31 #80
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172567553
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:26 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat kan ook nog.
Nog plannen voor het weekend?
zaterdag de oudste met een paar vriendjes bij het zwembad brengen voor z'n verjaardagspartijtje. Verder nog niets. Jij?
pi_172567556
Pokemonnen :D
  vrijdag 21 juli 2017 @ 08:32:59 #82
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172567591
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Pokemonnen :D
:D kijken of ik nog weet hoe dat werkt
pi_172567600
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:27 schreef Cryothic het volgende:

[..]

zaterdag de oudste met een paar vriendjes bij het zwembad brengen voor z'n verjaardagspartijtje. Verder nog niets. Jij?
Lekker rustig dus?

Zou al weekend hebben nu, maar dat was een grap. Nog een halve dag werken, vanavond laatste keer sporten.

Morgenochtend bezoek van m'n broer, kapper en morgen avond een bbq bij de victorie.

Zondag, als de kater meevalt, beetje klussen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172567604
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Pokemonnen :D
Pokemon Go, kaartspel of op de DS?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172567686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Pokemon Go, kaartspel of op de DS?
Go :D
pi_172567756
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Go :D
Nice.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:22:21 #87
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172568098
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Go :D
En misschien morgen ochtend tijdens de boodschappen nog even bij de Hans Anders neuzen O-)
pi_172568412
Vanavond laatste training en ErwinDikkie laten zien hoe ie erheen moet fietsen :P Morgen huis kuisen, mn camerazooi ordenen en schoonmaken, want die is weer eens verspreid over 3 tassen en een pelicase; Boodschapjes doen, en er komen wat vrienden over voor het eten, de baars gaat of in de vispan of op de BBQ :9

Gisteren was ik sowieso al later vanuit Amsterdam vanwege bootcamp van mn werk, op CS na 2 gecancelde treinen in de trein naar Alkmaar gestapt, floepten de bordjes op 'niet instappen' en mochten we er weer uit "want er reed niks" aldus de conducteur over de luidspreker.
Broodje gehaald, en dan maar in de trein richting Enkhuizen om via Hoorn te gaan, werd er bij de stop op Zaandam omgeroepen dat we daar over konden stappen in de eerste IC richting Alkmaar via de reguliere route :) Al met al viel de reis zelf dus mee, jammer van de wachttijd.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:46:45 #89
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172568476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:41 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond laatste training en ErwinDikkie laten zien hoe ie erheen moet fietsen :P Morgen huis kuisen, mn camerazooi ordenen en schoonmaken, want die is weer eens verspreid over 3 tassen en een pelicase; Boodschapjes doen, en er komen wat vrienden over voor het eten, de baars gaat of in de vispan of op de BBQ :9

Gisteren was ik sowieso al later vanuit Amsterdam vanwege bootcamp van mn werk, op CS na 2 gecancelde treinen in de trein naar Alkmaar gestapt, floepten de bordjes op 'niet instappen' en mochten we er weer uit "want er reed niks" aldus de conducteur over de luidspreker.
Broodje gehaald, en dan maar in de trein richting Enkhuizen om via Hoorn te gaan, werd er bij de stop op Zaandam omgeroepen dat we daar over konden stappen in de eerste IC richting Alkmaar via de reguliere route :) Al met al viel de reis zelf dus mee, jammer van de wachttijd.
Camerazooi om te fotograferen of om te filmen?
pi_172568840
Foto :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:23:04 #91
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172569053
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:10 schreef Ener-G het volgende:
Foto :)
Nice ^O^
Bij mij past alles nog in 1 rugtas :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door Cryothic op 21-07-2017 10:38:50 ]
pi_172569415
Ja hier ook hoor als het moet, inclusief lampstatieven en alles (hallo hernia) _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:44:28 #93
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172569431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:43 schreef Ener-G het volgende:
Ja hier ook hoor als het moet, inclusief lampstatieven en alles (hallo hernia) _O-
Lampstatieven krijg je volgens mij heel lastig in een rugzak :P
pi_172569499
Daarom hangen ze ook aan de buitenkant :P



"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:52:02 #95
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172569537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:49 schreef Ener-G het volgende:
Daarom hangen ze ook aan de buitenkant :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb een redelijke lowepro tas, maar m'n statief blijft te groot voor m'n tas.
Maar goed, die enkele keer dat ik m'n statief gebruik draag ik hem wel los mee :)

Studiolampen heb ik nog nooit mee gewerkt, dus die hoef ik niet mee te slepen.
Is het een hobby of beroep?
pi_172569729
Mijn lowepro is een redelijke jetser, de dakine is nog lomper :+ Liever pak ik een van mn Domke's, lekker compacte schoudertasjes :) Ik ben er inmiddels wel achter dat de fototas niet bestaat :P

Puur voor de leuk overigens. Af en toe wat betaalde dingetjes, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken om m'n brood ermee te moeten verdienen. De pro's die ik ken zijn 95% van hun tijd kwijt aan hun business en bakkeleien en onderhandelen met klanten, en 5% daadwerkelijk fotograferen.

Afgezien van een uitstapje naar de dierentuin de afgelopen weken heb ik er ook weinig tijd voor gehad, zeker sinds de verhuizing.

Binnenkort maar weer eens mailen met de Victorie voor nieuwe concertdata, volgende maand weer spelen met vuur en hopelijk wat model experimentjes. Daar wil ik wat meer mee gaan doen :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:07:03 #97
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172569811
Die vuurplaatjes zijn wel echt tof. O+

En weekend, als het droog blijft is het plan de tuin leegtrekken (de deur kan weer open blijven staan, hiephoi!) en bbq. Zondag zien we wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172569871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Die vuurplaatjes zijn wel echt tof. O+

En weekend, als het droog blijft is het plan de tuin leegtrekken (de deur kan weer open blijven staan, hiephoi!) en bbq. Zondag zien we wel. :+
Zullen we morgen avond samen fietsen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:10:45 #99
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172569889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:10 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Zullen we morgen avond samen fietsen?
Oh, prima. Kom toch langs je. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172569903
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, prima. Kom toch langs je. :D
Gezellig :Y . Hoe laat ben je hier?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:15:51 #101
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172569999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Gezellig :Y . Hoe laat ben je hier?
Uhh, begint rond 17 toch? 16.40 bij jou zo'n beetje aanhouden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172570053
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uhh, begint rond 17 toch? 16.40 bij jou zo'n beetje aanhouden?
Prima
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:24:21 #103
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172570173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:02 schreef Ener-G het volgende:
Mijn lowepro is een redelijke jetser, de dakine is nog lomper :+ Liever pak ik een van mn Domke's, lekker compacte schoudertasjes :) Ik ben er inmiddels wel achter dat de fototas niet bestaat :P

Puur voor de leuk overigens. Af en toe wat betaalde dingetjes, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken om m'n brood ermee te moeten verdienen. De pro's die ik ken zijn 95% van hun tijd kwijt aan hun business en bakkeleien en onderhandelen met klanten, en 5% daadwerkelijk fotograferen.

Afgezien van een uitstapje naar de dierentuin de afgelopen weken heb ik er ook weinig tijd voor gehad, zeker sinds de verhuizing.

Binnenkort maar weer eens mailen met de Victorie voor nieuwe concertdata, volgende maand weer spelen met vuur en hopelijk wat model experimentjes. Daar wil ik wat meer mee gaan doen :)
Tof, dat vuur.

Ik kom niet verder dan 1 verkochte foto-in-opdracht via Nationale Beeldbank :')
Maar het was wel leuk om een keer geld te krijgen voor een foto.
pi_172570610
Ik heb een keer een foto aan de NS verkocht :P Dat was niet eens geplanned trouwens.

Voor de rest wat bandfoto's, promomateriaal, albumhoezen en magazines enzo en dan nog een incidentele bruiloft. (dus ik kan zeggen: yes, I do weddings) Maar dat was bij hoge uitzondering voor semi-bekenden. Moet er niet aan denken om dat op regelmatige basis te doen.

Voor portret sessies reken ik meestal klein bier, daar kan ik net een schoonmaakbeurt van de camera voor afrekenen zegmaar. De meeste mensen krijgen een rolberoerte als je het bedrag noemt waarvoor je het helemaal 'wit' kan doen volgens professionele richtprijzen.
Of ik doe het voor niets met de mededeling "maak achteraf over wat je de foto waard vindt". Ik vang liever 10 euro van iemand die het maar net kan veroorloven en superblij is met de foto's, dan 2000 euro voor een zuur groot bedrijf waar je uitentreure voor moet onderhandelen.
En er moet voor mij persoonlijk ook wel een uitdaging of niet-financieel voordeel in zitten. Zo heb ik een aantal keer met een bevriend bandje voor nop geschoten, maar ik kon wel mooi vrij aanklooien en experimenteren met mn lampjes en shit :)
Als iemand wil dat ik ergens op een specifieke tijd op kom dagen en x foto's van iets moet schieten kan dat uiteraard ook, maar dan mogen ze daar ook gewoon voor betalen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:48:11 #105
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172570701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:44 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb een keer een foto aan de NS verkocht :P Dat was niet eens geplanned trouwens.

Voor de rest wat bandfoto's, promomateriaal, albumhoezen en magazines enzo en dan nog een incidentele bruiloft. (dus ik kan zeggen: yes, I do weddings) Maar dat was bij hoge uitzondering voor semi-bekenden. Moet er niet aan denken om dat op regelmatige basis te doen.

Voor portret sessies reken ik meestal klein bier, daar kan ik net een schoonmaakbeurt van de camera voor afrekenen zegmaar. De meeste mensen krijgen een rolberoerte als je het bedrag noemt waarvoor je het helemaal 'wit' kan doen volgens professionele richtprijzen.
Of ik doe het voor niets met de mededeling "maak achteraf over wat je de foto waard vindt". Ik vang liever 10 euro van iemand die het maar net kan veroorloven en superblij is met de foto's, dan 2000 euro voor een zuur groot bedrijf waar je uitentreure voor moet onderhandelen.
En er moet voor mij persoonlijk ook wel een uitdaging of niet-financieel voordeel in zitten. Zo heb ik een aantal keer met een bevriend bandje voor nop geschoten, maar ik kon wel mooi vrij aanklooien en experimenteren met mn lampjes en shit :)
Als iemand wil dat ik ergens op een specifieke tijd op kom dagen en x foto's van iets moet schieten kan dat uiteraard ook, maar dan mogen ze daar ook gewoon voor betalen.
Wel tof als je dat zo kan regelen. Dat houdt de hobby leuk
pi_172570938
Belangrijkste is de lol ja.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172617769
Wij vinden het leuk om vogel foto's te maken :) die zitten hier nogal in de buurt
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  zondag 23 juli 2017 @ 18:07:43 #108
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172624764
Wat is er gaande in Alkmaar? Heb zelf niet gemerkt van die helicopter
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 juli 2017 @ 18:08:27 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172624777
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:07 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is er gaande in Alkmaar? Heb zelf niet gemerkt van die helicopter
ik wilde net komen vragen of hier iemand iets gezien heeft en zo ja, of er ook foto's zijn :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 23 juli 2017 @ 18:11:07 #110
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172624835
quote:
2s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik wilde net komen vragen of hier iemand iets gezien heeft en zo ja, of er ook foto's zijn :P
Ik zag deze foto op het Noordhollands Dagblad



Dat is toch de Vondelstraat? :@
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 juli 2017 @ 18:15:25 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172624925
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:11 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ik zag deze foto op het Noordhollands Dagblad

[ afbeelding ]

Dat is toch de Vondelstraat? :@
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)n-verdachte-situatie
inderdaad vondelstraal. AT is bezig met een stormram thv Fit for Free
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 23 juli 2017 @ 18:21:55 #112
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172625046
Ah, Fit For Free. Ligt bij die spoorvelden naast de Vondelstraat / Park Oosterhout.
Net op tijd verhuisd uit die buurt.

Ben benieuwd wat het blijkt te zijn
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_172625089
Iets met drugs ofzo?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 23 juli 2017 @ 18:27:01 #114
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172625146
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iets met drugs ofzo?
Op zondag in een relatief afgelegen stuk cq. niet zo openbaar, zou kunnen. Wel handig om de voorbereiding van die stormram aan te kondigen op internet met foto's en al.. nahja, in dit geval door NHNieuws gemeld
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 juli 2017 @ 18:29:26 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172625190
Volgens getuigen ter plaatse bereiden ze een inval voor in een pand in de nabijgelegen Monseigneur Nolensstraat of de Colijnstraat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172625788
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:07 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is er gaande in Alkmaar? Heb zelf niet gemerkt van die helicopter
Snackbar Muiderwaard overvallen. Daders zijn blijkbaar richting De Hoef gevlucht.

Hmm er kwam een artikel voorbij in de buurtpreventie FB, inclusief signalement, maar die is weer weggehaald :? Raer.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ener-G op 23-07-2017 19:06:31 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 juli 2017 @ 19:05:27 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172625898
aha :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 23 juli 2017 @ 19:07:57 #118
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172625975
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:00 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Snackbar Muiderwaard overvallen. Daders zijn blijkbaar richting De Hoef gevlucht.

Hmm er kwam een artikel voorbij in de buurtpreventie FB, inclusief signalement, maar die is weer weggehaald :? Raer.

Oke, inderdaad raar.. Je zou zeggen dat het dan ook wordt vermeld bij de andere nieuwsbronnen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_172626105
Wegens melding van 'een verdachte situatie', aangezien ze met vesten rondlopen in ieder geval iets met vuurwapens. Sensaaatie :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 juli 2017 @ 20:05:13 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172627998
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 24 juli 2017 @ 08:16:48 #121
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172636325
quote:
Maar geen wapen gevonden.
Dus tenzij ze andere trafbare zaken zijn tegengekomen is het eigenlijk gewoon loos alarm -O-
pi_172636975
Then again als er wel een mafkees staat met een automatisch wapen ben je wel blij dat de hele circus voor de deur staat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 24 juli 2017 @ 11:19:50 #123
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172639208
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:24 schreef Ener-G het volgende:
Then again als er wel een mafkees staat met een automatisch wapen ben je wel blij dat de hele circus voor de deur staat.
Jep, dat zeker.
Ik vraag me dan altijd wel af, waarom is die melding gedaan?
Is er een wapen maar is het gewoon heel goed verstopt inmiddels? Was er iets dat op een wapen leek? Kende de melder de dader? Had ie reden aan te nemen dat er een wapen naar binnen ging?

Of was het gewoon een naaistreek van iemand die een hekel heeft aan z'n buren?
pi_172639287
Zal wel meer aan de hand geweest zijn dan iemand die even zn luchtbuks of BB pistool zichtbaar over straat draagt (dan ben je sowieso een druif).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 24 juli 2017 @ 11:55:46 #125
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172639816
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:24 schreef Ener-G het volgende:
Zal wel meer aan de hand geweest zijn dan iemand die even zn luchtbuks of BB pistool zichtbaar over straat draagt (dan ben je sowieso een druif).
kans is groot ja, maar goed.. daar gaan wij natuurlijk niks meer over horen.
pi_172644469
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 juli 2017 @ 15:47:21 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172644595
quote:
thanks, straks even een berichtje van maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172688692
Nog wat spannends gebeurt? Of is Alkmaar weer afgezakt naar een minder levendige stad?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:38:29 #129
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172690564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
Nog wat spannends gebeurt? Of is Alkmaar weer afgezakt naar een minder levendige stad?
nope... er kan niks gebeuren... al het geplande onheil staat elke dag zo lang in de file, dat ze halverwegen Alkmaar al weer omkeren.
pi_172690605
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:38 schreef Cryothic het volgende:

[..]

nope... er kan niks gebeuren... al het geplande onheil staat elke dag zo lang in de file, dat ze halverwegen Alkmaar al weer omkeren.
Haha, precies. schijnt een drama te zijn. geen last van.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:43:24 #131
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172690636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Haha, precies. schijnt een drama te zijn. geen last van.
Nee, ik ook niet. Kan gelukkig elke dag via de noord kant weg.
Al moet ik straks wel ff de stad in :/
pi_172690669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:43 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Kan gelukkig elke dag via de noord kant weg.
Al moet ik straks wel ff de stad in :/
Valt te overzien gelukkig. Ga je op de fiets naar de stad.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:46:14 #133
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172690708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Valt te overzien gelukkig. Ga je op de fiets naar de stad.
Nou, de winkel sluit om 6 uur, en ik zit voorlopig nog op m'n werk, dus dat is vandaag niet echt meer een optie. Zou het morgen moeten. Of vrijdag ochtend ff
pi_172690727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:46 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nou, de winkel sluit om 6 uur, en ik zit voorlopig nog op m'n werk, dus dat is vandaag niet echt meer een optie. Zou het morgen moeten. Of vrijdag ochtend ff
Dan zal het wel moeten. is die toko niet met koopavond open?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:50:38 #135
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172690791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dan zal het wel moeten. is die toko niet met koopavond open?
GameMania, morgenavond zijn ze ook open.
Maar vrijdag ben ik ook vrij. Moet Lola even naar de fysio, daarna kan ik ook nog wel ff de stad in. Hoef alleen maar iets op te halen, dus zo gebeurd.
pi_172690830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

GameMania, morgenavond zijn ze ook open.
Maar vrijdag ben ik ook vrij. Moet Lola even naar de fysio, daarna kan ik ook nog wel ff de stad in. Hoef alleen maar iets op te halen, dus zo gebeurd.
Keuzes zat ;)

niets ernstigs met lola, hoop ik?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:54:21 #137
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172690879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:51 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Keuzes zat ;)

niets ernstigs met lola, hoop ik?
Ze gaat er niet dood aan nee.
Haar schouder/nek/rug loopt al een tijd te kutten. Dat ging weer de goede kant op, maar ze had een terugval. Dus nu weer ff de fysio alles laten fixen.
pi_172691010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ze gaat er niet dood aan nee.
Haar schouder/nek/rug loopt al een tijd te kutten. Dat ging weer de goede kant op, maar ze had een terugval. Dus nu weer ff de fysio alles laten fixen.
Ai lastig...

Succes ^O^
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172692027
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ai lastig...

Succes ^O^
Thanks :*
pi_172692169
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Thanks :*
:D
Komt wel goed toch?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172707114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Haha, precies. schijnt een drama te zijn. geen last van.
Best onhandig dat de westkant helemaal vast staat in de ochtend,
moet er steeds aan denken om via de stad naar de A9 te rijden.

Maar terug is eigenlijk vervelender omdat de A9 al vast staat voordat je kan kiezen welke kant randweg of rechtdoor de vondelstraat op.
pi_172709297
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:58 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

:D
Komt wel goed toch?
:Y O+
pi_172711749
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:37 schreef Soohr het volgende:

[..]

Best onhandig dat de westkant helemaal vast staat in de ochtend,
moet er steeds aan denken om via de stad naar de A9 te rijden.

Maar terug is eigenlijk vervelender omdat de A9 al vast staat voordat je kan kiezen welke kant randweg of rechtdoor de vondelstraat op.
En dan duurt het nog een jaar ofzo, toch?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:19:40 #144
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172711767
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

En dan duurt het nog een jaar ofzo, toch?
Jup.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172712873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup.
Geen last van. In ieder geval, niet direct :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:14:54 #146
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172714152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup.
Ja, maar tot september is het een echte puinhoop toch?
Tussen september en eind 2018 is die weg wel beter toegankelijk als nu toch?
Al zal alles tot de nieuwe brug er is denk ik over 1 brug moeten?
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:37:57 #147
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172714699
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, maar tot september is het een echte puinhoop toch?
Tussen september en eind 2018 is die weg wel beter toegankelijk als nu toch?
Al zal alles tot de nieuwe brug er is denk ik over 1 brug moeten?
Wat ik ervan heb begrepen is het nu de grootste bende ja. Al zal het tot die nieuwe af is ook nog genoeg gelazer opleveren vrees ik.

Gelukkig heb ik er zelf geen last van. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:47:25 #148
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172714917
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat ik ervan heb begrepen is het nu de grootste bende ja. Al zal het tot die nieuwe af is ook nog genoeg gelazer opleveren vrees ik.

Gelukkig heb ik er zelf geen last van. :+
Ik ook niet direct.
Maar het is wel kut als je de stad in wil en alles staat vast.
Of als de oostkant naar de a9 ook vast komt te staan.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:53:30 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:47 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik ook niet direct.
Maar het is wel kut als je de stad in wil en alles staat vast.
Of als de oostkant naar de a9 ook vast komt te staan.
Richting stad doe ik meestal gewoon op de fiets, verder kom ik gewoon niet heel vaak aan die kant van Alkmaar.

Sterker nog, ik gok dat ik het pas merk als ik bij de schoonfamilie op bezoek moet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:55:56 #150
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172715095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Richting stad doe ik meestal gewoon op de fiets, verder kom ik gewoon niet heel vaak aan die kant van Alkmaar.

Sterker nog, ik gok dat ik het pas merk als ik bij de schoonfamilie op bezoek moet. :+
Hm, ik moet vanavond nog ff de stad in.
Zou het idd ook bijna op de fiets gaan doen
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:57:27 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:55 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Hm, ik moet vanavond nog ff de stad in.
Zou het idd ook bijna op de fiets gaan doen
Afhankelijk van wat je moet hebben (en het weer), zeker doen. :Y

Helemaal voor "even snel heen en weer".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:58:08 #152
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172715139
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat je moet hebben (en het weer), zeker doen. :Y
Even gekeken.
Met de fiets is het 17 minuten naar de langestraat.
Met de auto is het 15 minuten (met het huidige verkeer), en dan nog rekent ie tot de langestraat, daar kom je met de auto niet. Moet je al snel naar de singel-garage, en dan nog lopen...

Ik moet m'n gerepareerde spelcomputertje op gaan halen :)
pi_172715158
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Even gekeken.
Met de fiets is het 17 minuten naar de langestraat.
Met de auto is het 15 minuten (met het huidige verkeer), en dan nog rekent ie tot de langestraat, daar kom je met de auto niet. Moet je al snel naar de singel-garage, en dan nog lopen...

Ik moet m'n gerepareerde spelcomputertje op gaan halen :)
Ik moet ff Hema nog :@
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:00:40 #154
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715184
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik moet ff Hema nog :@
Maar da's er tegenover. O+

Tenminste, ik gok op Gamemania. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:02:31 #155
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172715214
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:59 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik moet ff Hema nog :@
Ah, en jij gaat niet fietsen. Dus dan toch de auto? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar da's er tegenover. O+

Tenminste, ik gok op Gamemania. :P
:Y
pi_172715293
Fietsen is gezond :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:07:46 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715315
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:06 schreef Ener-G het volgende:
Fietsen is gezond :P
Alleen af en toe wat vochtig. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:09:56 #158
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172715356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:06 schreef Ener-G het volgende:
Fietsen is gezond :P
Ja, maar met een paar spaken uit een achterwiel en niet top-fit voelen is het wel een ander verhaal
:D
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:10:31 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715374
Een gezonde fiets is wel handig ja. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:11:47 #160
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715402
Maar goed, niet iedereen heeft zo'n gek die vindt dat 'ie te dicht bij z'n werk woont om een lekker stukje te fietsen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172715502
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Een gezonde fiets is wel handig ja. _O-
Gezonde lola ook

Zou zo gaan fietsen als ik me fit genoeg voelde en ik een goede fijne fiets had

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 16:18:27 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:18:49 #162
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715544
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gezonde lola ook

Zou zo gaan fietsen als ik me fit genoeg voelde en ik had een goede fijne fietsen
Was meer vanuit het oogpunt dat je meestal wat meer controle hebt over de staat van het fietsje dan over gezondheid. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172715676
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Was meer vanuit het oogpunt dat je meestal wat meer controle hebt over de staat van het fietsje dan over gezondheid. :Y
Fiets is ook al oud net als ik _O- :') :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:27:20 #164
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172715722
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Fiets is ook al oud net als ik _O- :') :P
Bejaarden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172716278
Gewoon fixen dus, of nieuwe kopen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172716602
Letterlijk een opoe-fiets?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_172717085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
Letterlijk een opoe-fiets?
Zeg }:|
pi_172717288
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zeg }:|
Sorry :* :@
Ik bedoelde je fiets...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 31 juli 2017 @ 08:44:52 #169
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172800661
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:40 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Sorry :* :@
Ik bedoelde je fiets...
Beter dat ze over je fiets lullen...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 31 juli 2017 @ 18:54:37 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172812420
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 31 juli 2017 @ 19:22:30 #171
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172813167
Alkmaar en bruggen...
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  maandag 31 juli 2017 @ 21:03:33 #172
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_172816083
Mr. Sandman rijdt nog even op dit tijdstip door de straten
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  maandag 31 juli 2017 @ 23:08:52 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_172819728
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
Mr. Sandman rijdt nog even op dit tijdstip door de straten
Verhuis je naar heemskerk en denk je van dat kreng af te zijn.

Is er hier ook een mr Sandman :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 31 juli 2017 @ 23:16:04 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172819874
quote:
13s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Verhuis je naar heemskerk en denk je van dat kreng af te zijn.

Is er hier ook een mr Sandman :')
die dingen rijden overal joh .. _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172819986
Hahahaha
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 31 juli 2017 @ 23:25:19 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172820027
ook hier is hij wel van toepassing nu :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:10:06 #177
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172823148
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

die dingen rijden overal joh .. _O-
In hoorn reed er een italiaan met een ijskar (typisch genoeg altijd rond etenstijd...) die alleen maar "ting ting ting ting ting ting" deed -O-
pi_172823188
quote:
13s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Verhuis je naar heemskerk en denk je van dat kreng af te zijn.

Is er hier ook een mr Sandman :')
_O- :')
pi_172823489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

In hoorn reed er een italiaan met een ijskar (typisch genoeg altijd rond etenstijd...) die alleen maar "ting ting ting ting ting ting" deed -O-
Wat heb je liever? Mr. Sandman of "ting ting ting ting"?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:33:29 #180
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172825189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:38 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wat heb je liever? Mr. Sandman of "ting ting ting ting"?
Dat ligt er aan of ie langs rijd, of in de straat blijft staan. :P
pi_172825561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:33 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat ligt er aan of ie langs rijd, of in de straat blijft staan. :P
Hmm... Wat heb je liever? Dat hij alleen langs rijd?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:14:25 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172825896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hmm... Wat heb je liever? Dat hij alleen langs rijd?
voor mij hoeven die dingen helemaal niet langs te rijden .. als de kinderen 'm horen wordt ik gelijk gek gezeurd :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:34:35 #183
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172826292
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hmm... Wat heb je liever? Dat hij alleen langs rijd?
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

voor mij hoeven die dingen helemaal niet langs te rijden .. als de kinderen 'm horen wordt ik gelijk gek gezeurd :')
Ik vind het wel leuk hoor, zo op z'n tijd.
De kinderen weten dat nee nee is, dus dat valt wel mee bij ons.
En soms is het gewoon leuk om wel ff een ijsje te halen.
Probleem is alleen dat ik hem nog niet heb kunnen vinden. Hoor je hem wel, maar nergens te vinden.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:41:58 #184
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172826436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]


[..]

Ik vind het wel leuk hoor, zo op z'n tijd.
De kinderen weten dat nee nee is, dus dat valt wel mee bij ons.
En soms is het gewoon leuk om wel ff een ijsje te halen.
Probleem is alleen dat ik hem nog niet heb kunnen vinden. Hoor je hem wel, maar nergens te vinden.
Ruilen? Ik kom 'm om de haverklap tegen.

Ook wel eens gehad dat ik 'm drie keer op een dag tegenkwam. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:43:20 #185
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172826482
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ruilen? Ik kom 'm om de haverklap tegen.

Ook wel eens gehad dat ik 'm drie keer op een dag tegenkwam. :')
Ja, dan gaat de lol er snel vanaf ja. -O-
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:48:15 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172826619
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, dan gaat de lol er snel vanaf ja. -O-
Ik moet zeggen dat het me tegenwoordig meevalt hoe lang het liedje in mijn kop blijft zitten. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:55:12 #187
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172826822
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het me tegenwoordig meevalt hoe lang het liedje in mijn kop blijft zitten. _O-
Gewoon thuis de radio harder zetten
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:55:58 #188
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172826848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:55 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Gewoon thuis de radio harder zetten
Dan heb ik boze Duitsers. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:57:32 #189
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172826901
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan heb ik boze Duitsers. :')
gewoon raar aankijken en zeggen "igh versteeje geen duits!"
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:58:58 #190
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172826945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:57 schreef Cryothic het volgende:

[..]

gewoon raar aankijken en zeggen "igh versteeje geen duits!"
Nah, ze weten al dat ik ze versta. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:59:58 #191
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172826973
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nah, ze weten al dat ik ze versta. :+
Dat had je dus niet duidelijk moeten maken...

Of je legt uit dat het enkel is om de ijscoman niet te hoeven horen. Misschien genieten ze dan mee
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:02:15 #192
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172827028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:59 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat had je dus niet duidelijk moeten maken...

Of je legt uit dat het enkel is om de ijscoman niet te hoeven horen. Misschien genieten ze dan mee
Maar het zijn mijn tijdelijke buren. ;(

Gezien wat ze zelf draaien, kunnen de mijn voorkeur waarschijnlijk niet waarderen. :+

Maar, zoals ik zei, ik heb het dus eigenlijk nooit meer in mijn kop vast, dus het hoeft ook helemaal niet. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172828020
Maar ik snap niet waarom Sandman in heemskerk rondrijd. Niks is beter dan Marx O'Larry's
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:56:02 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172828188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
Maar ik snap niet waarom Sandman in heemskerk rondrijd. Niks is beter dan Marx O'Larry's
Omdat het kan?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172831629
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat het kan?
Misschien omdat het moet? De beste man moet ook zijn geld verdienen he :) ?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 00:10:57 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173009688
iemand in de buurt van de beverkoog?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173012142
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:10 schreef DJMO het volgende:
iemand in de buurt van de beverkoog?
Nee, hoezo?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 08:16:53 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173012152
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:15 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
oh d'r was een brandmelding. Vroeg me af wat er aan de hand was. Maar blijkbaar helemaal niets, want na die ene melding niets meer gehoord.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173012190
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

oh d'r was een brandmelding. Vroeg me af wat er aan de hand was. Maar blijkbaar helemaal niets, want na die ene melding niets meer gehoord.
Ah ok. Niets over gehoord.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 01:33:49 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173079674
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:20 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ah ok. Niets over gehoord.
Felle industriebrand in Alkmaar
Dit is toch een beste brand :o
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173079992
Van meerdere buren zijn de loodsen waarschijnlijk afgebrand. Daarnaast is er waarschijnlijk een collectie oldtimers naar de tyfus. Afwachten wat er morgen nog van over blijkt te zijn.

Flink klote in ieder geval. Zacht uitgedrukt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 02:44:11 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173080065
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 02:33 schreef Jigzoz het volgende:
Van meerdere buren zijn de loodsen waarschijnlijk afgebrand. Daarnaast is er waarschijnlijk een collectie oldtimers naar de tyfus. Afwachten wat er morgen nog van over blijkt te zijn.

Flink klote in ieder geval. Zacht uitgedrukt.
ik dacht nog aan je toen ik het bericht schreef. Hebben jullie veel last van de brand?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173080076
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 02:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik dacht nog aan je toen ik het bericht schreef. Hebben jullie veel last van de brand?
Nee, wind staat de andere kant op.

Het lijkt nu wel onder controle te zijn trouwens. Geen oranje belichte rook meer te zien.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 02:56:19 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173080111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 02:33 schreef Jigzoz het volgende:
Van meerdere buren zijn de loodsen waarschijnlijk afgebrand. Daarnaast is er waarschijnlijk een collectie oldtimers naar de tyfus. Afwachten wat er morgen nog van over blijkt te zijn.

Flink klote in ieder geval. Zacht uitgedrukt.
in hoeverre ben je zeker van die verbrandde oldtimers? hoeveel en waar stonden ze?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173080139
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 02:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

in hoeverre ben je zeker van die verbrandde oldtimers? hoeveel en waar stonden ze?
Vrij zeker, een heleboel en erin.

Verder niet zoveel zin om er een sensatieverhaal van te maken. Het betreft buren en kennissen en zo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 03:08:36 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173080160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 03:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vrij zeker, een heleboel en erin.

Verder niet zoveel zin om er een sensatieverhaal van te maken. Het betreft buren en kennissen en zo.
ik ben ook niet uit op sensatie hoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 05:21:56 #207
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173080398
Werd net wakker en zag dat ik een NL Alert had gehad, om 2.27u vannacht.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 05:59:33 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173080420
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 05:21 schreef FritsFlits het volgende:
Werd net wakker en zag dat ik een NL Alert had gehad, om 2.27u vannacht.
[ afbeelding ]
dan hoop ik maar dat het niet je gewoonte is om met de ramen open te slapen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:53:33 #209
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173080567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 05:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

dan hoop ik maar dat het niet je gewoonte is om met de ramen open te slapen :P
Toevallig niet :)

Krijg trouwens net een nieuwe NL Alert. Precies dezelfde:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:05:19 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173080606
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 07:53 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Toevallig niet :)

Krijg trouwens net een nieuwe NL Alert. Precies dezelfde:
[ afbeelding ]
Mag ik die gebruiken?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173080869
Shit.. ik hoop dat Loek's Gym gespaard is gebleven.. mogen het terrein niet op vanwege asbest. En lees net dat de brand nog steeds noet omder controle is en dat er autobedrijven in de fik staan, die zitten in hetzelfde pand :( Brand is begonnen bij die grote loodsen met puntdak ernaast in hetzelfde blok tegenover de motorzaken.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173081543
:o
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:06:33 #213
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173082412


Als ik naar de Twitter van VRNHN ga:

vrnhn twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 10:57:29 Brand #madamecuriestraat #alkmaar is meester. NL Alert wordt ingetrokken, ramen en deuren mogen weer open, ventilatie weer aan. 1/2 reageer retweet
vrnhn twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 11:02:36 Brandweer is nog enige uren aan het nablussen. Hierbij kan rook vrijkomen. Last? Sluit ramen en deuren weer en zet ventilatie uit. 2/2 reageer retweet
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_173084415
Jonker met zn net nieuwe gitaarzaak is alles kwijt, letterlijk alles, want al zn spullen na de verkoop van zn huis lagen daar ook opgeslagen...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173084635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:44 schreef Ener-G het volgende:
Jonker met zn net nieuwe gitaarzaak is alles kwijt, letterlijk alles, want al zn spullen na de verkoop van zn huis lagen daar ook opgeslagen...
Oh men. Zo zo sneu
Wat een ellende allemaal weer ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:27:52 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173099814
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:44 schreef Ener-G het volgende:
Jonker met zn net nieuwe gitaarzaak is alles kwijt, letterlijk alles, want al zn spullen na de verkoop van zn huis lagen daar ook opgeslagen...
Ik hoop dat er een goede verzekering is die dit dekt ... al kan zelfs de beste verzekering het verlies van persoonlijke eigendommen nooit vergoeden -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173102669
Hij was dus nog niet verzekerd...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 augustus 2017 @ 07:08:58 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173103506
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:11 schreef Ener-G het volgende:
Hij was dus nog niet verzekerd...
dat is ronduit kut. Hopenlijk kan de schade elders verhalen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173103678
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 02:11 schreef Ener-G het volgende:
Hij was dus nog niet verzekerd...
Hoe dan? :@ Dat is toch dom :{
Zeker met een eigen zaak.
pi_173104386
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 08:10 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hoe dan? :@ Dat is toch dom :{
Zeker met een eigen zaak.
Het is onbetaalbaar om alles 100% gedekt te krijgen, bepaalde zaken zullen wel niet vallen onder de polis. Verder keert de verzekering alleen dagwaarde uit. En dingen als gereedschap van vader en grootvader, zaken met een grotere emotionele dan economische waarde en uniek hout en unieke instrumenten zijn niet te vervangen of verzekeren.

Wanneer heb je voor het laatst de dekking van je eigen inboedel/brandverzekering gechecked? ;)

Er zijn ook een groot aantal oldtimers de fik in gegaan trouwens, met de autobedrijven die er zaten.En nog wat creatieve bedrijfjes. :{

De gym is gelukkig gespaard gebleven...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173104489
Er is toch nog een heel verschil met wel of niet verzekerd ongeacht wat de dekking er van is?
Ik snap ook wel dat je niet alles 100% gedekt kan krikgen. Ik ging er van uit dat ie helemaal niet verzekerd was maar wellicht heb ik even te snel die aanname gemaakt.

De laatste keer dat wij gechecked hebben is dat we hier kwamen wonen. Zo'n anderhalf jaar beleden.

De schade is wel enorm zeg.
:{
pi_173104851
Aardige puinhoop ja, valt me nog mee dat de asbest alleen in een straal van 50 meternis neergekomen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 augustus 2017 @ 20:09:54 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173192400
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:02:11 #224
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_173395053
Voor wie het interesseert:

Live stream op de Leeghwaterbrug, die vanavond een nieuw brugdek krijgt. Het intakelen zal omstreeks 23:00 uur beginnen :)


De camera is gepositioneerd op het dak van de telefooncentrale aan de Koelmalaan.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_173850183
Wie gaan er naar de optocht 7 oktober?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 september 2017 @ 12:46:56 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173850260
*misschien
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173850345
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wie gaan er naar de optocht 7 oktober?
Lijkt me leuk om weer eens te zien. Waarom niet op 8 oktober?
edit: vanwege de zondag denk ik
pi_173850712
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me leuk om weer eens te zien. Waarom niet op 8 oktober?
edit: vanwege de zondag denk ik
Inderdaad, ze willen de zondagsrust niet verstoren.
Persoonlijk denk ik dat de meeste feestvierders niet met een kater op hun werk willen zitten op maandag.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 september 2017 @ 13:12:22 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173850739
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:10 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Inderdaad, ze willen de zondagsrust niet verstoren.
Persoonlijk denk ik dat de meeste feestvierders niet met een kater op hun werk willen zitten op maandag.
_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 september 2017 @ 13:12:54 #230
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173850743
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 12:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wie gaan er naar de optocht 7 oktober?
Ligt er een beetje aan wat er te zien is.
De optocht 's morgens vroeg? of 's middags?
pi_173850764
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:12 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wat er te zien is.
De optocht 's morgens vroeg? of 's middags?
Volgens mij 's ochtends kinderparade en 's middags de normale

http://8october.nl/programma/
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173850869
En het vuurwerk is vervangen door een lasershow. Ben benieuwd, althans, ik ben niet in de stad dan :s)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173850945
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:13 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Volgens mij 's ochtends kinderparade en 's middags de normale

http://8october.nl/programma/
Zo was het wel altijd. 's Morgens de kinderen en 's middags 'De Grote Optocht'.
pi_173851060
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo was het wel altijd. 's Morgens de kinderen en 's middags 'De Grote Optocht'.
Klopt. Ach we gaan het zien. Misschien dat ik rechtstreeks de kroeg in ga en de optocht over sla.
We krijgen als het goed is vrienden over, ligt er aan wat ze willen als ze komen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173851104
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:18 schreef Ener-G het volgende:
En het vuurwerk is vervangen door een lasershow. Ben benieuwd, althans, ik ben niet in de stad dan :s)
Keer wat anders, zo'n lasershow.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173853405
Die vuurwerkshow was ook al 10 jaar hetzelfde ja :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173853548
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Ener-G het volgende:
Die vuurwerkshow was ook al 10 jaar hetzelfde ja :P
inderdaad ja. Even kijken of we het gaan bekijken.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173865559
Ah, de ondergrondse container is bij ons al ingegraven. Mij benieuwen wanneer het in gebruik genomen kan worden.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 19 september 2017 @ 08:48:10 #239
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173865628
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ah, de ondergrondse container is bij ons al ingegraven. Mij benieuwen wanneer het in gebruik genomen kan worden.
Doen ze goed... bij ons moet het nog. Maar ze konden geloof ik geen planning geven, dus we zullen het wel zien
pi_173875065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Doen ze goed... bij ons moet het nog. Maar ze konden geloof ik geen planning geven, dus we zullen het wel zien
Misschien gaan ze het rijtje af. Zal vast een logica inzitten :)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173875125
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Misschien gaan ze het rijtje af. Zal vast een logica inzitten :)
Gemeentewerken en logica?
Ik hoop het :D
Ben benieuwd wanneer ze hier de putten achter op het plein gaan schoonmaken.
Maandag een melding van gemaakt.
Krijg je wel netjes een melding van in mijnoverheid.nl dat ie in behandeling is.
pi_173875144
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gemeentewerken en logica?
Ik hoop het :D
Ben benieuwd wanneer ze hier de putten achter op het plein gaan schoonmaken.
Maandag een melding van gemaakt.
Krijg je wel netjes een melding van in mijnoverheid.nl dat ie in behandeling is.
Was het zwemwaardig geworden?

Containers zijn ze hier ook mee bezig, voorlopig hou ik de logica noord-zuid aan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173875158
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gemeentewerken en logica?
Ik hoop het :D
Ben benieuwd wanneer ze hier de putten achter op het plein gaan schoonmaken.
Maandag een melding van gemaakt.
Krijg je wel netjes een melding van in mijnoverheid.nl dat ie in behandeling is.
Toen ik op verzenden drukte dacht ik ook dat er geen logica is :@.

Is het zo erg met de putten?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173875204
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:41 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Toen ik op verzenden drukte dacht ik ook dat er geen logica is :@.

Is het zo erg met de putten?
Mwah... Valt wel mee


:') :D _O-
pi_173875291
Zo zag ons terras er van de week ook een aantal keer uit :') en de ex-vijver is momenteel nog steeds vijver.

Komend voorjaar maar eens ophogen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173875307
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mwah... Valt wel mee
[ afbeelding ]

:') :D _O-
:D
Shit he, goeien putten wel.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173875500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:49 schreef Ener-G het volgende:
Zo zag ons terras er van de week ook een aantal keer uit :') en de ex-vijver is momenteel nog steeds vijver.

Komend voorjaar maar eens ophogen :P
Na al die regenval is je tuinyde grond wel verzadigd ja....

Stond bij ons halverwege de tuin :{
Was al bang dat ik zandzakken moest gaan halen.
Het was ook al de schuur ingelopen. Lijkt me echt goed voor het houtwerk :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2017 19:03:55 ]
pi_173883417
Wat een ellende allemaal weer. Gelukkig blijft het voorlopig droog.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173883426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat een ellende allemaal weer. Gelukkig blijft het voorlopig droog.
Beetje nazomeren O+ _O_
Tuintje beetje winterklaar maken van het weekend O+
pi_173883438
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:43 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Beetje nazomeren O+ _O_
Tuintje beetje winterklaar maken van het weekend O+
Wordt het een nazomer zoals een paar jaar geleden, dat we eind september nog kunnen bbq-en?

Crap, tuin winterklaar maken moet ik ook maar even doen. Niet over nagedacht.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173883470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wordt het een nazomer zoals een paar jaar geleden, dat we eind september nog kunnen bbq-en?

Crap, tuin winterklaar maken moet ik ook maar even doen. Niet over nagedacht.
Geen idee eigenlijk. Het koelt vaak zo snel af eind vd dag. :@
pi_173883480
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Het koelt vaak zo snel af eind vd dag. :@
Klopt, en 's ochtends is het ook fris.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173883566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:47 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Klopt, en 's ochtends is het ook fris.
Heerlijk vind ik dat O+ steek dan sochtends gelijk me neus even buiten de deur.
pi_173883610
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 08:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Heerlijk vind ik dat O+ steek dan sochtends gelijk me neus even buiten de deur.
Beetje wakker worden?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173884339
Tuin winterklaar maken? Que? :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173884614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:50 schreef Ener-G het volgende:
Tuin winterklaar maken? Que? :+
Dat schijnt te moeten, beter voor het gras en bloemen. Aan de andere kant, als het doodgaat een goede rede om de tuin om te gooien 8-)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173885144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ah, de ondergrondse container is bij ons al ingegraven. Mij benieuwen wanneer het in gebruik genomen kan worden.
Wat een zooitje bij je :D loop er net langs
pi_173885391
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat een zooitje bij je :D loop er net langs
Bij de ondergrondse container of mijn voortuin? :s)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173885525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Bij de ondergrondse container of mijn voortuin? :s)
Container. Ik ga toch niet aso in je tuin koekeloeren :o :+
pi_173885746
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:00 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Container. Ik ga toch niet aso in je tuin koekeloeren :o :+
De voortuin is niet zo lastig, daar loop je langs :P.

Het was erger, in het weekend waren ze water uit het gat aan het pompen. Helemaal een zooi.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173888853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:06 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat schijnt te moeten, beter voor het gras en bloemen. Aan de andere kant, als het doodgaat een goede rede om de tuin om te gooien 8-)
Volgens mij is er al 15 jaar niks meer aan onze tuin gedaan :+ En toch hadden we megagrote komkommers, courgettes en een motherload aan aardbeien O+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173889166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:54 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Volgens mij is er al 15 jaar niks meer aan onze tuin gedaan :+ En toch hadden we megagrote komkommers, courgettes en een motherload aan aardbeien O+
Extra compost van 15 jaar verwaarlozing?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173889286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:54 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Volgens mij is er al 15 jaar niks meer aan onze tuin gedaan :+ En toch hadden we megagrote komkommers, courgettes en een motherload aan aardbeien O+
O+ _O_ lekker vers uit eigen tuin
pi_173890043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:12 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Extra compost van 15 jaar verwaarlozing?
No idea, ik heb inmiddels alle soorten en maten vogels voorbij zien komen, vlinders, en zelfs tot grote verbazing van onze katten een muis die heel rustig onbeschaamd rond kwam scharrelen :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173890091
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:54 schreef Ener-G het volgende:

[..]

No idea, ik heb inmiddels alle soorten en maten vogels voorbij zien komen, vlinders, en zelfs tot grote verbazing van onze katten een muis die heel rustig onbeschaamd rond kwam scharrelen :D
Haha, nice.
Onze katten vinden het geweldig om op de vensterbank te zitten en naar buiten te kijken in de tuin. Vooral nu de vogels weer wegtrekken. Egels die rondscharrelen.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173890187
Madam heeft inmiddels ook ontdekt dat ze de schutting op komt, gelukkig is het weer wat kouder dus we laten ze niet meer in de tuin. Van het voorjaar maar even een oplossing voor bedenken, zit aan zoiets te denken:



Maar het zijn wel veul meters, en dus $$$ ;(
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173891006
Mijn stelling dat ze bij noord beginnen met de containers is versterkt, bij de huppeldepupTeengstraat is 'ie zo te zien af. :+

Yay voor jezelf uitlaten als je je net wat minder beroerd voelt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173891057
G.A. Holzmüller-Teengstraat dus.

Blij dat ik daar niet woon. Je zal het steeds in moeten vullen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 september 2017 @ 15:51:20 #269
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173891349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
G.A. Holzmüller-Teengstraat dus.

Blij dat ik daar niet woon. Je zal het steeds in moeten vullen. :+
Dat heb ik met die robonbonsbosweg ofzo... niet te doen
pi_173891394
Mary Zeldenrust-Noordanusstraat ook zo'n mooie.

Gelukkig valt het afbreekstreepje van bovenstaande altijd gunstig op de borden.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173891420
Aan de andere kant bij de Houtduif staan de containers al en zijn ze in gebruik.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173891690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:54 schreef Ener-G het volgende:
Aan de andere kant bij de Houtduif staan de containers al en zijn ze in gebruik.
Ah, andere wijken tellen niet voor mijn stelling. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173891708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:51 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat heb ik met die robonbonsbosweg ofzo... niet te doen
Ja, hoeveel bonbons daarin zitten, geen idee. :')

Ik kom er ook nagenoeg nooit, moet ik zeggen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 september 2017 @ 16:08:41 #274
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173891729
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, hoeveel bonbons daarin zitten, geen idee. :')

Ik kom er ook nagenoeg nooit, moet ik zeggen.
Ik ook niet, toevallig begin van t jaar omdat we naar de opendag gingen van het Willem Bleau
pi_173893324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:08 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik ook niet, toevallig begin van t jaar omdat we naar de opendag gingen van het Willem Bleau
Was het deze school?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 20 september 2017 @ 18:14:25 #276
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173894579
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:20 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Was het deze school?
of hij daar nu zit bedoel je? Nee, Clusius College
pi_173894656
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]

of hij daar nu zit bedoel je? Nee, Clusius College
Was een woord vergeten :@
Wou vragen of het wat was. Blijkbaar niet ;)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 21 september 2017 @ 09:34:33 #278
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173905562
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:18 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Was een woord vergeten :@
Wou vragen of het wat was. Blijkbaar niet ;)
Nee, wij vonden de uitstraling en sfeer niet bepaald erg prettig daar. S ook niet.
Zal een hele goeie school kunnen zijn als je topsport ambieert, maar dat is ook niet het geval. :D
pi_173905618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nee, wij vonden de uitstraling en sfeer niet bepaald erg prettig daar. S ook niet.
Zal een hele goeie school kunnen zijn als je topsport ambieert, maar dat is ook niet het geval. :D
Daarbij werd er alleen maar gehamerd op prestaties en slagingspercentages :r
  donderdag 21 september 2017 @ 09:45:38 #280
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173905698
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Daarbij werd er alleen maar gehamerd op prestaties en slagingspercentages :r
ja, als het reclame-praatje van de school voor 80% bestaat uit het slagingspercentage van de leerlingen geeft dat niet per definitie een heel goed beeld.
pi_173906498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ja, als het reclame-praatje van de school voor 80% bestaat uit het slagingspercentage van de leerlingen geeft dat niet per definitie een heel goed beeld.
Inderdaad. Kijk ons een goede school zijn.

Als de school waar hij nu zit beter voor hem is, dan is de keuze snel gemaakt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 21 september 2017 @ 10:35:26 #282
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173906524
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:34 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Kijk ons een goede school zijn.

Als de school waar hij nu zit beter voor hem is, dan is de keuze snel gemaakt.
Z'n huidige school lijkt wel meer geschikt voor hem ja. Dus dat komt wel goed.
pi_173906547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:35 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Z'n huidige school lijkt wel meer geschikt voor hem ja. Dus dat komt wel goed.
Gaat inderdaad goed komen :Y
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173909148
Hoezo gaat die al naar de middelbare trouwens? Tijd, what are this?!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173909726
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo gaat die al naar de middelbare trouwens? Tijd, what are this?!
:D
I dunno..its like *poof*....
  donderdag 21 september 2017 @ 14:02:00 #286
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173909823
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo gaat die al naar de middelbare trouwens? Tijd, what are this?!
morgen informatieavond voor de vervolgopleiding. en van het weekend even samen kijken naar z'n sollicitatiebrief, want dat heeft ie nog niet eerder gedaan. Gaat hard ja.
pi_173909939
Afgelopen weekend ook al, ik had een verjaardag bij schoonfamilie en kleinkind van stiefschoonmoeder zit ondertussen in de brugklas. Vorig jaar zat 'ie nog in groep vijf ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 september 2017 @ 14:09:12 #288
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173909996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Afgelopen weekend ook al, ik had een verjaardag bij schoonfamilie en kleinkind van stiefschoonmoeder zit ondertussen in de brugklas. Vorig jaar zat 'ie nog in groep vijf ja. :')
De juf van de jongste is 24... dan voel je je ook ff oud worden.
pi_173933880
Ah er gaan mensen naar de victorie zag ik, op 8 maart?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173934466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ah er gaan mensen naar de victorie zag ik, op 8 maart?
*O* *O* *O* *O*
pi_173934499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
Ken ze van naam. Misschien dat ik ga werken. Of bier drinken :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173935207
Ik ga 11 november, telt dat ook? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_173937385
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga 11 november, telt dat ook? :+
Naar Hazes?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173942440
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Naar Hazes?
Uiteraard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 24 september 2017 @ 00:02:11 #295
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_173956974
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ken ze van naam. Misschien dat ik ga werken. Of bier drinken :+
gezellig :D
pi_173957869
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:02 schreef Cryothic het volgende:

[..]

gezellig :D
Is op een donderdag, wordt bier drinken denk ik :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_173959422
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2017 02:35 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Is op een donderdag, wordt bier drinken denk ik :+
*O*
pi_174032147
Ah, weer een dooie gevonden in de buurt
https://www.noordhollands(...)-gevonden-bos-heiloo
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_174296776
Wie zijn de stad in geweest met 8 oktober?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:28:22 #300
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_174296892
Nah, zaterdag was het zo zulk geweldig weer. Ik durfde het niet aan.
pi_174298331
Het was onmeunig kutweer zaterdagochtend, ja. Gisteren lekker thuis gebleven ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')